Ongeveer, maar dan met swag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu heb je hetzelfde kapsel als Teun en ik?
Je hebt last van fantoomhaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit haar uit mijn gezicht te vegen dat er niet meer is
quote:
Het staat hem anders best goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Ian wat heb je gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn, ben erg benieuwd naar je korte lokken
Zie feestboekquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Ian wat heb je gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn, ben erg benieuwd naar je korte lokken
Heul niet, hij heeft een mooi gedekt kapsel, ziet er netjes en geciviliseerd uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu heb je hetzelfde kapsel als Teun en ik?
Hij had de link al weggehaald.quote:
Behalve de kin toch, Teun?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heul niet, hij heeft een mooi gedekt kapsel, ziet er netjes en geciviliseerd uit
Nee dat is swag, geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat van dat vlashaar, zal wel cult zijn of zoiets
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Er is vast wel een user te vinden die je om kan kopen en jou de nieuwe Ian laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |