We liggen op bedjes, komt heul goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, ik heb er een grondzeil bij gehuurd, dat helpt vast een beetje?
Neeeeeeee, lekker kachel en die vuurschaal hoog opstokenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, dat had wel wat warmer gemocht. En gekond.
oke ik vertrouw op jou, maar als je het mis hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
Ach welnee, het wordt gewoon vijfentwintig graden
Dat zal Heksie fijn vinden, die is dol op winters!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Las zojuist in de krant dat er binnen tien jaar een kleine ijstijd komt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zal Heksie fijn vinden, die is dol op winters!
Wat is er mis met een konijn?quote:
een ijskonijn, leg ik je wel een keertje uit, als je dat niet snapt dan is het typis iets Amsterdamsquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
25 Juni Wisselvallig en vrij warm (20-25°C) Goed zomerweer met kans op een onweersbui, volgens de Enkhuizer Almanak.
Ik neem een reservekratje Palm mee is lekker als het wat frisser is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Soury het volgende:
Het is best lastig om hoeveelheden in te schatten. Dus opmerkingen en comentaar hoor ik wel
*Brood 4 stuks
1 wit en 3 bruin*boter Smeerbare roomboter (ook voor bakken van eieren)*melk 2 halfvolle en 1 volle*halfvolle yogurt 1 pak
*eieren 3 dozen van 6 de koken en b(r)akken*spek 1 of twee pakjes
*tomaten trosje*thee nou één pakje(Klein en dan maar gewone thee ik neem zelf 3 zakjes groene mee aardbeien Eén doosje
*doosje wijn (6 stuks niet te zoet en niet te droog)*beschuit (uhmmm moet dat eigenlijk) maar één rol
*Zoete chocolademeuk (dat verzinnen we ter plekke)*Tros bananen (voor Moots, geen idee wat ze er mee gaat doen
) Komt goed *cola Twee flessen á 1,5 liter Coca cola dus
*klein flesje bacardi (hoeft niet meer, neemt Kally mee) Laat ik maar even in het midden
*nootjes, chips, droge worst, blok kaas, whatever om gewoon tussendoor wat te kunnen knabbelen) De chips van de Aldi zijn echt de baas, maar als het een merk moet zijn hoor ik het wel plus een bonk kaas en droge worst!-Plastic bestek en borden DONE
![]()
Keukenrollen 2 stuks
SapjesEén of twee pakken ijsthee en een pak fris (haal ik ook bij de Aldi (die zijn het lekkerst)En kap die slow schat es !!! Ik been het niet meer bij
En ham
Ik weet wel wat een ijskonijn isquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een ijskonijn, leg ik je wel een keertje uit, als je dat niet snapt dan is het typis iets Amsterdams
Ik in mijn fludder rokje. De dikke jeans gaat ook mee op werleldreisquote:
denk dat het ook heel verstandig isd een paraplu mee te nemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik in mijn fludder rokje. De dikke jeans gaat ook mee op werleldreis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |