ook in andere supermarktenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmmm lekker, behalve de zalm.
Ja die bloedsinaasappel yoghurt is van Optimel. Alleen bij grote appies te krijgen voor zover ik weet.
zijn de kersen niet megaduur nog? Hier half pondje voor 5 euro...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef Purdey het volgende:
Maaltijddrank, ontbijtbiscuit en net een paar kersen
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn de kersen niet megaduur nog? Hier half pondje voor 5 euro...
op de markt ook betaalbaar en ze zijn echt heerlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duur
ah jammer, ik kom uit de Randstadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duur
quote:
quote:
uit een zelfgekocht pakjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Zelfgemaakte of uit een (ook lekker) pakkie
golfer is een Jamie Oliver paella met kip en chorizo aan het voorbereiden het ruikt zoooooooo lekker....
O : Dé yoghurt, 2 ger. volk. boterhammen met een gebakken eitje erop, thee en koffi
T/L : op werkoverleg een appel en een witbroodje kipfilet en thee
T : 2 glazen groene icetea, een rijpe avocado, wat blokjes 30+ kaas en 2 koppen venkelthee
D : die paella dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |