Ok jungksequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee manAl/Laysa, ik kom smooooth met Rene Froger swag op mijn bazenschoentjes daar tuinieren.
Nee joh, die BBQ staat achter het windscherm, dat komt wel goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als het half op die straatstenen kan is dat misschien wel zo goed. Anders staat of die tent aan het eind van de avond in de fik of worden we uitgerookt door de bbq.
Doe maar niet, die partytent heeft twee zijden bedekt. Het komt heus wel goed, ook als het regent. Het moet alleen niet gaan waaien, want dan hebben we wel een probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik heb nog een windscherm die ik kan meenemen.
Allemaal in de auto'squote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe maar niet, die partytent heeft twee zijden bedekt. Het komt heus wel goed, ook als het regent. Het moet alleen niet gaan waaien, want dan hebben we wel een probleem.
Dat is dan wel weer grappig als het gebeurt terwijl jullie in een diepe slaap leggen en die tent opeens weg isquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zware windhozen van 25 juni 1967
2 januari 1968
H.R.A. Wessels
Gedurende het weekeinde van 23 tot 25 juni 1967 veroorzaakten een drietal onweersstoringen in West-Europa plaatselijk grote schade. In Nederland zal vooral het optreden van zeer zware windhozen nabij Chaam en Tricht nog lang in de herinnering van velen blijven.
Dergelijke zware windhozen - geheel vergelijkbaar met de Amerikaanse tornado's - behoren tot de meest gevreesde stormen die aan het aardoppervlak kunnen optreden. Zij worden gekenmerkt door, over een beperkt gebied, rond een verticale as wervelende zeer krachtige winden.
De tornado circulatie is geheel gekoppeld aan een enkele zeer zware buiencel. Er bestaat vaak verwarring met andere atmosferische wervels, zoals depressies, tropische cyclonen of hurricanes, e.d., die veel grotere afmetingen hebben (minstens 100 km), maar waarin de maximale windsnelheden geringer zijn. Ook moeten tornado's onderscheiden worden van zwakkere wervels, zoals zandhoosjes en kleine wind- of waterhozen. Deze laatste twee categorieën, die in Nederland vrij vaak voorkomen, behoeven niet met een zware buiencel in verband te staan.
bron: http://www.knmi.nl/cms/co(...)zen_van_25_juni_1967
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:57 schreef Laysa het volgende:
Haha en Kally lacht jullie keihard uit want zij heeft een sunny....Altijd zonnig en warm
Drie liter terpentine er overheen, lucifer erbij, nóg warmerquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed punt, we zetten die auto gewoon midden in de groep. Lekker warm
Zeg dat nou niet....voor je het weet staat jouw overkapping met hout in de fikquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drie liter terpentine er overheen, lucifer erbij, nóg warmer
Doe maar nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drie liter terpentine er overheen, lucifer erbij, nóg warmer
Euh ja, dat was eigenlijk onze verassing voor Teunquote:Op woensdag 15 juni 2011 06:51 schreef jacqhassel het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon de tent op zetten in de huiskamer van Teun
Hoe heet ie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:28 schreef Kally het volgende:
O ja en ik ben naar de klote, moest grof vuil buitenzetten en dan bedoel ik ook grof
Ongeveer, maar dan met swag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu heb je hetzelfde kapsel als Teun en ik?
Je hebt last van fantoomhaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit haar uit mijn gezicht te vegen dat er niet meer is
quote:
Het staat hem anders best goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Ian wat heb je gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn, ben erg benieuwd naar je korte lokken
Zie feestboekquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Ian wat heb je gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn, ben erg benieuwd naar je korte lokken
Heul niet, hij heeft een mooi gedekt kapsel, ziet er netjes en geciviliseerd uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu heb je hetzelfde kapsel als Teun en ik?
Hij had de link al weggehaald.quote:
Behalve de kin toch, Teun?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heul niet, hij heeft een mooi gedekt kapsel, ziet er netjes en geciviliseerd uit
Nee dat is swag, geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat van dat vlashaar, zal wel cult zijn of zoiets
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Er is vast wel een user te vinden die je om kan kopen en jou de nieuwe Ian laten zien
Ik ga die rasta dude erop zetten denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Vandaag m'n nieuwe GPS binnen. De eerste opdracht was ga naar de dichtsbijzinde McDonalds![]()
De stem heet Claire. Nadat ik Claire eerst opgeladen had, ben ik onder haar leiding vertrokken.
Kutwijf stuurde me al meteen door een wegafzetting om vervolgens alle routes te herberekenen die leiden naar de opgebroken weg![]()
Uiteindelijk kwam ze in haar berekeningen er toch nog uit. Ondanks dat ze me 90 km/u wil laten rijden op wegen waar ik 70 mag zijn we toch nog heel terug gekomen.
Ze vindt het nodig om "THUieeus" op z'n allerbekakst uit te spreken maar het zij haar vergeven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Vandaag m'n nieuwe GPS binnen. De eerste opdracht was ga naar de dichtstbijzijnde McDonalds![]()
De stem heet Claire. Nadat ik Claire eerst opgeladen had, ben ik onder haar leiding vertrokken.
Kutwijf stuurde me al meteen door een wegafzetting om vervolgens alle routes te herberekenen die leiden naar de opgebroken weg![]()
Uiteindelijk kwam ze in haar berekeningen er toch nog uit. Ondanks dat ze me 90 km/u wil laten rijden op wegen waar ik 70 mag zijn we toch nog heel terug gekomen.
Ze vindt het nodig om "THUieeus" op z'n allerbekakst uit te spreken maar het zij haar vergeven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga die rasta dude erop zetten denk ik
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodusquote:
Als dat er echt op zit, dan lijkt mij dat superhandigquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodus![]()
Dat kan ik eens gebruiken als ik in Amsterdam, Antwerpen, Parijs of Barcelona wandel.
Hahahahaquote:
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als dat er echt op zit, dan lijkt mij dat superhandig
Je laat ons op straat slapen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vanavond zitten meten. Er is maar één plek over waar de tent kan staan, voor het houthok, op de straat. En daar kom ik in principe 5 cm. tekort voor de laatste meter. Die aluminium bogen zullen iets meer gebogen moeten worden, ik ga er vanuit dat ze wat flexibel zijn
HIER RECHTS, NEE ANDERE RECHTSquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorer
enige nadeel is dat er geen koptelefoonaansluiting op zit dus dan staat Claire op straat tegen je te brullen![]()
Je ligt op een veldbed, dus dat merk je nietquote:
Ook geen Bluetooth mogelijkheid voor een headset?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorer
enige nadeel is dat er geen koptelefoonaansluiting op zit dus dan staat Claire op straat tegen je te brullen![]()
Ow ja. Ok danquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Min of meer wel
aan het einde van de oprit
nope, ik gebruik dat ook niet, Claire kan ik wel zachter (uit)zettenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook geen Bluetooth mogelijkheid voor een headset?
voetgangersmodus, dus dan moet je stapvoets rijden??quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodus![]()
Dat kan ik eens gebruiken als ik in Amsterdam, Antwerpen, Parijs of Barcelona wandel.
Ik heb mijn auto bij mequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komen we op straat te staan liggen
We liggen op bedjes, komt heul goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, ik heb er een grondzeil bij gehuurd, dat helpt vast een beetje?
Neeeeeeee, lekker kachel en die vuurschaal hoog opstokenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, dat had wel wat warmer gemocht. En gekond.
oke ik vertrouw op jou, maar als je het mis hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
Ach welnee, het wordt gewoon vijfentwintig graden
Dat zal Heksie fijn vinden, die is dol op winters!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Las zojuist in de krant dat er binnen tien jaar een kleine ijstijd komt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zal Heksie fijn vinden, die is dol op winters!
Wat is er mis met een konijn?quote:
een ijskonijn, leg ik je wel een keertje uit, als je dat niet snapt dan is het typis iets Amsterdamsquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
25 Juni Wisselvallig en vrij warm (20-25°C) Goed zomerweer met kans op een onweersbui, volgens de Enkhuizer Almanak.
Ik neem een reservekratje Palm mee is lekker als het wat frisser is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Soury het volgende:
Het is best lastig om hoeveelheden in te schatten. Dus opmerkingen en comentaar hoor ik wel
*Brood 4 stuks
1 wit en 3 bruin*boter Smeerbare roomboter (ook voor bakken van eieren)*melk 2 halfvolle en 1 volle*halfvolle yogurt 1 pak
*eieren 3 dozen van 6 de koken en b(r)akken*spek 1 of twee pakjes
*tomaten trosje*thee nou één pakje(Klein en dan maar gewone thee ik neem zelf 3 zakjes groene mee aardbeien Eén doosje
*doosje wijn (6 stuks niet te zoet en niet te droog)*beschuit (uhmmm moet dat eigenlijk) maar één rol
*Zoete chocolademeuk (dat verzinnen we ter plekke)*Tros bananen (voor Moots, geen idee wat ze er mee gaat doen
) Komt goed *cola Twee flessen á 1,5 liter Coca cola dus
*klein flesje bacardi (hoeft niet meer, neemt Kally mee) Laat ik maar even in het midden
*nootjes, chips, droge worst, blok kaas, whatever om gewoon tussendoor wat te kunnen knabbelen) De chips van de Aldi zijn echt de baas, maar als het een merk moet zijn hoor ik het wel plus een bonk kaas en droge worst!-Plastic bestek en borden DONE
![]()
Keukenrollen 2 stuks
SapjesEén of twee pakken ijsthee en een pak fris (haal ik ook bij de Aldi (die zijn het lekkerst)En kap die slow schat es !!! Ik been het niet meer bij
En ham
Ik weet wel wat een ijskonijn isquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een ijskonijn, leg ik je wel een keertje uit, als je dat niet snapt dan is het typis iets Amsterdams
Ik in mijn fludder rokje. De dikke jeans gaat ook mee op werleldreisquote:
denk dat het ook heel verstandig isd een paraplu mee te nemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik in mijn fludder rokje. De dikke jeans gaat ook mee op werleldreis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |