Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, wie eet er nu witbrood. Ok, soms, als het echt vers is, is het lekker met pindakaas en hagelslag, dat dan weer wel.
Ow ja, het meest misleidende product van het jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenker
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, het meest misleidende product van het jaar
True. We gaan gewoon aan het witbrood en e.Hec komkommers.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar kom op dus omdat je in het weekend feest en minder gezond doet wil dat niet zeggen dat je dat dagelijks doet he
Ik heb vanavond nog even zitten passen voor die tent, dat wordt kiele kielequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezelly, gezelly, ik heb er echt ontzettend zin in
Ik eet heel gezondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
True. We gaan gewoon aan het witbrood en e.Hec komkommers.
Dit las ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog even zitten plassen voor die tent, dat wordt kiele kiele
Ik hoor zoveel, al 49 jaar lang, wordt er misselijk van, van al die geluidenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel eens van blue band wit brood gehoord? Zit hetzelfde in als bruin, wat ben jij toch een doemdenker
Ik las plassenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog even zitten passen voor die tent, dat wordt kiele kiele
Ik ook en als je overal naar luistert kun je helemaal niks meer, dan maar 10 jaar eerder dood en geleefd hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel, al 49 jaar lang, wordt er misselijk van, van al die geluiden
Ja, het kan best zijn dat hij ergens in de bossen geplaatst moet worden, kilometer verderop of zoquote:
Ach zwemvest mee en gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij de buren past hij wel goed, maar ja, dan lig je in de vijver te slapen, da's ook zo wat
Alsof we het in jouw tuin droog houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij de buren past hij wel goed, maar ja, dan lig je in de vijver te slapen, da's ook zo wat
quote:
Probleem is opgelostquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof we het in jouw tuin droog houden_!
Ow, je bedoelt dat het grondoppervlak van die tent ongeveer hetzelfde is als het grootste vrije vlak in je tuin?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ga jij liggen zeiken dan in die tent?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof we het in jouw tuin droog houden_!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat Teun er vóór ging zitten plassen.
Er zijn twee plaatsen waar hij net wel en net niet kan staan, maar dan moet er nog een oplossing gevonden worden voor de scheerlijnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt dat het grondoppervlak van die tent ongeveer hetzelfde is als het grootste vrije vlak in je tuin?
Hahaha, het komt vast goed. Ik kijk er naar uit, dat martelen met tenten en lampenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Scheerlijnen. Fuck die scheerlijnen, Soury en Haks houden die tent gewoon vast.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laten we die plaats waar die net niet kan staan, Niet nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |