Hoe smaakte het gerecht? Heb deze namelijk ook gelezen en was ook van plan om die te gaan maken van de weekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gnocchi met oa Geroodsterde paprika, pijnboompitten en gorgonzola.
Recept uit de delicious.
Ziet er erg lekker uit, en er zit een vestiging in Den Haag...weet gelijk waar ik morgen ga etenquote:
veel plezier! Kom net terug en superveel gegeten met zn 7-en, was allemaal heerlijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:37 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ziet er erg lekker uit, en er zit een vestiging in Den Haag...weet gelijk waar ik morgen ga eten
ze zijn echt van de legquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:09 schreef mascara-klodder het volgende:
eitjes scoren beneden in de tuin
das jammerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ze zijn echt van de leggekke beestjes zijn het
Alleen zit ik nu wel zonder een eitje
Maak je weer eens wat foto's voor in hetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef mascara-klodder het volgende:
ze zijn echt van de leggekke beestjes zijn het
Alleen zit ik nu wel zonder een eitje
Wordt volgende week...vanavond maar wat laten bezorgen, veel te slecht weer om naar buiten te gaan..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veel plezier! Kom net terug en superveel gegeten met zn 7-en, was allemaal heerlijk!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vorige weekend staan koken voor een groep mensen, die hadden de volgende dag op de kegelbaan de vraag gekregen of ze een kegel of een knoflookclub waren. De lucht was snijbaar geweest zo dik.
quote:
heb wel leuke maar dan moet je even op FB kijken, daar kan ik wel gewoon foto's posten van mijn pokkiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maak je weer eens wat foto's voor in het![]()
topic sol?
Hmmm...da's jammerquote:Op zondag 19 juni 2011 09:40 schreef Tezz het volgende:
Uit eten geweest gisteren.
Vooraf een rundercarpaccio met allerlei toeters en bellen. Was op zich goed (vers in ieder geval).
Hoofd varkenshaasmedaillons op een bedje van lenteui-risotto met gestoofde groente. Viel helaas erg tegen. Het was ontzettend flauw en de risotto was echt geen risotto maar rijstebrij zonder smaak.
Nagerecht was een creme brulee met witte choco mouse. Viel ook tegen. Erg zoet.
Moesten aan het einde van de rit 100 euro dokken met z'n tweetjes, dus het was even een domper dat het zo tegenviel. Maar ach.....
avondeten klinkt superquote:Op zondag 19 juni 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:
Net ontbeten: ontbijtbiscuitje, beker melk. Bij de koffie dadelijk een schandalig groot stuk chocoladetaart, en vanavond sinds lange tijd weer eens risotto maken
Met champignons, kastanjechampignons, pijnboonpitten, oude kaas en een flink stuk roomboter
lijkt me lekker recept! ik zou het alleen met noodles eten i.p.v. rijst denk ikquote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond eten we Nigella
(trouwens een heerlijke site om per dag inspiratie op te doen!)
Kan ook, alleen we kunnen zo langzamerhand een rijstwinkeltje beginnen... moeten echt wat opmakenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
lijkt me lekker recept! ik zou het alleen met noodles eten i.p.v. rijst denk ik
Lekker. Alleen we hebben het met 2 personen opgegeten, terwijl het voor vier personen staat aangegevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef HerrPiet het volgende:
[..]
Hoe smaakte het gerecht? Heb deze namelijk ook gelezen en was ook van plan om die te gaan maken van de week
Gewoon bij de supermarkt gekocht?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef Erasmo het volgende:
Voor de lunch een snelle soep op basis van:
[ afbeelding ]
Normaal trek ik zelf altijd bouillon maar ik had over dekleinstesoepfabriek zulke goede verhalen gehoord dat ik wel nieuwsgierig werd.
Smaakte erg lekker, eigenlijk bijna hetzelfde als zelf getrokken bouillon.
Bij de Jumbo.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon bij de supermarkt gekocht?
Thee, boterhammetje cornedbeef en restant rauwkost
leuk! waar?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga vanavond lekker uit eten met mijn buurmeisje
Naar de Griekquote:
Sirtaki neem ik aan? die ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Naar de Griekmaar niet in de buurt want die vindt ze allemaal niet lekker
dus we gaan naar Oldenzaal
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sirtaki neem ik aan? die ziet er heerlijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |