Sorry, hier moest ik om lachen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:46 schreef Fappert93 het volgende:
Ze komt dinsdag ongesteld terug en daarna ga ik weg.
Shit, met pinksteren zijn de supermarkten natuurlijk weer dichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil boodschappen doen, maar het onweert en hagelt (!).
Hagel ... in juni.
Ik ben ff tussen de buien door op en neer gegaan. Als het geen Pinksteren was had ik het ook lekker laten zitten tot maandag maar ja... feestdagen he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil boodschappen doen, maar het onweert en hagelt (!).
Hagel ... in juni.
Hahaha snap ik maar deze week ook elkaar te weinig gezien dus baal best welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, hier moest ik om lachen.
Met mij alles prima. Al iets actiever aangezien ik net een lade van een kast helemaal uitgespit heb. Ik heb weet ik hoeveel balpennen/stiften e.d. weggegooid die toch niet meer werken. En de rest allemaal netjes opgeborgen. Nu zie ik weer wat voor materiaal ik allemaal heb en blijf ik niet steeds dingen kopen.
Heb net op internet gezien dat die onder de snelweg morgen wel open is (maar zal wel stervens druk zijn dan). Beter sla ik straks nog even groot in, dan komt dat pinksterweekend vanzelf wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik iets goed gedaan heb of dat ik het beter kon laten, verder ik moet verdorie even bij AH terecht zo om toch maar boodschappen te halen ........ inderdaad Pinksteren
vertelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:31 schreef Miam het volgende:
rustig, tegelijkertijd ook ontzettend kwaad op iemand.
Niet bewust, ik kwam daar om te laten zien dat ik nu sterk ben bla bla bla. Gewoon onafhankelijk en gelukkig. Niet de wanhopige verliefde die ik was.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:36 schreef Mishu het volgende:
Wel goed. Mezelf geconfronteerd door naar iets te gaan waar hij ook was.
En zijn vriendin liep boos weg volgens mij haha. Maar dat weet ik niet zeker. En het boeit ook verder niet
Ik was daar en ik zag er top uitUnlike her, misschien vandaar de woede-aanval.
De kooi moet ingewijd worden vinden ze.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
Net staan uitsloven om de rattenkooi schoon te maken en het eerste wat die beesten doen; in de voerbak duiken en alle brokjes door de kooi/mijn huis smijten. Great...
Nee, dan piesen ze overal. Dat is inwijden.quote:
Dat, en opgewonden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |