Waarom geen knoflook in de ochtend?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
In de ochtend?
Lekker knoflook in de ochtend
Ik weet niet, je blijft dan altijd zo'n vieze nasmaak houden net als met ui e.d.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom geen knoflook in de ochtend?
knoflook kan op elk moment van de dagquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom geen knoflook in de ochtend?
Lekkerrr, dat ga ik zo ook doenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ontopic: een tosti met mozarella en chorizo
Heb je die tuna melt nog geprobeerd?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
had net de laatste chocchip muffin met thee
vnv wat ik nog heb; tomatensoep (bio), broodje hamburger en gebakken aardappeltjes
Oh ... My ... God!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Selestha het volgende:
Vanavond Prawn Massaman Curry met rijstnoodles
[ afbeelding ]
Thanks! Heeft de AH die Massaman paste?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Receptje:
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/422621/prawn-massaman-curryZin in
O, babi pang pang eet ik.quote:
Nee heb ik in Engeland gekocht. Maar het is vast wel te maken met een andere curry pasta, of anders is het recept voor massaman curry paste vast wel te googelenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Thanks! Heeft de AH die Massaman paste?
Daar kan ik me alles bij voorstellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
Pindakaas, ketjap, water in de magnetron voor pindasaus; geen groot succes.
acht, precieze recept wist ik niet meer. Dat hoort normaal in de pan en dan is het zeker wel lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Daar kan ik me alles bij voorstellen.
Ik moet toch echt eens die yoghurt gaan kopen! Was bloedsinasappelyoghurt toch? Van welk merk?quote:
Mmmmm lekker, behalve de zalm.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik moet toch echt eens die yoghurt gaan kopen! Was bloedsinasappelyoghurt toch? Van welk merk?![]()
Ik had pasta met verse spinazie van oma, room, kruiden en gerookte zalm op tagliatelle met pijnboompitjes.
Verder vanmiddag vanalles lekkerst gehad bij de verjaardag van mn nichtje
dat was ik nietquote:Op maandag 13 juni 2011 15:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je die tuna melt nog geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |