Onvoorstelbaar!!quote:
Kut, Als ik dat had geweten had ik je geen pm gestuurdquote:
Ik had al een hele lieve reply getypt, die heb ik maar weggekliktquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut, Als ik dat had geweten had ik je geen pm gestuurd
Dat is gemeenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had al een hele lieve reply getypt, die heb ik maar weggeklikt
Pretty fucking please, with sugar on top, effe dimmen met dat eisende toontje jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo lief klink je anders niet nu
Ik ook nietquote:
enjoyquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er genoeg van, ik ga sporten! Fijne avond allemaal!
Owja sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
vanwege dat vloerverhaal..... noujah chagrijnig, ik ben een beetje boos op mezelf
DAT snap ik het ging me ook meer om mijn reactie erop. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
iets in de trant van....
ik hoef niks over eva te horen
Leuk geshopt welquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Dit ziet er best wel dom uit
http://www.manbabies.com/
Succes!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
Nou, op naar de tapas-kookcursus..
Teambuilding, gotta love it.
Hij is er oud genoeg voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Is ie soms in de overgang? Dat zou die stemmingswisselingen wel verklaren.
Oh?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Je begeeft je nu wel op glad ijs en zo.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Last van stemmingswisselingen, Techno?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is anders bij mannenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Jullie zijn toch dezelfde leeftijd?
[..]
Ik heb die fase al gehad.
Vroegah, toen ik nog zo rond de 35/36 was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef Barbusse het volgende:
Last van stemmingswisselingen, Techno?
Waar is YipYip ofzo eigenlijk? Dat was toch je rollatorracemaatjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Jullie zijn toch dezelfde leeftijd?
[..]
Ik heb die fase al gehad.
Goede vraag. Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is YipYip ofzo eigenlijk? Dat was toch je rollatorracemaatje
Zo lang geleden ja?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog zo rond de 35/36 was.
Onder de gordel maar toch ook nietquote:
Nee hoorquote:
BedoelTquote:
Iets met pot, ketel en zwartquote:
Zorg jij nou maar eerst dat je een beetje een mannelijk lichaam krijgt. Jij puberquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon zorgen dat je die niet hebt, kan het ook niet onder de gordel zijn
Dat gebeurd toch niet dus helaasquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je een beetje een mannelijk lichaam krijgt. Jij puber
Gebeurt!quote:
Wat is er zo lief aan dan?quote:
Dus jij vind een buikje mannelijk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je een beetje een mannelijk lichaam krijgt. Jij puber
BuikJE schatquote:
Ben ietsjes aangekomen. Niet veel maar toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
Jouw buikje valt ook wel mee toch Tech?
Oh oh...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ietsjes aangekomen. Niet veel maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik kan het me niet voorstellenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh oh...
Mja, m'n 6 pakje ben ik kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen dacht ik vast nog dat ik vlees zou krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Je hebt gezegd dat het meeviel, en dat het inderdaad aan die foto lag.
quote:
Toch ben je schattig als je zo onzeker doetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Je hebt gezegd dat het meeviel, en dat het inderdaad aan die foto lag.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, m'n 6 pakje ben ik kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hield hij je een worst voor dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Toen dacht ik vast nog dat ik vlees zou krijgen
quote:
En wat kreeg ik uiteindelijk? Een gevulde champignonquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, positieve is wel dat dit veel zachter is/ligt.
Niet zeuren, jij had in ieder geval nog cocktails, ik zat aan de ijstheequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat kreeg ik uiteindelijk? Een gevulde champignon
quote:
Zolang ie maar lekker neuktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat kan het mij schelen of mijn vent zacht ligt?!
Dat waren toch alcoholloze cocktails?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij had in ieder geval nog cocktails, ik zat aan de ijsthee
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
zo dat was tentamen 2 and now we wait
Eh we hebben het over Royco, wat weet ik daarvan?quote:
Ben je bl0ndT vandaag, MissB?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God nee, dan was ik die avond nooit doorgekomenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat waren toch alcoholloze cocktails?
Dus ik moet afvallen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Nee, ikquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh we hebben het over Royco, wat weet ik daarvan?
Jouw vent is royco?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ik geloof dat we die memo allebei gemist hebbenquote:
Afwachten is altijd kut ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ging wel oke maar kan beide kanten op gaan dus ik juich niet te vroeg
wat heb ik hiermee te maken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat we die memo allebei gemist hebben
ieuwquote:
Net zo veel als ik!quote:
Drink jij cocktails zonder mij?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God nee, dan was ik die avond nooit doorgekomen
quote:
Je hoeft ook niet altijd te drinkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk hoor een koter die van alles moet doen, maar mama moet hem heen en weer rijden dus ik kan geen eens een borrel doen
Mijn hart, wat doe je?quote:
Ik heb nu gewoon trek in een borrel.quote:
Jij hebt dus wel een six pack neem ik aan? En rukken op het werk, ik ga er maar van uit dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef JoeyT het volgende:
Buikjes is gewoon niet tof... Lui gedoe van mensen... Rukken kon ik daarentegen niet laten op t werk... Toch 1 dag volgehouden...
Ja hallo, ik moest een avond met Royco doorkomen, zonder het mij beloofde vlees. Een beetje begrip zou wel op zijn plaats zijnquote:
En ik zat met missb opgescheept zonder vlees en drank.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moest een avond met Royco doorkomen, zonder het mij beloofde vlees. Een beetje begrip zou wel op zijn plaats zijn
Welke vraag?quote:
En dan neem je haar niet eens even mee uit eten en zo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
En ik zat met missb opgescheept zonder vlees en drank.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan neem je haar niet eens even mee uit eten en zo?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan neem je haar niet eens even mee uit eten en zo?
Als jij niet op voorhand al heel veel restaurants had afgekeurd was het helemaal goed gekomen.quote:
Ik weet niet wat je onder sixpack verstaat, maar mn buikspieren zie je. Daar zijn ze ook voor...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel een six pack neem ik aan? En rukken op het werk, ik ga er maar van uit dat je een grapje maakt
Oh ja, ik heb smaak, sue mequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij niet op voorhand al heel veel restaurants had afgekeurd was het helemaal goed gekomen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je onder sixpack verstaat, maar mn buikspieren zie je. Daar zijn ze ook voor...
Wbt t rukken... Nergens lekkerder dan op t werk...
Wat een player ben jij ook zegquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik zat met missb opgescheept zonder vlees en drank.
De aankleding van het restaurant was wel leuk
Ja het was net alsof je lekker gemaakt was met steak, maar uiteindelijk vleesloze hapjes kreeg.. oh wachtquote:
Dus door jouw smaak zaten jullie in dat restaurant vol met hartjes enz?quote:
Als dat zo was, had ik iig nog vlees gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Je had de keus uit Broodje van Kootje, Hap Snap, de Mac, KFC of Burger King?
Ja waarom zijn we eigenlijk niet langs de kfc gegaan daarna missb?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Je had de keus uit Broodje van Kootje, Hap Snap, de Mac, KFC of Burger King?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja waarom zijn we eigenlijk niet langs de kfc gegaan daarna missb?
Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Als dat zo was, had ik iig nog vlees gehad
Ik volg t niet... Jullie hebben een (mislukte) date gehad?quote:
Pun intended?quote:
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik volg t niet... Jullie hebben een (mislukte) date gehad?
Sowieso is t een ongelooflijke belediging als een meisje zegt dat je buikje meevalt
Dat kan best goed zijn, ik weet nog wel een goede Spanjaard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
We kregen tapa's, en niet alleen als voorgerecht
quote:
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzatquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.
Oh boy wat was ik blij dat er iig cocktails waren
Heerlijkquote:
Tapas zijn dan ook geen voorgerecht..m Tapas zijn tapas...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kregen tapa's, en niet alleen als voorgerecht
Ik had ook gewoon gelijk, sap en siroop was hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzat
Ja duh, het gaat dan ook niet om de cocktail he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
Waarover je ook aan het bitchen was omdat er te weinig alcohol inzat
Ja ze kunnen niet tippen aan de hoeveelheid alcohol die jij zelf bij je cola doetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon gelijk, sap en siroop was het
Ik had dat toch wel anders aangepakt hoor...vleeschquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het was net alsof je lekker gemaakt was met steak, maar uiteindelijk vleesloze hapjes kreeg.. oh wacht
Heeft hij wel betaald?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee het was geen date.. We gingen uit eten, denkende dat we fijn aan het vleesch zouden kunnen, bleek er alleen een speciaal menu te zijn, was in het weekend voor valentijnsdag.
Oh boy wat was ik blij dat er iig cocktails waren
Ik vind dat je in een cocktail toch tenminste iets van alcohol moet proeven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen niet tippen aan de hoeveelheid alcohol die jij zelf bij je cola doet
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat je in een cocktail toch tenminste iets van alcohol moet proeven.
Helemaal niet!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeft
Ze had anders maar wat graag de smaak van vleesch in haar mond gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeft
Als je zoveel lef had dan had je dr ook wel geneuktquote:
Hihi heeft MissB daar niks over te zeggen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je zoveel lef had dan had je dr ook wel geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |