nou lekker dan krijg gelijk dat nummer niet meer uit me hoofdquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geloof dat ik nu echt alles heb.
1. vier kratten jupiler (plus een reserve in de auto van Bob)
2. acht blikjes Grolsch en twee Heineken (voor mijzelf)
3. twaalf fakkels gekocht
4. drie liter lampolie voor fakkels
5/ twee liter terpentine om de houtkachel en de vuurschaal brandend te houden
6. Slager is geregeld en betaald, alles wordt tussen 12:00 en 14:00 uur gebracht
7. Voor de zekerheid nog zes stokbroden gehaald om op te piepen in de oven (is lekkerder dan die van de slager)
8. Twee plastic emmertjes satésaus
9. Hout plenty (hoop dat het droog genoeg is om te branden, want pas dit najaar gekapt)
10. Partytent staat klaar om opgebouwd te worden
11. Routebeschrijvingen zijn weg
12. Buren hebben brief gehad
13. Fles wijn en drie blikken lekker bier gekocht voor de directe buurman en buurvrouw (soepele lieverdshoop en verwacht ik)
14. geld van jullie is allemaal binnen (denk ik, moet nog even controleren)
15. tent en toebehoren zijn betaald
16. vrijdagmiddag en maandagmorgen vrij genomen om die spullen op te halen en weg te brengen
17. Soury en Heks doen de andere boodschappen
1. Handdoeken en pampers, die heb ik toch niet genoeg denk ik, moeten jullie zelf meenemen
2. Oordoppen lijkt mij voor jullie ook wel slim om mee te nemen in het kader van snurkende tentbewoners
Als er iets niet bij staat, ik het vergeten ben, dan hoor ik het graag
dan geven we je gewoon een gooi op je andere zij dan is dat ook weer opgelostquote:
quote:
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap. Dan moet je me gewoon een schop gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan geven we je gewoon een gooi op je andere zij dan is dat ook weer opgelost
Dat is toch zondequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh, ik heb ook nog maar wat wijn- en bierglazen gekocht, vond het toch ook wel wat kut om dat uit vocht uit plastic te lurken
Gaarnequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap. Dan moet je me gewoon een schop geven
Als er nu iets niet is, hebben we gewoon pechquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geloof dat ik nu echt alles heb.
1. vier kratten jupiler (plus een reserve in de auto van Bob)
2. acht blikjes Grolsch en twee Heineken (voor mijzelf)
3. twaalf fakkels gekocht
4. drie liter lampolie voor fakkels
5. twee liter terpentine om de houtkachel en de vuurschaal brandend te houden
6. Slager is geregeld en betaald, alles wordt tussen 12:00 en 14:00 uur gebracht
7. Voor de zekerheid nog zes stokbroden gehaald om op te piepen in de oven (is lekkerder dan die van de slager)
8. Twee plastic emmertjes satésaus
9. Hout plenty (hoop dat het droog genoeg is om te branden, want pas dit najaar gekapt)
10. Partytent staat klaar om opgebouwd te worden
11. Routebeschrijvingen zijn weg
12. Buren hebben brief gehad
13. Fles wijn en drie blikken lekker bier gekocht voor de directe buurman en buurvrouw (soepele lieverdshoop en verwacht ik)
14. geld van jullie is allemaal binnen (denk ik, moet nog even controleren)
15. tent en toebehoren zijn betaald
16. vrijdagmiddag en maandagmorgen vrij genomen om die spullen op te halen en weg te brengen
17. Soury en Heks doen de andere boodschappen
1. Handdoeken en pampers, die heb ik toch niet genoeg denk ik, moeten jullie zelf meenemen
2. Oordoppen lijkt mij voor jullie ook wel slim om mee te nemen in het kader van snurkende tentbewoners
Als er iets niet bij staat, ik het vergeten ben, dan hoor ik het graag
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassaquote:
Zou ook best raar staan als je tijdens het werken door zou snurkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook alleen als ik slaap.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassa![]()
Onhandige lompe Henkie met dikke worstvingers
Ze hadden er nog meer in de schappen staan, dat scheelde. Kut dat ik net had afgerekend en nog een keer langs die kassa moest.quote:
Ja, je kan ze beter voor de kassa laten vallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hadden er nog meer in de schappen staan, dat scheelde. Kut dat ik net had afgerekend en nog een keer langs die kassa moest.
Hey andere damequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat zonde was is dat ik een doos met zes van die glazen liet flikkeren bij de kassa![]()
Onhandige lompe Henkie met dikke worstvingers
Al een tijdje, en als je wat vaker langskwam zou je dat wetenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi! pessarium weer op z'n plek?
Zo ongeveer keek de rij mensen (mislukte huisvrouwen, jeweetz) die op mij stond te wachten terwijl ik de bende aan het opruimen was.quote:
Ja want die laten nooit wat vallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo ongeveer keek de rij mensen (mislukte huisvrouwen, jeweetz) die op mij stond te wachten terwijl ik de bende aan het opruimen was.
yougotapointtheresister: .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Al een tijdje, en als je wat vaker langskwam zou je dat weten
Altijdjeweetzzzquote:
je hart zeker weerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want die laten nooit wat vallen
Ik ben ook een mislukte huisvrouw, ik heb van de week ook al 2 x wat gebroken
quote:
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Staat Song 2 van Blur trouwens op de playlist?
Scheelde niet veel of ik liet ze vallen. Stond ze bijna buiten op te wachten met een gestrekt beenquote:
Je hebt nog een week om dat te regelen Teunquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of ik liet ze vallen. Stond ze bijna buiten op te wachten met een gestrekt been
Mag ik de link nog even, ben hem weer kwijtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, er staan heel veel nummers die nu niet gedraaid worden, want niet in de daarvoor bestemde mappen.
liet soury die pot azijn maar 'ns losquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee een schaal en een fles balsamico azijn, wat flink meurt ook
Ik heb geen hart, daar zit een diep duister zwart gat
elpida.nlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag ik de link nog even, ben hem weer kwijt
O ja, sorry blondquote:
nog gefeliciteerd! las het te laat. veel kadootjes gehad en watte?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog een week om dat te regelen Teun
Ik heb zitten schuiven, daarna Ian. Volgens mij is het op zich nu wel een mooie playlist. Ik kijk het nog even aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog een week om dat te regelen Teun
Ach komt helemaal goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb zitten schuiven, daarna Ian. Volgens mij is het op zich nu wel een mooie playlist. Ik kijk het nog even aan
Ja ik ben helemaal bevredigdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd! las het te laat. veel kadootjes gehad en watte?
Dat wist ik nog welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
be my guest (zo ongeveer kom je d'r in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |