quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laten we die plaats waar die net niet kan staan, Niet nemen
Dat lukt hem niet bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Laysa het volgende:
*Kuch.....Remlof eet heel veel wit stokbrood....laat jullie niet misleiden
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij zelfs staan snijden, maar was vnl baas over bier
Ik heb hier al eerder verkondigd dat stokbrood best wit kan zijn. Maar witbrood voor het ontbijt...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Laysa het volgende:
*Kuch.....Remlof eet heel veel wit stokbrood....laat jullie niet misleiden
En terechtquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik had maar een droog strotje want aan cola werd niet gedacht
Een tent hebben we, nu nog een plaats waar hij kan staanquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, er was geen tent in Lent
Dat probleem hebben we nu dus niet
Je sloopt gewoon de heg van de buren en dan heb je meer ruimtequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een tent hebben we, nu nog een plaats waar hij kan staan
Ik ga daar wel in mijn haute couture die kutstruiken uit de grond staan rossen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wit stokbrood vind ik het lekkerst. Normaal gesproken hou ik heel veel van volkoren, tijger, maanzaad en bruinbrood maar na de verwachte alcoholaanslag op mijn maag gaat er bij mij over het algemeen helemaal niets meer in dan hooguit een wit sneetje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder verkondigd dat stokbrood best wit kan zijn. Maar witbrood voor het ontbijt...
Ik had al geopperd om hem over de heg heen te zetten, dan kunnen we de dames mooi scheiden van de heren. Hij staat dan wel half op de weg, maar het uitzicht is natuurlijk fraai, je ligt tegen een heg aan te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je sloopt gewoon de heg van de buren en dan heb je meer ruimte
Jep, ik denk dat er een paar struiken uitgegraven moeten wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga daar wel in mijn haute couture die kutstruiken uit de grond staan rossen.
Ja dat lijkt me dus onmogelijk in de kleine tuin van jequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
dat overkomt je ook niet dagelijks....ik zeg : doen....En Ian de Pian helptquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had al geopperd om hem over de heg heen te zetten, dan kunnen we de dames mooi scheiden van de heren. Hij staat dan wel half op de weg, maar het uitzicht is natuurlijk fraai, je ligt tegen een heg aan te kijken
Ik dacht dat hij 5 x 5 was, hij blijkt 5 x 5,5 te zijn. En qua oppervlakte is die tuin groot genoeg, alleen staat er daar een struik, hier een boom, ginds weer wat anders. Maar vermoedelijk is het beste plekje voor het houthok, gewoon op de straatstenen. En daar kan het net wel en net niet, beetje passen en meten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dus onmogelijk in de kleine tuin van je
Nee man, ik kom smooooth met Rene Froger swag op mijn bazenschoentjes daar tuinieren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vuilniszakken dr omheen...geen problemen die onoplosbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |