quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb er maar honderd afgedrukt, dacht "Ik neem gelijk omringende parken mee voor deze boodschap"
Denk het niet, ik hoop ook van niet, want dan hebben we bier tekort. Ik had ook moeten schrijven: "schroom dan niet om langs te komen en daarvan melding te doen en pak breng dan gelijk een glas wijn of een koud biertje mee".quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Best netjes, ik hoop dat ze daadwerkelijk om bier komen
Nee joh, dat zijn van die baco gastenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Best netjes, ik hoop dat ze daadwerkelijk om bier komen
Heks ik moet je al jaren erg hequote:Op maandag 13 juni 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
en ik weet heus wel dat het merendeel me hier niet moet, dat ze soms denken of ik achtelijk ben voorbeeld, of ik niet weet hoe een baby verzorgt moet worden en al die poespas er om heen eigenlijk heel lachwekkend allemaal is, dat ik soms wel wil schreeuwen hier van doe eens normaal tegen me en bedenk heb er ook 3 ter wereld geschopt, of dat mensen dure woorden gebruiken om maar heel intressant over te komen dan denk ik echt lul je in het echte leven ook zo![]()
sommige mensen hebben een wat uitgebreidere woordenschat, ook in het echte leven. Niks mis mee toch. Ook niks mis met mensen die dat niet hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
en ik weet heus wel dat het merendeel me hier niet moet, dat ze soms denken of ik achtelijk ben voorbeeld, of ik niet weet hoe een baby verzorgt moet worden en al die poespas er om heen eigenlijk heel lachwekkend allemaal is, dat ik soms wel wil schreeuwen hier van doe eens normaal tegen me en bedenk heb er ook 3 ter wereld geschopt, of dat mensen dure woorden gebruiken om maar heel intressant over te komen dan denk ik echt lul je in het echte leven ook zo![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
weet je wat het is en het is echt zo, de meeste doen zich zo belangrijk voor maar stellen in het echte leven geen fuck voor, arme sloebers die eigenlijk niks te vertellen hebben, of scheppen zo op dat ik echt wel eens denk spoor jij wel, en dat is hier en in het echte leven vind ik jammer, doe normaal doe je niet beter voor dan een ander we schijten allemaal op de pot we zijn niet meer of minder dan een ander
komt denk ik ook omdat het vaak zo lang door suddert ipv daarna gewoon weer verder gaan. En we hebben hier zóveel ouwe koeien dat we geen nieuwe meer nodig hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de meesten van ons daar zijn aandeel in heeft, iedereen houdt zich een beetje in en is achterdochtiger of bang een ander op zijn ziel te trappen en dan krijg je deze Libelle winterweken
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Exact, die griet hoort hier niet, ze komt niet BBQ-en, zelfs niet misschien
Ja sorry, ben ik nog evenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteravond postte ik ook iets waarvan ik later dacht dat het weleens verkeerd uitgelegd kon worden, maar ik heb er nog niets over gehoord
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Speciaal voor al mijn lieve BBQ vriendjes laat ik morgen de lange, donkere manen verwijderen.
Haartjes bijna net zo keurig als ons gedrag.
of neem een leuke rastalookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Speciaal voor al mijn lieve BBQ vriendjes laat ik morgen de lange, donkere manen verwijderen.
Doe maar kaal ianquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet zo heel veelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
Ik ga eens even kijken wat er op de playlist is bijgekomen
quote:
Omdat ik het zo druk heb en het houdt niet opquote:
je lijkt mij wel. net de dousche weer gewit, nu met Histor Monodk dubbeldekkend, nou echt niet, douschestang gebroken dus hoppa weer een nieuwe gehaald eindelijk alles schoon en netjes maar wat een pokkewerk dat plafond wittequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik het zo druk heb en het houdt niet op
Je kunt nog 11 nachten goed slapenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef Kally het volgende:
Omdat ik het zo druk heb en het houdt niet op
En dan ook nog met Histor, groter baggerbende ken ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je lijkt mij wel. net de dousche weer gewit, nu met Histor Monodk dubbeldekkend, nou echt niet, douschestang gebroken dus hoppa weer een nieuwe gehaald eindelijk alles schoon en netjes maar wat een pokkewerk dat plafond witte
had eerst Flexa top lekker dik drupte niet, nu Histor mono want ze hadden geen emmers van 10 liter Flexa meer bij de praxis, nou ja zit erop alleen nog mijn trappen en de gang is wel wit hoor dat Histor maar nee is niet mijn merk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan ook nog met Histor, groter baggerbende ken ik niet
Uhh ja, ik heb het nog 6 weken drukquote:
een fles Bacardi achter over klokken, slaap je heerlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh ja, ik heb het nog 6 weken druk
En goed slapen, hoe doe je dat?
Ja, dan ben ik moe, ga ik echt op tijd naar bed en dan slaap ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik werkelijk niet. 't Is ook vaak mijn probleem
Ik wel als ik niet thuis benquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
Moet ik weer in het midden
Maar lijkt me goed toch? Ik ben niet zo ontbijterig
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn met tien man hè, daar komt ie dan:
4 x Brood (drie bruin-één wit)
4 x Melk (half volle)
4 x doos eieren (minimaal, want drie per twee boterhammen pp is al 30 eieren)
2 pakjes spek
2 doosjes aardbeien, lekker voor op die ene rol beschuit
4 flessen cola (voor de nadorst)
Lays chips, 1 zak paprika, 1 zak naturel
Twee pakken fris
Wat over is verdelen we, wil niemand het, dan neem ik het wel over.
Ik eet hooguit 2 boterhammen en zeker geen eierenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
We zijn met tien man hè, daar komt ie dan:
4 x Brood (drie bruin-één wit)
4 x Melk (half volle)
4 x doos eieren (minimaal, want drie per twee boterhammen pp is al 30 eieren)
2 pakjes spek
2 doosjes aardbeien, lekker voor op die ene rol beschuit
4 flessen cola (voor de nadorst)
Lays chips, 1 zak paprika, 1 zak naturel
Twee pakken fris
Wat over is verdelen we, wil niemand het, dan neem ik het wel over.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je kunt er ook vergif op innemen dat zaterdagnacht voor het slapen gaan mensen een homp brood met een ei of wat anders erop wel lekker vinden
Prima, maar wat wil je dan wel op brood?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik eet hooguit 2 boterhammen en zeker geen eieren
Daar hebben we chips en zoetigheid voorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je kunt er ook vergif op innemen dat zaterdagnacht voor het slapen gaan mensen een homp brood met een ei of wat anders erop wel lekker vinden
Spek word uitgebakken met tomaten. Ham kan er ook wel bij hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
What the fuck, we vergeten de ham onder de eieren![]()
![]()
Er moet ham komen muis![]()
En wat hebben we nog meer aan broodbeleg behalve die eieren?
Of moet ik voor de nacht nog shoarmavlees halen, pan op de BBQ, shoarmabroodjes, vlees, veel knoflooksaus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben we chips en zoetigheid voor
Echt he? Kijk es naar de hoeveelheid aan eten. Jij hoeft niks te halen en iid als er later op de avond nog gevreten moet worden steken we de bbq aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of moet ik voor de nacht nog shoarmavlees halen, pan op de BBQ, shoarmabroodjes, vlees, veel knoflooksaus?
Dan wil ik shoarma geen broodquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat zijn jullie voor mensen![]()
Als je niet eet ga je gewoon dood
ok meer brood, die mannen tikken soms wel een boel weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
wat Soury allemaal opgeschreven heeft is toch zat, op is op en als je bv hagelslag wilt op brood of bobogeen of weet ik veel wat anders neem je dat gewoon van thuis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |