Strak plan manquote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?Al is dit tegen uitdroging geloof ik.
Ik woon inderdaad in Drenthe.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?Al is dit tegen uitdroging geloof ik.
Dan ga je op de wc zitten terwijl je je voeten in een bak koud water hebt. Wat maar helpt tot de apotheek weer open isquote:Op maandag 13 juni 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in Drenthe.
Maar ik heb geen talkpoeder of badkuip. Fantastisch.
Het zit op mijn handen en op mijn voeten.
En ik kan mijn voeten wel in een bak met koud water zetten, maar ik ben bang dat ik dan in mijn broek plas.
Beetje bij hoogersmilde, beilen, dwingeloo?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in Drenthe.
Er zit hier geen drogist op het station ...
Maar ik heb ook geen talkpoeder of badkuip. Fantastisch.
Het zit op mijn handen en op mijn voeten.
En ik kan mijn voeten wel in een bak met koud water zetten, maar ik ben bang dat ik dan in mijn broek plas.
Man?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Strak plan man
OT: wel ok. Dag werk ook wel aardig doorgekomen.
O sorry, dacht vanwege je nick dat je een man was. Vooroordelen jwz, en dat terwijl ik genoeg vrouwelijke Normaal fans ken.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Man?
OT; Deze dame krijgt woensdag haar tattoo! Ik voel me zooooooo blij!
quote:
Tevens was het ook geen versier poging, ik meen het serieus, als ze in de buurt woont wil ik 't wel even langs brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O sorry, dacht vanwege je nick dat je een man was. Vooroordelen jwz, en dat terwijl ik genoeg vrouwelijke Normaal fans ken.
OT: verrot van binnen. Heb net een uur op de wc gezeten en heb nog last van buikpijn en overdruk
Ik ging helmaal niet van een versierpoging uitquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Høken het volgende:
[..]
Tevens was het ook geen versier poging, ik meen het serieus, als ze in de buurt woont wil ik 't wel even langs brengen.
Daar willen we natuurlijk wel foto's van zienquote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Man?
OT; Deze dame krijgt woensdag haar tattoo! Ik voel me zooooooo blij!
Meppel ... niet superdichtbij dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Beetje bij hoogersmilde, beilen, dwingeloo?
Heb 't zelf nooit gebruikt. Dus ik dacht; als ik d'r mee kan helpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ging helmaal niet van een versierpoging uit
Maar zooi die je op recept krijgt door anderen laten gebruiken is wel erg dom. Zelfs al is het een simpel zalfje.
Ah ja, da's me iets te ver voor vanavond.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meppel ... niet superdichtbij dus.
Ik ben behoorlijk geïrriteerd.
Telkens weer mensen moeten overtuigen dat niet iedereen met een uitkering een luilak is, is niet goed voor de bloeddruk.
Welkequote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef zwartedoos het volgende:
Vandaag in een ruk(8uur lang) een boek uitgelezen
![]()
Ja, dat dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pijn van missen van... Maar het overall gevoel van geluk overtreft alles
ditquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wil
Voel me op dit moment hopeloos.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pijn van missen van... Maar het overall gevoel van geluk overtreft alles
Oehhh,quote:
Dit dus, en durf het niet los te laten. Verder moe en brak...ga zo maar slapenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
Ik moet loslaten wat ik eigenlijk niet wil missen.
Praat met d'r, of zorg ervoor dat je dingen doet die ze moet beantwoorden. Als je geen duidelijkheid krijgt, moet je het zelf maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:18 schreef Naaaait93 het volgende:
ik voel me kut:(
omdat ik helemaal weg ben van haar, en zij mij geen duidelijkheid geeft.
t vreet me helemaal op, en ten einde raad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |