Het spuit straks zo in je smoeltjequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Pff, wat een hoop testosteron ineens
Ja, roy moet toch zn uiterste best doen om zn klanten zich naar hun zin te maken. En als dat erbij hoort....quote:
quote:
En dat allemaal voor Jou. T lijkt wel een romeinse arena... Maar dan vanachter een computer... Met dikkere mannen... Eigenlijk lijkt t dus niet so op die arena... Maar wel allemaal voor Jou...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Pff, wat een hoop testosteron ineens
Nee waarom zou dat gemeen zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het gemeen om tegen iemand te zeggen dat je een cadeautje hebt voor hem.
Niet zeggen wat het is maar wel laten weten hoe groot en zwaar en wanneer je het kan gaan ophalen bij het postkantoor enz?
Ik heb haar gezien en meegemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, roy moet toch zn uiterste best doen om zn klanten zich naar hun zin te maken. En als dat erbij hoort....
Ik heb hele hele gesprek van jut en jul uiteraard niet gelezen he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Neem hij MissB mee naar z'n werk voor op de wc dan?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb haar gezien en meegemaakt.
Trust me dat gaat wel heeeeeeeel erg ver.
Je doet zelf je mond openquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb helemaal niks met het gesprek te maken!
Over kutjes... Spezza vindt ze vies, ik niet... Wat jij?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hele hele gesprek van jut en jul uiteraard niet gelezen he.
Dus geen idee waar het over gaat.
Hangt van het kutje af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Over kutjes... Spezza vindt ze vies, ik niet... Wat jij?
Heb je lef?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb helemaal niks met het gesprek te maken!
Ik denk dat je bij minimaal 1 van de 2 het verkleinwoord weg kan laten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je lef?
als t antwoord ja is dan ben je t gesprek...
Een kutje heb je, net als Hups...
Ik klaagde er niet over hoor, dat ik er niks mee te maken heb.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je lef?
als t antwoord ja is dan ben je t gesprek...
Een kutje heb je, net als Hups...
Het is wetenschap, dus kutjes waar je mee in aanraking bent gekomen is mi een goed referentiekader...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van het kutje af.
De kutjes waar ik mee in aanraking kom is niks mis mee.
Heeequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij minimaal 1 van de 2 het verkleinwoord weg kan laten.
Geen nood schat.quote:
Daarom date ik niet boven de 25... Moedersquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij minimaal 1 van de 2 het verkleinwoord weg kan laten.
Je hebt helemaal gelijk, uitgelubberde zooi altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom date ik niet boven de 25... Moeders
Sorry, ik deed alleen maar zo omdat je niet in mn kutjes theorie wil voorkomen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, uitgelubberde zooi altijd
Nou ja, je zegt tenminste sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry, ik deed alleen maar zo omdat je niet in mn kutjes theorie wil voorkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |