Al een tijdje, en als je wat vaker langskwam zou je dat wetenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi! pessarium weer op z'n plek?
Zo ongeveer keek de rij mensen (mislukte huisvrouwen, jeweetz) die op mij stond te wachten terwijl ik de bende aan het opruimen was.quote:
Ja want die laten nooit wat vallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo ongeveer keek de rij mensen (mislukte huisvrouwen, jeweetz) die op mij stond te wachten terwijl ik de bende aan het opruimen was.
yougotapointtheresister: .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Al een tijdje, en als je wat vaker langskwam zou je dat weten
Altijdjeweetzzzquote:
je hart zeker weerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want die laten nooit wat vallen
Ik ben ook een mislukte huisvrouw, ik heb van de week ook al 2 x wat gebroken
quote:
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Staat Song 2 van Blur trouwens op de playlist?
Scheelde niet veel of ik liet ze vallen. Stond ze bijna buiten op te wachten met een gestrekt beenquote:
Je hebt nog een week om dat te regelen Teunquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of ik liet ze vallen. Stond ze bijna buiten op te wachten met een gestrekt been
Mag ik de link nog even, ben hem weer kwijtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.
liet soury die pot azijn maar 'ns losquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee een schaal en een fles balsamico azijn, wat flink meurt ook
Ik heb geen hart, daar zit een diep duister zwart gat
elpida.nlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag ik de link nog even, ben hem weer kwijt
O ja, sorry blondquote:
nog gefeliciteerd! las het te laat. veel kadootjes gehad en watte?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog een week om dat te regelen Teun
Ik heb zitten schuiven, daarna Ian. Volgens mij is het op zich nu wel een mooie playlist. Ik kijk het nog even aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog een week om dat te regelen Teun
Ach komt helemaal goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb zitten schuiven, daarna Ian. Volgens mij is het op zich nu wel een mooie playlist. Ik kijk het nog even aan
Ja ik ben helemaal bevredigdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd! las het te laat. veel kadootjes gehad en watte?
Dat wist ik nog welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
be my guest (zo ongeveer kom je d'r in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |