Een ring is ook klein, daar hoor je ze dan meestal weer niet over zeurenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een condoom is ook klein, maar daar past 17 liter lucht in! Dus niet zo ondankbaar
Ik wil weer ringen maar kan geen leuke vindenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ring is ook klein, daar hoor je ze dan meestal weer niet over zeuren
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeee, zo borderlinerig ben ik helemaal niet
waarom weet jij dit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een condoom is ook klein, maar daar past 17 liter lucht in! Dus niet zo ondankbaar
Moet er wel een mooie (of grote) steen in/op zitten..quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Ik krijg doorgaans geen ring van mijn werk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wetenquote:
Pain Game!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg doorgaans geen ring van mijn werk.
Ik ben altijd heul lief, tot op het vervelende af. Dus dimmen met dat eisende toontje jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief doen dus. Voor ik boos word
Ging ie ook op zijn knieen voor je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan wel weer eens gehad, als kerstcadeautje van de baas.
aha, kon ik wel om lachen... zag er een groepje asopurmerenders vorige keerquote:
quote:
Verdorie, had ik hm gister nu maar gehad!quote:
Zo lief klink je anders niet nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben altijd heul lief, tot op het vervelende af. Dus dimmen met dat eisende toontje jij
EN VERGEET BRITT NIET!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
aha, kon ik wel om lachen... zag er een groepje asopurmerenders vorige keer
zag ook al 2 vrienden in face it, purmerend komt op tv
Is ie soms in de overgang? Dat zou die stemmingswisselingen wel verklaren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
Is weer eens wat anders dan dat hij de hele tijd chagrijnig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |