Succes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Mishu het volgende:
Bewijs van ook goed nieuws hebben: ik ga vanavond op zoek naar werk om van mijn Wajong uitkering af te komen. Spannend
Zou dat ook komen door die gehaktballetjes van ze?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik leef onderhand van die gehaktballetjes van de Ikea zo vaak kom ik er de laatste maanden.![]()
OT: M'n darmen voelen zich overduidelijk minder goed dan ik.
Ik zie een duidelijk gevalletje van oorzaak en gevolg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik leef onderhand van die gehaktballetjes van de Ikea zo vaak kom ik er de laatste maanden.![]()
OT: M'n darmen voelen zich overduidelijk minder goed dan ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijk gevalletje van oorzaak en gevolg.
??quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje vaag , had een slaapwandelaar op mijn kamer , die lag naast mijn bed te slapen en dat terwijl ik op een balkon woon . Hem wakker gemaakt en hij was zelf dus ook heel erg geschrokken, dus balkondeur gaat voortaan op slot. Een hele bizarre nacht waar ik dus even van bij moet komen.
Waarom oh waarom , heb ik steeds hele vage dingen ???
ik snap het nog niet? je woont toch in een flatwoning? Je bedoeld dat er een gallerij is voor je slaapkamer of wat? Of een balcon,waar kwam die gast dan vandaan? Woon je op de eerste verdieping?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Dit was dus echt, en ja ik woon op een balkon. Hele bizarre situatie met gelukkig een goede afloop.
Schijnbaar balkon op geklommen om in mijn kamer verder te slapen op de grond . Het is voor mij ook een volledig raadsel hoe dit kan. Je schrikt je gewoon rot.
Dat was het ook ff , gelukkig kan ik van de bizarre situaties ook wel de humor in zien (wat het even wat makkelijker maakt voor het zelfde geld ben je zo geschrokken dat je niet meer naar die kamer durft ) maar die deur gaat vanaf nu ook op slot. Vandaag ook even rustig bijgeslapen en rustig aangedaan omdat het toch niet niets is.quote:
Deze post vraagt om meer informatie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef dan13lv het volgende:
faaldate achter de rug, gelukkig wel beide in voor een redate ...
EHEC!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:32 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben bang dat ik een hartkwaal heb, benauwd, kortademig, vooral s'nachts naar de wc.
Dat alles sinds vorige week eigenlijk. Het begon met verkoudheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |