Ik ga die rasta dude erop zetten denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Vandaag m'n nieuwe GPS binnen. De eerste opdracht was ga naar de dichtsbijzinde McDonalds![]()
De stem heet Claire. Nadat ik Claire eerst opgeladen had, ben ik onder haar leiding vertrokken.
Kutwijf stuurde me al meteen door een wegafzetting om vervolgens alle routes te herberekenen die leiden naar de opgebroken weg![]()
Uiteindelijk kwam ze in haar berekeningen er toch nog uit. Ondanks dat ze me 90 km/u wil laten rijden op wegen waar ik 70 mag zijn we toch nog heel terug gekomen.
Ze vindt het nodig om "THUieeus" op z'n allerbekakst uit te spreken maar het zij haar vergeven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Vandaag m'n nieuwe GPS binnen. De eerste opdracht was ga naar de dichtstbijzijnde McDonalds![]()
De stem heet Claire. Nadat ik Claire eerst opgeladen had, ben ik onder haar leiding vertrokken.
Kutwijf stuurde me al meteen door een wegafzetting om vervolgens alle routes te herberekenen die leiden naar de opgebroken weg![]()
Uiteindelijk kwam ze in haar berekeningen er toch nog uit. Ondanks dat ze me 90 km/u wil laten rijden op wegen waar ik 70 mag zijn we toch nog heel terug gekomen.
Ze vindt het nodig om "THUieeus" op z'n allerbekakst uit te spreken maar het zij haar vergeven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga die rasta dude erop zetten denk ik
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodusquote:
Als dat er echt op zit, dan lijkt mij dat superhandigquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodus![]()
Dat kan ik eens gebruiken als ik in Amsterdam, Antwerpen, Parijs of Barcelona wandel.
Hahahahaquote:
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als dat er echt op zit, dan lijkt mij dat superhandig
Je laat ons op straat slapen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vanavond zitten meten. Er is maar één plek over waar de tent kan staan, voor het houthok, op de straat. En daar kom ik in principe 5 cm. tekort voor de laatste meter. Die aluminium bogen zullen iets meer gebogen moeten worden, ik ga er vanuit dat ze wat flexibel zijn
HIER RECHTS, NEE ANDERE RECHTSquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorer
enige nadeel is dat er geen koptelefoonaansluiting op zit dus dan staat Claire op straat tegen je te brullen![]()
Je ligt op een veldbed, dus dat merk je nietquote:
Ook geen Bluetooth mogelijkheid voor een headset?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja mede daarom heb ik 'm gekozen dat heet City Explorer
enige nadeel is dat er geen koptelefoonaansluiting op zit dus dan staat Claire op straat tegen je te brullen![]()
Ow ja. Ok danquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Min of meer wel
aan het einde van de oprit
nope, ik gebruik dat ook niet, Claire kan ik wel zachter (uit)zettenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook geen Bluetooth mogelijkheid voor een headset?
voetgangersmodus, dus dan moet je stapvoets rijden??quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is, toen ik in een file terechtkwam in een stadje, vroeg ze of ik over wilde gaan op voetgangermodus![]()
Dat kan ik eens gebruiken als ik in Amsterdam, Antwerpen, Parijs of Barcelona wandel.
Ik heb mijn auto bij mequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komen we op straat te staan liggen
We liggen op bedjes, komt heul goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
BTW, ik heb er een grondzeil bij gehuurd, dat helpt vast een beetje?
Neeeeeeee, lekker kachel en die vuurschaal hoog opstokenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, dat had wel wat warmer gemocht. En gekond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |