Ik voel me eenzaam maar ik wil juist vrienden hebben die willen langskomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef Mishu het volgende:
Ik ben ook eenzaam maar ik heb ook geen zin in vrienden die overkomen. Vaag
Begon vorig jaar. Vriend ging voor 3 maanden weg. Hij heeft het toen uitgemaakt. Een paar keer. Ik was eindelijk een beetje aan het bijkomen, stuurt ie me een smsje dat ie weer terug is. Toch weer geprobeerd en nu alsnog erachter komen dat het niet lukt.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef Mishu het volgende:
Waarom wil je weg? Ik ben ook ergens anders gaan wonen.
Zoals?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef Mishu het volgende:
Het kan zo zijn dat je bepaalde problemen met je meeneemt als je ergens anders gaat wonen..
Nope ... ik heb alleen Triamcinolon (?) crème, maar dat spul werkt voor geen meter,quote:
Ik heb geen muggenzalf, omdat ik nooit gestoken word door muggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:32 schreef Mishu het volgende:
Muggenzalf helpt ook tegen jeuk, heb je misschien nog Azaron liggen?
Heb je een bad of zo? Anders even in lauw/ richting koud water zitten. Hielp mij bij de jeuk.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:29 schreef Madame_Paon het volgende:
29 uur is erg lang als je doodgaat van de jeuk.
ik wil mee!!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef candygirl het volgende:
Voel me ongelukkig..
speelt zelf door mijn hoofd heen.....zou ik niet gewoon weggaan en alles achter me laten en ergens een compleet nieuw leven beginnen alleen!!!
Ik herken het gevoel...quote:Op maandag 13 juni 2011 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik word gek. Extreme jeuk en natuurlijk is het vandaag Pinksteren, waardoor ik niet naar de winkel of de huisarts kan.
Rotzalf helpt niet en ik zou bijna bijtende middelen op mijn huid willen smeren.
Dan is mijn huid eraf, maar is de jeuk tenminste ook weg.
Maar dat doe ik natuurlijk niet.!
op stations zitten ook vaak drogistenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope ... ik heb alleen Triamcinolon (?) crème, maar dat spul werkt voor geen meter,
En ik kan ook niet naar de apotheek of de drogist voor een alternatief, want het is Pinksteren.
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope ... ik heb alleen Triamcinolon (?) crème, maar dat spul werkt voor geen meter,
En ik kan ook niet naar de apotheek of de drogist voor een alternatief, want het is Pinksteren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |