Sorry, hier moest ik om lachen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:46 schreef Fappert93 het volgende:
Ze komt dinsdag ongesteld terug en daarna ga ik weg.
Shit, met pinksteren zijn de supermarkten natuurlijk weer dichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil boodschappen doen, maar het onweert en hagelt (!).
Hagel ... in juni.
Ik ben ff tussen de buien door op en neer gegaan. Als het geen Pinksteren was had ik het ook lekker laten zitten tot maandag maar ja... feestdagen he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil boodschappen doen, maar het onweert en hagelt (!).
Hagel ... in juni.
Hahaha snap ik maar deze week ook elkaar te weinig gezien dus baal best welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, hier moest ik om lachen.
Met mij alles prima. Al iets actiever aangezien ik net een lade van een kast helemaal uitgespit heb. Ik heb weet ik hoeveel balpennen/stiften e.d. weggegooid die toch niet meer werken. En de rest allemaal netjes opgeborgen. Nu zie ik weer wat voor materiaal ik allemaal heb en blijf ik niet steeds dingen kopen.
Heb net op internet gezien dat die onder de snelweg morgen wel open is (maar zal wel stervens druk zijn dan). Beter sla ik straks nog even groot in, dan komt dat pinksterweekend vanzelf wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik iets goed gedaan heb of dat ik het beter kon laten, verder ik moet verdorie even bij AH terecht zo om toch maar boodschappen te halen ........ inderdaad Pinksteren
vertelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:31 schreef Miam het volgende:
rustig, tegelijkertijd ook ontzettend kwaad op iemand.
Niet bewust, ik kwam daar om te laten zien dat ik nu sterk ben bla bla bla. Gewoon onafhankelijk en gelukkig. Niet de wanhopige verliefde die ik was.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:36 schreef Mishu het volgende:
Wel goed. Mezelf geconfronteerd door naar iets te gaan waar hij ook was.
En zijn vriendin liep boos weg volgens mij haha. Maar dat weet ik niet zeker. En het boeit ook verder niet
Ik was daar en ik zag er top uitUnlike her, misschien vandaar de woede-aanval.
De kooi moet ingewijd worden vinden ze.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
Net staan uitsloven om de rattenkooi schoon te maken en het eerste wat die beesten doen; in de voerbak duiken en alle brokjes door de kooi/mijn huis smijten. Great...
Nee, dan piesen ze overal. Dat is inwijden.quote:
Dat, en opgewonden!quote:
Ik voel me eenzaam maar ik wil juist vrienden hebben die willen langskomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef Mishu het volgende:
Ik ben ook eenzaam maar ik heb ook geen zin in vrienden die overkomen. Vaag
Begon vorig jaar. Vriend ging voor 3 maanden weg. Hij heeft het toen uitgemaakt. Een paar keer. Ik was eindelijk een beetje aan het bijkomen, stuurt ie me een smsje dat ie weer terug is. Toch weer geprobeerd en nu alsnog erachter komen dat het niet lukt.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef Mishu het volgende:
Waarom wil je weg? Ik ben ook ergens anders gaan wonen.
Zoals?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef Mishu het volgende:
Het kan zo zijn dat je bepaalde problemen met je meeneemt als je ergens anders gaat wonen..
Nope ... ik heb alleen Triamcinolon (?) crème, maar dat spul werkt voor geen meter,quote:
Ik heb geen muggenzalf, omdat ik nooit gestoken word door muggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:32 schreef Mishu het volgende:
Muggenzalf helpt ook tegen jeuk, heb je misschien nog Azaron liggen?
Heb je een bad of zo? Anders even in lauw/ richting koud water zitten. Hielp mij bij de jeuk.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:29 schreef Madame_Paon het volgende:
29 uur is erg lang als je doodgaat van de jeuk.
ik wil mee!!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef candygirl het volgende:
Voel me ongelukkig..
speelt zelf door mijn hoofd heen.....zou ik niet gewoon weggaan en alles achter me laten en ergens een compleet nieuw leven beginnen alleen!!!
Ik herken het gevoel...quote:Op maandag 13 juni 2011 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik word gek. Extreme jeuk en natuurlijk is het vandaag Pinksteren, waardoor ik niet naar de winkel of de huisarts kan.
Rotzalf helpt niet en ik zou bijna bijtende middelen op mijn huid willen smeren.
Dan is mijn huid eraf, maar is de jeuk tenminste ook weg.
Maar dat doe ik natuurlijk niet.!
op stations zitten ook vaak drogistenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope ... ik heb alleen Triamcinolon (?) crème, maar dat spul werkt voor geen meter,
En ik kan ook niet naar de apotheek of de drogist voor een alternatief, want het is Pinksteren.
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope ... ik heb alleen Triamcinolon (?) crème, maar dat spul werkt voor geen meter,
En ik kan ook niet naar de apotheek of de drogist voor een alternatief, want het is Pinksteren.
quote:
Strak plan manquote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef HÞken het volgende:
[..]
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?Al is dit tegen uitdroging geloof ik.
Ik woon inderdaad in Drenthe.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?Al is dit tegen uitdroging geloof ik.
Dan ga je op de wc zitten terwijl je je voeten in een bak koud water hebt. Wat maar helpt tot de apotheek weer open isquote:Op maandag 13 juni 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in Drenthe.
Maar ik heb geen talkpoeder of badkuip. Fantastisch.
Het zit op mijn handen en op mijn voeten.
En ik kan mijn voeten wel in een bak met koud water zetten, maar ik ben bang dat ik dan in mijn broek plas.
Beetje bij hoogersmilde, beilen, dwingeloo?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in Drenthe.
Er zit hier geen drogist op het station ...
Maar ik heb ook geen talkpoeder of badkuip. Fantastisch.
Het zit op mijn handen en op mijn voeten.
En ik kan mijn voeten wel in een bak met koud water zetten, maar ik ben bang dat ik dan in mijn broek plas.
Man?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Strak plan man
OT: wel ok. Dag werk ook wel aardig doorgekomen.
O sorry, dacht vanwege je nick dat je een man was. Vooroordelen jwz, en dat terwijl ik genoeg vrouwelijke Normaal fans ken.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef HÞken het volgende:
[..]
Man?
OT; Deze dame krijgt woensdag haar tattoo! Ik voel me zooooooo blij!
quote:
Tevens was het ook geen versier poging, ik meen het serieus, als ze in de buurt woont wil ik 't wel even langs brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O sorry, dacht vanwege je nick dat je een man was. Vooroordelen jwz, en dat terwijl ik genoeg vrouwelijke Normaal fans ken.
OT: verrot van binnen. Heb net een uur op de wc gezeten en heb nog last van buikpijn en overdruk
Ik ging helmaal niet van een versierpoging uitquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef HÞken het volgende:
[..]
Tevens was het ook geen versier poging, ik meen het serieus, als ze in de buurt woont wil ik 't wel even langs brengen.
Daar willen we natuurlijk wel foto's van zienquote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Man?
OT; Deze dame krijgt woensdag haar tattoo! Ik voel me zooooooo blij!
Meppel ... niet superdichtbij dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Beetje bij hoogersmilde, beilen, dwingeloo?
Heb 't zelf nooit gebruikt. Dus ik dacht; als ik d'r mee kan helpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ging helmaal niet van een versierpoging uit
Maar zooi die je op recept krijgt door anderen laten gebruiken is wel erg dom. Zelfs al is het een simpel zalfje.
Ah ja, da's me iets te ver voor vanavond.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meppel ... niet superdichtbij dus.
Ik ben behoorlijk geïrriteerd.
Telkens weer mensen moeten overtuigen dat niet iedereen met een uitkering een luilak is, is niet goed voor de bloeddruk.
Welkequote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef zwartedoos het volgende:
Vandaag in een ruk(8uur lang) een boek uitgelezen
![]()
Ja, dat dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pijn van missen van... Maar het overall gevoel van geluk overtreft alles
ditquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wil
Voel me op dit moment hopeloos.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pijn van missen van... Maar het overall gevoel van geluk overtreft alles
Oehhh,quote:
Dit dus, en durf het niet los te laten. Verder moe en brak...ga zo maar slapenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
Ik moet loslaten wat ik eigenlijk niet wil missen.
Praat met d'r, of zorg ervoor dat je dingen doet die ze moet beantwoorden. Als je geen duidelijkheid krijgt, moet je het zelf maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:18 schreef Naaaait93 het volgende:
ik voel me kut:(
omdat ik helemaal weg ben van haar, en zij mij geen duidelijkheid geeft.
t vreet me helemaal op, en ten einde raad
Dat probeer ik ook. ik heb ook gezegd wat ik voor d'r voel. zei antwoorde erop dat ik ook wel een leuke jongen was, maar ze zei ook dat het allemaal nieuw was voor haar. ze heeft dus nog nooit een echte relatie gehad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:34 schreef Mishu het volgende:
Of juist wat meer rust en ruimte creeeren, zoals ik heb geleerd inmiddels.
Wat bedoel je hier precies mee? vragen stellen dus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
zorg ervoor dat je dingen doet die ze moet beantwoorden.
Fok! is je vriend, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef Mishu het volgende:
Ik heb behoefte aan een intieme vriend die er heel erg voor me is. Dat zou toch geweldig zijn, dat je alles even kwijt zou kunnen.
Maar als je veel scharrels hebt gehad, en een meisje ontmoet, niet de knapste, wel enhousiast en spontaan, niks anders wilt. is dat best moeilijk:(quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:43 schreef Mishu het volgende:
@naaait93: je moet denk ik proberen om een band met haar op te bouwen. Je hebt nu de bom laten vallen, laat het contact zich nu maar weer even ontspannen. Zorg dat ze plezier heeft en zorg ervoor dat ze zichzelf niet dood gaat piekeren over of ze je nou wel of niet wilt. Just have a great time
Als ze je geen duidelijkheid geeft, dan is t dus ook niet anti jouquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:38 schreef Naaaait93 het volgende:
Wat bedoel je hier precies mee? vragen stellen dus?
Ik was vandaag ook bij haar, en qua lichaamstaal, om een paar voorbeelden te geven; wel een beetje naar me toe trekken, en leuk lachen enzo. maar het is allemaal net niet zeg maar. dat maakt het allemaal zo verwarrend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ze je geen duidelijkheid geeft, dan is t dus ook niet anti jou
Lichaamstaal zegt veel, probeer het zo eens als je niet direct op dr af durft te stappen met woorden.
Geef dr eens een zoen op dr wang plagend en kijk hoe ze reageert. Wel als de omstandigheden het toelaten en niet een situatie gaan forcerenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:56 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook bij haar, en qua lichaamstaal, om een paar voorbeelden te geven; wel een beetje naar me toe trekken, en leuk lachen enzo. maar het is allemaal net niet zeg maar. dat maakt het allemaal zo verwarrend.
Ja, dat is wel een goeie ja! alleen KUT dat ik haar pas over 2 weken weet zie, allemaal gekanker met eindproject voor stage ofzo. ik dacht eraan haar een keer te verassen als ze moet werken ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geef dr eens een zoen op dr wang plagend en kijk hoe ze reageert. Wel als de omstandigheden het toelaten en niet een situatie gaan forceren
Kan ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:09 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goeie ja! alleen KUT dat ik haar pas over 2 weken weet zie, allemaal gekanker met eindproject voor stage ofzo. ik dacht eraan haar een keer te verassen als ze moet werken ofzo.
welke dan wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kan ookLet dan vooral op haar reactie. Kun je veel uit aflezen!
Maargoed, dit is niet het juiste topic hiervoorsucces verder!
Ook dat bedoel ik niet. Je gaat toch ook niet voor de grap een antibioticakuur die je op recept heb aan iemand anders geven omdat die zich wat ziekig voelt?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef HÞken het volgende:
[..]
Heb 't zelf nooit gebruikt. Dus ik dacht; als ik d'r mee kan helpen.
Je moet altijd eerst naar jezelf kijken, dat vergeten heel veel mensen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Mishu het volgende:
Waarom vinden er zo veel mensen mij niet aardig / gunnen ze me niet een leuke behandeling?
Nouja het rare is dus dat het altijd mensen zijn die zelf moeilijk/kritisch in het leven staan. Ik ben echt iemand die over het algemeen anderen met rust laat. Live and let live weet je welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst naar jezelf kijken, dat vergeten heel veel mensen.
Het staat er een beetje bot -ik ken jou en de situatie dan ook niet- maar het is een gratis tip.
Iedereen gaat anders om met frustratie. Je kunt er echter van uitgaan dat de mensen die commentaar op jou hebben, zelf met grotere problemen kampen die ze de kop niet kunnen of willen bieden. Denk daar aan de volgende keer, en sta erboven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja het rare is dus dat het altijd mensen zijn die zelf moeilijk/kritisch in het leven staan. Ik ben echt iemand die over het algemeen anderen met rust laat. Live and let live weet je wel
Ga lekker slapen danquote:
nog steeds zoquote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef candygirl het volgende:
Voel me ongelukkig..
speelt zelf door mijn hoofd heen.....zou ik niet gewoon weggaan en alles achter me laten en ergens een compleet nieuw leven beginnen alleen!!!
Pics.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef Høken het volgende:
Ajooo, de tattoo deed op 't laatst wel donders pijn :p maar ben er super blij mee!
Je zeurt/klaagt gewoon teveel over alles en je geeft altijd iedereen de schuld behalve jezelf. Wees eens blij met wat je hebt. Ik zie je altijd klagen hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja het rare is dus dat het altijd mensen zijn die zelf moeilijk/kritisch in het leven staan. Ik ben echt iemand die over het algemeen anderen met rust laat. Live and let live weet je wel
Zo hey bitch aanval FTW. Noem eens voorbeelden dan. En klagen we hier niet allemaal soms? Ik post ook als het goed gaat. Zie je anderen hier zichzelf de schuld geven? Nee dus. Doe niet zo dom dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je zeurt/klaagt gewoon teveel over alles en je geeft altijd iedereen de schuld behalve jezelf. Wees eens blij met wat je hebt. Ik zie je altijd klagen hier.
Goed. Terug van stage (waar het goed is gegaan gelukkig) en bij mijn lieverd gegeten.
Nee het is meer zo'n gevoel van; ja ik ga er eens even lekker voor zitten want ik heb er zin in.quote:
Voorbeelden: je hele posthistory in HVJJN en je aangemaakte topics.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zo hey bitch aanval FTW. Noem eens voorbeelden dan. En klagen we hier niet allemaal soms? Ik post ook als het goed gaat. Zie je anderen hier zichzelf de schuld geven? Nee dus. Doe niet zo dom dan.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Mishu het volgende:
Bewijs van ook goed nieuws hebben: ik ga vanavond op zoek naar werk om van mijn Wajong uitkering af te komen. Spannend
Succes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Mishu het volgende:
Bewijs van ook goed nieuws hebben: ik ga vanavond op zoek naar werk om van mijn Wajong uitkering af te komen. Spannend
Zou dat ook komen door die gehaktballetjes van ze?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik leef onderhand van die gehaktballetjes van de Ikea zo vaak kom ik er de laatste maanden.![]()
OT: M'n darmen voelen zich overduidelijk minder goed dan ik.
Ik zie een duidelijk gevalletje van oorzaak en gevolg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik leef onderhand van die gehaktballetjes van de Ikea zo vaak kom ik er de laatste maanden.![]()
OT: M'n darmen voelen zich overduidelijk minder goed dan ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijk gevalletje van oorzaak en gevolg.
??quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje vaag , had een slaapwandelaar op mijn kamer , die lag naast mijn bed te slapen en dat terwijl ik op een balkon woon . Hem wakker gemaakt en hij was zelf dus ook heel erg geschrokken, dus balkondeur gaat voortaan op slot. Een hele bizarre nacht waar ik dus even van bij moet komen.
Waarom oh waarom , heb ik steeds hele vage dingen ???
ik snap het nog niet? je woont toch in een flatwoning? Je bedoeld dat er een gallerij is voor je slaapkamer of wat? Of een balcon,waar kwam die gast dan vandaan? Woon je op de eerste verdieping?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Dit was dus echt, en ja ik woon op een balkon. Hele bizarre situatie met gelukkig een goede afloop.
Schijnbaar balkon op geklommen om in mijn kamer verder te slapen op de grond . Het is voor mij ook een volledig raadsel hoe dit kan. Je schrikt je gewoon rot.
Dat was het ook ff , gelukkig kan ik van de bizarre situaties ook wel de humor in zien (wat het even wat makkelijker maakt voor het zelfde geld ben je zo geschrokken dat je niet meer naar die kamer durft ) maar die deur gaat vanaf nu ook op slot. Vandaag ook even rustig bijgeslapen en rustig aangedaan omdat het toch niet niets is.quote:
Deze post vraagt om meer informatie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef dan13lv het volgende:
faaldate achter de rug, gelukkig wel beide in voor een redate ...
EHEC!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:32 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben bang dat ik een hartkwaal heb, benauwd, kortademig, vooral s'nachts naar de wc.
Dat alles sinds vorige week eigenlijk. Het begon met verkoudheid..
Vorige week was ik verkouden, ik denk een soort van hooikoorts.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Of je hebt gewoon een flinke verkoudheid? Dit is toch niet meteen een hartkwaal.![]()
Nou, slaap lekker he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist dit lied opstaan, omdat Queen
En toen de eerste paar noten kwamen, werd ik direct teruggezogen naar begin/midden november 2010, toen ik veel Queen in m'n auto draaide, vlak voor m'n break-up.
Bizar hoe muziek je zo enorm terug in de tijd weet te zetten
Goed, tis bedtijd, morgen wieder an die arbeit.
ben geen emotioneel wrak ofzoquote:
Ja, trots mag je opzeker wel zijn. En gelukkig ook natuurlijk.quote:
Dat is de enorme kracht van muziek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bizar hoe muziek je zo enorm terug in de tijd weet te zetten
Idd een keer wat anders in vergelijking met de afgelopen tijd, moet er alleen wel zo door heen.quote:
Dat kan ik niet heel gek vinden hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fucking hell, al 3 dagen last van keelpijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |