Gebeurt!quote:
Wat is er zo lief aan dan?quote:
Dus jij vind een buikje mannelijk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je een beetje een mannelijk lichaam krijgt. Jij puber
BuikJE schatquote:
Ben ietsjes aangekomen. Niet veel maar toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
Jouw buikje valt ook wel mee toch Tech?
Oh oh...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ietsjes aangekomen. Niet veel maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik kan het me niet voorstellenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh oh...
Mja, m'n 6 pakje ben ik kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen dacht ik vast nog dat ik vlees zou krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Je hebt gezegd dat het meeviel, en dat het inderdaad aan die foto lag.
quote:
Toch ben je schattig als je zo onzeker doetquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Je hebt gezegd dat het meeviel, en dat het inderdaad aan die foto lag.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, m'n 6 pakje ben ik kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hield hij je een worst voor dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Toen dacht ik vast nog dat ik vlees zou krijgen
quote:
En wat kreeg ik uiteindelijk? Een gevulde champignonquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, positieve is wel dat dit veel zachter is/ligt.
Niet zeuren, jij had in ieder geval nog cocktails, ik zat aan de ijstheequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat kreeg ik uiteindelijk? Een gevulde champignon
quote:
Zolang ie maar lekker neuktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat kan het mij schelen of mijn vent zacht ligt?!
Dat waren toch alcoholloze cocktails?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij had in ieder geval nog cocktails, ik zat aan de ijsthee
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
zo dat was tentamen 2 and now we wait
Eh we hebben het over Royco, wat weet ik daarvan?quote:
Ben je bl0ndT vandaag, MissB?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God nee, dan was ik die avond nooit doorgekomenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat waren toch alcoholloze cocktails?
Dus ik moet afvallen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Nee, ikquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh we hebben het over Royco, wat weet ik daarvan?
Jouw vent is royco?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ik geloof dat we die memo allebei gemist hebbenquote:
Afwachten is altijd kut ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ging wel oke maar kan beide kanten op gaan dus ik juich niet te vroeg
wat heb ik hiermee te maken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat we die memo allebei gemist hebben
ieuwquote:
Net zo veel als ik!quote:
Drink jij cocktails zonder mij?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God nee, dan was ik die avond nooit doorgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |