Je moet altijd eerst naar jezelf kijken, dat vergeten heel veel mensen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Mishu het volgende:
Waarom vinden er zo veel mensen mij niet aardig / gunnen ze me niet een leuke behandeling?
Nouja het rare is dus dat het altijd mensen zijn die zelf moeilijk/kritisch in het leven staan. Ik ben echt iemand die over het algemeen anderen met rust laat. Live and let live weet je welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst naar jezelf kijken, dat vergeten heel veel mensen.
Het staat er een beetje bot -ik ken jou en de situatie dan ook niet- maar het is een gratis tip.
Iedereen gaat anders om met frustratie. Je kunt er echter van uitgaan dat de mensen die commentaar op jou hebben, zelf met grotere problemen kampen die ze de kop niet kunnen of willen bieden. Denk daar aan de volgende keer, en sta erboven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja het rare is dus dat het altijd mensen zijn die zelf moeilijk/kritisch in het leven staan. Ik ben echt iemand die over het algemeen anderen met rust laat. Live and let live weet je wel
Ga lekker slapen danquote:
nog steeds zoquote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef candygirl het volgende:
Voel me ongelukkig..
speelt zelf door mijn hoofd heen.....zou ik niet gewoon weggaan en alles achter me laten en ergens een compleet nieuw leven beginnen alleen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |