quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja waarom zijn we eigenlijk niet langs de kfc gegaan daarna missb?
Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Als dat zo was, had ik iig nog vlees gehad
Ik volg t niet... Jullie hebben een (mislukte) date gehad?quote:
Pun intended?quote:
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik volg t niet... Jullie hebben een (mislukte) date gehad?
Sowieso is t een ongelooflijke belediging als een meisje zegt dat je buikje meevalt
Dat kan best goed zijn, ik weet nog wel een goede Spanjaard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
We kregen tapa's, en niet alleen als voorgerecht
quote:
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzatquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.
Oh boy wat was ik blij dat er iig cocktails waren
Heerlijkquote:
Tapas zijn dan ook geen voorgerecht..m Tapas zijn tapas...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kregen tapa's, en niet alleen als voorgerecht
Ik had ook gewoon gelijk, sap en siroop was hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzat
Ja duh, het gaat dan ook niet om de cocktail he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzat
Ja ze kunnen niet tippen aan de hoeveelheid alcohol die jij zelf bij je cola doetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon gelijk, sap en siroop was het
Ik had dat toch wel anders aangepakt hoor...vleeschquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het was net alsof je lekker gemaakt was met steak, maar uiteindelijk vleesloze hapjes kreeg.. oh wacht
Heeft hij wel betaald?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.
Oh boy wat was ik blij dat er iig cocktails waren
Ik vind dat je in een cocktail toch tenminste iets van alcohol moet proeven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen niet tippen aan de hoeveelheid alcohol die jij zelf bij je cola doet
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat je in een cocktail toch tenminste iets van alcohol moet proeven.
Helemaal niet!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeft
Ze had anders maar wat graag de smaak van vleesch in haar mond gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeft
Als je zoveel lef had dan had je dr ook wel geneuktquote:
Hihi heeft MissB daar niks over te zeggen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je zoveel lef had dan had je dr ook wel geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |