bobogeen is dat een soort genetisch gemanipuleerde voeding?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
wat Soury allemaal opgeschreven heeft is toch zat, op is op en als je bv hagelslag wilt op brood of bobogeen of weet ik veel wat anders neem je dat gewoon van thuis mee.
Dat is een soort van smeerkaas van Bobjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
bobogeen is dat een soort genetisch gemanipuleerde voeding?
Sport en spel, daar hoef je bij de huidige jonge generatie niet meer mee aan te komen. Smartphone en iPad komen eerst.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de sport en spel activiteiten, is dat volleybalnet nog besteld?
Ah, de hele avond apps uitwisselenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sport en spel, daar hoef je bij de huidige jonge generatie niet meer mee aan te komen. Smartphone en iPad komen eerst.
En met handgebaren elkaar smilies toewerpen. Een normaal gesprek is nauwelijks meer mogelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ah, de hele avond apps uitwisselen
Jij gaat van de lijstquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de sport en spel activiteiten, is dat volleybalnet nog besteld?
Prima maar de input die ik tot nu gehad heb is van jou dus Twee bruine broden en één witquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bemoei mij er niet meer mee, laat het wel aan die dames over
dat is zo goor, iets met toffee dacht ik zoon vrat dat vroeger altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
bobogeen is dat een soort genetisch gemanipuleerde voeding?
Je gaat maar lekker in je uppie tafeltennisenquote:
Ok Teun had gelijk. 2 bruin en 1 wit.quote:
Dan eet je stokbroodquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, bij de bbq met kruidenboter enzo is wit ook wel weer ok
Correct, ik zei "Drie bruin en één wit" Maar ik krijg straks op m'n lazer, dus hou mij verder gewoon stilquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Teun had het over 4 broden.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Teun had het over 4 broden.
ik wou alleen even bevestigd hebben dat je geen gelijk hadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Correct, ik zei "Drie bruin en één wit" Maar ik krijg straks op m'n lazer, dus hou mij verder gewoon stil
http://www.iphoneappsfind(...)ications-for-iphone/quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Soury het volgende:
Je gaat maar lekker in je uppie tafeltennisen
Libelletrutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Correct, ik zei "Drie bruin en één wit" Maar ik krijg straks op m'n lazer, dus hou mij verder gewoon stil
Ik meen het serieus als ik zeg: krat bier, bbq. Misschien een zak chips. 2 blikjes RedBull.quote:
Ik ook. Al is één kratje bier wellicht wat weinigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meen het serieus als ik zeg: krat bier, bbq. Misschien een zak chips. 2 blikjes RedBull.
Ik kan daar het weekend mee door.
Dat zeg ik al 10 xquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meen het serieus als ik zeg: krat bier, bbq. Misschien een zak chips. 2 blikjes RedBull.
Dat zei ik ook al, maar Teun wil niet dat we gezellig wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. Al is één kratje bier wellicht wat weinig
Ik zet voor de zekerheid gewoon stiekem een extra kratje bier achterin de auto.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar Teun wil niet dat we gezellig worden
*Noteert: Remlof wenst geen ontbijtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. Al is één kratje bier wellicht wat weinig
We hebben vier kratten, dat moet toch wel genoeg zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet voor de zekerheid gewoon stiekem een extra kratje bier achterin de auto.
Opgelost.
Neehee, maar je zegt dat je alleen aan bier en een BBQ genoeg hebt voor een heel weekend, net als Ian.quote:
Dat maakt niet uit, er zijn bij mij 5 kratten doorheen gegaan met meer bierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik even in onze verdediging melden dat er minder bier in Jupiler flesjes zit!
Ook dat nog ja, van die homoflesjes van 25cl. Dan blijf je lopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik even in onze verdediging melden dat er minder bier in Jupiler flesjes zit!
Ik meen het serieus, als je dat nog een paar volhoudt, dan is je lichaam finaal naar de Filistijnen. Je moet gewoon goed etenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eens. Ontbijt hoort erbij. En vlees ook. Voor op en bij de BBQquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, als je dat nog een paar volhoudt, dan is je lichaam finaal naar de Filistijnen. Je moet gewoon goed eten
Euh, dat is wat ik op die BBQ nodig hebquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, als je dat nog een paar volhoudt, dan is je lichaam finaal naar de Filistijnen. Je moet gewoon goed eten
Ja, wie eet er nu witbrood. Ok, soms, als het echt vers is, is het lekker met pindakaas en hagelslag, dat dan weer wel.quote:
Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, wie eet er nu witbrood. Ok, soms, als het echt vers is, is het lekker met pindakaas en hagelslag, dat dan weer wel.
Ow ja, het meest misleidende product van het jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenker
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, het meest misleidende product van het jaar
True. We gaan gewoon aan het witbrood en e.Hec komkommers.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar kom op dus omdat je in het weekend feest en minder gezond doet wil dat niet zeggen dat je dat dagelijks doet he
Ik heb vanavond nog even zitten passen voor die tent, dat wordt kiele kielequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezelly, gezelly, ik heb er echt ontzettend zin in
Ik eet heel gezondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
True. We gaan gewoon aan het witbrood en e.Hec komkommers.
Dit las ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog even zitten plassen voor die tent, dat wordt kiele kiele
Ik hoor zoveel, al 49 jaar lang, wordt er misselijk van, van al die geluidenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenker
Ik las plassenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog even zitten passen voor die tent, dat wordt kiele kiele
Ik ook en als je overal naar luistert kun je helemaal niks meer, dan maar 10 jaar eerder dood en geleefd hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel, al 49 jaar lang, wordt er misselijk van, van al die geluiden
Ja, het kan best zijn dat hij ergens in de bossen geplaatst moet worden, kilometer verderop of zoquote:
Ach zwemvest mee en gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij de buren past hij wel goed, maar ja, dan lig je in de vijver te slapen, da's ook zo wat
Alsof we het in jouw tuin droog houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij de buren past hij wel goed, maar ja, dan lig je in de vijver te slapen, da's ook zo wat
quote:
Probleem is opgelostquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof we het in jouw tuin droog houden_!
Ow, je bedoelt dat het grondoppervlak van die tent ongeveer hetzelfde is als het grootste vrije vlak in je tuin?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ga jij liggen zeiken dan in die tent?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof we het in jouw tuin droog houden_!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat Teun er vóór ging zitten plassen.
Er zijn twee plaatsen waar hij net wel en net niet kan staan, maar dan moet er nog een oplossing gevonden worden voor de scheerlijnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt dat het grondoppervlak van die tent ongeveer hetzelfde is als het grootste vrije vlak in je tuin?
Hahaha, het komt vast goed. Ik kijk er naar uit, dat martelen met tenten en lampenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Scheerlijnen. Fuck die scheerlijnen, Soury en Haks houden die tent gewoon vast.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laten we die plaats waar die net niet kan staan, Niet nemen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laten we die plaats waar die net niet kan staan, Niet nemen
Dat lukt hem niet bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Laysa het volgende:
*Kuch.....Remlof eet heel veel wit stokbrood....laat jullie niet misleiden
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij zelfs staan snijden, maar was vnl baas over bier
Ik heb hier al eerder verkondigd dat stokbrood best wit kan zijn. Maar witbrood voor het ontbijt...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Laysa het volgende:
*Kuch.....Remlof eet heel veel wit stokbrood....laat jullie niet misleiden
En terechtquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik had maar een droog strotje want aan cola werd niet gedacht
Een tent hebben we, nu nog een plaats waar hij kan staanquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, er was geen tent in Lent
Dat probleem hebben we nu dus niet
Je sloopt gewoon de heg van de buren en dan heb je meer ruimtequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een tent hebben we, nu nog een plaats waar hij kan staan
Ik ga daar wel in mijn haute couture die kutstruiken uit de grond staan rossen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wit stokbrood vind ik het lekkerst. Normaal gesproken hou ik heel veel van volkoren, tijger, maanzaad en bruinbrood maar na de verwachte alcoholaanslag op mijn maag gaat er bij mij over het algemeen helemaal niets meer in dan hooguit een wit sneetje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder verkondigd dat stokbrood best wit kan zijn. Maar witbrood voor het ontbijt...
Ik had al geopperd om hem over de heg heen te zetten, dan kunnen we de dames mooi scheiden van de heren. Hij staat dan wel half op de weg, maar het uitzicht is natuurlijk fraai, je ligt tegen een heg aan te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je sloopt gewoon de heg van de buren en dan heb je meer ruimte
Jep, ik denk dat er een paar struiken uitgegraven moeten wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga daar wel in mijn haute couture die kutstruiken uit de grond staan rossen.
Ja dat lijkt me dus onmogelijk in de kleine tuin van jequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
dat overkomt je ook niet dagelijks....ik zeg : doen....En Ian de Pian helptquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had al geopperd om hem over de heg heen te zetten, dan kunnen we de dames mooi scheiden van de heren. Hij staat dan wel half op de weg, maar het uitzicht is natuurlijk fraai, je ligt tegen een heg aan te kijken
Ik dacht dat hij 5 x 5 was, hij blijkt 5 x 5,5 te zijn. En qua oppervlakte is die tuin groot genoeg, alleen staat er daar een struik, hier een boom, ginds weer wat anders. Maar vermoedelijk is het beste plekje voor het houthok, gewoon op de straatstenen. En daar kan het net wel en net niet, beetje passen en meten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dus onmogelijk in de kleine tuin van je
Nee man, ik kom smooooth met Rene Froger swag op mijn bazenschoentjes daar tuinieren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vuilniszakken dr omheen...geen problemen die onoplosbaar zijn
Ok jungksequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee manAl/Laysa, ik kom smooooth met Rene Froger swag op mijn bazenschoentjes daar tuinieren.
Nee joh, die BBQ staat achter het windscherm, dat komt wel goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als het half op die straatstenen kan is dat misschien wel zo goed. Anders staat of die tent aan het eind van de avond in de fik of worden we uitgerookt door de bbq.
Doe maar niet, die partytent heeft twee zijden bedekt. Het komt heus wel goed, ook als het regent. Het moet alleen niet gaan waaien, want dan hebben we wel een probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik heb nog een windscherm die ik kan meenemen.
Allemaal in de auto'squote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe maar niet, die partytent heeft twee zijden bedekt. Het komt heus wel goed, ook als het regent. Het moet alleen niet gaan waaien, want dan hebben we wel een probleem.
Dat is dan wel weer grappig als het gebeurt terwijl jullie in een diepe slaap leggen en die tent opeens weg isquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zware windhozen van 25 juni 1967
2 januari 1968
H.R.A. Wessels
Gedurende het weekeinde van 23 tot 25 juni 1967 veroorzaakten een drietal onweersstoringen in West-Europa plaatselijk grote schade. In Nederland zal vooral het optreden van zeer zware windhozen nabij Chaam en Tricht nog lang in de herinnering van velen blijven.
Dergelijke zware windhozen - geheel vergelijkbaar met de Amerikaanse tornado's - behoren tot de meest gevreesde stormen die aan het aardoppervlak kunnen optreden. Zij worden gekenmerkt door, over een beperkt gebied, rond een verticale as wervelende zeer krachtige winden.
De tornado circulatie is geheel gekoppeld aan een enkele zeer zware buiencel. Er bestaat vaak verwarring met andere atmosferische wervels, zoals depressies, tropische cyclonen of hurricanes, e.d., die veel grotere afmetingen hebben (minstens 100 km), maar waarin de maximale windsnelheden geringer zijn. Ook moeten tornado's onderscheiden worden van zwakkere wervels, zoals zandhoosjes en kleine wind- of waterhozen. Deze laatste twee categorieën, die in Nederland vrij vaak voorkomen, behoeven niet met een zware buiencel in verband te staan.
bron: http://www.knmi.nl/cms/co(...)zen_van_25_juni_1967
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:57 schreef Laysa het volgende:
Haha en Kally lacht jullie keihard uit want zij heeft een sunny....Altijd zonnig en warm
Drie liter terpentine er overheen, lucifer erbij, nóg warmerquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed punt, we zetten die auto gewoon midden in de groep. Lekker warm
Zeg dat nou niet....voor je het weet staat jouw overkapping met hout in de fikquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drie liter terpentine er overheen, lucifer erbij, nóg warmer
Doe maar nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drie liter terpentine er overheen, lucifer erbij, nóg warmer
Euh ja, dat was eigenlijk onze verassing voor Teunquote:Op woensdag 15 juni 2011 06:51 schreef jacqhassel het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon de tent op zetten in de huiskamer van Teun
Hoe heet ie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:28 schreef Kally het volgende:
O ja en ik ben naar de klote, moest grof vuil buitenzetten en dan bedoel ik ook grof
Ongeveer, maar dan met swag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu heb je hetzelfde kapsel als Teun en ik?
Je hebt last van fantoomhaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit haar uit mijn gezicht te vegen dat er niet meer is
quote:
Het staat hem anders best goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Ian wat heb je gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn, ben erg benieuwd naar je korte lokken
Zie feestboekquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Ian wat heb je gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn, ben erg benieuwd naar je korte lokken
Heul niet, hij heeft een mooi gedekt kapsel, ziet er netjes en geciviliseerd uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu heb je hetzelfde kapsel als Teun en ik?
Hij had de link al weggehaald.quote:
Behalve de kin toch, Teun?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heul niet, hij heeft een mooi gedekt kapsel, ziet er netjes en geciviliseerd uit
Nee dat is swag, geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat van dat vlashaar, zal wel cult zijn of zoiets
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Er is vast wel een user te vinden die je om kan kopen en jou de nieuwe Ian laten zien
Ik ga die rasta dude erop zetten denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Vandaag m'n nieuwe GPS binnen. De eerste opdracht was ga naar de dichtsbijzinde McDonalds![]()
De stem heet Claire. Nadat ik Claire eerst opgeladen had, ben ik onder haar leiding vertrokken.
Kutwijf stuurde me al meteen door een wegafzetting om vervolgens alle routes te herberekenen die leiden naar de opgebroken weg![]()
Uiteindelijk kwam ze in haar berekeningen er toch nog uit. Ondanks dat ze me 90 km/u wil laten rijden op wegen waar ik 70 mag zijn we toch nog heel terug gekomen.
Ze vindt het nodig om "THUieeus" op z'n allerbekakst uit te spreken maar het zij haar vergeven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Vandaag m'n nieuwe GPS binnen. De eerste opdracht was ga naar de dichtstbijzijnde McDonalds![]()
De stem heet Claire. Nadat ik Claire eerst opgeladen had, ben ik onder haar leiding vertrokken.
Kutwijf stuurde me al meteen door een wegafzetting om vervolgens alle routes te herberekenen die leiden naar de opgebroken weg![]()
Uiteindelijk kwam ze in haar berekeningen er toch nog uit. Ondanks dat ze me 90 km/u wil laten rijden op wegen waar ik 70 mag zijn we toch nog heel terug gekomen.
Ze vindt het nodig om "THUieeus" op z'n allerbekakst uit te spreken maar het zij haar vergeven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga die rasta dude erop zetten denk ik
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodusquote:
Als dat er echt op zit, dan lijkt mij dat superhandigquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodus![]()
Dat kan ik eens gebruiken als ik in Amsterdam, Antwerpen, Parijs of Barcelona wandel.
Hahahahaquote:
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als dat er echt op zit, dan lijkt mij dat superhandig
Je laat ons op straat slapen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vanavond zitten meten. Er is maar één plek over waar de tent kan staan, voor het houthok, op de straat. En daar kom ik in principe 5 cm. tekort voor de laatste meter. Die aluminium bogen zullen iets meer gebogen moeten worden, ik ga er vanuit dat ze wat flexibel zijn
HIER RECHTS, NEE ANDERE RECHTSquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorer
enige nadeel is dat er geen koptelefoonaansluiting op zit dus dan staat Claire op straat tegen je te brullen![]()
Je ligt op een veldbed, dus dat merk je nietquote:
Ook geen Bluetooth mogelijkheid voor een headset?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorer
enige nadeel is dat er geen koptelefoonaansluiting op zit dus dan staat Claire op straat tegen je te brullen![]()
Ow ja. Ok danquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Min of meer wel
aan het einde van de oprit
nope, ik gebruik dat ook niet, Claire kan ik wel zachter (uit)zettenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook geen Bluetooth mogelijkheid voor een headset?
voetgangersmodus, dus dan moet je stapvoets rijden??quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodus![]()
Dat kan ik eens gebruiken als ik in Amsterdam, Antwerpen, Parijs of Barcelona wandel.
Ik heb mijn auto bij mequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komen we op straat te staan liggen
We liggen op bedjes, komt heul goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, ik heb er een grondzeil bij gehuurd, dat helpt vast een beetje?
Neeeeeeee, lekker kachel en die vuurschaal hoog opstokenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, dat had wel wat warmer gemocht. En gekond.
oke ik vertrouw op jou, maar als je het mis hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
Ach welnee, het wordt gewoon vijfentwintig graden
Dat zal Heksie fijn vinden, die is dol op winters!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Las zojuist in de krant dat er binnen tien jaar een kleine ijstijd komt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zal Heksie fijn vinden, die is dol op winters!
Wat is er mis met een konijn?quote:
een ijskonijn, leg ik je wel een keertje uit, als je dat niet snapt dan is het typis iets Amsterdamsquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
25 Juni Wisselvallig en vrij warm (20-25°C) Goed zomerweer met kans op een onweersbui, volgens de Enkhuizer Almanak.
Ik neem een reservekratje Palm mee is lekker als het wat frisser is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Soury het volgende:
Het is best lastig om hoeveelheden in te schatten. Dus opmerkingen en comentaar hoor ik wel
*Brood 4 stuks
1 wit en 3 bruin*boter Smeerbare roomboter (ook voor bakken van eieren)*melk 2 halfvolle en 1 volle*halfvolle yogurt 1 pak
*eieren 3 dozen van 6 de koken en b(r)akken*spek 1 of twee pakjes
*tomaten trosje*thee nou één pakje(Klein en dan maar gewone thee ik neem zelf 3 zakjes groene mee aardbeien Eén doosje
*doosje wijn (6 stuks niet te zoet en niet te droog)*beschuit (uhmmm moet dat eigenlijk) maar één rol
*Zoete chocolademeuk (dat verzinnen we ter plekke)*Tros bananen (voor Moots, geen idee wat ze er mee gaat doen
) Komt goed *cola Twee flessen á 1,5 liter Coca cola dus
*klein flesje bacardi (hoeft niet meer, neemt Kally mee) Laat ik maar even in het midden
*nootjes, chips, droge worst, blok kaas, whatever om gewoon tussendoor wat te kunnen knabbelen) De chips van de Aldi zijn echt de baas, maar als het een merk moet zijn hoor ik het wel plus een bonk kaas en droge worst!-Plastic bestek en borden DONE
![]()
Keukenrollen 2 stuks
SapjesEén of twee pakken ijsthee en een pak fris (haal ik ook bij de Aldi (die zijn het lekkerst)En kap die slow schat es !!! Ik been het niet meer bij
En ham
Ik weet wel wat een ijskonijn isquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een ijskonijn, leg ik je wel een keertje uit, als je dat niet snapt dan is het typis iets Amsterdams
Ik in mijn fludder rokje. De dikke jeans gaat ook mee op werleldreisquote:
denk dat het ook heel verstandig isd een paraplu mee te nemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik in mijn fludder rokje. De dikke jeans gaat ook mee op werleldreis
Sssttt ik heb nog een berg liggen, maar doe net of hij niet bestaatquote:
Ik zou je eerlijk bekennen dat ik dat nooit doequote:
quote:
Ik negeer het gewoon en kom in korte broekquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
Ik lees net dat er zondag 26-6 pas weer zon is
Stoerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik negeer het gewoon en kom in korte broek
Overal is een oplossing voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan maken we er een après-ski feestje van
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
Ik maak me er niet druk om. Het altijd lente in Teun zijn tenten
Komende winter een glühwijnparty in te tuin, inclusief sneeuwmachine en ledverlichting op de maat van party muziekquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, gaan we nou Zomer of Winter naar die party?
Swag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komende winter een glühwijnparty in te tuin, inclusief sneeuwmachine en ledverlichting op de maat van party muziek![]()
En natuurlijk overal tonnen met veel fikkend hout erin
Gewoon vragen, er is er vast wel eentje die het je kan vertellenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
Overmorgen over een week rond deze tijd heb ik vast geen idee hoe laat het is
Het is er zo'n één met strikjes aan de zijkanten, die je daar vast kan binden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe de HELL heeft ze dat broekje aan gekregen?
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
Teun onderweg van de slager![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien slacht hij zijn vlees zelf wel op Islamitische wijze!
ja dat weet ik ook niet hoor maar jullie poste regennummers, alle zegen komt van boven zullen ze wel bedoelenquote:
nou lekker dan krijg gelijk dat nummer niet meer uit me hoofdquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geloof dat ik nu echt alles heb.
1. vier kratten jupiler (plus een reserve in de auto van Bob)
2. acht blikjes Grolsch en twee Heineken (voor mijzelf)
3. twaalf fakkels gekocht
4. drie liter lampolie voor fakkels
5/ twee liter terpentine om de houtkachel en de vuurschaal brandend te houden
6. Slager is geregeld en betaald, alles wordt tussen 12:00 en 14:00 uur gebracht
7. Voor de zekerheid nog zes stokbroden gehaald om op te piepen in de oven (is lekkerder dan die van de slager)
8. Twee plastic emmertjes satésaus
9. Hout plenty (hoop dat het droog genoeg is om te branden, want pas dit najaar gekapt)
10. Partytent staat klaar om opgebouwd te worden
11. Routebeschrijvingen zijn weg
12. Buren hebben brief gehad
13. Fles wijn en drie blikken lekker bier gekocht voor de directe buurman en buurvrouw (soepele lieverdshoop en verwacht ik)
14. geld van jullie is allemaal binnen (denk ik, moet nog even controleren)
15. tent en toebehoren zijn betaald
16. vrijdagmiddag en maandagmorgen vrij genomen om die spullen op te halen en weg te brengen
17. Soury en Heks doen de andere boodschappen
1. Handdoeken en pampers, die heb ik toch niet genoeg denk ik, moeten jullie zelf meenemen
2. Oordoppen lijkt mij voor jullie ook wel slim om mee te nemen in het kader van snurkende tentbewoners
Als er iets niet bij staat, ik het vergeten ben, dan hoor ik het graag
dan geven we je gewoon een gooi op je andere zij dan is dat ook weer opgelostquote:
quote:
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap. Dan moet je me gewoon een schop gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan geven we je gewoon een gooi op je andere zij dan is dat ook weer opgelost
Dat is toch zondequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh, ik heb ook nog maar wat wijn- en bierglazen gekocht, vond het toch ook wel wat kut om dat uit vocht uit plastic te lurken
Gaarnequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap. Dan moet je me gewoon een schop geven
Als er nu iets niet is, hebben we gewoon pechquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geloof dat ik nu echt alles heb.
1. vier kratten jupiler (plus een reserve in de auto van Bob)
2. acht blikjes Grolsch en twee Heineken (voor mijzelf)
3. twaalf fakkels gekocht
4. drie liter lampolie voor fakkels
5. twee liter terpentine om de houtkachel en de vuurschaal brandend te houden
6. Slager is geregeld en betaald, alles wordt tussen 12:00 en 14:00 uur gebracht
7. Voor de zekerheid nog zes stokbroden gehaald om op te piepen in de oven (is lekkerder dan die van de slager)
8. Twee plastic emmertjes satésaus
9. Hout plenty (hoop dat het droog genoeg is om te branden, want pas dit najaar gekapt)
10. Partytent staat klaar om opgebouwd te worden
11. Routebeschrijvingen zijn weg
12. Buren hebben brief gehad
13. Fles wijn en drie blikken lekker bier gekocht voor de directe buurman en buurvrouw (soepele lieverdshoop en verwacht ik)
14. geld van jullie is allemaal binnen (denk ik, moet nog even controleren)
15. tent en toebehoren zijn betaald
16. vrijdagmiddag en maandagmorgen vrij genomen om die spullen op te halen en weg te brengen
17. Soury en Heks doen de andere boodschappen
1. Handdoeken en pampers, die heb ik toch niet genoeg denk ik, moeten jullie zelf meenemen
2. Oordoppen lijkt mij voor jullie ook wel slim om mee te nemen in het kader van snurkende tentbewoners
Als er iets niet bij staat, ik het vergeten ben, dan hoor ik het graag
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassaquote:
Zou ook best raar staan als je tijdens het werken door zou snurkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassa![]()
Onhandige lompe Henkie met dikke worstvingers
Ze hadden er nog meer in de schappen staan, dat scheelde. Kut dat ik net had afgerekend en nog een keer langs die kassa moest.quote:
Ja, je kan ze beter voor de kassa laten vallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hadden er nog meer in de schappen staan, dat scheelde. Kut dat ik net had afgerekend en nog een keer langs die kassa moest.
Hey andere damequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassa![]()
Onhandige lompe Henkie met dikke worstvingers
Al een tijdje, en als je wat vaker langskwam zou je dat wetenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi! pessarium weer op z'n plek?
Zo ongeveer keek de rij mensen (mislukte huisvrouwen, jeweetz) die op mij stond te wachten terwijl ik de bende aan het opruimen was.quote:
Ja want die laten nooit wat vallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo ongeveer keek de rij mensen (mislukte huisvrouwen, jeweetz) die op mij stond te wachten terwijl ik de bende aan het opruimen was.
yougotapointtheresister: .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Al een tijdje, en als je wat vaker langskwam zou je dat weten
Altijdjeweetzzzquote:
je hart zeker weerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want die laten nooit wat vallen
Ik ben ook een mislukte huisvrouw, ik heb van de week ook al 2 x wat gebroken
quote:
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Staat Song 2 van Blur trouwens op de playlist?
Scheelde niet veel of ik liet ze vallen. Stond ze bijna buiten op te wachten met een gestrekt beenquote:
Je hebt nog een week om dat te regelen Teunquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of ik liet ze vallen. Stond ze bijna buiten op te wachten met een gestrekt been
Mag ik de link nog even, ben hem weer kwijtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.
liet soury die pot azijn maar 'ns losquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee een schaal en een fles balsamico azijn, wat flink meurt ook
Ik heb geen hart, daar zit een diep duister zwart gat
elpida.nlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag ik de link nog even, ben hem weer kwijt
O ja, sorry blondquote:
nog gefeliciteerd! las het te laat. veel kadootjes gehad en watte?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog een week om dat te regelen Teun
Ik heb zitten schuiven, daarna Ian. Volgens mij is het op zich nu wel een mooie playlist. Ik kijk het nog even aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog een week om dat te regelen Teun
Ach komt helemaal goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb zitten schuiven, daarna Ian. Volgens mij is het op zich nu wel een mooie playlist. Ik kijk het nog even aan
Ja ik ben helemaal bevredigdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd! las het te laat. veel kadootjes gehad en watte?
Dat wist ik nog welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
be my guest (zo ongeveer kom je d'r in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |