Lekker tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef minilot het volgende:
Tropische ontbijtsmoothie van kokos, ananas, banaan en lychees (ondanks grijs weer met stortregens), plus een volkoren bagel met hummus en geroosterde paprika.
Straks als lunch een restje groene aspergesoep.
Vanavond weer even een keertje niet vegan, want ik heb twee hele lekkere rozerode stukken tonijn in mijn koelkast liggen.Nu nog bedenken wat ik ermee wil doen..
Juist een uitdaging! Ik vind het goed voor mijn gezondheid, voor moedertje aarde en voor mijn portomonnee om flink wat minder vlees- en vis te eten, maar ik merk dat 'gewoon' vegetarisch niet echt veel creativiteit in me opwekt. Daar komt bij dat ik de neiging heb om een gebrek aan vlees te compenseren met idiote hoeveelheden kaas en room en dergelijke, en met de zomer in aantocht is dat niet per se handig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:10 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker tochWaarom probeer je trouwens vegan te eten, als je van eten houdt? Dat lijkt me dan nogal een straf
Ik ben eruit! Tuna Taco's met wasabimayonaise en slaatje van rode kool.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef minilot het volgende:
Ik heb twee hele lekkere rozerode stukken tonijn in mijn koelkast liggen.Nu nog bedenken wat ik ermee wil doen..
Wut? Ruil je? Dit is toch niet de basisschool tijdens de lunchpauze?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
sultana en nog meer thee. Vanmiddag Indonesische bami met prei, kool, omelet en garnalen(gekregen in ruil voor 2 eieren
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wut? Ruil je? Dit is toch niet de basisschool tijdens de lunchpauze?goeie ruil toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nah, ik zou eieren meenemen zodat zij bami kon bakken voor me maar bleek uiteindelijk al eieren gebakken te hebben
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wut? Ruil je? Dit is toch niet de basisschool tijdens de lunchpauze?Haha, flashback voor mij ook; Was het niet Smakelijk Eten, Smakelijk Drinken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de melodie van Vader Jakob toch?Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Dat werd een gekookt eitje, beenham & slaquote:Op donderdag 16 juni 2011 07:52 schreef Bluezz het volgende:
O : Bak BS yoghurt, glas sinaassap, thee en koffie
T : Koffie Koffie en Water
L : Avocado, Salade en een optimelyoghurtje
T : NectarineHalve appel bah hij was echt niet lekker, thee en water
D : gegrilde asperges en de rest nog verzinnen
Tja, het liedje varieerde van school tot school.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Haha, flashback voor mij ook; Was het niet Smakelijk Eten, Smakelijk Drinken ?
Op de melodie van Vader Jakob toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |