Ja, rundergehakt is inderdaad vrij vet. Maar omdat tartaar ook rund is, wist ik niet of het nou ook zo vet was. Het was in de aanbieding dus nam dat maar eens mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo gek, rundgehakt of half om half is veel vetter dan tartaar maar de structuur is hetzelfde. Toch fijn als je pasta mét vlees wilt hebben, ik maak 'm nu vaak zonder vlees omdat het anders met pasta én kaas zo'n calorie rijk gerecht wordt
maar wel lekker! spaghetti bolognese met geraspte oude kaasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ja, rundergehakt is inderdaad vrij vet. Maar omdat tartaar ook rund is, wist ik niet of het nou ook zo vet was. Het was in de aanbieding dus nam dat maar eens mee.
Inderdaad is pasta, gehakt én kaas een calorie-rijke combi.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef minilot het volgende:
Net paddestoelenrisotto gegeten die -bijna- vegan was, op het likje roomboter na.
Lekker hoor, flink wat gedroogd eekhoorntjesbrood een tijdje laten wellen, risotto gekookt in het welwater.. Eekhoorntjesbrood en andere paddestoelen met tijm en knoflook gestoofd in cognac, en door de risotto geschept..![]()
Alleen: wat een zwaar inferieure rijst is de risottorijst van Lassie! Ik had even geen gelegenheid om goede rijst te kopen, maar dit is géén bruikbaar alternatief!![]()
Nu toetje van galiameloen met honing en zwarte peper.
lus jij garnalen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze paella (niet van JamieOliver overigens maar van GordonFuckinRamsay) was zooooo heerlijk en zo zag het eruit :
[ afbeelding ]
ik had een handje shanghai noten. nu stink ik weer naar knoflookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Ziet er lekker uit en ik hou niet eens van seafood
Net een energydrank op, ik heb zin in chippies.
Oh heerlijk shanghai notenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had een handje shanghai noten. nu stink ik weer naar knoflook
Kijk dat is dan weer beterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook niet zo van het seafood, er zitten dan ook alleen maar wat zelf toegevoegde garnalen in die je ook kan weglaten, ik eet er dan omheen of geef ze aan g (FFT)
Het is een misverstand dat Paëlla alleen maar vissig zou moeten zijn, deze is met kip en chorizo
De chorizo en alle andere dingen combineren echt zo goddelijk in dit gerecht
Receppie
dat is niet slim hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh heerlijk shanghai noten
ik heb van die goedkope pinda knabbels, die zijn echt lekker
maar ik heb gewoon trek in allerlei dingen nunog niet veel gegeten vandaag.
dankje voor de link!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
http://www.okokorecepten.(...)y-paella-kip-chorizo
Zo dan
Moet ik brood ontdooien enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is niet slim heanders neem je nu alsnog een boterham
oh das beter. en volgens mij zijn die stengels niet eens zo heel slecht, vergeleken bij gewone chips (en shanghai nootjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet ik brood ontdooien enzogeen zin in
dus chippiesmaar niet teveel. Das het voordeel aan deze pindaknabbels, na een paar handjes vind ik het genoeg.
Ik heb een energydrank gehad dus dat wordt em nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh das beter. en volgens mij zijn die stengels niet eens zo heel slecht, vergeleken bij gewone chips (en shanghai nootjes)
of ga slapen nu, dan kun je niet meer eten en morgen weer brood ontdooien
Bij de poelier hadden ze én paellarijst én de kippendijen zonder botquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje voor de link!
kippendijen zonder bot ken ik niet maar ik zal ze dan wel gaar koken en plukken
paellarijst wordt wel een moeilijke denk... nog nooit bij een super gezien (ook nog nooit echt naar gezocht dus misschien is t er wel). vrijdag wil ik het graag maken voor ouders
Ontbeende kippendijen worden meestal aangeduid als kipkarbonade,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij de poelier hadden ze én paellarijst én de kippendijen zonder bot
oh ik betwijfel of de poelier hier die rijst ook heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij de poelier hadden ze én paellarijst én de kippendijen zonder bot
kipkarbonades hebben een dik bot in t midden. Kippendijfilet moet ik denk naar vragen. Ontbijt; meerzadencrackes met filet a. en theequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ontbeende kippendijen worden meestal aangeduid als kipkarbonade,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |