ik wil mee!!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef candygirl het volgende:
Voel me ongelukkig..
speelt zelf door mijn hoofd heen.....zou ik niet gewoon weggaan en alles achter me laten en ergens een compleet nieuw leven beginnen alleen!!!
Ik herken het gevoel...quote:Op maandag 13 juni 2011 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik word gek. Extreme jeuk en natuurlijk is het vandaag Pinksteren, waardoor ik niet naar de winkel of de huisarts kan.
Rotzalf helpt niet en ik zou bijna bijtende middelen op mijn huid willen smeren.
Dan is mijn huid eraf, maar is de jeuk tenminste ook weg.
Maar dat doe ik natuurlijk niet.!
op stations zitten ook vaak drogistenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope ... ik heb alleen Triamcinolon (?) crème, maar dat spul werkt voor geen meter,
En ik kan ook niet naar de apotheek of de drogist voor een alternatief, want het is Pinksteren.
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope ... ik heb alleen Triamcinolon (?) crème, maar dat spul werkt voor geen meter,
En ik kan ook niet naar de apotheek of de drogist voor een alternatief, want het is Pinksteren.
quote:
Strak plan manquote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?Al is dit tegen uitdroging geloof ik.
Ik woon inderdaad in Drenthe.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik heb hormoonzalf, woon je toevallig ergens in drenthe?Al is dit tegen uitdroging geloof ik.
Dan ga je op de wc zitten terwijl je je voeten in een bak koud water hebt. Wat maar helpt tot de apotheek weer open isquote:Op maandag 13 juni 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in Drenthe.
Maar ik heb geen talkpoeder of badkuip. Fantastisch.
Het zit op mijn handen en op mijn voeten.
En ik kan mijn voeten wel in een bak met koud water zetten, maar ik ben bang dat ik dan in mijn broek plas.
Beetje bij hoogersmilde, beilen, dwingeloo?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in Drenthe.
Er zit hier geen drogist op het station ...
Maar ik heb ook geen talkpoeder of badkuip. Fantastisch.
Het zit op mijn handen en op mijn voeten.
En ik kan mijn voeten wel in een bak met koud water zetten, maar ik ben bang dat ik dan in mijn broek plas.
Man?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Strak plan man
OT: wel ok. Dag werk ook wel aardig doorgekomen.
O sorry, dacht vanwege je nick dat je een man was. Vooroordelen jwz, en dat terwijl ik genoeg vrouwelijke Normaal fans ken.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Man?
OT; Deze dame krijgt woensdag haar tattoo! Ik voel me zooooooo blij!
quote:
Tevens was het ook geen versier poging, ik meen het serieus, als ze in de buurt woont wil ik 't wel even langs brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O sorry, dacht vanwege je nick dat je een man was. Vooroordelen jwz, en dat terwijl ik genoeg vrouwelijke Normaal fans ken.
OT: verrot van binnen. Heb net een uur op de wc gezeten en heb nog last van buikpijn en overdruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |