Pics.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef Høken het volgende:
Ajooo, de tattoo deed op 't laatst wel donders pijn :p maar ben er super blij mee!
Je zeurt/klaagt gewoon teveel over alles en je geeft altijd iedereen de schuld behalve jezelf. Wees eens blij met wat je hebt. Ik zie je altijd klagen hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja het rare is dus dat het altijd mensen zijn die zelf moeilijk/kritisch in het leven staan. Ik ben echt iemand die over het algemeen anderen met rust laat. Live and let live weet je wel
Zo hey bitch aanval FTW. Noem eens voorbeelden dan. En klagen we hier niet allemaal soms? Ik post ook als het goed gaat. Zie je anderen hier zichzelf de schuld geven? Nee dus. Doe niet zo dom dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je zeurt/klaagt gewoon teveel over alles en je geeft altijd iedereen de schuld behalve jezelf. Wees eens blij met wat je hebt. Ik zie je altijd klagen hier.
Goed. Terug van stage (waar het goed is gegaan gelukkig) en bij mijn lieverd gegeten.
Nee het is meer zo'n gevoel van; ja ik ga er eens even lekker voor zitten want ik heb er zin in.quote:
Voorbeelden: je hele posthistory in HVJJN en je aangemaakte topics.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zo hey bitch aanval FTW. Noem eens voorbeelden dan. En klagen we hier niet allemaal soms? Ik post ook als het goed gaat. Zie je anderen hier zichzelf de schuld geven? Nee dus. Doe niet zo dom dan.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Mishu het volgende:
Bewijs van ook goed nieuws hebben: ik ga vanavond op zoek naar werk om van mijn Wajong uitkering af te komen. Spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |