bobogeen is dat een soort genetisch gemanipuleerde voeding?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
wat Soury allemaal opgeschreven heeft is toch zat, op is op en als je bv hagelslag wilt op brood of bobogeen of weet ik veel wat anders neem je dat gewoon van thuis mee.
Dat is een soort van smeerkaas van Bobjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
bobogeen is dat een soort genetisch gemanipuleerde voeding?
Sport en spel, daar hoef je bij de huidige jonge generatie niet meer mee aan te komen. Smartphone en iPad komen eerst.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de sport en spel activiteiten, is dat volleybalnet nog besteld?
Ah, de hele avond apps uitwisselenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sport en spel, daar hoef je bij de huidige jonge generatie niet meer mee aan te komen. Smartphone en iPad komen eerst.
En met handgebaren elkaar smilies toewerpen. Een normaal gesprek is nauwelijks meer mogelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ah, de hele avond apps uitwisselen
Jij gaat van de lijstquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de sport en spel activiteiten, is dat volleybalnet nog besteld?
Prima maar de input die ik tot nu gehad heb is van jou dus Twee bruine broden en één witquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bemoei mij er niet meer mee, laat het wel aan die dames over
dat is zo goor, iets met toffee dacht ik zoon vrat dat vroeger altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
bobogeen is dat een soort genetisch gemanipuleerde voeding?
Je gaat maar lekker in je uppie tafeltennisenquote:
Ok Teun had gelijk. 2 bruin en 1 wit.quote:
Dan eet je stokbroodquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, bij de bbq met kruidenboter enzo is wit ook wel weer ok
Correct, ik zei "Drie bruin en één wit" Maar ik krijg straks op m'n lazer, dus hou mij verder gewoon stilquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Teun had het over 4 broden.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Teun had het over 4 broden.
ik wou alleen even bevestigd hebben dat je geen gelijk hadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Correct, ik zei "Drie bruin en één wit" Maar ik krijg straks op m'n lazer, dus hou mij verder gewoon stil
http://www.iphoneappsfind(...)ications-for-iphone/quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Soury het volgende:
Je gaat maar lekker in je uppie tafeltennisen
Libelletrutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Correct, ik zei "Drie bruin en één wit" Maar ik krijg straks op m'n lazer, dus hou mij verder gewoon stil
Ik meen het serieus als ik zeg: krat bier, bbq. Misschien een zak chips. 2 blikjes RedBull.quote:
Ik ook. Al is één kratje bier wellicht wat weinigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meen het serieus als ik zeg: krat bier, bbq. Misschien een zak chips. 2 blikjes RedBull.
Ik kan daar het weekend mee door.
Dat zeg ik al 10 xquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meen het serieus als ik zeg: krat bier, bbq. Misschien een zak chips. 2 blikjes RedBull.
Dat zei ik ook al, maar Teun wil niet dat we gezellig wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. Al is één kratje bier wellicht wat weinig
Ik zet voor de zekerheid gewoon stiekem een extra kratje bier achterin de auto.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar Teun wil niet dat we gezellig worden
*Noteert: Remlof wenst geen ontbijtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. Al is één kratje bier wellicht wat weinig
We hebben vier kratten, dat moet toch wel genoeg zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet voor de zekerheid gewoon stiekem een extra kratje bier achterin de auto.
Opgelost.
Neehee, maar je zegt dat je alleen aan bier en een BBQ genoeg hebt voor een heel weekend, net als Ian.quote:
Dat maakt niet uit, er zijn bij mij 5 kratten doorheen gegaan met meer bierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik even in onze verdediging melden dat er minder bier in Jupiler flesjes zit!
Ook dat nog ja, van die homoflesjes van 25cl. Dan blijf je lopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik even in onze verdediging melden dat er minder bier in Jupiler flesjes zit!
Ik meen het serieus, als je dat nog een paar volhoudt, dan is je lichaam finaal naar de Filistijnen. Je moet gewoon goed etenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eens. Ontbijt hoort erbij. En vlees ook. Voor op en bij de BBQquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, als je dat nog een paar volhoudt, dan is je lichaam finaal naar de Filistijnen. Je moet gewoon goed eten
Euh, dat is wat ik op die BBQ nodig hebquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, als je dat nog een paar volhoudt, dan is je lichaam finaal naar de Filistijnen. Je moet gewoon goed eten
Ja, wie eet er nu witbrood. Ok, soms, als het echt vers is, is het lekker met pindakaas en hagelslag, dat dan weer wel.quote:
Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, wie eet er nu witbrood. Ok, soms, als het echt vers is, is het lekker met pindakaas en hagelslag, dat dan weer wel.
Ow ja, het meest misleidende product van het jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenker
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, het meest misleidende product van het jaar
True. We gaan gewoon aan het witbrood en e.Hec komkommers.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar kom op dus omdat je in het weekend feest en minder gezond doet wil dat niet zeggen dat je dat dagelijks doet he
Ik heb vanavond nog even zitten passen voor die tent, dat wordt kiele kielequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezelly, gezelly, ik heb er echt ontzettend zin in
Ik eet heel gezondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
True. We gaan gewoon aan het witbrood en e.Hec komkommers.
Dit las ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog even zitten plassen voor die tent, dat wordt kiele kiele
Ik hoor zoveel, al 49 jaar lang, wordt er misselijk van, van al die geluidenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenker
Ik las plassenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog even zitten passen voor die tent, dat wordt kiele kiele
Ik ook en als je overal naar luistert kun je helemaal niks meer, dan maar 10 jaar eerder dood en geleefd hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel, al 49 jaar lang, wordt er misselijk van, van al die geluiden
Ja, het kan best zijn dat hij ergens in de bossen geplaatst moet worden, kilometer verderop of zoquote:
Ach zwemvest mee en gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij de buren past hij wel goed, maar ja, dan lig je in de vijver te slapen, da's ook zo wat
Alsof we het in jouw tuin droog houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij de buren past hij wel goed, maar ja, dan lig je in de vijver te slapen, da's ook zo wat
quote:
Probleem is opgelostquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof we het in jouw tuin droog houden_!
Ow, je bedoelt dat het grondoppervlak van die tent ongeveer hetzelfde is als het grootste vrije vlak in je tuin?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ga jij liggen zeiken dan in die tent?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof we het in jouw tuin droog houden_!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat Teun er vóór ging zitten plassen.
Er zijn twee plaatsen waar hij net wel en net niet kan staan, maar dan moet er nog een oplossing gevonden worden voor de scheerlijnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt dat het grondoppervlak van die tent ongeveer hetzelfde is als het grootste vrije vlak in je tuin?
Hahaha, het komt vast goed. Ik kijk er naar uit, dat martelen met tenten en lampenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Scheerlijnen. Fuck die scheerlijnen, Soury en Haks houden die tent gewoon vast.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laten we die plaats waar die net niet kan staan, Niet nemen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laten we die plaats waar die net niet kan staan, Niet nemen
Dat lukt hem niet bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Laysa het volgende:
*Kuch.....Remlof eet heel veel wit stokbrood....laat jullie niet misleiden
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij zelfs staan snijden, maar was vnl baas over bier
Ik heb hier al eerder verkondigd dat stokbrood best wit kan zijn. Maar witbrood voor het ontbijt...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Laysa het volgende:
*Kuch.....Remlof eet heel veel wit stokbrood....laat jullie niet misleiden
En terechtquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik had maar een droog strotje want aan cola werd niet gedacht
Een tent hebben we, nu nog een plaats waar hij kan staanquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, er was geen tent in Lent
Dat probleem hebben we nu dus niet
Je sloopt gewoon de heg van de buren en dan heb je meer ruimtequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een tent hebben we, nu nog een plaats waar hij kan staan
Ik ga daar wel in mijn haute couture die kutstruiken uit de grond staan rossen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wit stokbrood vind ik het lekkerst. Normaal gesproken hou ik heel veel van volkoren, tijger, maanzaad en bruinbrood maar na de verwachte alcoholaanslag op mijn maag gaat er bij mij over het algemeen helemaal niets meer in dan hooguit een wit sneetje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder verkondigd dat stokbrood best wit kan zijn. Maar witbrood voor het ontbijt...
Ik had al geopperd om hem over de heg heen te zetten, dan kunnen we de dames mooi scheiden van de heren. Hij staat dan wel half op de weg, maar het uitzicht is natuurlijk fraai, je ligt tegen een heg aan te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je sloopt gewoon de heg van de buren en dan heb je meer ruimte
Jep, ik denk dat er een paar struiken uitgegraven moeten wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga daar wel in mijn haute couture die kutstruiken uit de grond staan rossen.
Ja dat lijkt me dus onmogelijk in de kleine tuin van jequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
dat overkomt je ook niet dagelijks....ik zeg : doen....En Ian de Pian helptquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had al geopperd om hem over de heg heen te zetten, dan kunnen we de dames mooi scheiden van de heren. Hij staat dan wel half op de weg, maar het uitzicht is natuurlijk fraai, je ligt tegen een heg aan te kijken
Ik dacht dat hij 5 x 5 was, hij blijkt 5 x 5,5 te zijn. En qua oppervlakte is die tuin groot genoeg, alleen staat er daar een struik, hier een boom, ginds weer wat anders. Maar vermoedelijk is het beste plekje voor het houthok, gewoon op de straatstenen. En daar kan het net wel en net niet, beetje passen en meten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dus onmogelijk in de kleine tuin van je
Nee man, ik kom smooooth met Rene Froger swag op mijn bazenschoentjes daar tuinieren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vuilniszakken dr omheen...geen problemen die onoplosbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |