Ja, het leuke was we werden gesponsord door een disco-importzaak Kareltje en draaiden de nieuwste 12 inches.quote:
Dat klinkt gaaf!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja, het leuke was we werden gesponsord door een disco-importzaak Kareltje en draaiden de nieuwste 12 inches.
Ik zwaai dan wel naar Kally, maar ik vind jou ook aardig ook, misschien nog wel het aardigst van allemaal.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zit je nou gemeen te zwaaien? Heb je problemen ofzo? ZEG HET DAN GEWOON!?
Jezus, wat vals.
Ga je nou vriendelijk zitten doen?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zwaai dan wel naar Kally, maar ik vind jou ook aardig ook, misschien nog wel het aardigst van allemaal.
Italo was toen upcomingquote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf!
Een importzaal die Kareltje heet, bij ons heette die Midtown.
Was dat ook in de Italo-remixtijd?
Wat zit jij nu onderscheid te maken tussen usersquote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zwaai dan wel naar Kally, maar ik vind jou ook aardig ook, misschien nog wel het aardigst van allemaal.
Ik ben gewoon aardiger. Deal with it.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zit jij nu onderscheid te maken tussen users![]()
Ik mag jou natuurlijk heel graag he, maar ik vind het niet fijn als jij je met mijn vriendelijkheid bemoeit.quote:
En jou natuurlijk het alleraardigst, want jij bent Teun en ik wil niet dat je lelijk tegen mij doet.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zit jij nu onderscheid te maken tussen users![]()
Ik ga er ook mee kappen, met dat aardig gevonden willen worden.quote:
quote:Beste buren,
In de avond/nacht van zaterdag 25 en zondag 26 juni aanstaande geeft ondergetekende een BBQ en aansluitend een tuinfeest. Ik hoop op enig begrip voor eventuele overlast.
Wanneer u bovenmatige hinder ondervindt van het feest, schroom dan niet om langs te komen en daarvan melding te doen en pak dan gelijk een glas wijn of een koud biertje mee.
Met vriendelijke groet,
Slaap lekker poedelewoepsie, ik zal je missen en de minuten tellen tot je weer terug bent en je naam schrijven met sterren en...quote:
Best netjes, ik hoop dat ze daadwerkelijk om bier komenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, dat is ook weer geregeld (hoop ik)
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |