abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:53:59 #151
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_98595120
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Omdat het een zielige en vooral slachtofferige opmerking is, de wet staat eenmaal geen discriminatie toe.
Nog niet nee, maar Wilders wil de wet zodanig veranderen dat moslims wel degelijk gediscrimineerd kunnen worden. (Denk aan standpunten als: joods-christelijke wortels in grondwet, sluiten islamitische scholen, geen moskee erbij, Koran verbieden, hoofddoekjes belasten...)
quote:
Vrijheid van godsdienst houdt onmiddelijk op waar het anderen beperkt. Vrijheid van godsdienst is geen licentie dat alles kan en mag beroepend op de naam omdat het een religie is.
Daar ben ik het vanzelfsprekend mee eens.
Maar als ik het stichten van een nieuwe moskee verbied terwijl daar blijkbaar behoefte aan is, dan beperk ik toch ook anderen?
pi_98595198
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Omdat het een zielige en vooral slachtofferige opmerking is, de wet staat eenmaal geen discriminatie toe.

Vrijheid van godsdienst houdt onmiddelijk op waar het anderen beperkt. Vrijheid van godsdienst is geen licentie dat alles kan en mag beroepend op de naam omdat het een religie is.
Het heeft niet zozeer met vrijheid van godsdienst te maken, als wel met dit: Wilders (en anderen, lijkt me) mag kennelijk zeggen dat de islam een verderfelijke/fascistische/enz ideologie is, als er maar niet op de man wordt gespeeld.
Dus mag elke willekeurige moslim van alles en nog wat roepen over de ideologie van Nederland, van Wilders, enz, zolang het maar niet over specifieke mensen gaat (zolang dit maar de redenatie van de rechtbank volgt en niet over de schreef gaat).
Dus, als je van mening bent dat Wilders haat zaait (en die mening mag je hebben, vrijheid van meningsuiting ;)), mogen moslims ook haatzaaien.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:10:42 #153
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98597312
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

de wet staat eenmaal geen discriminatie toe.
Wel als dat 'positief is'. Hypocriet zijn wel wel hoor in NL, met wetjes.

quote:
Vrijheid van godsdienst houdt onmiddelijk op waar het anderen beperkt.
En discriminatie en G-dsdienst kennen we hier ook.
De 1 mag met hoofddoekje werken, de ander dient diens kruisbeeldje onder het overhemd weg te werken...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:12:54 #154
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98597407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:56 schreef morg78 het volgende:
Dus mag elke willekeurige moslim van alles en nog wat roepen over de ideologie van Nederland,
Dat doen velen toch wel, hond, varken....
Moet je eens bij een agent proberen tegenwoordig :) !

quote:
mogen moslims ook haatzaaien.
Vooral onderling zijn ze daar goed in. Surinamers hebben ook nog een harde kern die ons 400 jaar na dato nog als slavendrijver bezien.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98597419
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:10 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wel als dat 'positief is'. Hypocriet zijn wel wel hoor in NL, met wetjes.

[..]

En discriminatie en G-dsdienst kennen we hier ook.
De 1 mag met hoofddoekje werken, de ander dient diens kruisbeeldje onder het overhemd weg te werken...
Dat is kwalijk, maar er staat nergens in de wet "hoofddoekjes mogen, kruisjes niet". Dat hangt dus van de werkgever af.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:14:17 #156
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98597456
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:13 schreef morg78 het volgende:
Dat is kwalijk, maar er staat nergens in de wet "hoofddoekjes mogen, kruisjes niet". Dat hangt dus van de werkgever af.
Niet helemaal, OV is openbaar vervoer, in sommige gemeenten zelfs overheid.
Ook werkgevers dienen zich aan de overkoepelende wetten te houden e.d.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98597522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:12 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat doen velen toch wel, hond, varken....
Een ideologie (dus niet mensen!) uitmaken voor hond of varken? :?

quote:
[..]

Vooral onderling zijn ze daar goed in. Surinamers hebben ook nog een harde kern die ons 400 jaar na dato nog als slavendrijver bezien.
Ja, en er zijn vast Friezen die alle Hollanders als laten we zeggen vreemde veroveraars zien, en genoeg Randstedelingen die alles daarbuiten beschouwen als domme boer. En dat mag, je hebt recht op een eigen mening.

Maar dat gaat over mensen, niet over een ideologie. "Nederlander" is tenslotte geen ideologie, net zomin als "neger" of "gehandicapte".
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:15:44 #158
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_98597524
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:10 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wel als dat 'positief is'. Hypocriet zijn wel wel hoor in NL, met wetjes.

Niks hypocriets aan. Positieve discriminatie is bedoeld om het effect van bestaande negatieve discriminatie te neutraliseren. Zodra dat doel is bereikt, kan er in principe weer opgehouden worden met de positieve discriminatie.

Net zoals de politie te hard en door rood mag rijden als dat nodig is om een verdachte aan te houden.
pi_98597589
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:14 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Niet helemaal, OV is openbaar vervoer, in sommige gemeenten zelfs overheid.
Ook werkgevers dienen zich aan de overkoepelende wetten te houden e.d.
Dan nog staat het niet in de wet maar is de werkgever degene die dat doet. Zelfs al is de overheid de werkgever in kwestie, dan maakt dat nog niet persé een wet.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:53:30 #160
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98599040
Recent voorbeeld, RK school, moslim meisje wil hoofddoekje dragen.
Je zou denken, die maken als school zelf wel uit of iemand een hoofddoekje mag dragen.
Nee, daar gaat de rechter over.
Homo's voor de klas dan? Willen scholen niet, inmiddels moeten ze het toestaan.
FOUT: gemeentevervoerder verbiedt dragen kruisbeeldje, maar mag hoofddoekje niet verbieden, idem voor winkels.
NL in optima forma....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98599566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef fokthesystem het volgende:
Recent voorbeeld, RK school, moslim meisje wil hoofddoekje dragen.
Je zou denken, die maken als school zelf wel uit of iemand een hoofddoekje mag dragen.
Nee, daar gaat de rechter over.
Homo's voor de klas dan? Willen scholen niet, inmiddels moeten ze het toestaan.
FOUT: gemeentevervoerder verbiedt dragen kruisbeeldje, maar mag hoofddoekje niet verbieden, idem voor winkels.
NL in optima forma....
Nogmaals: er staat nergens in de wet dat hoofddoekjes wel en kruisbeeldjes/davidssterren/enz niet mogen (of omgekeerd).

Stel: jouw werkgever verbiedt je om een kruisbeeldje om je nek te dragen maar staat jouw collega Fatima wel toe om een hoofddoekje te dragen, dan kan je bijvoorbeeld naar de CGB of de rechter stappen.

Als jouw werkgever zoiets verbiedt omdat het wel dragen de veiligheid in gevaar zou brengen of het totaal niet past bij het beeld van het bedrijf, dan is dat mogelijk een ander verhaal, maar ook dat kan en mag je voorleggen aan bijvoorbeeld de CGB.

Wat betreft homo's voor de klas...het is hier in Nederland vrij normaal om iemand te beoordelen op zijn/haar competenties, niet op sexuele voorkeur ;).

Edit: snel even een geval van "kruisbeeldje dragen verboden" opgezocht, dat gaat kennelijk over ene Mickel Aziz die van zijn werkgever (GVB) te horen had gekregen dat hij zijn ketting met kruisbeeldje niet meer mocht dragen. Sommige berichten melden dat dat verbod zou zijn ingegeven door het beleid van de GVB op het gebied van veiligheid ("geen enkele ketting, ongeacht wat er aan hangt, mag nog gedragen worden"), anderen melden dat het gaat om sieraden in het algemeen. Een hoofddoekje zou wel mogen omdat het GVB hoofddoekjes in de kleuren van het bedrijf, inclusief logo, heeft.
Als het inderdaad puur om de veiligheid gaat, daar zou ik nog in kunnen komen. Sieraden in het algemeen vind ik al wat vreemder (mogen trouwringen dan ook niet?). Maar een hoofddoekje dan wel toestaan...sja, ze overtreden kennelijk geen wet (volgens de rechter), maar ik vind het wel vrij kinderachtig.

[ Bericht 15% gewijzigd door morg78 op 24-06-2011 12:22:46 ]
pi_98603601
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:15 schreef Frollo het volgende:

[..]

Niks hypocriets aan.
Wel hypocriet.
quote:
Positieve discriminatie is bedoeld om het effect van bestaande negatieve discriminatie te neutraliseren.
Positieve discriminatie bestaat niet, alleen voor gastjes zoals jij die overal discriminatiespoken zien. Immers, als je de één benadeelt ten opzichte van de ande ben je gewoon ordinair aan het discrimineren.
quote:
Zodra dat doel is bereikt, kan er in principe weer opgehouden worden met de positieve discriminatie.
Welk doel? Dat een vreemdeling bevoordeeld is ten koste van anderen?
quote:
Net zoals de politie te hard en door rood mag rijden als dat nodig is om een verdachte aan te houden.
Wat de bijzondere bevoegdheden in bepaalde gevallen van de politie te maken heeft met discriminatie is mij een raadsel.
pi_98604210
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:53 schreef Frollo het volgende:

[..]

Nog niet nee,
en nooit niet. Verdiep je eens in de wet voordat je moord en brand schreeuwt.
quote:
maar Wilders wil de wet zodanig veranderen dat moslims wel degelijk gediscrimineerd kunnen worden.
7 miljard mensen op de aarde willen zoveel alleen een klein deel krijgt iets voor elkaar.
quote:
(Denk aan standpunten als: joods-christelijke wortels in grondwet, sluiten islamitische scholen, geen moskee erbij, Koran verbieden, hoofddoekjes belasten...)

[..]
Kolere zeg, maak je je druk om zaken wat wettelijk niet haalbaar is?
quote:
Daar ben ik het vanzelfsprekend mee eens.
Maar als ik het stichten van een nieuwe moskee verbied terwijl daar blijkbaar behoefte aan is, dan beperk ik toch ook anderen?
Als een moskee vlak naast mijn huis gebouwd wordt voel ik mij genaaid door gekken die in onzichtbare wezens geloven.
Als je als eenling waanvoorstelingen hebt wordt je in het gekkenhuis opgesloten maar heb je massaal hysterische waanvoorstellingen waar alles voor moet wijken moet men er respekt voor hebben dan zeg ik op mijn beurt, flikker toch een eind op met je reli waanzin in het openbaar. Doe het lekker thuis net zoals met seks wat je normaal ook niet in het openbaar doet.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:03:09 #164
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98604398
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef morg78 het volgende:

Nogmaals: er staat nergens in de wet dat hoofddoekjes wel en kruisbeeldjes/davidssterren/enz niet mogen (of omgekeerd).
Er staan kennelijk wel regels in de wet waardoor homo's en hoofddoekjes wel/niet mogen van de rechter in bepaalde situaties.

quote:
Stel: jouw werkgever verbiedt je om een kruisbeeldje om je nek te dragen maar staat jouw collega Fatima wel toe om een hoofddoekje te dragen, dan kan je bijvoorbeeld naar de CGB of de rechter stappen.
quote:
Als jouw werkgever zoiets verbiedt omdat het wel dragen de veiligheid in gevaar zou brengen of het totaal niet past bij het beeld van het bedrijf, dan is dat mogelijk een ander verhaal, maar ook dat kan en mag je voorleggen aan bijvoorbeeld de CGB.
Heeft geen nut, het precedent is er al. kruisbeeldje, nee, hoofddoekje ja...
Ergo willekeur in geloof en uiting er van beperkende. Immers, de kettingkje drager gelooft dat G-d hem niet zal laten verwonden door net dat kettinkje.

quote:
Wat betreft homo's voor de klas...het is hier in Nederland vrij normaal om iemand te beoordelen op zijn/haar competenties, niet op sexuele voorkeur ;).
Hoe anders is dat allemaal ineens als 'het geloof' om de hoek komt.

quote:
Maar een hoofddoekje dan wel toestaan...sja, ze overtreden kennelijk geen wet (volgens de rechter), maar ik vind het wel vrij kinderachtig.
In NL kan het altijd gekker....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:05:36 #165
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98604528
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
maar heb je massaal hysterische waanvoorstellingen waar alles voor moet wijken moet men er respekt voor hebben dan zeg ik op mijn beurt, flikker toch een eind op met je reli waanzin in het openbaar. Doe het lekker thuis net zoals met seks wat je normaal ook niet in het openbaar doet.
Hear, hear.
Ik voeg er aan toe, je MAG niet eens naakt lopen, schreeuwen, plassen, of neuken in het openbaar, behalve als er een toegewezen plek voor is en alleen aldaar.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:44:03 #166
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_98606614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

en nooit niet. Verdiep je eens in de wet voordat je moord en brand schreeuwt.

[..]

7 miljard mensen op de aarde willen zoveel alleen een klein deel krijgt iets voor elkaar.

[..]

Kolere zeg, maak je je druk om zaken wat wettelijk niet haalbaar is?
Tja, waarom maakten men zich ooit druk om de communistische partij? Waarom maken mensen zich nu druk om mensen die pedofilie legaal willen maken? Waarom was het ganse land in rep en roer toen Donner opmerkte dat het mogelijk was om de sharia in te voeren, mits er 67% moslims zouden zijn?

Precies, omdat in principe álles wettelijk haalbaar is. Wetten worden door mensen gemaakt en kunnen dus ook door mensen gewijzigd worden. Ook als het daarmee de foute kant op gaat. Wettelijk en rechtvaardig zijn nu eenmaal niet identiek.

We weten inmiddels waar Wilders hij op uit is en het is in theorie niet helemaal onmogelijk dat het hem nog gaat lukken ook. En dat zou een schandvlek zijn voor mijn land en mijn beschaving. Dus daarom maak ik me druk.
[..]

quote:
Als een moskee vlak naast mijn huis gebouwd wordt voel ik mij genaaid door gekken die in onzichtbare wezens geloven.
Als je als eenling waanvoorstelingen hebt wordt je in het gekkenhuis opgesloten maar heb je massaal hysterische waanvoorstellingen waar alles voor moet wijken moet men er respekt voor hebben dan zeg ik op mijn beurt, flikker toch een eind op met je reli waanzin in het openbaar. Doe het lekker thuis net zoals met seks wat je normaal ook niet in het openbaar doet.
Oh, daar sta ik dan kennelijk anders in. Ik vind dat iedereen zich in het openbaar moet kunnen gedragen zoals hij wil. Er moet natuurlijk geen sprake zijn van overlast, maar dat spreekt voor zich.
pi_98607922
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Er staan kennelijk wel regels in de wet waardoor homo's en hoofddoekjes wel/niet mogen van de rechter in bepaalde situaties.

[..]

[..]

Heeft geen nut, het precedent is er al. kruisbeeldje, nee, hoofddoekje ja...
Ergo willekeur in geloof en uiting er van beperkende. Immers, de kettingkje drager gelooft dat G-d hem niet zal laten verwonden door net dat kettinkje.

Als het GVB die ketting (en alle kettingen, ongeacht wat er aan hangt) inderdaad verboden heeft op grond van regels in hun beleid omtrent de veiligheid, dan is dat toch prima? Een ketting om je nek kan tenslotte tegen je gebruikt worden bij een fysieke aanval, een hoofddoekje daarentegen niet.
Als het GVB die ketting (en dan specifiek die ketting vanwege dat kruisje) verboden heeft terwijl het hoofddoeken wel toelaat, dan verandert het verhaal. En zit er ook nog weer verschil tussen "we verbieden het omdat we niet-islamitische geloofsuitingen niet willen zien" en "we verbieden sieraden in het algemeen omdat die niet bij de huisstijl passen".

quote:
[..]

Hoe anders is dat allemaal ineens als 'het geloof' om de hoek komt.
Het is wat mij betreft ook onzin dat een christelijke school een homo als leraar mag weigeren, puur vanwege diens seksuele voorkeur.

quote:
[..]

In NL kan het altijd gekker....
En nog steeds geldt: het is de werkgever die zich zo gedraagt. Deze werkgever heeft zijn gedrag kennelijk goed (genoeg) kunnen verantwoorden tegenover de rechter.

Mij interesseert het persoonlijk niks wat iemand draagt, zolang ik maar niet gedwongen word hetzelfde te gaan dragen.
pi_98630901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Omdat het een zielige en vooral slachtofferige opmerking is, de wet staat nu eenmaal geen discriminatie toe.

Vrijheid van godsdienst houdt onmiddelijk op waar het zij* anderen beperkt. Vrijheid van godsdienst is geen licentie dat alles kan en mag beroepend op de naam omdat het een religie is.**

*: het woord vrijheid is vrouwelijk
**: :?
Als je anderen afrekent op een d/t-fout, moet je zelf natuurlijk ook wel goed Nederlands schrijven. :6

Overigens is de opmerking van maartena eigenlijk wel voor de hand liggend, als we het over Wilders hebben. Volgens mij heeft die man volledig gescheiden hersenhelften: de linkerhelft weet niet wat de rechterhelft denkt.
Of hij heeft te veel Hebreeuws gestudeerd.

Wat jij zegt over vrijheid van godsdienst, geldt even hard voor de vrijheid van meningsuiting. Daarom mag je ook niet smaden of lasteren of dreigen. Al heb je daar soms nog zo'n zin in.

En verder: in onze handelingsvrijheid worden we meer belemmerd door de christenen en zelfs door de joden, dan door de moslims.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98647567
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:41 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als je anderen afrekent op een d/t-fout, moet je zelf natuurlijk ook wel goed Nederlands schrijven. :6
Hmmmm..... iemand verbeteren zonder commentaar te leveren is tegenwoordig al afrekenen. Vreemde wereld leef jij.
Weet je, je bent gewoon een hypocriet eikeltje. Rechtse users val je telkens weer aan op hun schrijfwijze of zinsbouwfouten terwijl users die geboren en getogen Nederlanders zijn die naar je linkse bek lullen daarover hoor ik je nooit en dat nog niet eens het minste wat een geboren en getogen Nederlander zou moeten beheersen, jawel, het juiste gebruik van de 'D' en 'T'. Ik hoor je ook nooit over hele volksstammen die 30 tot 40 jaar in Nederland wonen en nog steeds een tolk nodig bij het minste of geringste. Hou dus lekker je belerende smoeltje dicht.
quote:
Overigens is de opmerking van maartena eigenlijk wel voor de hand liggend, als we het over Wilders hebben. Volgens mij heeft die man volledig gescheiden hersenhelften: de linkerhelft weet niet wat de rechterhelft denkt.
Of hij heeft te veel Hebreeuws gestudeerd.

Wat jij zegt over vrijheid van godsdienst, geldt even hard voor de vrijheid van meningsuiting. Daarom mag je ook niet smaden of lasteren of dreigen. Al heb je daar soms nog zo'n zin in.

En verder: in onze handelingsvrijheid worden we meer belemmerd door de christenen en zelfs door de joden, dan door de moslims.
Verhuis naar een islamatisch land dan kom je er misschien nog eens achter wat vrijheid betekent want volgens mij heb jij geen kaas gegeten van de betekenis van vrijheid.
pi_98647655
:(
pi_98699327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hmmmm..... iemand verbeteren zonder commentaar te leveren is tegenwoordig al afrekenen. Vreemde wereld leef jij.
Weet je, je bent gewoon een hypocriet eikeltje. Rechtse users val je telkens weer aan op hun schrijfwijze of zinsbouwfouten terwijl users die geboren en getogen Nederlanders zijn die naar je linkse bek lullen daarover hoor ik je nooit en dat nog niet eens het minste wat een geboren en getogen Nederlander zou moeten beheersen, jawel, het juiste gebruik van de 'D' en 'T'. Ik hoor je ook nooit over hele volksstammen die 30 tot 40 jaar in Nederland wonen en nog steeds een tolk nodig bij het minste of geringste. Hou dus lekker je belerende smoeltje dicht.
Hihi, doet het zeer? O-)
quote:
[..]

Verhuis naar een islamatisch land dan kom je er misschien nog eens achter wat vrijheid betekent want volgens mij heb jij geen kaas gegeten van de betekenis van vrijheid.
We hebben het over belemmeringen en vrijheidsbeperkingen voor ons in Nederland. Niet over belemmeringen voor mensen in Verweggistan. En dan moet ik toch echt nuchter constateren, los van links of rechts gezeik, dat moslims of de islam in Nederland amper invloed heeft op onze waarden en normen.

En nee: rotjochies met Marokkaanse ouders (zelf zijn ze inmiddels derde generatie dus gewoon Nederlander) of schietgrage Nederlanders uit de Antillen hebben niks met de islam te maken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 27 juni 2011 @ 14:21:14 #172
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98718618
mjin commentaar staat er in schuine letters tussen.

Amersfoort - Een PvdA-raadslid uit Amersfoort heeft zijn partij dit
weekeinde behoorlijk in diskrediet gebracht. Youssef el-Messaoudi liet zich
op Twitter uit in termen over de PVV, die je niet direct zou verwachten van
een politcus.

maar ja, dit is een pvda-politicus, dus do as they say, not as they do...

Nadat het gemeenteraadslid PVV-aanhangers beschuldigde van het bedreigen van
medewerkers van de in opspraak geraakte Bilalschool, liep een discussie op
Twitter volledig uit de hand.

De islamitische Bilalschool uit Amersfoort kwam vorige week negatief in het
nieuws, omdat leerlingen van die school hun middelvingertjes opstaken naar
een passerende rouwstoet. Ook zouden de jeugdige scholieren kwetsende leuzen
hebben gescandeerd. De school ontving daarop enkele serieuze dreigementen.

'onbegrijpelijk'

"Afkomstig van PVV-aanhangers", zo meende PvdA-raadslid Youssef
el-Messaoudi. "Hoe ziek in je kop ben je als je een basisschool gaat
bedreigen, stelletje PVV-fascisten", schreef hij op Twitter.

Mja, of met je 30 man familie het personeel in een ziekenhuis bedreigen en obstructie plegen, of met 10 op een leraar springen die je kind (verbaal) corrigeerde wegens fout gedrag... Dat is niet ziek natuurlijk, meneer do as you say....

Een aantal Twitteraars reageerde furieus op de aantijgingen waarop
el-Messaoudi op merkwaardige wijze in de verdediging schoot. Hij noemde hen
in de 'discussie' onder meer droplul, botte hond en PVV-facist.

Moedervirus Geert

El-Messaoudi heeft het sowieso niet op de PVV., zo blijkt uit informatie
over zijn persoon op de website van de PVV. Daarop zet hij zich af tegen het
"het stompzinnige groepsdenken van zijn PVV-collega's". Verder schrijft hij:
"Het heeft veel weg van een virus dat in Nederland zich in rap tempo
verspreid. Moedervirus Geert besmet Nederland, en iedereen is in de ban van
de angst als het maar enigszins te maken heeft met de Islam of allochtoon 1 van de bronnen:
http://www.nujij.nl/polit(...)artij.12807413.lynkx

[ Bericht 2% gewijzigd door fokthesystem op 27-06-2011 18:49:16 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98718873
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:21 schreef fokthesystem het volgende:
mjin commentaar staat er in schuine letters tussen.

Amersfoort - Een PvdA-raadslid uit Amersfoort heeft zijn partij dit
weekeinde behoorlijk in diskrediet gebracht. Youssef el-Messaoudi liet zich
op Twitter uit in termen over de PVV, die je niet direct zou verwachten van
een politcus.

maar ja, dit is een pvda-politicus, dus do as they say, not as they do...

Nadat het gemeenteraadslid PVV-aanhangers beschuldigde van het bedreigen van
medewerkers van de in opspraak geraakte Bilalschool, liep een discussie op
Twitter volledig uit de hand.

De islamitische Bilalschool uit Amersfoort kwam vorige week negatief in het
nieuws, omdat leerlingen van die school hun middelvingertjes opstaken naar
een passerende rouwstoet. Ook zouden de jeugdige scholieren kwetsende leuzen
hebben gescandeerd. De school ontving daarop enkele serieuze dreigementen.

'onbegrijpelijk'

"Afkomstig van PVV-aanhangers", zo meende PvdA-raadslid Youssef
el-Messaoudi. "Hoe ziek in je kop ben je als je een basisschool gaat
bedreigen, stelletje PVV-fascisten", schreef hij op Twitter.

Mja, of met je 30 man familie het personeel in een ziekenhuis bedreigen en obstructie plegen, of met 10 op een leraar springen die je kind (verbaal) corrigeerde wegens fout gedrag... Dat is niet ziek natuurlijk, meneer do as you say....

Een aantal Twitteraars reageerde furieus op de aantijgingen waarop
el-Messaoudi op merkwaardige wijze in de verdediging schoot. Hij noemde hen
in de 'discussie' onder meer droplul, botte hond en PVV-facist.

Moedervirus Geert

El-Messaoudi heeft het sowieso niet op de PVV., zo blijkt uit informatie
over zijn persoon op de website van de PVV. Daarop zet hij zich af tegen het
"het stompzinnige groepsdenken van zijn PVV-collega's". Verder schrijft hij:
"Het heeft veel weg van een virus dat in Nederland zich in rap tempo
verspreid. Moedervirus Geert besmet Nederland, en iedereen is in de ban van
de angst als het maar enigszins te maken heeft met de Islam of allochtoon 1 van de bronnen:
http://www.nujij.nl/polit(...)artij.12807413.lynkx
Goh verrassend :)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:03:30 #174
177885 JoaC
Het is patat
pi_98720164
Waarom roept de PvdA selectieve verontwaardiging op? (Zelfs tot in een PVV-topic?)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  maandag 27 juni 2011 @ 18:48:41 #175
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98729891
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:03 schreef JoaC het volgende:
Waarom roept de PvdA selectieve verontwaardiging op? (Zelfs tot in een PVV-topic?)
Heeft de man het over de pvda dan !? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 27 juni 2011 @ 19:27:34 #176
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98731543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Verhuis naar een islamatisch land dan kom je er misschien nog eens achter wat vrijheid betekent want volgens mij heb jij geen kaas gegeten van de betekenis van vrijheid.
PVV-Aanhangers (en andere anti-Islamisten) halen dat er altijd maar weer bij: "Kijk eens hoe het staat met de vrijheden in Iran, Saudie-Arabie, of een ander Islamitisch land", etc, en dan haalt men er maar al te graag voorbeelden bij van stenigingen, wat vrouwen allemaal niet mogen/verboden wordt, zelfs vrouwenbesnijdingen worden er bij gehaald.

Maar men vergeet daarbij dat een deel van de moslims die naar Nederland kwamen..... juist dat soort regimes ontvluchten. En de moslims in Nederland houden zich - op een HEEL kleine minderheid na - niet bezig met dergelijke praktijken. Het aantal boerka dragers wordt geschat op 150 tot 200, het aantal meisjes dat besneden wordt in het buitenland (hetgeen onder de Nederlandse wet nu al streng verboden is, ook al gebeurd het niet in Nederland), wordt geschat op 50 tot 100 maximaal.

Natuurlijk vind er binnen de gezinssituatie genoeg onderdrukking plaats, waar vrouwen inderdaad veel minder mogen van hun mannen dan de veel vrijere Nederlandse vrouw. Maar aan de andere kant zijn er binnen Nederland al honderden jaren bepaalde groepen die de rechten van de vrouw ook niet zo nauw nemen: Gereformeerden. De SGP is de enige partij binnen de gehele EU - inclusief alle islamitische partijen - die het toetreden van vrouwen tot de bestuurlijke kern van de partij (inclusief raadsleden, tweede kamerleden, etc) niet toelaat. Scholen waar meisjes niet binnen mogen komen als ze geen rok dragen, ongeacht het weer, ambtenaren die weigeren een homohuwelijk te voltrekken, etc.... en het gaat zelfs zo ver dat verkrachtingen binnen de gereformeerde gemeenschap weggemoffelt worden na een gesprek met de lokale burgemeeste en dominee, omdat de dader een vooraanstaand burger zou zijn. (Dit laatste heb ik alleen via via vernomen, in Rijssen).

Waarom zouden moslims allerlei rechten ontnomen moeten worden als we in onze eigen achtertuin nog steeds een oogje dicht doen voor allerlei verwante zaken? (En daar mag jij het dan wel niet over hebben, maar vele anderen lijken nog steeds te denken dat een Koran verbod echt problemen zal oplossen).
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:27:29 #177
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_98799000
quote:
Gedoogpartij PVV waarschuwt kabinet

De PVV gaat zich serieus herbezinnen op de gedoogsteun aan het kabinet als de financiële problemen in Griekenland tot bezuinigingen in ons land leiden. Dat heeft Teun van Dijck van de PVV gezegd.

Hij zei wel dat de PVV het kabinet het voordeel van de twijfel gunt bij de redding van Griekenland. Bij nieuwe leningen wordt het kabinet niet naar huis gestuurd, zegt de PVV.

Minister De Jager van Financiën denkt dat het zover niet zal komen. Het is volgens hem uiterst onwaarschijnlijk dat het kabinet moet bezuinigen vanwege leningen aan Griekenland.
Bron: http://www.rtl.nl/%28/act(...)arschuwt-kabinet.xml

Daar gaan we weer. Wanneer krijgt dit land eens een stabiele coalitie die de eindstreep wel haalt. Dit is dus een nadeel van een gedoogcoalitie. Er hoeft maar alleen iets voor te vallen en het kabinet is naar huis gestuurd.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:32:34 #178
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98799303
Einde gedoogsteun PVV = einde kabinet en nieuwe verkiezingen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:33:32 #179
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98816221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef maartena het volgende:
Einde gedoogsteun PVV = einde kabinet en nieuwe verkiezingen.
Een droom, nachtmerrie, welke je hier beschrijft?
Of gaat het over de steun aan griekenland, voorwaarden en MOGELIJKE val van het regerende gedoogvehicle?
Of zijn ze reeds hierop gevallen en miste ik dat?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98873677
Je wilt niet geloven hoe amateuristisch de PVV is :)

Heb net het boek 'Undercover bij de PVV' gelezen, waar een journaliste undercover als stagiaire gaat bij de PVV. Soms gewoon hilarisch _O_

Zo lees je hoe ze stemmers trekken ("Je hoeft alleen even aardig te doen en hun stem heb je"), dat ze vuil liegen over het helpen van geestelijk gehandicapten, en dan nog niks te zeggen over de overige 140 bladzijdes.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:09:04 #181
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98874490
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:47 schreef Teletext het volgende:
Zo lees je hoe ze stemmers trekken ("Je hoeft alleen even aardig te doen en hun stem heb je")
Eerlijk is eerlijk: vrijwel alle partijen, inclusief de PvdA, zal binnen de partij opmerkingen gemaakt hebben over hoe je aardig moet doen om stemmen te trekken.

Wel is het zo, gezien het gemiddelde opleidingsniveau van de PVV stemmer, dat het bij de PVV een stuk makelijker is om kiezers te overtuigen. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_98874917
Daar heb je gelijk in, maar zeggen van "De Islam is slecht, de regering is slecht, de andere partijen zijn slecht en wij zijn goed" gaat me ook een beetje te ver..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:10:42 #183
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98907670
quote:
d.d. 28/06/2011
inbreng: Teun van Dijck (PVV)

De Griekse tragedie gaat gewoon door. De regeringsleiders, de kapitaalmarkt (beleggers), maar ook belastingbetalers en de Griekse bevolking worden steeds nerveuzer. We hebben de beelden gezien in Athene. Felle demonstraties, waarbij de Politie met traangas moest ingrijpen. De Grieken verzetten zich hevig tegen een bail-out. De PVV maakt zich dan ook ernstige zorgen over het draagvlak.

Vandaag besluit het Griekse parlement over een pakket van 28 miljard aan bezuinigen, maar wat is zo’n besluit waard als het niet gedragen wordt door de bevolking. Wat als de Grieken weigeren te bezuinigen en weigeren om belasting te betalen! De groep “Ik betaal niet” wordt steeds groter.
En die voornemens, in griekenland, HET land der democratie zo is ons altijd geleerd.
quote:
Ook in Nederland en andere lidstaten ontbreekt het aan draagvlak. Uit een EEN VANDAAG enquête blijkt dat 71% (Maurice de Hond 67% geen 2e bail out) van de Nederlanders tegen de steun aan Griekenland is. Afgelopen weekend bleek ook dat 71% van de Duitsers geen vertrouwen meer in de euro. Ook twijfelt tweederde van de Duitsers over het nut en noodzaak van het noodfonds.

De PVV heeft eerder voor een raadplegend referendum gepleit, maar niemand in dit huis heeft dit gesteund. Bang om de mening van Henk & Ingrid te horen!

De minister is ook niet consistent;

- Eerst bepleit hij dat herstructureren geen optie is; nu ligt het als eis op tafel.

- Eerst zegt hij dat onze financiële sector keihard zal worden geraakt, nu blijkt de blootstelling slechts 3,7 miljard.

- Eerst zegt hij dat deelname van de financiële sector vrijblijvend moet zijn; nu ligt de eis van de Nederlandse sector op tafel dat iedereen mee moet doen!

- Eerst eist hij een keihard onderpand van de Grieken; nu hoor je hem daar niet meer over.

- Eerst moest het gehele Griekse parlement instemmen met de bezuinigen; nu is een nipte meerderheid voldoende.

Vz, het gaat alle kanten op. Wat moeten we nog geloven?

Zoals bekend maakt de PVV zich ernstige zorgen of de miljarden aan Griekenland ooit worden terugbetaald. Echter gisteren in het debat garandeert de minister deze leningen (min of meer) en verwijst naar de Club van Parijs. Door deze club komt het geld linksom of rechtsom terug. Wat is dat voor een club? Kan de minister ingaan op de werkwijze van de Club van Parijs?

Opvallend is ook dat de nieuwe Griekse Minister van Financiën (Evangelos Venizelos) vorige week flink heeft uitgehaald naar de Europese Unie. 'Wij, de Griekse regering, zijn verantwoordelijk voor de Grieken, maar onze gesprekspartners hebben helaas alleen maar oog voor cijfers. Om de lijst van maatregelen geaccepteerd te krijgen door degenen die ons geld lenen, zijn we gedwongen terug te vallen op harde maatregelen…..”

Daar spreekt nu niet echt de wil uit om zich in de toekomst aan de afspraken te houden. De PVV voorspelt dan ook dat we hier volgend kwartaal weer zitten (voor de 6e tranche van 8 mld). Van de afspraken is dan weer niets terecht gekomen. De historie herhaalt zich !

Zondag besluit de eurogroep waarschijnlijk over de 5e tranche van 12 miljard. Maar IMF zou toch alleen maar instemmen als het aanvullende pakket geregeld zou zijn, teneinde de financiering voor de komende 12 maanden zeker te stellen? Wordt nu zondag besloten met of zonder IMF?

Een voorwaarde voor de substantiële bijdrage van de financiële sector is dat er geen credit event mag plaatsvinden. Maar is een rating event niet even desastreus. Wat betekent een D-rating voor de Griekse banken en de positie van de ECB?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:00:26 #184
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99103250
Weg met het joodse stemvee!

Het jodendom is een ‘wezensvreemde cultuur’ die nergens dominant mag worden. Genoeg is genoeg. We moeten ons niet verkopen aan de joodse cultuur en de ellende die dat met zich meebrengt. Ik wil niet dat er meer joden in Nederland komen, ik wil liever dat het er minder worden. Dus wil ik de grenzen voor migranten uit Israël dichtgooien. Bovendien wil ik joden aanmoedigen om Nederland vrijwillig te verlaten. De demografische ontwikkeling moet zo worden, dat de kans klein is dat er wéér joden in het kabinet komen. Er is nu teveel jodendom in Nederland.’

Het jodendom zal bij een continuering van het huidige wanbeleid het Westen overwinnen en overheersen. Maar dat gebeurt niet zolang ik hier ook maar iets voor het zeggen heb. Joden willen dat wij ruimte geven aan het jodendom, maar het jodendom biedt geen ruimte aan ons. Van de overheid moeten we respect hebben voor het jodendom, maar het jodendom heeft geen enkel respect voor ons. Het jodendom wil overheersen en is uit op de vernietiging van onze westerse beschaving. In 1945 werd in Europa het nazisme overwonnen. In 1989 werd in Europa het communisme overwonnen. Nu moet de joodse ideologie worden overwonnen. Stop de judaïsering! Verdedig onze vrijheid!

Je kunt intolerantie alleen met intolerantie beantwoorden, het is niet anders. Dat is misschien niet prettig, niet politiek correct. Maar als je niet wilt, dat je zelf wordt opgegeten, zal je toch de ander moeten opeten. Nog even geduld en dan wacht ons die joodse heilstaat. Een beter milieu begint bij jezelf. Heel veel Nederlanders ergeren zich aan de vervuiling van de publieke ruimte door het jodendom. Oftewel ons straatbeeld gaat op sommige plekken steeds meer lijken op het straatbeeld van Mea Sjearim in Jeruzalem. Keppeltjes, luisbaarden, vrouwen met pruiken, mannen in rare lange zwarte jassen met bontmutsen. Laten we daar eens een keer iets aan doen. Laten we onze straten terug veroveren. Ik wil synagogen afbreken. Ik ga er als eerste met cement en stenen heen om die synagogen dicht te metselen.

Terugkomend van vakantie lees ik de rechterlijke uitspraak in het proces Wilders en ik begrijp dat al deze uitingen als teken van vrije meningsuiting gezegd moeten kunnen worden. Juist het onderdrukken van dit soort uitingen is gevaarlijk, aldus de rechter. Is dat zo? Ik heb in alle bovengenoemde citaten van Geert Wilders ‘islam’ en ‘islamisering’ vervangen door ‘jodendom’ en ‘judaïsering’? Klinkt de vrijheid van meningsuiting dan nog zo vrij?
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:03:00 #185
104871 remlof
Europees federalist
pi_99103324
Je hebt helemaal gelijk inZanity, ik schrok eerst van je post, maar het is precies wat Wilders over de Islam zegt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:03:56 #186
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_99103354
Ironisch:

quote:
Wilders: Club islamlanden boevenbende
De Organisatie van Islamitische Conferentie (OIC) heeft kritiek geuit op de aanhoudende aanvallen op de islam. Ook beschuldigt de organisatie onder meer Geert Wilders van het steunen van islamofobie. Wilders zelf reageert furieus.

De OIC-secretaris-generaal waarschuwt Geert Wilders in een aparte verklaring dat zijn 'beledigende opmerkingen over de islam' niet langer kunnen worden getolereerd.

De OIC is een samenwerkingsverband tussen 57 islamitische landen en is permanent vertegenwoordigd bij de VN. Eerder kwam de organisatie al in opspraak, omdat het jodendom bekritiseerd werd.

Wilders typeert de OIC als 'een criminele shariaclub die het woord vrijheid niet eens kunnen spellen'.
Bron RTLnieuws

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:44:37 #187
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99104741
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef remlof het volgende:
Je hebt helemaal gelijk inZanity, ik schrok eerst van je post, maar het is precies wat Wilders over de Islam zegt.
Maxima zou wellicht zeggen "dat is wel een beetje dom"

Maak een verticale lijn op het midden van een A4, ik adviseer in de hoogte, en zet links de door Joodse veroorzaakte problemen in NL en rechts de islam-marokkaanse...
Kijk en toon aan de ronseling van Joden voor Jihad in NL en dan de marokkaanse ronseling...
Stumpers....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99104873
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef remlof het volgende:
Je hebt helemaal gelijk inZanity, ik schrok eerst van je post, maar het is precies wat Wilders over de Islam zegt.
Yippp

Sommigen mensen hebben niet veel geleerd over eeuwenlange antisemitisme.
Ze snappen niet dat anti-islamitisme dezelfde discriminatie en ellende kan veroorzaken.
Helaas... de geschiedenis herhaalt zich wel. En laat ik het maar simpel houden met "eeuwenlang" en als eindjaartal 1933 beschouwen voor deze posting. Alles wat daarvoor gebeurde was al erg genoeg.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:32:57 #189
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99106504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:44 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Maxima zou wellicht zeggen "dat is wel een beetje dom"

Maak een verticale lijn op het midden van een A4, ik adviseer in de hoogte, en zet links de door Joodse veroorzaakte problemen in NL en rechts de islam-marokkaanse...
Kijk en toon aan de ronseling van Joden voor Jihad in NL en dan de marokkaanse ronseling...
Stumpers....
Jij snapt er duidelijk niet veel van. :D
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:36:14 #190
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99106612
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef inZanity het volgende:

Jij snapt er duidelijk niet veel van. :D
Welles, niettes, trollig...
Gewoon ff benoemen: wie hebben er meer misdadigers in NL, Joden of marokkanen?

quote:
Laten we eens kijken naar de cijfers:
In Nederland werden vonnissen uitgesproken waaronder 62.349 aan allochtonen.
Verdeeld over de groepen: Marokkanen 12.243, Turken 8.052, Antillianen 7.981, Surinamers 14.824 en de overige groepen allochtonen samen 19.339. Volgens deze cijfers zou ruim 31% van de veroordeelden een allochtone achtergrond hebben. Men was huiverig dit rapport te publiceren omdat men de percentages wel erg hoog vond. Gaat men deze cijfers doorrekenen naar de groepsgrootte dan blijkt dat Marokkanen 4,9, turken 2,7, Antillianen 9,4, Surinamers 5,6 en de overige allochtonen 1.9 maal zo vaak veroordeeld worden als autochtone Nederlanders.
Goh, Joden staan er niet eens tussen...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:37:43 #191
104871 remlof
Europees federalist
pi_99106646
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Welles, niettes, trollig...
Gewoon ff benoemen: wie hebben er meer misdadigers in NL, Joden of marokkanen?

[..]

Goh, Joden staan er niet eens tussen...
Die verdeling is dan ook niet op geloof maar op afkomst. Er zijn zelfs joodse Marokkanen :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:38:58 #192
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99106682
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:37 schreef remlof het volgende:

Die verdeling is dan ook niet op geloof maar op afkomst. Er zijn zelfs joodse Marokkanen :P
Ja en er zullen er ook wel 2 of 3 GEEN islamiet zijn :) ! Erruughhhh ! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:41:15 #193
104871 remlof
Europees federalist
pi_99106748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ja en er zullen er ook wel 2 of 3 GEEN islamiet zijn :) ! Erruughhhh ! :)
Feit is dat Antilliaanse jongeren verreweg de grootste kans lopen om crimineel gedrag te vertonen, gevolgd door Surinamers en Marokkanen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:43:43 #194
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99106834
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef remlof het volgende:

Feit is dat Antilliaanse jongeren verreweg de grootste kans lopen om crimineel gedrag te vertonen, gevolgd door Surinamers en Marokkanen.
Je shopt heel selectief, dan eens percentages dan eens harde cijfers. You lose...!
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:44:52 #195
104871 remlof
Europees federalist
pi_99106856
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je shopt heel selectief, dan eens percentages dan eens harde cijfers. You lose...!
Percentages zijn veel interessanter.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:54:37 #196
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99107171
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:44 schreef remlof het volgende:

Percentages zijn veel interessanter.
Als het je uitkomt wel...

Herhaal dat nog eens als een mes voor maar 25% in je hartstreek zit, maar het lemmet 48 cm is.
Of als er maar -1- auto niet eens zo snel op je inreed, jij in een fiat 500, de auto wegende 2,1 ton..
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:59:20 #197
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_99107319
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Welles, niettes, trollig...
Gewoon ff benoemen: wie hebben er meer misdadigers in NL, Joden of marokkanen?
Gaat het om Marokkanen of om islamieten? Want je vergelijkt nu een geloof met een afkomst en in die vergelijking worden 'joden' volgens mij niet geregistreerd. Of dacht je dat als Harry Winter iemand doodknuppelt hij ineens in de kranten staat als joodse moordenaar?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:04:23 #198
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_99107502
Nog afgezien van dat het in de vergelijking van de retoriek op zich niet moet uitmaken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:22:15 #199
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99108122
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Welles, niettes, trollig...
Gewoon ff benoemen: wie hebben er meer misdadigers in NL, Joden of marokkanen?

[..]

Goh, Joden staan er niet eens tussen...
Er hoeft niks benoemt te worden want het draagt niks bij aan deze discussie. Het gaat over moslims niet over Marokkanen, Nederlanders of voor mijn part Koreanen het gaat over moslims en joden afkomst staat daar volkomen los van. Apart trouwens dat je het over Marokkanen en Nederlanders én joden hebt, hebben joden geen afkomst ofzo?

Je begrijpt er vrij weinig van omdat het hele punt betreffende wie er eventueel misschien wel wat meer problemen veroorzaakt niet alleen een discussiepunt op zich is maar ook nog eens volkomen los staat van waar het over gaat. Namelijk dat dat wat Wilders over moslims danwel de islam zegt door veel mensen 'normaal' word gevonden. Terwijl als je hetzelfde zegt over joden danwel het jodendom dit (terecht) door zo'n beetje iedereen keihard zou worden afgewezen. Met andere woorden er word in dit land keihard met twee maten gemeten niet alleen door Wilders en de PVV zelf, maar ook door haar kiezers sterker nog door de gehele huidige regering en kennelijk ook veel van hún kiezers, maar dus ook door de rechter. Vervolgens ga jij het volkomen nutteloze punt dat de ene groep meer problemen zou veroorzaken dan de andere aandragen, terwijl je daar niet eens consequent in bent gezien je het eerst nog over moslims hebt en vervolgens over Marokkanen. De ene groep veroorzaakt meer problemen dan de andere groep? Who gives a fuck?! Dat is juist het hele punt dat ik hier probeer te maken. Er moet eens een keer niet in groepen gedacht worden maar in ividuen. Iedereen zou gelijk moeten zijn in dit land of je nou Marokkaan, Antilliaan, Koreaan, Turk Nederland of Ijslander bent. En iedereen zou gelijk behandelt moeten worden of ze nou Christen, joods, moslim, boedhist of atheist zijn. Laten we mensen eens veroordelen op hun daden in plaats van hun afkomst danwel hun religie laten we ze eens veroordelen het simpele feit dat ze een moordenaar zijn, een verkrachter zijn een dief zijn of juist beoordelen op het feit dat het hardwerkende sociale en aagepaste mensen zijn zonder dat we daar een labeltje aan moeten hangen. Laten we in dit land maar zeker ook in de rest van de wereld eens stoppen met tegelijkertijd groepen te beschermen en ondertussen één bepaalde groep als zondebok te gebruiken en juist weg te zetten, te discrimineren en zelfs te beperken in hun mogelijkheden en vrijheden. Het is prima als groepen beschermt worden, dat is heel goed zelfs, maar enkel en alleen als dat bij iedere groep gebeurt. Gebeurt dat niet dan onstaat er een hele nare, enge en ongewenste situatie. Een situatie die in dit land langzaamaan aan het ontstaan is.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:23:28 #200
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99108169
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:59 schreef Verbal het volgende:

Gaat het om Marokkanen of om islamieten?
Beide, in de vormen en/en maar ook en/of.

Want je vergelijkt nu een geloof met een afkomst en in die vergelijking worden 'joden' volgens mij niet geregistreerd. Of dacht je dat als Harry Winter iemand doodknuppelt hij ineens in de kranten staat als joodse moordenaar? [/quote]

Hangt van de 'bron' af ! :)
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_tevens_reliwa.html
da's geenstijl, maar ook at5 bijv. :
http://www.at5.nl/artikel(...)at-overtrad-wapenwet (zoek IN tekst: Jood)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:25:07 #201
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99108229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef inZanity het volgende:

Er hoeft niks benoemt te worden
dat is maar 1 mening, die de politiek, cpb e.d. niet met je deelt.
quote:
want het draagt niks bij aan deze discussie.
Als het maar bijdraagt aan opsporing en preventie.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:31:47 #202
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99108490
.

[ Bericht 99% gewijzigd door inZanity op 06-07-2011 13:31:58 ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:36:55 #203
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99108678
.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

dat is maar 1 mening, die de politiek, cpb e.d. niet met je deelt.

En dit gebeurt met name omdat benoemen tegenwoordig stemmen oplevert. Iedere politici lijkt tegenwoordig wel een graantje van het islamofobiesucces mee te willen pikken. En dat is nou juist een situatie die we met z'n allen niet moeten willen hebben in dit land.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef fokthesystem het volgende:

Als het maar bijdraagt aan opsporing en preventie.
En doet het dat ook?
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:42:15 #204
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99111212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef inZanity het volgende:
.
En dit gebeurt met name omdat benoemen tegenwoordig stemmen oplevert.
Deze kwesties benoemen kan alleen als het ook plaatsvindt, en dat is helaas het geval.
Helaas voor de goede marokkanen hebben zij de meeste kans op 'k#t collegae' uit hun midden.
quote:
Iedere politici lijkt tegenwoordig wel een graantje van het islamofobiesucces mee te willen pikken. En dat is nou juist een situatie die we met z'n allen niet moeten willen hebben in dit land.
" We moeten gewoon willen wat we zElf willen, respekt en zo je weet toch! Zo een haagze zelf-benoemde-semi-baas moet niet gaan lopen kwebbelen dat ie ons vertelt wat we wel en niet moeten doen of laten, moeten denken of willen ! Ik ben me eigen master, sinner ! "

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 06-07-2011 14:56:21 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99119208
Kolere wat een gejank. De tranen schieten spontaan in mijn ogen van het lachen om zoveel zelfmedelijden aan de islamitische zijde.

Zolang de islam niet hervormt naar aanvaardbare normen en waarden voor de westerse wereld zal de islam nooit en te nimmer volledig in het westen geaccepteerd worden.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:45:23 #206
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99137876
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Welles, niettes, trollig...
Gewoon ff benoemen: wie hebben er meer misdadigers in NL, Joden of marokkanen?

Laten we eens kijken naar de cijfers:
In Nederland werden vonnissen uitgesproken waaronder 62.349 aan allochtonen.
Verdeeld over de groepen: Marokkanen 12.243, Turken 8.052, Antillianen 7.981, Surinamers 14.824 en de overige groepen allochtonen samen 19.339. Volgens deze cijfers zou ruim 31% van de veroordeelden een allochtone achtergrond hebben. Men was huiverig dit rapport te publiceren omdat men de percentages wel erg hoog vond. Gaat men deze cijfers doorrekenen naar de groepsgrootte dan blijkt dat Marokkanen 4,9, turken 2,7, Antillianen 9,4, Surinamers 5,6 en de overige allochtonen 1.9 maal zo vaak veroordeeld worden als autochtone Nederlanders.

Goh, Joden staan er niet eens tussen...
Islamieten staan er ook niet tussen.

Wel mensen uit 4 specifieke landen, waarvan 2 voornamelijk Islamitisch, en 2 voornamelijk Christelijk.

De cijfers geven tevens HEEL duidelijk aan dat Surinamers en Antillianen percentueel gezien veel vaker veroordeeld worden voor een misdrijf dan Marokkanen en Turken. En het geeft ook aan dat alhoewel het aantal Marokkanen, Turken, en Surinamers alledrie zo rond de 400.000 liggen, dat Turken heel duidelijk het minst crimineel zijn. Vergeleken met Antillianen, zijn er nagenoeg een gelijk aantal veroordelingen, terwijl er slechts 200.000 Antillianen zijn in Nederland.

Jouw cijfers geven duidelijk aan..... dat de Islam weinig te maken heeft met de criminaliteit. Jonge Surinamers en Antillianen zijn net zo vaak probleem veroorzakers als jonge Marokkanen, en Turken zijn duidelijk de braafste van de "grote 4". Dat was ook al eerder aangetoond met andere cijfers van het CBS, maar daar ging je niet op in.

Wat betreft het aantal Joden, daar hebben er er hooguit 40.000 van in Nederland, en dan schat ik ruim. Vanwege deze Joden is op zijn minst 1 PVV-er tegen het verbod op ritueel slachten, omdat Kosher slachten identiek is aan Halal slachten, met als enige verschil dat er bij de ene een Rabbijn betrokken is, en de ander een Imam.

Het is ook niet echt mogelijk om Joden te classificeren onder een bepaalde afkomst. Er zijn nauwelijks Joden die uit Israel kwamen om naar Nederland te migreren, althans.... dat is een vrij kleine groep. Verreweg de meeste Joden zijn afkomstig als nakomelingen van de pakweg 6000 Joden die in Nederland woonden in de jaren 40, plus wellicht een duizendtal die van Duitsland en Polen naar Nederland verhuisden tijdens de volksverhuizingen tussen 1945 en 1947 in de nasleep van WO2. Het zijn mensen die al zeker voor 10+ generaties in Europa danwel Nederland wonen, en onder de criminele cijfers gewoon onder de Nederlanders worden gerekend, omdat ze geen 1e, dan wel 2e generatie categorie allochtoon zijn, wat met Antillianen en Surinamers door immigratie van de ouders een stuk makkelijker is na te gaan.

Verder is je vergelijking ook een beetje verkeerd trouwens: "Joden" komen niet perse uit 1 land, net zo min dat Christenen, of Islamieten dat doen.

Als laatste wil ik nog even kwijt dat onder de mensen die ook echt uit Israël komen, er zo'n 100 verdachten waren in Nederland (100 in 2008, 80 in 2007, en 100 in 2006 volgens het CBS), en dat er in 2010 zo'n 4800 mensen wonen die 1e generatie, of 2e generatie uit Israël kwamen en naar Nederland zijn gemigreerd. Vergelijken we dat met de cijfers die jij al postte, dan blijkt daaruit dat Israëlieten MINDER crimineel zijn dan Marokkanen (en ook minder dan Surinamers en Antillianen), maar MEER crimineel dan Turken, wat wederom de theorie dat het met de Islam te maken heeft..... nietig verklaard.

Bron: http://statline.cbs.nl uit diverse tabellen en statistieken.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_99140777
Ahgut, meneer hullie doen het ook en zijn nog erger is er ook.

Zeg eens maarten, waarom wil je zo graag dat ieder de reet likt van moslims?
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:48:06 #208
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99142644
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef maartena het volgende:

Islamieten staan er ook niet tussen.
Dat is dan ook geen bevolkingsgroep.

quote:
Wel mensen uit 4 specifieke landen, waarvan 2 voornamelijk Islamitisch, en 2 voornamelijk Christelijk.
En de ergsten zijn de marokkanen, respectloos ook nog eens, WO2/veteranendag dodenherdenking vergallen her en der, en nu ook rouwstoeten.

quote:
De cijfers geven tevens HEEL duidelijk aan dat Surinamers en Antillianen percentueel gezien veel vaker veroordeeld worden voor een misdrijf dan Marokkanen en Turken.
Procentueel maakt me in deze niet zo uit, een overvaller van afkomst dit of dat vraagt niet naar 30% van je geld en juwelen of alleen het bandje van je horloge.

quote:
Jouw cijfers geven duidelijk aan..... dat de Islam weinig te maken heeft met de criminaliteit.
Zoals ik elders al eerder stelde, de marokkanen in NL zijn geen goede reclame voor de islam, want het gros is islamiet. Overigens zijn er ook mensen die heftige passages uit de koran halen, die zo vredelievend niet zijn, en welke ook niet naderhand 'in een nieuw testament' afgeschaft worden.

quote:
Jonge Surinamers en Antillianen zijn net zo vaak probleem veroorzakers als jonge Marokkanen, en Turken zijn duidelijk de braafste van de "grote 4". Dat was ook al eerder aangetoond met andere cijfers van het CBS, maar daar ging je niet op in.
Oh jawel, en toen waren ineens de molukkers de gebeten hond, terroristen e.d.
Neemt het feit niet weg dat marokkanen veruit de meeste ellende zaaien, echt, period, procentueel of niet.

quote:
Het is ook niet echt mogelijk om Joden te classificeren onder een bepaalde afkomst.
Zoek dat eerst even uit, dan praten we hierover verder.

quote:
Er zijn nauwelijks Joden die uit Israel kwamen om naar Nederland te migreren,
Tja gek he, je weet wanneer israel is toegewezen en 'ontstaan'?
Je kent het begrip diaspora? Er zijn er 2 a 3, ik doel op deze:
http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=151

quote:
Verder is je vergelijking ook een beetje verkeerd trouwens: "Joden" komen niet perse uit 1 land, net zo min dat Christenen, of Islamieten dat doen.
Zie boven.
Dat en het gegeven dat veel etters nu eenmaal marokkaan En moskee bezoeker zijn, of minimaal met de mond belijden tot het meest vreedzame liefde geloof te horen.
Tevens is het de enige groep die ik ken die bij tijd en wijle in heel NL roept : 'over 10 a 15 jaar zijn wij hier de baas'.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99182659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef inZanity het volgende:
Weg met het joodse stemvee!

Het jodendom is een ‘wezensvreemde cultuur’ die nergens dominant mag worden. Genoeg is genoeg. We moeten ons niet verkopen aan de joodse cultuur en de ellende die dat met zich meebrengt. Ik wil niet dat er meer joden in Nederland komen, ik wil liever dat het er minder worden. Dus wil ik de grenzen voor migranten uit Israël dichtgooien. Bovendien wil ik joden aanmoedigen om Nederland vrijwillig te verlaten. De demografische ontwikkeling moet zo worden, dat de kans klein is dat er wéér joden in het kabinet komen. Er is nu teveel jodendom in Nederland.’

Het jodendom zal bij een continuering van het huidige wanbeleid het Westen overwinnen en overheersen. Maar dat gebeurt niet zolang ik hier ook maar iets voor het zeggen heb. Joden willen dat wij ruimte geven aan het jodendom, maar het jodendom biedt geen ruimte aan ons. Van de overheid moeten we respect hebben voor het jodendom, maar het jodendom heeft geen enkel respect voor ons. Het jodendom wil overheersen en is uit op de vernietiging van onze westerse beschaving. In 1945 werd in Europa het nazisme overwonnen. In 1989 werd in Europa het communisme overwonnen. Nu moet de joodse ideologie worden overwonnen. Stop de judaïsering! Verdedig onze vrijheid!

Je kunt intolerantie alleen met intolerantie beantwoorden, het is niet anders. Dat is misschien niet prettig, niet politiek correct. Maar als je niet wilt, dat je zelf wordt opgegeten, zal je toch de ander moeten opeten. Nog even geduld en dan wacht ons die joodse heilstaat. Een beter milieu begint bij jezelf. Heel veel Nederlanders ergeren zich aan de vervuiling van de publieke ruimte door het jodendom. Oftewel ons straatbeeld gaat op sommige plekken steeds meer lijken op het straatbeeld van Mea Sjearim in Jeruzalem. Keppeltjes, luisbaarden, vrouwen met pruiken, mannen in rare lange zwarte jassen met bontmutsen. Laten we daar eens een keer iets aan doen. Laten we onze straten terug veroveren. Ik wil synagogen afbreken. Ik ga er als eerste met cement en stenen heen om die synagogen dicht te metselen.

Terugkomend van vakantie lees ik de rechterlijke uitspraak in het proces Wilders en ik begrijp dat al deze uitingen als teken van vrije meningsuiting gezegd moeten kunnen worden. Juist het onderdrukken van dit soort uitingen is gevaarlijk, aldus de rechter. Is dat zo? Ik heb in alle bovengenoemde citaten van Geert Wilders ‘islam’ en ‘islamisering’ vervangen door ‘jodendom’ en ‘judaïsering’? Klinkt de vrijheid van meningsuiting dan nog zo vrij?
Grappige tekst.
Enerzijds relativeer je de huidige angst voor de islamisering van Europa.
Anderzijds maak je scherp duidelijk waar de problemen in Palestina vandaan komen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 03:33:59 #210
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99184840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 06:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg eens maarten, waarom wil je zo graag dat ieder de reet likt van moslims?
Dat zeg ik nergens. Ik zeg dat iedereen gelijk behandeld dient te worden, ongeacht geloof, afkomst, of wat dan ook. En dat moet gelden voor scholen, religieuze gebouwen, en boeken van alle erkende religies, en geen speciale regels voor 1 religie.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:38:31 #211
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99210460
'Nederlandse vlag op elke school'

Kijk, zo ben ik zo af en toe ook nog eens EENS met de PVV. Ik vind al jaren dat Nederlanders best wat meer patriottisme mogen hebben, en aangezien scholen met Nederlandse belastingcenten worden gefundeerd, mag de nationale drie-kleur van mij ook best in de klaslokalen hangen. :Y
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_99212111
ahhhh.... nationalistische indoctrinatie van de jeugd dus.
slecht idee.... daar zijn voorbeelden van in de geschiedenis.
pi_99212235
quote:
Wat een ridicuul en 0,0 effect sorterend prutsidee. :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:21:32 #214
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_99212346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:38 schreef maartena het volgende:
'Nederlandse vlag op elke school'

Kijk, zo ben ik zo af en toe ook nog eens EENS met de PVV. Ik vind al jaren dat Nederlanders best wat meer patriottisme mogen hebben, en aangezien scholen met Nederlandse belastingcenten worden gefundeerd, mag de nationale drie-kleur van mij ook best in de klaslokalen hangen. :Y
Ik vind het geen slecht voorstel. Het kan geen kwaad om wat nadruk te leggen op de Nederlandse cultuur, maar het moet niet te ver gaan.
pi_99212389
maar...... dit kabinet zei toch bij monde van Donner dat integratie geen overheidstaak is?
quote:
Migranten moeten zelf hun best doen te integreren, dat is volgens Donner niet een taak van de overheid
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/06_juni/16/binnenland/donner-pleit-voor-hollandse-waarden.xml
wat zit de PVV dan dit kabinet in de wielen te rijden met nationalistische indoctrinatie ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 09-07-2011 11:37:31 ]
pi_99212451
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik vind het geen slecht voorstel. Het kan geen kwaad om wat nadruk te leggen op de Nederlandse cultuur, maar het moet niet te ver gaan.
geef meer geschiedenisles op school of wat minder saai..
iedereen weet al als kleuter hoe die Nederlandse vlag eruit ziet... dan hoef je niet elke dag er in te stampen
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:33:54 #217
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99217747
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef Bluesdude het volgende:
ahhhh.... nationalistische indoctrinatie van de jeugd dus.
slecht idee.... daar zijn voorbeelden van in de geschiedenis.
Ja, onze oosterburen. Maar het kan ook prima goed gaan, zie Frankrijk, Canada, de VS, en Australië, waar elke school standaard de vlag heeft hangen.

Ik ben er niet op tegen in ieder geval.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_99218268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, onze oosterburen. Maar het kan ook prima goed gaan, zie Frankrijk, Canada, de VS, en Australië, waar elke school standaard de vlag heeft hangen.

Ik ben er niet op tegen in ieder geval.
in USA is het dus niet goed gegaan.... nationalisme rechtvaardigt de agressieve buitenlandse politiek.. iedere keer dorsten amerikanen naar een oorlogje om de natie en de eigen ego weer "groots" te maken en als zo'n oorlogje begint dan is de patriottistische agressie het hoogst: wie niet voor de oorlog is, wordt snel aangezien als anti-amerikaans.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:45:55 #219
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_99235891
Ik heb niets tegen de vlag aan de vlaggenstok buiten het gebouw. Maar in de klassen gaat me een stap te ver. En er hoeft ook geen 'hijsen van de vlag ceremonie' bij of zo.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_99236220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb niets tegen de vlag aan de vlaggenstok buiten het gebouw. Maar in de klassen gaat me een stap te ver. En er hoeft ook geen 'hijsen van de vlag ceremonie' bij of zo.
Dan zie ik liever een landkaart van Nederland op de ruimte die dat kost. Lijkt me een stuk leerzamer.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_99236925
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan zie ik liever een landkaart van Nederland op de ruimte die dat kost. Lijkt me een stuk leerzamer.
wat denk je van een plasmascherm aan de muur met iedere dag een ander plaatje .. een afbeelding uit de geschiedenis of van een landschap, bouwwerk...en de nadruk mag liggen op Nederlandse items.. zeg maar 50 %
pi_99237584
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb niets tegen de vlag aan de vlaggenstok buiten het gebouw. Maar in de klassen gaat me een stap te ver. En er hoeft ook geen 'hijsen van de vlag ceremonie' bij of zo.
Die vlag aan een vlaggenstok op de school gaat mij al veel te ver hoor. :{.
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:03:57 #223
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_99237738
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die vlag aan een vlaggenstok op de school gaat mij al veel te ver hoor. :{.
Waarom? Zo lang er verder geen mythische betekenis aan wordt gehecht of er elke ochtend gezamenlijk het Wilhelmus zingend de vlag wordt gehesen, vind ik het niet zo boeiend. In de meeste landen hebben de openbare gebouwen de nationale vlag wapperen. Niks mis mee. Het is maar een stukje doek in 3 kleuren.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_99237811
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom? Zo lang er verder geen mythische betekenis aan wordt gehecht of er elke ochtend gezamenlijk het Wilhelmus zingend de vlag wordt gehesen, vind ik het niet zo boeiend. In de meeste landen hebben de openbare gebouwen de nationale vlag wapperen. Niks mis mee. Het is maar een stukje doek in 3 kleuren.
Ze moeten die kinderen leren lezen, schrijven en rekenen, beetje geschiedenis, aardrijkskunde en kennis der natuur alsmede gymnastiek; alle andere flauwekul is privé wmb, en zeker als die andere flauwekul eigenlijk gewoon een totalitaire ideologie is. :).
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:11:09 #225
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_99237924
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze moeten die kinderen leren lezen, schrijven en rekenen, beetje geschiedenis, aardrijkskunde en kennis der natuur alsmede gymnastiek; alle andere flauwekul is privé wmb, en zeker als die andere flauwekul eigenlijk gewoon een totalitaire ideologie is. :).
Daarom zeg ik ook: Alleen die vlag aan een paal. Er wordt niks over gezegd, het is gewoon aankleding van de school, meer niet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_99238007
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook: Alleen die vlag aan een paal. Er wordt niks over gezegd, het is gewoon aankleding van de school, meer niet.
Daar ga jij mee akkoord, omdat je denkt dat je die totalitaire ideologie op die manier kan appeasen?
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:16:26 #227
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_99238119
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar ga jij mee akkoord, omdat je denkt dat je die totalitaire ideologie op die manier kan appeasen?
Nee, omdat ik dat krampachtige verwijzen naar totalitaire ideologie nooit heb begrepen. De vlag is het uithangbord van Nederland. De meeste landen laten hun vlag waaien bij openbare gebouwen zonder direct totalitaire ideologie te omarmen. Ik heb nooit begrepen waarom Nederland als een van de weinige landen een vlaggenwet heeft, die voorschrijft wanneer je een vlag mag uithangen. Hang dat ding bij overheidsgebouwen, scholen en wat dies meer zij en als bedrijven een vlag willen laten wapperen, big deal.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_99238232
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, omdat ik dat krampachtige verwijzen naar totalitaire ideologie nooit heb begrepen. De vlag is het uithangbord van Nederland. De meeste landen laten hun vlag waaien bij openbare gebouwen zonder direct totalitaire ideologie te omarmen. Ik heb nooit begrepen waarom Nederland als een van de weinige landen een vlaggenwet heeft, die voorschrijft wanneer je een vlag mag uithangen. Hang dat ding bij overheidsgebouwen, scholen en wat dies meer zij en als bedrijven een vlag willen laten wapperen, big deal.
Nee, en jij denkt dat de PVV dezelfde argumentatie hanteert als jij hier doet?
:N .
Jij zou als historicus moeten begrijpen waarom Nederland doet wat het doet ivm vlaggen, lijkt me...
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:20:50 #229
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99238299
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:06 schreef Ryan3 het volgende:

Ze moeten die kinderen leren lezen, schrijven en rekenen, beetje geschiedenis, aardrijkskunde en kennis der natuur alsmede gymnastiek; alle andere flauwekul is privé wmb, en zeker als die andere flauwekul eigenlijk gewoon een totalitaire ideologie is. :).
Prioriteiten daarbij nog:
Basale (consumenten-)wetskennis en mijn en dijn / normen waarden kennis / uitleg
E.H.B.O. / hartmassage.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99238371
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Prioriteiten daarbij nog:
Basale (consumenten-)wetskennis en mijn en dijn / normen waarden kennis / uitleg
E.H.B.O. / hartmassage.
Basisschool?
Mijn en dijn/wormen en maden leer je van je ouders, grootouders, tantes, ooms, broertjes, zusjes, sociale omgeving...
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:23:30 #231
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_99238388
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, en jij denkt dat de PVV dezelfde argumentatie hanteert als jij hier doet?
:N .
Nee. daarom pleit ik voor invoering van die vlag bij scholen en allerlei gebouwen, maar dat bij wet wel wordt vastgelegd, dat het versiering is, meer niet en dat ceremonies, die de vlag als middelpunt hebben of gebruiken, verboden worden. Als Nederland veel eerder relaxt met de vlag was omgegeaan zoals in het buitenland, had de PVv op dit punt sowieso geen poot gehad om op te staan, want het had voor de problematiek die zij menen te zien met allochtonen, geen ene reet uitgemaakt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_99238465
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. daarom pleit ik voor invoering van die vlag bij scholen en allerlei gebouwen, maar dat bij wet wel wordt vastgelegd, dat het versiering is, meer niet en dat ceremonies, die de vlag als middelpunt hebben of gebruiken, verboden worden. Als Nederland veel eerder relaxt met de vlag was omgegeaan zoals in het buitenland, had de PVv op dit punt sowieso geen poot gehad om op te staan, want het had voor de problematiek die zij menen te zien met allochtonen, geen ene reet uitgemaakt.
Het leuke van Nederland is altijd dat we vrij nuchter en relaxed zijn over onze nationaliteit; puur toeval dat we hier geboren zijn... toch? :{.
Geen eigen verdienste.
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:28:26 #233
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_99238556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het leuke van Nederland is altijd dat we vrij nuchter en relaxed zijn over onze nationaliteit; puur toeval dat we hier geboren zijn... toch? :{.
Geen eigen verdienste.
Precies. En dus heeft onze vlag totaal geen waarde en is gewoon een leuke driekleurige versiering van een gebouw. Als we dat vanaf het begin hadden gedaan, had de PVV nu niks gehad om te zeuren en hadden ze nooit die mythische uitstraling aan de vlag kunnen geven zoals ze nu doen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_99238682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Precies. En dus heeft onze vlag totaal geen waarde en is gewoon een leuke driekleurige versiering van een gebouw. Als we dat vanaf het begin hadden gedaan, had de PVV nu niks gehad om te zeuren en hadden ze nooit die mythische uitstraling aan de vlag kunnen geven zoals ze nu doen.
Ja, maar het is nu te laat om dat te veranderen hè, want achter Wilders schuilt een totalitaire ideologie.
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:34:24 #235
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_99238775
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar het is nu te laat om dat te veranderen hè, want achter Wilders schuilt een totalitaire ideologie.
Dat klopt. Dus moet er snel iets gedaan worden om te voorkomen dat deze eerste stap (vlag laten wapperen) gevolgd gaat worden door 'zingen bij de vlag', 'zweren op de vlag', 'hijsen van de vlag' etc.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_99238817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat klopt. Dus moet er snel iets gedaan worden om te voorkomen dat deze eerste stap (vlag laten wapperen) gevolgd gaat worden door 'zingen bij de vlag', 'zweren op de vlag', 'hijsen van de vlag' etc.
Einfach negieren, vind ik.
En geen vlaggen dus ook. Er het niet eens over hebben dus.
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:37:19 #237
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_99238880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Einfach negieren, vind ik.
En geen vlaggen dus ook. Er het niet eens over hebben dus.
Nee. Dan speel je ze in de kaart. Ignoring the problem won't make the problem go away. Er is niks mis met een doek aan een stok, maar als je dat toestaat, dien je misbruik te voorkomen. Sta dit dus toe, maar timmer de hele zaak verder dicht, zodat er geen schoolkindjes geïndoctrineerd gaan worden door andersoortige ceremonies.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:38:21 #238
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99238907
Oh ja, kijk patriottisme en vaderlandsliefde eng zijn, schunnig hoor!

:')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99238973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Dan speel je ze in de kaart. Er is niks mis met een doek aan een stok, maar als je dat toestaat, dien je misbruik te voorkomen. Sta dit dus toe, maar timmer de hele zaak verder dicht, zodat er geen schoolkindjes geïndoctrineerd gaan worden door andersoortige ceremonies.
Ik speel toch helemaal niets in hun kaart, als ik het negeer? Als de linkse partijen dat ook negeren en er niet over beginnen en die argumentatie van jou er niet bij halen? Negeer je niet dat speel je toch in juist zijn kaart.
Kortom ik vind dat "links" en ook liberaal rechts wat flink(s)er moeten zijn tegen uitwassen als Wilders. Ga niet meteen mee, om hem uiteindelijk te appeasen.
I´m back.
pi_99239032
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
Oh ja, kijk patriottisme en vaderlandsliefde eng zijn, schunnig hoor!

:')
Patriotism, the last refuge of the scoundrel.
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:43:55 #241
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99239085
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Patriotism, the last refuge of the scoundrel.
Ja die zag ik gister ook al voorbij komen, maar kom op zeg, hoeveel vlaggen zie je nu al wel niet op de scholen van Nederland, het enige wat nog expliciet "not done" is zijn de Nederlandse vlaggen terwijl die nou juist er 'zouden moeten horen' als we kijken naar welk land we in wonen.

Als je als Turk een vlag opspeld is het geen probleem, als Marokkaan niet, als Amerikaan niet, een Britse vlag mag ook, een Surinaamse vlag ook uiteraard, maar zodra de Nederlandse vlag in beeld komt krijg je nazi verwijten en moet het kind stevig aangepakt worden.

Naja kan aan mij liggen, maar ik vind iets meer erkenning van Nederland geen slecht iets.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99239691
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:



Als je als Turk een vlag opspeld is het geen probleem, als Marokkaan niet, als Amerikaan niet, een Britse vlag mag ook, een Surinaamse vlag ook uiteraard, maar zodra de Nederlandse vlag in beeld komt krijg je nazi verwijten en moet het kind stevig aangepakt worden.

slachtofferritueel ...
vaderlandsliefde en de vlag op zich is niet fout... maar wel als politieke ideologie, als coverup voor vreemdelingenhaat en verheerlijking van het vaderland, imperialistische fantasietjes enzo.

wbt kennis van het vaderland overdragen is mijn idee van het plasmascherm honderdvoudig meer effectief dan zo'n heilig doek weghangen...
maar bepaalde vaderlandslievenden zijn niet zo geinteresseerd in kennis, wel in dweperijen en coverups
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:03:30 #243
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99239731
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:

Naja kan aan mij liggen, maar ik vind iets meer erkenning van Nederland geen slecht iets.
Maaaarr djim er is meeerrrrrrr.....!
Inmiddels is het zo: G-dsdiensten > Wereld > EU > NL waarbij het > teken staat voor 'boven'.
Dus: hoofddoekje(Deel van het grootste geloof) dragen mag wel op de werkvloer, maar kruisbeeldje is not done, dan kan je ruzie krijgen, cq 'toon je geen respect' richting al die andere geloven.
Een vlag doet mij weinig, een lintje voor een heldendaad? dan nog liever 10 jaar geen belastingplicht voor de echte helden.

Als we vlaggen hadden opgehangen dan was wilders nu geen machtsfactor... Simplisme van de onderste plank m.i.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99239747
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja die zag ik gister ook al voorbij komen, maar kom op zeg, hoeveel vlaggen zie je nu al wel niet op de scholen van Nederland, het enige wat nog expliciet "not done" is zijn de Nederlandse vlaggen terwijl die nou juist er 'zouden moeten horen' als we kijken naar welk land we in wonen.

Als je als Turk een vlag opspeld is het geen probleem, als Marokkaan niet, als Amerikaan niet, een Britse vlag mag ook, een Surinaamse vlag ook uiteraard, maar zodra de Nederlandse vlag in beeld komt krijg je nazi verwijten en moet het kind stevig aangepakt worden.

Naja kan aan mij liggen, maar ik vind iets meer erkenning van Nederland geen slecht iets.
Ja, nou en? Boeit mij toch verder niet wat die gemankeerde nationaliteiten doen?
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:04:43 #245
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99239766
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

slachtofferritueel ...
vaderlandsliefde en de vlag op zich is niet fout... maar wel als politieke ideologie, als coverup voor vreemdelingenhaat en verheerlijking van het vaderland, imperialistische fantasietjes enzo.

wbt kennis van het vaderland overdragen is mijn idee van het plasmascherm honderdvoudig meer effectief dan zo'n heilig doek weghangen...
maar bepaalde vaderlandslievenden zijn niet zo geinteresseerd in kennis, wel in dweperijen en coverups voo
Ja leuk, maar er zijn ook mensen die nog wel waarde hechten aan hun nationaliteit en vlag.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:04:44 #246
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99239767
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

Ja, nou en? Boeit mij toch verder niet wat die gemankeerde nationaliteiten doen?
Als men dat dan maar niet HIER doet.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99239770
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Maaaarr djim er is meeerrrrrrr.....!
Inmiddels is het zo: G-dsdiensten > Wereld > EU > NL waarbij het > teken staat voor 'boven'.
Dus: hoofddoekje(Deel van het grootste geloof) dragen mag wel op de werkvloer, maar kruisbeeldje is not done, dan kan je ruzie krijgen, cq 'toon je geen respect' richting al die andere geloven.
Een vlag doet mij weinig, een lintje voor een heldendaad? dan nog liever 10 jaar geen belastingplicht voor de echte helden.

Als we vlaggen hadden opgehangen dan was wilders nu geen machtsfactor... Simplisme van de onderste plank m.i.
Je draait een tikje door.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:05:04 #248
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99239774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou en? Boeit mij toch verder niet wat die gemankeerde nationaliteiten doen?
Mij ook niet, ben ook niet voor het verbieden van vlaggen, maar er wordt wel heel spastisch gereageerd op de Nederlandse vlag zeg. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:05:46 #249
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99239797
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:04 schreef du_ke het volgende:

Je draait een tikje door.
"Beter te snel en voorkomend, dan traag en eindigend in een maag"
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99239830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mij ook niet, ben ook niet voor het verbieden van vlaggen, maar er wordt wel heel spastisch gereageerd op de Nederlandse vlag zeg. :')
Niet spastisch, het is flauwekul.
En Wilders is gewoon een potentaatje, hij wil ook jou en mij meetrekken in die onzin van hem. Op straffe van.
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:07:42 #251
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99239871
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet spastisch, het is flauwekul.
En Wilders is gewoon een potentaatje, hij wil ook jou en mij meetrekken in die onzin van hem. Op straffe van.
Wat kan mij die geblondeerde idioot schelen, ik redeneer gewoon wat ik zelf belangrijk acht. Dat hij het daar toevallig mee eens is wil nog niet zeggen dat ik als PVV adept rondren met hun programma om op elke school mijn wil door te drukken.

Zeg enkel dat er niets mis is met vaderlandsliefde, wat dan Wilders z'n rare bijbedoelingen zijn zal mij aan m'n kont roesten.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99239873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef fokthesystem het volgende:


Als we vlaggen hadden opgehangen dan was wilders nu geen machtsfactor... Simplisme van de onderste plank m.i.
nonsens...
in Frankrijk is men van oudsher meer chauvinistischer... en met vlaggen zus en zo
extreemrechtse bewegingen waren 25 jaar geleden al een factor... hier nog niet
pi_99239875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:04 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Als men dat dan maar niet HIER doet.
Van mij mogen ze alles doen. Wat boeit het mij?
Als ze zeggen dat Nederland zuigt, dan zeg ik 'je hoeft hier niet te wonen'...
I´m back.
pi_99239898
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat kan mij die geblondeerde idioot schelen, ik redeneer gewoon wat ik zelf belangrijk acht. Dat hij het daar toevallig mee eens is wil nog niet zeggen dat ik als PVV adept rondren met hun programma om op elke school mijn wil door te drukken.

Zeg enkel dat er niets mis is met vaderlandsliefde, wat dan Wilders z'n rare bijbedoelingen zijn zal mij aan m'n kont roesten.
Het is toch je eigen verdienste niet dat je Nederlander bent?
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:09:17 #255
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99239922
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is toch je eigen verdienste niet dat je Nederlander bent?
Nee, maar rondlopen met een vlag met het logo van mijn werkgever erop is ook al zo dom.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:09:36 #256
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99239936
Zal voortaan ook niet meer juichen voor het Oranje elftal, ik sta immers niet zelf op het veld.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99239970
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, maar rondlopen met een vlag met het logo van mijn werkgever erop is ook al zo dom.
Ja, idd.
I´m back.
pi_99239986
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zal voortaan ook niet meer juichen voor het Oranje elftal, ik sta immers niet zelf op het veld.
Het is maar een spelletje toch?
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:11:02 #259
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99239990
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef Ryan3 het volgende:

Het is toch je eigen verdienste niet dat je Nederlander bent?
Heb je nog koloniale/wo2 schuldgevoelens of zo?

Want wiens 'schuld is het dan' dat wij NLers zijn?

Volgens mij is het heel eenvoudig: mensen bouwen een land op, verdedigen het, krijgen nakomelingen, die doen hetzelfde (of niet) en zijn dus de verdiensten van- en voor dat land.

Heb jij er wat aan gedaan dat jje vader wilde neucken? Ja, je was 1 zaadcelletje die de boel deed uitzetten en de zin deed toenemen.

In dat opzicht is elk mens een winnaar van diens eerste race ooit! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:12:42 #260
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99240034
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is maar een spelletje toch?
Nederland is ook maar een landje.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99240040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Heb je nog koloniale/wo2 schuldgevoelens of zo?

Want wiens 'schuld is het dan' dat wij NLers zijn?

Volgens mij is het heel eenvoudig: mensen bouwen een land op, verdedigen het, krijgen nakomelingen, die doen hetzelfde (of niet) en zijn dus de verdiensten van- en voor dat land.

Heb jij er wat aan gedaan dat jje vader wilde neucken? Ja, je was 1 zaadcelletje die de boel deed uitzetten en de zin deed toenemen.

In dat opzicht is elk mens een winnaar van diens eerste race ooit! :)
Ja, okee, maar ik ben een neger hè. :).
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:13:19 #262
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99240054
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:

Nederland is ook maar een landje.
Maar wel heel bijzonder, gezien de omvang en prestaties door de geschiedenis heen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99240057
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nederland is ook maar een landje.
Postzegellandje.
I´m back.
pi_99240068
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:13 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Maar wel heel bijzonder, gezien de omvang en prestaties door de geschiedenis heen.
Wat dan?
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:14:57 #265
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99240113
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Postzegellandje.
Laten we postzegelverzamelaars ook maar verbieden Nederlandse postzegels in bezit te hebben dan.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:15:06 #266
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99240120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:13 schreef Ryan3 het volgende:

Wat dan?
Uitvindingen, oorlogen gewonnen, avonturiers, harde werkers, vrome gelovigen, top handelaren, mensen met principes en gemeenschapszin (bijna weg nu die laatste 2, jammer) enz.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99240174
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef fokthesystem het volgende:

[..]
Heb jij er wat aan gedaan dat jje vader wilde neucken? Ja, je was 1 zaadcelletje die de boel deed uitzetten en de zin deed toenemen.
Ten eerste begon jouw leven niet als zaadcel.
Ten tweede was je tijdens de bevruchting niet bewust van het feit dat je in Nederland was.

Dat je in Nederland bent geboren is puur toeval.
Raar om daar trots op te zijn. Het gewoon leuk vinden dat je in Nederland woont, dat kan weer wel.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99240188
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Heb je nog koloniale/wo2 schuldgevoelens of zo?

Hoe leg jij de link met het feit dat het niemands eigen verdienste is als Nederlander geboren te worden ?
Het feit is een feit.. Dat kun je niet ontkennen
pi_99240222
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Laten we postzegelverzamelaars ook maar verbieden Nederlandse postzegels in bezit te hebben dan.
Als ze maar kunnen likken hè, die filatelisten.
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:18:23 #270
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99240246
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ze maar kunnen likken hè, die filatelisten.
Nu dat het zo vunzig klinkt kan ik het niet helpen toch weer een link te leggen naar PVV kamerleden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99240267
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:16 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ten eerste begon jouw leven niet als zaadcel.
Ten tweede was je tijdens de bevruchting niet bewust van het feit dat je in Nederland was.

Dat je in Nederland bent geboren is puur toeval.
Raar om daar trots op te zijn. Het gewoon leuk vinden dat je in Nederland woont, dat kan weer wel.
Puur mazzel is het gewoon.
Vraag niet aan Nederland wat hij kan doen voor jou, maar wat jij kan doen voor Nederland... etc.
En dat is niet de vlag aanbidden iig, want dat is flauwekul.
I´m back.
pi_99240285
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nu dat het zo vunzig klinkt kan ik het niet helpen toch weer een link te leggen naar PVV kamerleden.
Nu je het zegt... :{.
I´m back.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:21:09 #273
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99240334
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:16 schreef Klaudias het volgende:

Ten eerste begon jouw leven niet als zaadcel.
Haal je schoolgeld terug, in elk geval het biologie deel! :)
quote:
Ten tweede was je tijdens de bevruchting niet bewust van het feit dat je in Nederland was.
Beuwst of niet, het is een gegeven voor deze en gene.
quote:
Dat je in Nederland bent geboren is puur toeval.
Nee hoor. Mijn ouders wisten wel dat het ging gebeuren en waren toen al hier, gingen niet op pad in verband daarmee.
quote:
Raar om daar trots op te zijn.
Tja, ben ik met je eens, en ik snap _ook_ dat sommigen dat wel zijn.
Het blijft hoe dan ook een feitelijk gegeven, of je bent hier geboren, of niet.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:21:17 #274
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99240340
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nu je het zegt... :{.
Volgens mij zijn wij geheel toevallig gestruikeld over de ware reden; likken op scholen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99240650
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij geheel toevallig gestruikeld over de ware reden; likken op scholen.
w/ .
I´m back.
pi_99246233
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, maar ik ben een neger hè. :).
Daarom ben je ook zo gefrustreerd. Alles wat NL is is uit den boze terwijl jij en je familie niet meer in het bos hoeven te schijten vanuit een klapperboom dankzij NL vergeet je maar even voor het gemak.

Zulke mensen noem ik ondankbare honden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 09-07-2011 16:47:43 ]
pi_99246697
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door du_ke op 09-07-2011 17:17:29 (kappen met die persoonlijke aanvallen!) ]
pi_99247028
-reactie op edit-

[ Bericht 48% gewijzigd door du_ke op 09-07-2011 17:17:41 ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:10:31 #279
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_99247371
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Daarom ben je ook zo gefrustreerd. Alles wat NL is is uit den boze terwijl jij en je familie niet meer in het bos hoeven te schijten vanuit een klapperboom dankzij NL vergeet je maar even voor het gemak.

Zulke mensen noem ik ondankbare honden.
Je vertelt niet het hele verhaal, lieve schat. >:)
pi_99247616
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door du_ke op 09-07-2011 17:18:18 (dan zoek je elkaar maar op een andere manier op..) ]
pi_99251812
De angst regeert wel hier he? Sjonge jonge hee :D

Wat een kleine mensjes forum is dit.
pi_99252012
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Daarom ben je ook zo gefrustreerd. Alles wat NL is is uit den boze terwijl jij en je familie niet meer in het bos hoeven te schijten vanuit een klapperboom dankzij NL vergeet je maar even voor het gemak.

Zulke mensen noem ik ondankbare honden.
Ohhhh... Scheet Ryan3 vroeger in het bos ?
De smiecht... dat heeft hij ons nooit verteld. Maar hoe zat het ? De Nederlandse overheid was schandalig nalatig met het aanleggen van sanitair in de straat waar hij opgroeide en toen deed men dat toch ? Dat gebeurde in de zeventiger jaren ? Waar was dat? West brabant of Friesland ?
Schande over Nederland !! Bahh
pi_99300767
Ben Knapen noemt PVV-isme een populisme, gerelateerd aan populismes overal ter wereld bijv islamfundamentalisme in Indonesië
quote:
Is so-called “Islamophobia”, advanced by some Dutch politicians such as Geert Wilders, on the rise in the Netherlands?

It has been growing similar to other countries, but it is still just a minority.

This relates to elements of populism, which occurs in Indonesia as well, in the form of radical fundamentally oriented religious views.

Unfortunately, this is part of a phenomenon that you see all over the world, but as far as we can see, you cannot say that it is still growing.
http://www.thejakartapost.com/news/2011/07/07/islamophia-a-‘;minority’-view-dutch.html
pi_99317682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Uitvindingen, oorlogen gewonnen, avonturiers, harde werkers, vrome gelovigen, top handelaren, mensen met principes en gemeenschapszin (bijna weg nu die laatste 2, jammer) enz.
Alleen maar kijken naar de positieve verdiensten van een land is net zo zinnig als alleen maar kijken naar de negatieve verdiensten van een land. Enig relativisme kan nooit kwaad. Let wel, daarmee wil ik niet zeggen dat "we" Nederland ten allen tijde maar moeten afkraken, maar wel dat we Nederland niet rooskleuriger moeten voordoen dan het is.
Zo hebben wij ook de nodige oorlogen verloren, waren die avonturiers vaak genoeg bepaald geen lieverdjes, hebben die vrome gelovigen genoeg andersdenkenden benadeeld/over de kling gejaagd/verbrand/enz, hielden sommige top handelaren zich bezig met de handel in slaven, enz ;).

Hoe het ook zij, het heeft Nederland gemaakt tot wat het nu is: een vrij tolerant land waar het over het algemeen prettig wonen is. Daar kan ik wel trots op zijn, dat is tenslotte ook iets waar ik dagelijks op mijn manier een bijdrage aan lever (of dat in ieder geval probeer). Trots op de zogenaamde "VOC mentaliteit" of het feit dat ik Nederlander ben, nee, sorry, dat dan weer niet (ik ben ook niet trots op het feit dat ik donkerblond ben, of op de kleur van m'n ogen ;)).
pi_99436809
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, onze oosterburen. Maar het kan ook prima goed gaan, zie Frankrijk, Canada, de VS, en Australië, waar elke school standaard de vlag heeft hangen.

Ik ben er niet op tegen in ieder geval.
In Denemarken hangt de vlag zowat in elke voortuin.
Ik las laatst een column waarin een inwoner van voormalig Joego-Slavië vond dat wij zo slordig met onze vlag omgaan: gebruiken bij een geslaagd eindexamen en bij een voetbalkampioenschap of zo. Dat vond ze respectloos voor de vlag. Die mocht alleen gebruikt worden bij officiële gelegenheden van nationaal belang.
Het is blijkbaar maar net hoe je ertegenaan kijkt.

Ik vind het kwalijker dat de Nederland met vlag en al vaak aangeduid wordt met Holland en Hollands. Bij een bijeenkomst van regeringsleiders sprak Balkenende van Holland, Merkel van die Niederlände en Sarkozy van Pays-Bas. Dat vind ik veel beschamender: een leider die de naam van zijn eigen land niet correct gebruikt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_99542211
rechtse tante beschuldigt rechtse geertje :

quote:
HILVERSUM (ANP) - Het vroegtijdig opstappen van PVV-Kamerleden uit de Provinciale Staten (PS) van Limburg en Zuid-Holland is politica Rita Verdonk (TROTS) in het verkeerde keelgat geschoten. ,,Dat is gewoon kiezersbedrog”, zei ze zaterdag in het TROS-programma Kamerbreed op Radio 1.
http://radio.tros.nl/?pag(...)d&utm_medium=twitter

Het is ook een vooropgezet plan.. Meerder PVV'ers zijn in het verleden zo de verkiezingen ingegaan als lijstduwer en na een aantal maanden geven ze hun zetel op..
Geert zelf ook. Die zat toch een paar maanden in de gemeenteraad van Den Haag ?
quote:
PVV-leider Geert Wilders zal toch plaatsnemen in de gemeenteraad van Den Haag. Dat heeft Wilders maandag laten weten. Hij heeft dit weekend nagedacht over de ruim 13.000 voorkeurstemmen die hij in de hofstad als lijstduwer had gekregen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aag.dhtml?redirected

quote:
Wilders stopt als raadslid DEN HAAG - Geert Wilders stopt als raadslid voor de PVV in Den Haag. De PVV-leider liet in maart juist nog weten toch plaats te nemen in de gemeenteraad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_als_raadslid__.html

Sietse Fritsma deed dezelfde truc in Den Haag. Hij was ook vaak afwezig..
http://www.westonline.nl/(...)vv-fractievoorzitter

[ Bericht 14% gewijzigd door Bluesdude op 16-07-2011 15:44:05 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2011 @ 15:58:24 #287
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_99543602
PVV'er op non-actief gezet wegens het laten horen van het onvervalste PVV_geluid:
http://www.nu.nl/politiek(...)rker-non-actief.html

Over vrouwen in boerka die hij langs zag lopen en maar besloot te volgen en te filmen :')
quote:
''Opeens kwam dat tuig langslopen'', beschrijft hij. ''Dus besloot ik ze maar gelijk te filmen. Of moet ik het maar normaal vinden dat mijn rust in Scheveningen wordt verpest door dat soort geïmporteerde achterlijkheid van de islamitische zandbak?''
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:30:07 #288
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99550313
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
PVV'er op non-actief gezet
Kan niet, of het moet Geert W zelf zijn, want er is maar 1 PVV-er...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2011 @ 20:55:53 #289
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_99555940
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:30 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Kan niet, of het moet Geert W zelf zijn, want er is maar 1 PVV-er...
:')
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_99570511
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:30 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Kan niet, of het moet Geert W zelf zijn, want er is maar 1 PVV-er...
Zelfs zijn eerste zin klopt voor geen millimeter. Maargoed, erg doordacht oftewel intelligent komt het niet over.

quote:
PVV'er op non-actief gezet wegens het laten horen van het onvervalste PVV_geluid
pi_99570560
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Daarom ben je ook zo gefrustreerd. Alles wat NL is is uit den boze terwijl jij en je familie niet meer in het bos hoeven te schijten vanuit een klapperboom dankzij NL vergeet je maar even voor het gemak.

Zulke mensen noem ik ondankbare honden.
Je komt zelf uit Azië? :{w .
I´m back.
pi_99670201
De eerste afscheiding binnen de PVV fractie in Limburg is ook een feit. Nu is het CDA weer de grootste fractie daar.
pi_99670277
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Daarom ben je ook zo gefrustreerd. Alles wat NL is is uit den boze terwijl jij en je familie niet meer in het bos hoeven te schijten vanuit een klapperboom dankzij NL vergeet je maar even voor het gemak.

Zulke mensen noem ik ondankbare honden.
Zie deze troll Nederland even overschatten.
pi_99670848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Urquhart het volgende:
De eerste afscheiding binnen de PVV fractie in Limburg is ook een feit. Nu is het CDA weer de grootste fractie daar.
Groeistuipen gaan nu eenmaal gepaard met regelmatige wisselingen van de wacht. De meeste PVV'ers met dubbelfuncties hebben dat ook alweer opgegeven. Lijstduwer spelen werkt wel maar het werk ook echt doen blijkt lastig :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_99830985
quote:
Anders Breivik, de vermoedelijke dader van de aanslagen in Oslo en Utoya, waarbij tot nu toe in totaal 91 doden vielen, sprak eerder op een Zweeds forum zijn bewondering voor de PVV uit. Hij noemde de partij 'de enige echte conservatieve partij die er bestaat'.
quote:
Wilders zelf heeft via Twitter de aanslag scherp veroordeeld: 'Vreselijke aanslag in Oslo, zoveel onschuldige slachtoffers van gewelddadige, zieke geest. PVV rouwt mee met nabestaanden en Noorse volk', aldus Wilders via Twitter.
parool
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:09:28 #296
225540 Pugg
Friends forever
pi_99836809
quote:
Wilders zelf heeft via Twitter de aanslag scherp veroordeeld: 'Vreselijke aanslag in Oslo, zoveel onschuldige slachtoffers van gewelddadige, zieke geest. PVV rouwt mee met nabestaanden en Noorse volk', aldus Wilders via Twitter.
Gevolg en oorzaak erg moeilijk uit elkaar te halen voor blonde greet.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:41:52 #297
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99952889
De NRC zei ik er al over op, maar ik koop hem wel eens.
Zo ook hedenochtend.
Voorpagina : "de bal ligt bij wilders.
De pvv leider is niet verantwoordelijk voor het noorse drama, maar moet nu wel duidelijk maken wat hij precies voor ogen heeft met zijn strijd tegen de islam"


Dus als iemand iets doet tegen de pvv, op een vergadering en een partij aanhaalt, dan is die partij ineens de gebeten hond.

Dit is gewoon ook willekeur, en wel nrc tegen pvv.

DIT is wat polariseert, dit gedrag van media die niet meer neutraal zijn, ik snap het wel als mindere-broeders eventueel uit hun kop klappen en er een 'aanslag op de pvda is' (die was er namelijk in 020 enige tijd terug, al was het helemaal geen aanslag, maar dat media-bekt zo lekker) of op een krant, of op politieke figuren (zie vd G en Pim F bijv.)

guilty by association . . . :r

De politieke kern achter de pvv, is hiermee alleen maar weer meer verhit, zal afkoelen en weer wat harder zijn aldus.
Politiek-dommen en media in handen van bedrijven en politieke stromingen, NL is er groot in...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99953744
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef fokthesystem het volgende:
De NRC zei ik er al over op, maar ik koop hem wel eens.
Zo ook hedenochtend.
Voorpagina : "de bal ligt bij wilders.
De pvv leider is niet verantwoordelijk voor het noorse drama, maar moet nu wel duidelijk maken wat hij precies voor ogen heeft met zijn strijd tegen de islam"


guilty by association . . . :r

Kennelijk lees jij wat jij wilt lezen ?
In die vette tekst staat toch heel duidelijk dat de schrijver Wilders niet verantwoordelijk acht voor de terreur van zijn fan ?
Hij vind wel dat Wilders duidelijker moet zijn hoe hij die "totale oorlog" wilt voeren.
De vreedzame oorlogvoering van Wilders moet verdomde duidelijk zijn voor zijn fans, dan kan dat meer geweld voorkomen.
Dus Wilders moet zijn grote mond opentrekken en niet lafjes zwijgen
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:29:14 #299
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99954359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:09 schreef Bluesdude het volgende:

Kennelijk lees jij wat jij wilt lezen ?
Dat kan voor komen, geldt voor iedereen, echter ik zie mij als niet-wilders fan een neutraal observerende die zelf denkt en concludeert.

quote:
In die vette tekst staat toch heel duidelijk dat de schrijver Wilders niet verantwoordelijk acht voor de terreur van zijn fan ?
Implicatie en indirect dus wel.
quote:
Hij vind wel dat Wilders duidelijker moet zijn hoe hij die "totale oorlog" wilt voeren.
De vreedzame oorlogvoering van Wilders moet verdomde duidelijk zijn voor zijn fans, dan kan dat meer geweld voorkomen.
Dus Wilders moet zijn grote mond opentrekken en niet lafjes zwijgen
Sure, wilders is een terughoudende man die niet publiekelijk meermaals met media er bij en al gewoon zijn hart lucht...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_100059220
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')