Dat je het nog zo lang met hem uitgehouden hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt.
Zo blij dat ik van hem af ben
Hij was gelukkig de helft van de maand weg hequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je het nog zo lang met hem uitgehouden hebt
Kansloosquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed hij tijdens de relatie al. Maar als je het aan hem vraagt heeft hij dat nooit gedaan
Dat is standaard.... ligt nooit aan de vrouwquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kansloos
Dan nog, wij mannen hebben het toch altijd gedaan he
Kom maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
goffer geknoeidprecies op mn tiet
Ik wilde net typen dat iemand zich wel vrijwillig aan zal bieden.....quote:
Het is dat je niets meer met seks te maken wil hebben, maar anders was het er zo afgelikt natuurlijk..quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
goffer geknoeidprecies op mn tiet
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kansloos
Dan nog, wij mannen hebben het toch altijd gedaan he
Nee snap ik ook wel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.
Maar dingen verbieden in een relatie
Dingen verbieden is wel heel kansloos.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.
Maar dingen verbieden in een relatie
Denk vaak dat dat meer angst is van iets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dingen verbieden is wel heel kansloos.
Maar zijn er genoeg die er intrappen
Zo ben ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat iemand zich wel vrijwillig aan zal bieden.....
Wil je dan maar over handjes vasthouden praten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks alle praat over seks c.q. harde batspartijen, heb ik laatste tijd veel meer zin in gewoon knuffelen of hand in hand een wandeling maken, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik hard op mn hoofd gevallen ben.
weer een illusie armerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel gewoon kleding aan heik ga niet topless fokken
Het zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog beter dan topless fokken is naakt fokken. Ik zou er hele topics over vol kunnen schrijven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rugquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nog beter dan topless fokken is naakt fokken. Ik zou er hele topics over vol kunnen schrijven.
Nee, ook dat is iets wat je beter kan doen dan er over pratenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil je dan maar over handjes vasthouden praten?
Ik wil wel (mentale) ondersteuning bieden hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rug
Vast wel vrijwilligers die je willen masserenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |