Ik doe niet mee, gaat mij om mijn omzetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef clevy het volgende:
[..]
van plan dat te overleven? anders maakt t weer niet zo veel uit
Ik een gevaar?quote:
Schijnbaar welquote:
tuurlijk.. de mannen het hoofd op hol brengen is een gevaar voor de maatschappijquote:
Dan mogen die mannen zich dit weekend bij mij meldenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
tuurlijk.. de mannen het hoofd op hol brengen is een gevaar voor de maatschappij
Vandaar dat iedereen straks voor me aan de kant gingquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnbaar welMet een squash racket iig wel
owjee meisje.. wat ben jij van plan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dan mogen die mannen zich dit weekend bij mij melden
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
Nee ik ga je niet PMenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
het was slechts een kwestie van tijd voordat jij op die post zou reageren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?
Dat hangt van het antwoord van Eigenmijsje af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef dawg het volgende:
het was slechts een kwestie van tijd voordat jij op die post zou reageren.
alles goed air?
Goed dat je het zegt, snel even bier uit de vriezer trekken!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
Heeeeujjj het is al praktisch weekend
En alcohol helpt tegen rugpijn
hier wel goed hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het antwoord van Eigenmijsje af.
Hoe is 't met jou?
Daar hoef ik je toch zeker niet aan te herinneren??quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, snel even bier uit de vriezer trekken!
Geen van beidequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?
Geen leuke plannen dit weekend?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Geen van beideKan op dit moment wel wat zelfvertrouwen gebruiken, dus die gangbang gaat er voorlopig niet van komen en verhuizen ben ik ook niet van plan.
Voorlopig niet. Dus de interesse is er wel begrijp ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
Geen van beideKan op dit moment wel wat zelfvertrouwen gebruiken, dus die gangbang gaat er voorlopig niet van komen en verhuizen ben ik ook niet van plan.
Nou voor zelfvertrouwen ben je hier aant juiste adres lijkt mij. Post een foto en er willen minimaal 10 mannen met je daten en de rest vertelt je in elk geval dat je een geil wijf bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
* clevy kijkt bedenkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben vergeetachtig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar hoef ik je toch zeker niet aan te herinneren??
Prutser
of ze het nu serieus menen of nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou voor zelfvertrouwen ben je hier aant juiste adres lijkt mij. Post een foto en er willen minimaal 10 mannen met je daten en de rest vertelt je in elk geval dat je een geil wijf bent
Hier ook alles prima. Zit nog ff na te genieten van het optreden van Portishead gisteren met YouTube filmpjes.quote:
Je komt je maar hier melden danquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |