7 uur hups, en er zullen best leuke klanten komen, helaas ook minder leukequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
Roy, hoe laat gaat de kroeg open? Krijg je nog leuke klanten vandaag?
Het zijn kutjes in de praktijk. Jij bent te dom om t gesprek te volgen, helaas kan je dus niet meedoen. Sorry dames, geen Spezza...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe liever Kutjes in de Praktijk....
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
7 uur hups, en er zullen best leuke klanten komen, helaas ook minder leuke
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zijn kutjes in de praktijk. Jij bent te dom om t gesprek te volgen, helaas kan je dus niet meedoen. Sorry dames, geen Spezza...
Sneu figuurquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zijn kutjes in de praktijk. Jij bent te dom om t gesprek te volgen, helaas kan je dus niet meedoen. Sorry dames, geen Spezza...
Wat is het doel precies?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je dus mee doen... Alle heren hier. Wordt t de grote Fok! Kutjes Theorie
quote:
Moeten die kastjes achter je bar niet weer eens goed schoongemaakt worden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet grappig hups, kan ik weer al die kloteverhalen aanhoren.
Ja dat doe ik al zoveel mogelijk, heb dan ook heel veel dingen in de keuken te doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeten die kastjes achter je bar niet weer eens goed schoongemaakt worden?
Jouw kroeg moet ondertussen brandschoon zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al zoveel mogelijk, heb dan ook heel veel dingen in de keuken te doen
Komt ze elke donderdag?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al zoveel mogelijk, heb dan ook heel veel dingen in de keuken te doen
SUCCES!!quote:
Ze komt elke donderdag langs ja, of ze daarna nog komt weet ik niet, en dat wilde ik graag zo houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt ze elke donderdag?
Het woordje "langs" heb ik zeer bewust niet aan die zin toegevoegd![]()
I knoww, doe ik om hm boos te maken en t lukt...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen
Ik boos?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knoww, doe ik om hm boos te maken en t lukt...
Kutjes, heb je meer nodig????quote:
Valt weer een beetje tegenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komt elke donderdag langs ja, of ze daarna nog komt weet ik niet, en dat wilde ik graag zo houden
Tip: gebruik geen hoofdletters em uitroepteken als je kalm wilt overkomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik boos?
Gast ik lach je alleen maar uit
Dus FAAL!
quote:
Kom we gaan over jurkjes, make-up en kinderen pratenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Pff, wat een hoop testosteron ineens
Hij is al emo, de hoop is al vervlogenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tip: gebruik geen hoofdletters em uitroepteken als je kalm wilt overkomen.
Tip2:Zeg nooit faal als je ooit eens wilt neuken.
Tip3: Ik win. Altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |