Waarom geen knoflook in de ochtend?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
In de ochtend?
Lekker knoflook in de ochtend
Ik weet niet, je blijft dan altijd zo'n vieze nasmaak houden net als met ui e.d.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom geen knoflook in de ochtend?
knoflook kan op elk moment van de dagquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom geen knoflook in de ochtend?
Lekkerrr, dat ga ik zo ook doenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ontopic: een tosti met mozarella en chorizo
Heb je die tuna melt nog geprobeerd?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
had net de laatste chocchip muffin met thee
vnv wat ik nog heb; tomatensoep (bio), broodje hamburger en gebakken aardappeltjes
Oh ... My ... God!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Selestha het volgende:
Vanavond Prawn Massaman Curry met rijstnoodles
[ afbeelding ]
Thanks! Heeft de AH die Massaman paste?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Receptje:
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/422621/prawn-massaman-curryZin in
O, babi pang pang eet ik.quote:
Nee heb ik in Engeland gekocht. Maar het is vast wel te maken met een andere curry pasta, of anders is het recept voor massaman curry paste vast wel te googelenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Thanks! Heeft de AH die Massaman paste?
Daar kan ik me alles bij voorstellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
Pindakaas, ketjap, water in de magnetron voor pindasaus; geen groot succes.
acht, precieze recept wist ik niet meer. Dat hoort normaal in de pan en dan is het zeker wel lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Daar kan ik me alles bij voorstellen.
Ik moet toch echt eens die yoghurt gaan kopen! Was bloedsinasappelyoghurt toch? Van welk merk?quote:
Mmmmm lekker, behalve de zalm.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik moet toch echt eens die yoghurt gaan kopen! Was bloedsinasappelyoghurt toch? Van welk merk?![]()
Ik had pasta met verse spinazie van oma, room, kruiden en gerookte zalm op tagliatelle met pijnboompitjes.
Verder vanmiddag vanalles lekkerst gehad bij de verjaardag van mn nichtje
dat was ik nietquote:Op maandag 13 juni 2011 15:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je die tuna melt nog geprobeerd?
ook in andere supermarktenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmmm lekker, behalve de zalm.
Ja die bloedsinaasappel yoghurt is van Optimel. Alleen bij grote appies te krijgen voor zover ik weet.
zijn de kersen niet megaduur nog? Hier half pondje voor 5 euro...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef Purdey het volgende:
Maaltijddrank, ontbijtbiscuit en net een paar kersen
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn de kersen niet megaduur nog? Hier half pondje voor 5 euro...
op de markt ook betaalbaar en ze zijn echt heerlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duur
ah jammer, ik kom uit de Randstadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de buurt (omg. Utrechtse Heuvelrug) staan overal stalletjes met kersen, en die zijn niet zo duur
quote:
quote:
uit een zelfgekocht pakjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Zelfgemaakte of uit een (ook lekker) pakkie
golfer is een Jamie Oliver paella met kip en chorizo aan het voorbereiden het ruikt zoooooooo lekker....
O : Dé yoghurt, 2 ger. volk. boterhammen met een gebakken eitje erop, thee en koffi
T/L : op werkoverleg een appel en een witbroodje kipfilet en thee
T : 2 glazen groene icetea, een rijpe avocado, wat blokjes 30+ kaas en 2 koppen venkelthee
D : die paella dus
door de sausquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond: Tortellini met bolognesesaus.. ik heb nog tartaar, iemand tips? Zal ik die los erbij bakken of door de saus?
vind ik leukquote:
Ik heb alleen geen basterdsuiker, en om nou alweer naar de winkel te gaan..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Selestha het volgende:
Vanavond Prawn Massaman Curry met rijstnoodles
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet eens zo gek, rundgehakt of half om half is veel vetter dan tartaar maar de structuur is hetzelfde. Toch fijn als je pasta mét vlees wilt hebben, ik maak 'm nu vaak zonder vlees omdat het anders met pasta én kaas zo'n calorie rijk gerecht wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond: Tortellini met bolognesesaus.. ik heb nog tartaar, iemand tips? Zal ik die los erbij bakken of door de saus?
Interessante combi! Klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef minilot het volgende:
Nu toetje van galiameloen met honing en zwarte peper.
Ik dacht dat ik nog wel ergens chili had, maar eigenlijk niet nodig gehadquote:
rauwe bloemkool?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef Purdey het volgende:
Wat rauwe bloemkool roosjes met dressing en oude gerapste kaas, paar mini stukjes aardappel en een kip cordon bleu. Een magnum almond toe
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Pizza Quattro Formaggio (of hoe je dat ook schijft).![]()
![]()
clafoutis? Quequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een grote verse groente roerbak met teriyaki saus, rijst en sesamzaadjes.
Nu net een kersen clafoutis in de oven gezet met kersen gister geplukt door mn opa op zn klompen op de ladder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |