Waarom geen knoflook in de ochtend?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
In de ochtend?
Lekker knoflook in de ochtend
Ik weet niet, je blijft dan altijd zo'n vieze nasmaak houden net als met ui e.d.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom geen knoflook in de ochtend?
knoflook kan op elk moment van de dagquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom geen knoflook in de ochtend?
Lekkerrr, dat ga ik zo ook doenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ontopic: een tosti met mozarella en chorizo
Heb je die tuna melt nog geprobeerd?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
had net de laatste chocchip muffin met thee
vnv wat ik nog heb; tomatensoep (bio), broodje hamburger en gebakken aardappeltjes
Oh ... My ... God!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Selestha het volgende:
Vanavond Prawn Massaman Curry met rijstnoodles
[ afbeelding ]
Thanks! Heeft de AH die Massaman paste?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Receptje:
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/422621/prawn-massaman-curryZin in
O, babi pang pang eet ik.quote:
Nee heb ik in Engeland gekocht. Maar het is vast wel te maken met een andere curry pasta, of anders is het recept voor massaman curry paste vast wel te googelenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Thanks! Heeft de AH die Massaman paste?
Daar kan ik me alles bij voorstellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
Pindakaas, ketjap, water in de magnetron voor pindasaus; geen groot succes.
acht, precieze recept wist ik niet meer. Dat hoort normaal in de pan en dan is het zeker wel lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Daar kan ik me alles bij voorstellen.
Ik moet toch echt eens die yoghurt gaan kopen! Was bloedsinasappelyoghurt toch? Van welk merk?quote:
Mmmmm lekker, behalve de zalm.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik moet toch echt eens die yoghurt gaan kopen! Was bloedsinasappelyoghurt toch? Van welk merk?![]()
Ik had pasta met verse spinazie van oma, room, kruiden en gerookte zalm op tagliatelle met pijnboompitjes.
Verder vanmiddag vanalles lekkerst gehad bij de verjaardag van mn nichtje
dat was ik nietquote:Op maandag 13 juni 2011 15:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je die tuna melt nog geprobeerd?
ook in andere supermarktenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmmm lekker, behalve de zalm.
Ja die bloedsinaasappel yoghurt is van Optimel. Alleen bij grote appies te krijgen voor zover ik weet.
zijn de kersen niet megaduur nog? Hier half pondje voor 5 euro...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef Purdey het volgende:
Maaltijddrank, ontbijtbiscuit en net een paar kersen
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn de kersen niet megaduur nog? Hier half pondje voor 5 euro...
op de markt ook betaalbaar en ze zijn echt heerlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duur
ah jammer, ik kom uit de Randstadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duur
quote:
quote:
uit een zelfgekocht pakjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Zelfgemaakte of uit een (ook lekker) pakkie
golfer is een Jamie Oliver paella met kip en chorizo aan het voorbereiden het ruikt zoooooooo lekker....
O : Dé yoghurt, 2 ger. volk. boterhammen met een gebakken eitje erop, thee en koffi
T/L : op werkoverleg een appel en een witbroodje kipfilet en thee
T : 2 glazen groene icetea, een rijpe avocado, wat blokjes 30+ kaas en 2 koppen venkelthee
D : die paella dus
door de sausquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond: Tortellini met bolognesesaus.. ik heb nog tartaar, iemand tips? Zal ik die los erbij bakken of door de saus?
vind ik leukquote:
Ik heb alleen geen basterdsuiker, en om nou alweer naar de winkel te gaan..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Selestha het volgende:
Vanavond Prawn Massaman Curry met rijstnoodles
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet eens zo gek, rundgehakt of half om half is veel vetter dan tartaar maar de structuur is hetzelfde. Toch fijn als je pasta mét vlees wilt hebben, ik maak 'm nu vaak zonder vlees omdat het anders met pasta én kaas zo'n calorie rijk gerecht wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond: Tortellini met bolognesesaus.. ik heb nog tartaar, iemand tips? Zal ik die los erbij bakken of door de saus?
Interessante combi! Klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef minilot het volgende:
Nu toetje van galiameloen met honing en zwarte peper.
Ik dacht dat ik nog wel ergens chili had, maar eigenlijk niet nodig gehadquote:
rauwe bloemkool?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef Purdey het volgende:
Wat rauwe bloemkool roosjes met dressing en oude gerapste kaas, paar mini stukjes aardappel en een kip cordon bleu. Een magnum almond toe
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Pizza Quattro Formaggio (of hoe je dat ook schijft).![]()
![]()
clafoutis? Quequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een grote verse groente roerbak met teriyaki saus, rijst en sesamzaadjes.
Nu net een kersen clafoutis in de oven gezet met kersen gister geplukt door mn opa op zn klompen op de ladder
Ja, rundergehakt is inderdaad vrij vet. Maar omdat tartaar ook rund is, wist ik niet of het nou ook zo vet was. Het was in de aanbieding dus nam dat maar eens mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo gek, rundgehakt of half om half is veel vetter dan tartaar maar de structuur is hetzelfde. Toch fijn als je pasta mét vlees wilt hebben, ik maak 'm nu vaak zonder vlees omdat het anders met pasta én kaas zo'n calorie rijk gerecht wordt
maar wel lekker! spaghetti bolognese met geraspte oude kaasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ja, rundergehakt is inderdaad vrij vet. Maar omdat tartaar ook rund is, wist ik niet of het nou ook zo vet was. Het was in de aanbieding dus nam dat maar eens mee.
Inderdaad is pasta, gehakt én kaas een calorie-rijke combi.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef minilot het volgende:
Net paddestoelenrisotto gegeten die -bijna- vegan was, op het likje roomboter na.
Lekker hoor, flink wat gedroogd eekhoorntjesbrood een tijdje laten wellen, risotto gekookt in het welwater.. Eekhoorntjesbrood en andere paddestoelen met tijm en knoflook gestoofd in cognac, en door de risotto geschept..![]()
Alleen: wat een zwaar inferieure rijst is de risottorijst van Lassie! Ik had even geen gelegenheid om goede rijst te kopen, maar dit is géén bruikbaar alternatief!![]()
Nu toetje van galiameloen met honing en zwarte peper.
lus jij garnalen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze paella (niet van JamieOliver overigens maar van GordonFuckinRamsay) was zooooo heerlijk en zo zag het eruit :
[ afbeelding ]
ik had een handje shanghai noten. nu stink ik weer naar knoflookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Ziet er lekker uit en ik hou niet eens van seafood
Net een energydrank op, ik heb zin in chippies.
Oh heerlijk shanghai notenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had een handje shanghai noten. nu stink ik weer naar knoflook
Kijk dat is dan weer beterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook niet zo van het seafood, er zitten dan ook alleen maar wat zelf toegevoegde garnalen in die je ook kan weglaten, ik eet er dan omheen of geef ze aan g (FFT)
Het is een misverstand dat Paëlla alleen maar vissig zou moeten zijn, deze is met kip en chorizo
De chorizo en alle andere dingen combineren echt zo goddelijk in dit gerecht
Receppie
dat is niet slim hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh heerlijk shanghai noten
ik heb van die goedkope pinda knabbels, die zijn echt lekker
maar ik heb gewoon trek in allerlei dingen nunog niet veel gegeten vandaag.
dankje voor de link!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
http://www.okokorecepten.(...)y-paella-kip-chorizo
Zo dan
Moet ik brood ontdooien enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is niet slim heanders neem je nu alsnog een boterham
oh das beter. en volgens mij zijn die stengels niet eens zo heel slecht, vergeleken bij gewone chips (en shanghai nootjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet ik brood ontdooien enzogeen zin in
dus chippiesmaar niet teveel. Das het voordeel aan deze pindaknabbels, na een paar handjes vind ik het genoeg.
Ik heb een energydrank gehad dus dat wordt em nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh das beter. en volgens mij zijn die stengels niet eens zo heel slecht, vergeleken bij gewone chips (en shanghai nootjes)
of ga slapen nu, dan kun je niet meer eten en morgen weer brood ontdooien
Bij de poelier hadden ze én paellarijst én de kippendijen zonder botquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje voor de link!
kippendijen zonder bot ken ik niet maar ik zal ze dan wel gaar koken en plukken
paellarijst wordt wel een moeilijke denk... nog nooit bij een super gezien (ook nog nooit echt naar gezocht dus misschien is t er wel). vrijdag wil ik het graag maken voor ouders
Ontbeende kippendijen worden meestal aangeduid als kipkarbonade,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij de poelier hadden ze én paellarijst én de kippendijen zonder bot
oh ik betwijfel of de poelier hier die rijst ook heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij de poelier hadden ze én paellarijst én de kippendijen zonder bot
kipkarbonades hebben een dik bot in t midden. Kippendijfilet moet ik denk naar vragen. Ontbijt; meerzadencrackes met filet a. en theequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ontbeende kippendijen worden meestal aangeduid als kipkarbonade,
Eet dan toch gewoon iets substantieels, lieve FF!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
lunch was een frikandelbroodje, 2 beschuitjes kaas/ketchup en 2 kiwi's. Heb nu alweer trek
heb alleen nog maar beschuiten en crackers op werkquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Eet dan toch gewoon iets substantieels, lieve FF!
Aan de volkoren boterhammen, avocado's, noten en eieren jij!![]()
![]()
Gewoon een paar handen pinda's in mijn cheapass keukenmachine gegooid. Je moet wel wat geduld hebben en af en toe even de prut van de wanden van de kom schrapen, maar als je een keukenmachine maar lang genoeg loslaat op pinda's dan wordt het vanzelf een gladde, dikke pasta door de olie die al in de pinda's zelf zit. Mocht je keukenmachine er toch wat moeite mee hebben om de pinda's te pureren dan kun je er wat extra olie doorgooien, maar meestal is dat niet nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
minilot hoe maak jij pindakaas? Krijg je de pinda's zo fijngemalen of hou je liever grovere structuur aan? En dan normale manier mengen met olie en zout?
wel lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Ontbijt/Lunch twee kaasbroodjesheel gezond ik weet het
Wij hadden bij gebrek aan beter (next time naar de slager) gewoon plakjes chorizo/broodbeleg gebruikt. Smaak was goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef minilot het volgende:
Oooh, bloedsinaasappels! Ik hoef het woord maar te hóren en ze gaan ogenblikkelijk op mijn boodschappenlijstje. Lekker!
Dat paellarecept klinkt tof, maar dan wel met goede chorizo! Een beetje goede chorizoworst, daar kan ik oneindig veel van eten, zo heel gelukzalig en met rode paprikavingers en -lippen..![]()
Die van Stegeman is echter de meest ranzige worst die ik ooit heb gegeten. Niet te vreten!
Overigens staat aan het einde van het recept: "verwarm alles nog 10 minuten op laag vuur en schep het geheel af en toe om", maar daarmee krijg je natuurlijk nooit een krokante rijstkorst onderin je paella-pan! Hoog vuur en niet omscheppen!![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
toetje; chocoladevla! een nectarine
Bloedsinaasappelyoghurt.. mjoh met vla erbij is het wel lekker.quote:
Chocoladevla met íets te stijf geklopte slagroomquote:
Lekker tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef minilot het volgende:
Tropische ontbijtsmoothie van kokos, ananas, banaan en lychees (ondanks grijs weer met stortregens), plus een volkoren bagel met hummus en geroosterde paprika.
Straks als lunch een restje groene aspergesoep.
Vanavond weer even een keertje niet vegan, want ik heb twee hele lekkere rozerode stukken tonijn in mijn koelkast liggen.Nu nog bedenken wat ik ermee wil doen..
Juist een uitdaging! Ik vind het goed voor mijn gezondheid, voor moedertje aarde en voor mijn portomonnee om flink wat minder vlees- en vis te eten, maar ik merk dat 'gewoon' vegetarisch niet echt veel creativiteit in me opwekt. Daar komt bij dat ik de neiging heb om een gebrek aan vlees te compenseren met idiote hoeveelheden kaas en room en dergelijke, en met de zomer in aantocht is dat niet per se handig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:10 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker tochWaarom probeer je trouwens vegan te eten, als je van eten houdt? Dat lijkt me dan nogal een straf
Ik ben eruit! Tuna Taco's met wasabimayonaise en slaatje van rode kool.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef minilot het volgende:
Ik heb twee hele lekkere rozerode stukken tonijn in mijn koelkast liggen.Nu nog bedenken wat ik ermee wil doen..
Wut? Ruil je? Dit is toch niet de basisschool tijdens de lunchpauze?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
sultana en nog meer thee. Vanmiddag Indonesische bami met prei, kool, omelet en garnalen(gekregen in ruil voor 2 eieren
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wut? Ruil je? Dit is toch niet de basisschool tijdens de lunchpauze?goeie ruil toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nah, ik zou eieren meenemen zodat zij bami kon bakken voor me maar bleek uiteindelijk al eieren gebakken te hebben
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wut? Ruil je? Dit is toch niet de basisschool tijdens de lunchpauze?Haha, flashback voor mij ook; Was het niet Smakelijk Eten, Smakelijk Drinken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de melodie van Vader Jakob toch?Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Dat werd een gekookt eitje, beenham & slaquote:Op donderdag 16 juni 2011 07:52 schreef Bluezz het volgende:
O : Bak BS yoghurt, glas sinaassap, thee en koffie
T : Koffie Koffie en Water
L : Avocado, Salade en een optimelyoghurtje
T : NectarineHalve appel bah hij was echt niet lekker, thee en water
D : gegrilde asperges en de rest nog verzinnen
Tja, het liedje varieerde van school tot school.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Haha, flashback voor mij ook; Was het niet Smakelijk Eten, Smakelijk Drinken ?
Op de melodie van Vader Jakob toch?
Zoetzuurvlees, heerlijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Huzarenmacaroni is erg lekker, wel met macaroni maar ook bleekselderij, uit de oven.
Of zoetzuurvlees: http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=198717 erg lekker
mmm jummm, waarom was ik niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef MaximusTG het volgende:
Potverdorie, had me toch lekker gegeten vanavond. Speklapjes, gezouten en gepeperd, gebakken in wat boter tot goudbruin. Daarna eruit, warm gehouden, uitjes gebakken in het bakvet. Toen die bruin werden wat honing en water erbij. Ondertussen een lekkere aardappelpuree gemaakt met zout, peper en nootmuskaat. In de oven stond een schaal met wortels, ui, knoflook, zeezout, peper, rozemarijn en tijm en olijfolie.
Ja, wat wil je dan ook, van zo'n aanstellerige groentejuwelier?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef lemonlime het volgende:
Dure aardbeien van de groentejuwelier op de markt.. ze zien er echt fantastisch uit, echte juweeltjes, en ruiken super lekker.
Maar de smaak valt echt heel erg tegen!! Ze zijn een stuk zuurder en smakelozer dan de twee keer zo goedkope aardbeien van de c1000 van eergisteren![]()
How looks can be deceptive!
http://foodgawker.com/?s=hawaii&cat=0quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Eigenlijk wilde ik een hawaii-dag houden aangezien ik een overschot aan verse ananas heb
ik doe internet nog steeds via foon gaat niet lukken dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
http://foodgawker.com/?s=hawaii&cat=0
oei...dat ziet er chill uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Vanavond maar eens een Mexicaanse Lasagne proberen te maken.
http://www.nigella.com/re(...)-AVOCADO-SALSA--5315
Hoe smaakte het gerecht? Heb deze namelijk ook gelezen en was ook van plan om die te gaan maken van de weekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gnocchi met oa Geroodsterde paprika, pijnboompitten en gorgonzola.
Recept uit de delicious.
Ziet er erg lekker uit, en er zit een vestiging in Den Haag...weet gelijk waar ik morgen ga etenquote:
veel plezier! Kom net terug en superveel gegeten met zn 7-en, was allemaal heerlijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:37 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ziet er erg lekker uit, en er zit een vestiging in Den Haag...weet gelijk waar ik morgen ga eten
ze zijn echt van de legquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:09 schreef mascara-klodder het volgende:
eitjes scoren beneden in de tuin
das jammerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ze zijn echt van de leggekke beestjes zijn het
Alleen zit ik nu wel zonder een eitje
Maak je weer eens wat foto's voor in hetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef mascara-klodder het volgende:
ze zijn echt van de leggekke beestjes zijn het
Alleen zit ik nu wel zonder een eitje
Wordt volgende week...vanavond maar wat laten bezorgen, veel te slecht weer om naar buiten te gaan..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veel plezier! Kom net terug en superveel gegeten met zn 7-en, was allemaal heerlijk!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vorige weekend staan koken voor een groep mensen, die hadden de volgende dag op de kegelbaan de vraag gekregen of ze een kegel of een knoflookclub waren. De lucht was snijbaar geweest zo dik.
quote:
heb wel leuke maar dan moet je even op FB kijken, daar kan ik wel gewoon foto's posten van mijn pokkiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maak je weer eens wat foto's voor in het![]()
topic sol?
Hmmm...da's jammerquote:Op zondag 19 juni 2011 09:40 schreef Tezz het volgende:
Uit eten geweest gisteren.
Vooraf een rundercarpaccio met allerlei toeters en bellen. Was op zich goed (vers in ieder geval).
Hoofd varkenshaasmedaillons op een bedje van lenteui-risotto met gestoofde groente. Viel helaas erg tegen. Het was ontzettend flauw en de risotto was echt geen risotto maar rijstebrij zonder smaak.
Nagerecht was een creme brulee met witte choco mouse. Viel ook tegen. Erg zoet.
Moesten aan het einde van de rit 100 euro dokken met z'n tweetjes, dus het was even een domper dat het zo tegenviel. Maar ach.....
avondeten klinkt superquote:Op zondag 19 juni 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:
Net ontbeten: ontbijtbiscuitje, beker melk. Bij de koffie dadelijk een schandalig groot stuk chocoladetaart, en vanavond sinds lange tijd weer eens risotto maken
Met champignons, kastanjechampignons, pijnboonpitten, oude kaas en een flink stuk roomboter
lijkt me lekker recept! ik zou het alleen met noodles eten i.p.v. rijst denk ikquote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond eten we Nigella
(trouwens een heerlijke site om per dag inspiratie op te doen!)
Kan ook, alleen we kunnen zo langzamerhand een rijstwinkeltje beginnen... moeten echt wat opmakenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
lijkt me lekker recept! ik zou het alleen met noodles eten i.p.v. rijst denk ik
Lekker. Alleen we hebben het met 2 personen opgegeten, terwijl het voor vier personen staat aangegevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef HerrPiet het volgende:
[..]
Hoe smaakte het gerecht? Heb deze namelijk ook gelezen en was ook van plan om die te gaan maken van de week
Gewoon bij de supermarkt gekocht?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef Erasmo het volgende:
Voor de lunch een snelle soep op basis van:
[ afbeelding ]
Normaal trek ik zelf altijd bouillon maar ik had over dekleinstesoepfabriek zulke goede verhalen gehoord dat ik wel nieuwsgierig werd.
Smaakte erg lekker, eigenlijk bijna hetzelfde als zelf getrokken bouillon.
Bij de Jumbo.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon bij de supermarkt gekocht?
Thee, boterhammetje cornedbeef en restant rauwkost
leuk! waar?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga vanavond lekker uit eten met mijn buurmeisje
Naar de Griekquote:
Sirtaki neem ik aan? die ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Naar de Griekmaar niet in de buurt want die vindt ze allemaal niet lekker
dus we gaan naar Oldenzaal
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sirtaki neem ik aan? die ziet er heerlijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |