quote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:48 schreef Snoezepoesz het volgende:
Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...
wat ben je lekker wijs lieve isa, op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.
Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd.Echt, stomme, domme zet van hem.
Maar dan zet je er weer druk achter! Hoe moet zij nou weten of ze volgende week, volgende maand of over een jaar toe is aan ontmaagding? Ik vind dat een vreemd voorstel. Daarbij gaan dat soort dingen doorgaans toch spontaan en als jij gaat zeggen: "nou, eerste week van juli wil ik denk ik wel" is er geen enkele spontaniteit meer en wordt het nòg veel beladener voor snoezepoes. Nee, hier kan zij geen datum aan gaan hangen hoe graag haar vriend dat ook zou willen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:25 schreef hugecooll het volgende:
Het zal voor hem trouwens wel "handig" zijn om te weten hoe lang hij ongeveer zou moeten wachten, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Ik voel je liefde, echt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pfft ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Als je gewend bent gewoon sex te hebben en dan opeens een meid die moeilijk gaat zitten doen, bang is ervoor etc. Allemaal leuk en aardig maar zou ik ook niet aan meedoen op m'n 20e. Leuk als je 16 bent of zo.
Heb ik ook een keer gehad, die dame was ook 18. Ik ben er uiteindelijk vandaar gegaan met een griet die een paar jaar ouder was, die neukte me tenminste keihard suf ipv te miepen dat ik op moest passen en zo.
Oh ja? Die soort dreigt dan uit te sterven. Sorry, maar ik kan geen halfjaar wachten voor seks. Ik begrijp je vriend ook volkomen, alleen stelt hij zich wel heel erg aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:39 schreef Zanziee het volgende:
[..]
Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!
Liefde? Kom op zeg, dat komt pas na een jaar of zo. De 1e maanden is puur: lust.quote:
Daar sluit ik me maar bij aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.
Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd.Echt, stomme, domme zet van hem.
Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
...
Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen ...
Ben ik ook wel met je eens hoor, dat dat in sommige gevallen opgaat, maar als je wel al aan orale sex doet zoals TS en aangezien haar argumenten waren dat ze bang was dat het niet lukte en dat ze bang was voor pijn.......quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.
Ik denk dat heel veel mensen het daar niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:20 schreef Dimens het volgende:
Beide.![]()
Hij moet niet zo'n eikel zijn om te zeggen dat je seks MOET hebben voor die en die tijd, dan ben je het gewoon niet waard.
Maar TS hoeft ook weer niet zo aanstellerig doen door het continue uit te stellen. Dat je bang bent dat het een ramp wordt en pijn gaat doen kan ik mij wat bij voorstellen. Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.
Dus ga het nu niet daarvoor uitstellen, dan kan je blijven uitstellen.
Nu moet je het trouwens wel een half jaar uitstellen, gewoon om je vriend te pesten. Moet hij maar niet zo dom zeggen dat hij seks moet hebben.
Dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef nikky het volgende:
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.
Denk daar maar eens over na.
Dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef nikky het volgende:
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.
Dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef IndianRose87 het volgende:
Dus een tip voor jou, meid: als je jezelf niet vertrouwd genoeg bij hem voelt, lozen die handel. Er zijn genoeg jongens die wel respect hebben voor een meisje der eerste keer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind jouw argumenten om maagd te blijven niet erg steekhoudend. Over 6 maanden zal je nog steeds bang zijn dat het niet lukt, of dat het pijn doet.
Dus waarom probeer je het niet gewoon? Hij is een enorme oetlul geweest om het zo op de spits te drijven, maar lijkt mij eerder frustratie dan iets anders. Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen en om eerlijk te zijn snap ik hem ook wel een beetje. Dat gezemel over: als hij echt van me houdt, dan wacht hij wel...........we leven niet in boeketreeksland. Sex is een onderdeel van een volwassen relatie imo.
Dit gezegd hebbende, als je echt niet wilt moet je het niet doen, dat lijkt me duidelijk, het is jouw beslissing.
Ik zou me niet door jouw vriend laten ontmaagden, als ik eerlijk ben. Hij lijkt er meer op uit te zijn om zijn eigen plezier na te streven en niet het jouwe, dat is iets wat je liever niet hebt de eerste keer. Laat je niet vertellen dat je je aanstelt: het is en blijft jouw keuze. Misschien is het inderdaad verstandiger om er geen big deal van te maken, maar als je het niet wilt, wil je het niet. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik geen seks wil zal hij het ongetwijfeld jammer vinden, maar hij zal geen moment twijfelen aan wat wij hebben. Het is een onderdeel van een relatie, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik las jullie reacties en jullie hebben gelijk.
Ik denk dat de angst echt niet weg zal gaan bij de volgende.
Buiten dat voel ik me wel heel fijn bij m'n vriend.
Sinds gisteren twijfel ik, ik weet niet hoe we vanavond tegen elkaar zullen doen.
Ik zal hem er in ieder geval mee confronteren dat de druk mij het meeste pijn doet.
Beter had hij z'n mond gehouden, want hij heeft me een totaal verkeerd beeld gegeven.
Ik hoop alleen dat hij het zal begrijpen, de fout die hij heeft gemaakt, en niet bij me weggaat.
Zo niet, dan vrees ik dat ik er een punt achter zal moeten zetten.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zou me niet door jouw vriend laten ontmaagden, als ik eerlijk ben. Hij lijkt er meer op uit te zijn om zijn eigen plezier na te streven en niet het jouwe, dat is iets wat je liever niet hebt de eerste keer. Laat je niet vertellen dat je je aanstelt: het is en blijft jouw keuze. Misschien is het inderdaad verstandiger om er geen big deal van te maken, maar als je het niet wilt, wil je het niet. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik geen seks wil zal hij het ongetwijfeld jammer vinden, maar hij zal geen moment twijfelen aan wat wij hebben. Het is een onderdeel van een relatie, niet meer en niet minder.
Dat gezegd hebbende: het hoeft geen ramp te zijn, het hoeft geen pijn te doen, het is juist geweldig als je het goed aanpakt, zelfs de eerste keer kan lekker zijn, zonder bloeden, ongemakkelijkheid of pijn. De tip van TR08 is ook bruikbaar (glijmiddel), zorg gewoon dat je niks plant en dat je het doet op het moment dat je hem zó graag wil, dat je aan niks anders denkt. Als je dat niet hebt bij deze vriend, zou ik nog even wachten..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef IndianRose87 het volgende:
Dus een tip voor jou, meid: als je jezelf niet vertrouwd genoeg bij hem voelt, lozen die handel. Er zijn genoeg jongens die wel respect hebben voor een meisje der eerste keer.
Eens. Amen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef nikky het volgende:
Ik denk niet dat je vriendje erop uit was om druk op je te leggen...hij zit ergens mee en de eerste waar hij dat mee zou moeten bespreken ben jij. Bij dit onderwerp ontkom je er gewoon niet aan dat er druk op komt te liggen, zelfs als hij gewoon zo eerlijk mogelijk wil vertellen wat hij voelt. Als hij het allemaal niet meer weet moet jij de eerste zijn die dat hoort en dat heeft hij keurig gedaan. Als hij e.e.a niet zo handig gezegd heeft...dat gebeurt jou ook als jij er doorheen zit. Probeer daar doorheen te prikken en streef naar een betere situatie dan waar je nu in zit. Bedenk wel dat een andere optie zou kunnen zijn dat hij je niets gezegd had en je gewoon op gegeven moment maar in de steek zou laten omdat hij er klaar mee was...was je daar gelukkiger mee geweest? Blijkbaar gaat hij wel voor jou, ook door over iets heel moeilijks met jou te praten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik las jullie reacties en jullie hebben gelijk.
Ik denk dat de angst echt niet weg zal gaan bij de volgende.
Buiten dat voel ik me wel heel fijn bij m'n vriend.
Sinds gisteren twijfel ik, ik weet niet hoe we vanavond tegen elkaar zullen doen.
Ik zal hem er in ieder geval mee confronteren dat de druk mij het meeste pijn doet.
Beter had hij z'n mond gehouden, want hij heeft me een totaal verkeerd beeld gegeven.
Ik hoop alleen dat hij het zal begrijpen, de fout die hij heeft gemaakt, en niet bij me weggaat.
Zo niet, dan vrees ik dat ik er een punt achter zal moeten zetten.
Wat ik me afvraag, waarom ben je zo bang voor pijn, of het niet lukken? IMO zit er geen prestatiedrang achter een wilde nacht samen. Zelf ongeveer dezelfde situatie meegemaakt. Mijn vriendin en ik vonden het na 3 weken wel eens tijd om er voor het eerst (samen dan, beiden geen maagd) tegenaan te gaan. Zij was echter al een tijdje zonder geweest en waarschijnlijk daardoor aan de krappe kant. Resultaat was inderdaad dat de pogingen pijnlijk waren en uiteindelijk is het dan ook niet gelukt. Beiden kunnen lachen om ons amateuristische geklungel, elkaar een kus + knuffel gegeven en het daarbij gelaten. De keer daarop hebben we dat echter allemaal ingehaaldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wow, dat is zeg je echt mooi, TR08!
Ik ben er even stil van, haha.
Je hebt ook gelijk.
Dat is dus het beeld waar ik ook nog steeds mee te maken heb, meisjes die op korte termijn seks hebben en vervolgens gedumpt worden, omdat hij de klik niet meer zou zien zitten.
Echter is dit niet waarom ik het uitstel.
Het gaat goed komen vanavond, ik weet wat ik hem moet zeggen na het lezen van al jullie reacties en ben er dan ook erg blij mee!
Jullie horen vanavond weer van me!
Liefs,
Snoezepoesz
Echter is voor bijna iedereen sex gewoon een heel belangrijk onderdeel van een relatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:21 schreef -Trinity- het volgende:
Ik sluit me aan bij wat Isa zegt. Misschien hang je er zelf ook wel iets te veel gewicht aan, maar het is en blijft jouw keus wanneer je wordt gepenetreerd en wanneer niet,
hihiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef Subario het volgende:
Fuck, post hier onder m'n openbare account...
Nouja, mochten hier bekenden/collega's komen en dit lezen, ook ik hou me bezig met 's werelds grootste gezamenlijke hobby
Dit lijkt me belangrijk genoeg om nog eens te quotenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:04 schreef erodome het volgende:
Ga iig niet neuken omdat je bang bent hem kwijt te raken, het zal niet fijn zijn als het alleen daarvoor is en het zal de relatie een tik geven dat je je gepushed voelde, waardoor de kans aanwezig is dat de relatie niet lang stand zal houden.
Als je het doet doe het dan vanuit een ik wil meer, waarvoor het bovenstaande dan weer erg goed is.
Ik vind dat wachten eerlijk gezegd een teken van onvolwassenheid. Zo kwam dat op mij in ieder geval over. Na 3 maanden zit menig man vol frustratie. Als het einde dan ook nog eens niet in zicht is of er geen ontwikkeling merkbaar is dan kan ik mij voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt. Dit in combinatie met die frustratie, waar je zelf machteloos in bent kan er makkelijk voor zorgen dat alles er niet zo diplomatiek uitkomt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:
Een vriend hebben die limieten voor seks gaat stellen...
Ben verstandig en zeg dat je een geweldige tijd hebt gehad, maar dat de onvolwassenheid jullie relatie de das om heeft gedaan. Een limiet van 3 maandenwtf...
Ik zou me eerder het tegenovergestelde afvragen: is hij wel goed genoeg voor mij? Houdt hij genoeg rekening met mij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Snoezepoesz het volgende:
Eerlijk gezegd begin ik me af te vragen of ik wel goed genoeg voor hem ben.
Maar zoals hij zelf aangaf: 'Ik blijf zo lang bij je, omdat ik om je geef. Anders was ik al lang weggegaan.'
Ik probeerde duidelijk te maken dat die angst wel eens aan hem gebonden zou kunnen zijn en in tegenstelling tot wat anderen hier beweren, je die bij een ander niet zal voelen omdat hij zich gevoeliger en meelevender opstelt.quote:En wat Trinity tot slot zei,
Angst is toch wel het grootste gedeelte wat ermee speelt.
Ook het feit dat ik nog maagd ben en zoiets niet zomaar radicaal wil gaan beslissen.
Maar eerlijk gezegd nu ook mijn gevoelens, hij gaf aan dat hij eventueel wel langer zou kunnen wachten, '...maar dan ben ik bang dat ik al weg ben, voordat jij de kans krijgt.'
Beffen doe hij niet, ik pijp hem wel.
Die x aan het eind zal hij niet zo opvatten, mannen zijn niet zo van de subtiliteiten, maar ik zou hem zeker wel vertellen, dat zijn actie niet helpt bij jouw overwegingen over dit onderwerp..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Snoezepoesz het volgende:
Precies, wat ik nu voel is verre van veilig.
Ik voel me opgelaten, opgefockt en onder druk gezet.
Zal ik dit hem ook vertellen?
Maar we weten toch helemaal niet hoe TS naar haar vriend communiceert?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:29 schreef AcquiredDreams het volgende:
Hoezo heeft HIJ gelijk? Hij weet dat z'n vriendin nog maagd is en hij wil alleen de relatie aanhouden als hij binnen 3 maanden z'n pik in haar mag lozen.....
Sorry, maar dat is geen juiste instelling van een man.... ook niet als z'n vriendin geen maagd meer zou zijn.....
Volgens mij lees jij het verkeerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef AcquiredDreams het volgende:
Volgens mij staat er duidelijk in de OP dat haar vriend weet dat ze er nog niet klaar voor is. En er staat ook duidelijk dat hij eerst wel wilde wachten maar dat nu opeens 3 maanden de max. termijn is.
En ook al is de communicatie niet echt duidelijk, nee is gewoon nee, en als je het als man niet kan opbrengen om te wachten maar eisen gaat stellen over wanneer je je zaakje kan lozen, dan ben je niet goed bezig volgens mij.
En hoe is dat gezegd? En heeft hij het idee dat het na een half jaar wel mogelijk is? TS heeft een probleem. Niet eens een probleem door een nare ervaring. Gewoon een angst die zeer waarschijnlijk ongegrond is. Daar kan je als man zijnde begrip voor hebben, maar als TS er helemaal niks aan doet, omdat seks voor haar misschien niet zo belangrijk is dan is het juist egoïstisch om het dan voor hem ook maar weg te cijferen.quote:Uiteindelijk kwam het erop neer dat meneertje geen halfjaar kan wachten totdat we seks hebben.
(Dat halfjaar wat bewijze van bedoelt, vertelde hij, maar het raakte mij enorm!)
Hier zijn misschien wel een paar woorden door elkaar gehaald. Ze heeft het eerst over hem en daarna over zich zelf. Zij wil niet met haar hoofd naar beneden geduwd worden. Maar wat heeft dat met hem te maken? Waarom zou hij dat erg vinden? En heeft TS wel eens gezegd dat zij het fijn zou vinden? Ik weet nog wel dat beffen bij vroegere vriendinnetjes voor misverstanden hebben gezorgd. Ik dacht bij de eerste 2 vriendinnetjes bijvoorbeeld dat ze het niet fijn vonden. Het was daar te gevoelig. Bleek later dat ik te snel op de clit dook en ze daar niet over konden. De derde vriendin gaf aan dat een paar kusjes om de plek heen, een paar likjes om de plek heen en daarna heel zachtjes en rustig beginnen wonderen deed. En dat terwijl ik mijn tong in het begin niet als een stok aanspande en met mijn tong door de huid heen wou drukken. Kortom: het vriendje weet waarschijnlijk niet eens dat ze gelikt wil worden. Misschien heeft ze de eerste paar keren zijn hoofd wel onbewust naar boven getrokken om hem te zoenen. Terwijl hij de intentie had om haar te beffen.quote:Hij kust zichzelf een weg naar beneden, wat me gek maakt, maar dan gaat hij vervolgens weer terug.
Subtiel mijn slipje naar beneden trekken of zijn hoofd naar beneden duwen is totaal geen optie.
Ik raak zelf al gefrustreerd als hij 'mee beweegt' tijdens het pijpen.
Laat staan als hij m'n hoofd naar beneden zal duwen.
Hallo zeg, de eerste keer doet niet bij iedereen pijn hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:20 schreef Dimens het volgende:
Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.
Ja oké, per persoon verschillend. Maar die maandjes extra die ze wilt wachten gaat het echt niet minder pijn doen als het pijn gaat doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo zeg, de eerste keer doet niet bij iedereen pijn hoor.
Zei ze net niet dat ze het niet in haar hoofd haalde zijn hoofd omlaag te duwen, omdat zíj het andersom enorm vervelend vindt als hij háár hoofd ook maar slightly richting kruis duwt? Misschien weet die jongen helemaal niet of ze dáár wél op zit te wachten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef Kabolter het volgende:
Het befverhaal riep vraaktekens op, maar ook daar geeft TS totaal geen duidelijkheid.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja oké, per persoon verschillend. Maar die maandjes extra die ze wilt wachten gaat het echt niet minder pijn doen als het pijn gaat doen.
Ik heb in mijn vorige post dat nog even beter uiteen gezet. Voor de duidelijkheid..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Zei ze net niet dat ze het niet in haar hoofd haalde zijn hoofd omlaag te duwen, omdat zíj het andersom enorm vervelend vindt als hij háár hoofd ook maar slightly richting kruis duwt? Misschien weet die jongen helemaal niet of ze dáár wél op zit te wachten.
..
Goh, zouden die twee niet gewoon eens goed moeten gaan communiceren?
Maar als er dan bij komt dat TS emotioneel labiel is, (en ik betwijfel of je er nou echt een gesprek mee kan voeren, maar dat terzijde) zou ik het ook afkappen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een boel gezeik. Het is gewoon bijzonder simpel: zij wil nog niet met hem naar bed. Als hij daar niet mee om kan gaan moet hij maar een sletje zoeken waar hij wel gelijk in mag lozen. Als hij daadwerkelijk om dat TS geeft wacht hij wel. Als hij ze dan onder druk gaat zetten kan ze het beter gelijk voor gezien houden. Het is niet alsof ze niets doen, als je niet een paar maandjes zonder kunt zal je blijkbaar niet al te veel om de relatie geven en rot je toch gewoon lekker op
TS: gewoon lekker laten stikken
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef Equites het volgende:
Als jij hem niet jou maagdelijkheid wilt geven is dit een signaal voor hem dat je hem niet leuk genoeg vind. Volkomen begrijpelijk. Je beledigd hem hiermee.
Wat een onzinquote:Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef Equites het volgende:
Als jij hem niet jou maagdelijkheid wilt geven is dit een signaal voor hem dat je hem niet leuk genoeg vind. Volkomen begrijpelijk. Je beledigd hem hiermee.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef Equites het volgende:
Nou ja, jullie 'probleem' is hiermee niet weg... Alleen de ruzie erover.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:08 schreef Snoezepoesz het volgende:
Slotje er dan maar op?
Hoe doe je dat eigenlijk? Haha
over 3 maanden nog maar even een schopje gevenquote:Op zondag 12 juni 2011 08:54 schreef Tally het volgende:
Het topic laten we open. Het zakt vanzelf naar beneden als men er niet meer post.
Maar er zullen zeker meer users zijn met hetzelfde probleem.
Dan kunnen we het topic weer gebruiken. En anderen kunnen er misschien tips uithalen.
Of misschien nog tips geven waar je niet aan gedacht hebt.
Succes in ieder geval.
Ik vond het juist een schattig verhaalquote:Op zondag 12 juni 2011 10:30 schreef Sushimonster het volgende:
Whahaha wat een kutverhaal. "Ik onderdrukte een traan..."
En zo ben je weer lekker omgepraat zonder dat je het door hebt. Vrouwen manipuleren is zoo makkelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 07:27 schreef Snoezepoesz het volgende:
Goeiemorgen FOK!ers,
Fijn dat sommige mensen al zo'n goed beeld van me hebben: labiel, onduidelijk en iemand waarmee niet goed mee te communiceren valt?
Ik geef toe, heb jullie mijn verhaal misschien wat onduidelijk toegelicht.
Gisteren zat ik ook in een emotionele achtbaan, jullie woorden herhaalde ik 1 voor 1 in mijn hoofd en ik dacht er telkens aan om het inderdaad te beëindigen.
Nu even over gisteravond...
Rond 7 uur kwamen we elkaar tegemoet lopen, hij kuste me en vroeg hoe het ging.
'Ja, gaat wel.' antwoordde ik kortaf.
'Ga je even mee wandelen?' vroeg ik.
'Is goed.'
Hij sloeg z'n arm om me heen en we liepen naar het strandje.
Onderweg zei hij voorzichtig dat het hem speet van gisteren.
Ik zei niks terug.
Toen we daar aankwamen vertelde hij mij waarom hij zich zo de afgelopen dagen scheen te voelen:
Zijn beste vriend heeft een relatie met een meisje waar hij goed mee kan omgaan.
Nu hoorde hij van z'n beste vriend dat hij acht keer is vreemdgegaan, waarvan het meisje het maar van eenmaal weet.
Zijn vriend zou volgens hem gisteren haar gedumpt hebben.
'En daarom wist ik het allemaal ook even niet meer...' zei hij.
'Maar wat heeft dat met ons te maken?' vroeg ik.
'Ik ben gisteren een enorme klootzak geweest en dat weet ik, het spijt me.' zei hij.
We liepen terug naar huis.
Vanaf het moment dat we thuis waren was er een sexuele spanning tussen ons.
Soms kneep hij zachtjes in m'n billen en ik gaf hem kusjes langs z'n oor.
'Kut, straks ga ik mezelf eraan toegeven, terwijl ik had beloofd het hem niet makkelijk te maken.' dacht ik in m'n achterhoofd.
Toen hij fluisterde of we naar boven konden gaan werd ik gek.
Boven aangekomen begonnen we elkaar hevig te zoenen en de kleren van elkaars lijf te scheuren.
Klinkt als een heftige vrijpartij, maar dat was het niet.
Bovendien zou ik hem dan z'n zin hebben gegeven, wat 'seks na 3 maanden betreft (zijn zogenaamde limiet)'.
We lagen naast elkaar en ik vroeg hem of hij alles meende.
'Wat?' antwoordde hij verontwaardigd.
'Alles wat je zei gisteren, wat je smste. Je had jezelf eens moeten horen.' zei ik, terwijl ik een traan onderdrukte.
'Nee, het spijt me. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. Dat sloeg ook nergens op.' zei hij.
Ik begon mijn stem te verheffen en zei dat hij wel zo overkwam.
Plotseling sloeg hij z'n arm voor z'n ogen en ik hoorde gesnik.
'Waarom ben je nu zo verdrietig?' vroeg ik, bang dat hij op het punt stond om het uit te maken of om te zeggen dat hij het opnieuw allemaal niet meer weet.
'Omdat ik een enorme klootzak ben...' zei hij.
'Je kunt onmogelijk van mij vragen om een datum te gaan stellen (bewijze van) voor seks.
Zoiets kun je niet van me vragen en dat is onmogelijk!'
'Ja, weet ik. Weet ik, liefje. Je moet het doen wanneer jij het wilt, je moet het niet voor mij doen.'
Ik voelde me gerust gesteld en gaf hem zachtjes een kus op z'n voorhoofd.
'Kijk me eens aan, ... je hoeft niet bang te zijn dat ik zomaar bij je wegga. Ik ga niet zomaar bij jou weg' fluisterde hij.
Pfoe, wat een emotionele achtbaan was dat gisteren voor ons beide.
Ik besefte me dat communiceren inderdaad een vereiste is voor in een relatie.
Ik heb er zeker moeite mee, omdat dit eigenlijk mijn eerste echte relatie is.
En ik heb er best moeite mee om te zeggen hoe ik me voel, de juiste woorden vinden is niet altijd even makkelijk.
Gek genoeg weet ik het wel op bepaalde momenten dat ik het schrijf.
Ben zo blij dat we het uitgepraat hebben en natuurlijk heb ik hem vertelt dat ik hem ook begrijp, wat hij voelt.
Liefs,
Snoezepoesz
Ga op z'n gezicht zitten, misschien begrijpt ie je dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:18 schreef Snoezepoesz het volgende:
Haha, hij vindt dat ik geweldig kan pijpen, dus dat is het 'probleem' niet!
Daarbij speelt misschien ook wel mee dat ik een tongpiercing heb.
Aan de andere kant, bullshit.
Want een chick kan het, of ze kan het niet.
En ik heb mijn vriend nog nooit horen klagen!
Dat wat je zegt kan wel kloppen, ik word geil als hij m'n clitoris stimuleert met z'n vingers, maar ik verlang echt ernaar om gebeft te worden.
Misschien als hij dat doet, verlang ik er wel naar om geneukt te worden.
Hij doet het niet en ik begin me af te vragen waarom niet...
Het is jammer, want ik mis het af en toe tijdens de orale seks.
Beffen is net als als pijpen een kwestie van weten wat de partner wil..quote:Op zondag 12 juni 2011 11:18 schreef Snoezepoesz het volgende:
Haha, hij vindt dat ik geweldig kan pijpen, dus dat is het 'probleem' niet!
Daarbij speelt misschien ook wel mee dat ik een tongpiercing heb.
Aan de andere kant, bullshit.
Want een chick kan het, of ze kan het niet.
En ik heb mijn vriend nog nooit horen klagen!
Dat wat je zegt kan wel kloppen, ik word geil als hij m'n clitoris stimuleert met z'n vingers, maar ik verlang echt ernaar om gebeft te worden.
Misschien als hij dat doet, verlang ik er wel naar om geneukt te worden.
Hij doet het niet en ik begin me af te vragen waarom niet...
Het is jammer, want ik mis het af en toe tijdens de orale seks.
Stille hints werken niet bij mannen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Snoezepoesz het volgende:
Haha, erg hilarisch hoor allemaal.
Voor zover ik weet ben ik daar goed schoon.
Ik was nooit met zeep, omdat dat de zuurgraad kan aanpassen, als ik het ooit ergens goed las.
Ik was gewoon met water.
En ben altijd netjes geschoren.
Dus dat zit wel goed
Misschien is het inderdaad een idee om hierover te communiceren.
Misschien heeft hij een slechte ervaring?
Tot nu toe geef ik van die stille hints, op zijn gezicht zitten is geen optie en verre van geil lijkt me.
Sjongejonge wat ben jij een aanstelster. Hoezo "knapte je daar behoorlijk op af"? Da's toch gewoon een vraag? Jezus hee.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat is inderdaad jammer van jullie mannen.
Ik vind 'wil je me beffen?' zo smekend klinken.
Echter heb ik ooit wel meegemaakt dat een jongen mij vroeg (in een relatie) of ik hem wilde pijpen en ik knapte er behoorlijk op af.
Ik vind het veel geiler om zoiets uit mezelf te doen, spontaan.
En eigenlijk was het fijn als m'n vriend dat ook deed, maar ik denk toch dat ik het hem moet aangeven.
Dat van mezelf mastruberen waar hij bij is, is misschien wel een idee.
Het is ook fijner als het allemaal spontaan gaat, je dit soort dingen niet hoeft aan te geven, maar soms is het gewoon even niet zo en moet je iets aangeven om het duidelijk te krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat is inderdaad jammer van jullie mannen.
Ik vind 'wil je me beffen?' zo smekend klinken.
Echter heb ik ooit wel meegemaakt dat een jongen mij vroeg (in een relatie) of ik hem wilde pijpen en ik knapte er behoorlijk op af.
Ik vind het veel geiler om zoiets uit mezelf te doen, spontaan.
En eigenlijk was het fijn als m'n vriend dat ook deed, maar ik denk toch dat ik het hem moet aangeven.
Dat van mezelf mastruberen waar hij bij is, is misschien wel een idee.
Jij verwacht dat je vriendje gedachten kan lezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat jij daar geil van wordt is allemaal prima.
Ik vind het persoonlijk niks, omdat ik liever zoiets uit mezelf doe.
Ga me niet zitten uitmaken voor aansteller.
Reageer hier niet, als je het je toch niet aanstaat, zeikerd.
Dit inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 11:28 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom likt die lamlul TS niet, dan wil ze vanzelf wel meer.
toch ook wel ergens wat waarheid heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En zo ben je weer lekker omgepraat zonder dat je het door hebt. Vrouwen manipuleren is zoo makkelijk.
Wow, jij bergijpt helemaal niks van mannen, getuige dit hele topic, en zinnetjes als dezde vatten dat compleet samen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Snoezepoesz het volgende:
...
Tot nu toe geef ik van die stille hints, op zijn gezicht zitten is geen optie en verre van geil lijkt me.
Mannen zijn niet van subtiel en stille hints.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat Augustus_Thijs zegt, klopt wel.
Ik heb het hem vergeven.
Hij moet het zeker geen volgende keer flikken, ik kijk door dit gebeuren wel iets anders naar hem.
Hij zal het best uit frustratie hebben kunnen zeggen, maar aan de andere kant, zoiets doe je niet zomaar.
En wat dat subtiliteit betreft, volgens mij zijn jullie mannen daar niet een al te grote ster in, of wel?
Ik ben 41. En de hormonen koken nog steeds dagelijks. Wat is er anders op 20 dan op 18? Pik je dat uit mijn reactie om op te reageren?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:23 schreef Snoezepoesz het volgende:
Drijfhout, mijn vriend is 20.
En dat is toch wel wat anders.
Ik ben degene van 18.
Andersom is het ook wel erg op zijn tijd hoor, ik denk dat we gewoon anders denken en dat wat jullie als voor de hand liggend ervaren gewoon niet snappen en andersom ook... maar als je een beetje op elkaar ingespeeld bent zal je elkaar wel erg goed begrijpen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef erodome het volgende:
Sorry mannen, beetje erg generaliserend, maar stiekum wel een beetje waar
Waarom zou je sorrie zeggen ero? Er staat niks vervelends over mannen in je reactie, gewoon een terechte observatie, toch? En jij snapt duidelijk veel van wezens, mensen en dieren, mannen en vrouwen. Ik zou TS aanraden goed te luisteren naar iemand als jij die de wereld snapt.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen zijn niet van subtiel en stille hints.
Pas als je echt op elkaar ingespeeld bent kan een man soms een stille hint verstaan
Maar ze moeten leren te kijken naar wat er gebeurd voordat iets gebeurd, het is dus niet zozeer dat ze stille hints beter gaan begrijpen, maar dat ze hebben geleerd dat die betreffende stille hint gevolgt wordt door een directe vraag, waardoor ze soms die betreffende stille hint begrijpen.
Oh, helemaal waar hoor, andersom is er ook zat verwarring en gedoe.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Andersom is het ook wel erg op zijn tijd hoor, ik denk dat we gewoon anders denken en dat wat jullie als voor de hand liggend ervaren gewoon niet snappen en andersom ook... maar als je een beetje op elkaar ingespeeld bent zal je elkaar wel erg goed begrijpen.
Ik hou van gedrag observeren, maar of ik het altijd juist interperteer is een 2dequote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Waarom zou je sorrie zeggen ero? Er staat niks vervelends over mannen in je reactie, gewoon een terechte observatie, toch? En jij snapt duidelijk veel van wezens, mensen en dieren, mannen en vrouwen. Ik zou TS aanraden goed te luisteren naar iemand als jij die de wereld snapt.
verre van groen ? op je 20e ?... komop..dan kom je net kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, dat pikte ik meteen op uit je reactie, drijfhout.
Maar je hebt wel gelijk.
Mijn vriend is verre van 'groen' op sexueel gebied.
Ik ben eerder het 'groentje' en ik moet toegeven dat ik het zeker spannend vind om dingen te moeten delen met een ervaren iemand.
Ook fijn.
Ik heb echt moeite met dingen te durven zeggen, wat nogal stom is, want zo kom je niet verder.
Ik weet niet, heb inderdaad wel enigzins moeite met communiceren.
Ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen zijn niet van subtiel en stille hints.
Pas als je echt op elkaar ingespeeld bent kan een man soms een stille hint verstaan
Maar ze moeten leren te kijken naar wat er gebeurd voordat iets gebeurd, het is dus niet zozeer dat ze stille hints beter gaan begrijpen, maar dat ze hebben geleerd dat die betreffende stille hint gevolgt wordt door een directe vraag, waardoor ze soms die betreffende stille hint begrijpen.
Backfire topicquote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat is echt onzin.
Nu ineens is het mijn fout dat ik 'oh zo preuts' ben.
Degene hoort ook respect voor je te tonen, ongeacht of je nu seks wilt of pas over een halfjaar.
Ik moet me enigszins hierbij aansluiten, misschien ben je nu hartstikke verliefd op hem, Snoez, maar getuige je verhaal lijken jullie niet echt geweldig bij elkaar te passen. In ieder geval wel fijn dat je het hebt uitgepraat met hem, maar het initiële probleem blijft bestaan. Hoewel hij zijn excuses heeft aangeboden, is er een reëele kans dat hij nog steeds zo tegen jullie seksleven aankijkt, dus met een houdbaarheidsdatum..quote:Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
EDIT: Okay, klinkt niet als een fijne vent nu ik het hele topic heb doorgelezen. Je bent wel beetje preus, daar zou ik me als vriend ook aan ergeren. Klinkt niet alsof dit echt allemaal goed in elkaar zit maar daar kom je vanzelf wel achter.
Oja, want seks binnen een relatie van 18-20 jarigen is echt heel bizar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Helemaal omdat er geen aanwijsbaar probleem mee is.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef Flixxy het volgende:
Oja, want seks binnen een relatie van 18-20 jarigen is echt heel bizar.
Ik zou het ook niet (lang) zonder kunnen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 07:27 schreef Snoezepoesz het volgende:
Goeiemorgen FOK!ers,
Fijn dat sommige mensen al zo'n goed beeld van me hebben: labiel, onduidelijk en iemand waarmee niet goed mee te communiceren valt?
Gisteren zat ik ook in een emotionele achtbaan, jullie woorden herhaalde ik 1 voor 1 in mijn hoofd en ik dacht er telkens aan om het inderdaad te beëindigen.
'Is goed.'
Ik zei niks terug.
Toen we daar aankwamen vertelde hij mij waarom hij zich zo de afgelopen dagen scheen te voelen:
Zijn beste vriend heeft een relatie met een meisje waar hij goed mee kan omgaan.
Nu hoorde hij van z'n beste vriend dat hij acht keer is vreemdgegaan, waarvan het meisje het maar van eenmaal weet.
'Ik ben gisteren een enorme klootzak geweest en dat weet ik, het spijt me.' zei hij.
Lekker duidelijk.
'Kut, straks ga ik mezelf eraan toegeven, terwijl ik had beloofd het hem niet makkelijk te maken.' dacht ik in m'n achterhoofd.
Boven aangekomen begonnen we elkaar hevig te zoenen en de kleren van elkaars lijf te scheuren.
Bovendien zou ik hem dan z'n zin hebben gegeven, wat 'seks na 3 maanden betreft (zijn zogenaamde limiet)'.
'Alles wat je zei gisteren, wat je smste. Je had jezelf eens moeten horen.' zei ik, terwijl ik een traan onderdrukte.
'Nee, het spijt me. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. Dat sloeg ook nergens op.' zei hij.
'Waarom ben je nu zo verdrietig?' vroeg ik, bang dat hij op het punt stond om het uit te maken of om te zeggen dat hij het opnieuw allemaal niet meer weet.
'Je kunt onmogelijk van mij vragen om een datum te gaan stellen (bewijze van) voor seks.
'Ja, weet ik. Weet ik, liefje. Je moet het doen wanneer jij het wilt, je moet het niet voor mij doen.'
'Kijk me eens aan, ... je hoeft niet bang te zijn dat ik zomaar bij je wegga. Ik ga niet zomaar bij jou weg' fluisterde hij.
En ik heb er best moeite mee om te zeggen hoe ik me voel, de juiste woorden vinden is niet altijd even makkelijk.
Ben zo blij dat we het uitgepraat hebben en natuurlijk heb ik hem vertelt dat ik hem ook begrijp, wat hij voelt.
Liefs,
Snoezepoesz
Uit je gequote post haal ik eruit dat TS uit een moraal standpunt niet wil neuken binnen de eerste 3 maanden ookal is ze geil?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:37 schreef Kabolter het volgende:
Wat hebben jullie nu uitgesproken dan?
[..]
Het is jouw fout niet, jij bent nou eenmaal zo. Ik begrijp er niks van maar het zei zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat is echt onzin.
Nu ineens is het mijn fout dat ik 'oh zo preuts' ben.
Degene hoort ook respect voor je te tonen, ongeacht of je nu seks wilt of pas over een halfjaar.
Van dittem.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Het is jouw fout niet, jij bent nou eenmaal zo.
Maar ik zou dat niet als eigenschap van mijn partner willen. Ik vind dat geen kwestie van respect maar van behoefte. Een erg belangrijke behoefte voor veel mensen. Zeker op onze leeftijd heb ik geen zin in een partner die me lang laat wachten. Een halfjaar is echt.. poe.
Graagquote:Op zondag 12 juni 2011 16:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Kortom, ik begrijp TS niet.neuken?
Waar gaat het j nu eigenlijk om, te kunnen zeggen dat je geen slet bent want je deed het pas na 3 maanden?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat is nou 3 maanden?
Ik snap het niet.
Althans, voor mij is 3 maanden verre van een lange relatie.
Ik weet niet wat jullie 'lang' noemen dan, tegenwoordig...
Inderdaad. En ook totaal geen ontwikkeling ook. Zij hecht weinig waarde aan seks, is bang en dan hoeft het van haar maar niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Helemaal omdat er geen aanwijsbaar probleem mee is.
en dus geen oplossing,.
Behalve wachten tot je zaad een ons weegt.
Lijkt me bijzonder frustrerend, ook omdat dat tegen je gebruikt zal worden.
"Doe je zo vervelend? Nu ben ik echt NOOOIT klaar voor sex."
En over 3 maanden lig je eindelijk op je rug en denk je "Is dit nu waar ik zo moeilijk over deed?"quote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
Waaruit maak jij op dat ik weinig waarde hecht aan seks?
Als dat werkelijk zo was liet ik mij na 3 weken al ontmaagden.
Ik hecht er juist veel waarde aan en wil er zeker van zijn.
Het is niet zomaar een beslissing die je binnen nu en 24 uur maakt.
Alsnog, ik kan wel enige gelijk opmaken uit de berichten.
Maar volgens mij zeggen jullie allemaal stuk voor stuk dat ik binnen de kortste keren gedumpt ga worden.
Mja, belangrijker is gewoon dat je zo'n ervaring deelt met iemand die echt om je geeft ipv een pummel die met z'n piemel denkt....quote:Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, dat geloof ik ook graag.
Ik weet dat ik het ook enorm opblaas voor mezelf.
Nee, wij zeggen stuk voor stuk dat WIJ je zouden dumpen in deze situatie, en dat je god op je blote knietjes moet danken voor een vriend zoals de jouwe.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
Maar volgens mij zeggen jullie allemaal stuk voor stuk dat ik binnen de kortste keren gedumpt ga worden.
Wat zijn zijn verdere opties dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat arme jongen?
Alsof gepusht worden zo fijn is...
Nou dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, hij gaf ook zeker aan dat, als hij niet om me gaf, hij al lang bij mij was weggeweest.
Je praat alleen maar vanuit jezelf. Daarom heb ik nog steeds niet het idee dat het uitgepraat is. Daarom vraag ik nog eens: wat en hoe is het uitgesproken?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
Denk dat je moet begrijpen dat het voor bijna iedereen wel echt een must is in hun relatie.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Nee, ik vind het persoonlijk ook geen must.
Maar misschien is dat omdat ik het nog nooit meegemaakt.
Ik weet niet hoe het is en daarom kan ik er ook geen punt uit opmaken.
Hij wel.
Hij wordt nu verplicht tot geen seks. Een vagina vastgebonden aan een stok met touw die voor hem uit wordt gehouden. Waarbij hij niet inziet dat die stok aan hem vast zit en hij er dus met geen mogelijkheid in de buurt kan komen. Er is bij hem amper iets bekend over het hoe en waarom en daarom zal hij ook totaal niet kunnen helpen of begrip voor de situatie kunnen hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat arme jongen?
Alsof gepusht worden zo fijn is...
Die probeert het gewoon goed te praten. Jou gerust te stellen en dat je denkt 'oh wat is ie toch lief eigenlijk'. Waardoor je het uiteindelijk wel toe zal laten.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, hij gaf ook zeker aan dat, als hij niet om me gaf, hij al lang bij mij was weggeweest.
ook niet erg onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef Flixxy het volgende:
Als ik TS's vriend zo hoor, klinkt het alsof hij TS aan het lijntje houdt en hoopt dat ze nog keer wil neuken. Ondertussen zoekt hij door naar een andere potentiële kandidaat om zijn zaad te lozen.
Nee hoor... ik denk alleen de geile rukpubertjes....quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Jullie zien het allemaal van zijn kant, of niet?
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Nee hoor, we krijgen het allemaal van jou te horen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Maar jij denkt niet dat na 3 maanden geen seks in combinatie de onzekerheid of het er ooit van zal komen in combinatie met geen duidelijkheid over wat het probleem is ervoor zorgt dat mensen met hun pik denken?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef AcquiredDreams het volgende:
[..]
Nee hoor... ik denk alleen de geile rukpubertjes....
Mijn antwoorden staan er ook ergens tussen....
Dat idee had ik ook al een beetje. De vriend geeft hele fijne signalen waarbij TS in de wolken loopt. Maar ondertussen krijgt ze per ongeluk ook genoeg signalen binnen die dat tegenspreken. Ondanks dat ze die niet wil weten. En om die uit te schakelen/tackelen is niet neuken een zekerheid en bevestiging in één.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen iedereen?
Ik denk niet dat ze goed bij elkaar passen. Het gaat niet om de seks, maar de relatie is op zich gewoon niet goed.
Jawel. Na 3 maanden al behoorlijk wat problemen.. TS der vriend maakt haar onzekerder. Ze bespreken problemen niet echt goed. En TS wilt geen seks met haar vriend omdat het niet goed voelt volgens mij. Klinkt niet echt als een relatie waarin je jezelf kan zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Maar dit alles is wel heel voorbarig en niet echt ergens op gebaseerd.
Nee dat niet. Ik vind dat je het niet moet als je het niet echt wilt. Vraag me alleen af wat je reden precies is. Jij hebt het de hele tijd over die 3 maanden, maar ik snap niet echt wat die 3 maanden ermee te maken hebben. Wie zegt dat je het over 3 maanden wel wilt. Het voelt goed of het voelt niet goed, en dat heeft helemaal niks met tijd te maken lijkt me zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
En zij ziet die frustratie weer als een karaktereigenschap. Terwijl ik mij ook wel kan bedenken dat 3 maanden in die situatie verkeren toch wel kan zorgen voor uitspraken die niet overeen komen met mijn karakter en enigszins overtrokken zullen zijn. Waardoor TS nog langer de boot af zal houden.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Je moet ook wel bedenken dat je hem behoorlijk aan het teasen bent..
Kijk, stel je voor hij zou hetzelfde doen met.. iets wat jij heel graag met hem zou willen doen (naar een pretpark weet ik het). Op een gegeven moment raak je gefrustreerd dat het maar niet gebeurt terwijl je wel bevestiging krijgt dat het gebeurt.
[..]
Jawel. Na 3 maanden al behoorlijk wat problemen.. TS der vriend maakt haar onzekerder. Ze bespreken problemen niet echt goed. En TS wilt geen seks met haar vriend omdat het niet goed voelt volgens mij. Klinkt niet echt als een relatie waarin je jezelf kan zijn.
En uiteindelijk game over.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Kabolter het volgende:
[..]
En zij ziet die frustratie weer als een karaktereigenschap. Terwijl ik mij ook wel kan bedenken dat 3 maanden in die situatie verkeren toch wel kan zorgen voor uitspraken die niet overeen komen met mijn karakter en enigszins overtrokken zullen zijn. Waardoor TS nog langer de boot af zal houden.
Kortom: ze maken het beiden erger en erger. En gaan over een paar weken beiden op zoek naar de negatieve bevestiging. De bevestiging dat het toch niks gaat worden. Waardoor beide kampen van hieruit de daaruit vloeiende acties goed zullen praten.
Ik vind het heel, heel erg gemaakt overkomen. Ik zou maar uitkijken.quote:
Je hebt volgens je gevoel gehandeld en duidelijk grenzen gesteld, dat is heel goed, trek je aub niets aan wat anderen hier verder over te melden hebben, het is jouw gevoel, jouw lichaam; jouw beslissing. Iemand die je zou verlaten omdat jij deze stap (nog) niet wil zetten kan je beter de deur wijzen; het is dan duidelijk waar diegene zijn prioriteiten liggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dump hem, neem mij, ik wacht welquote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik heb meerdere malen mijn angst voorgelegd, en dat is pijn.
quote:
Zo erg is dat niet eens voor TS.quote:
dat is gewoon een achterlijke reactiequote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Maar kom op, dat is toch een stompzinnige reden?
Je wilt het wel, het is niet het idee dat je er nog niet klaar voor bent,
Je bent bang voor pijn en daar zit die arme sukkel al maanden op te wachten?
Ik denk dat haar vriend daar anders over denkt..quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dat is gewoon een achterlijke reactie
als ze niet wil hoeft ze geen reden voor te hebben.
nee = nee
Yeah right. Je partner zegt; ik wil geen seks en je reargeert daar gewoon op met; okidoki!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
nee = nee
Als jij hier de eisen-loze gentleman wil spelen, die zeeën van tijd en het geduld van een steen heeft ok, maar dat kan je niet verwachten in een relatie.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:
sorry,, ik heb een relatie gehad van 1.5 jaar met een meisje die geen sex wou voor het huwelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Als jij hier de eisen-loze gentleman wil spelen, die zeeën van tijd en het geduld van een steen heeft ok, maar dat kan je niet verwachten in een relatie.
Als zij het nu nog niet wil, dan zou hij daar rekening mee moeten houden of gewoon een slet zoeken die hij de eerste dag al kan neuken als het daar om gaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Yeah right. Je partner zegt; ik wil geen seks en je reargeert daar gewoon op met; okidoki!
Ik begrijp er gewoon helemaal niks van. Dat beetje pijn dat je misschien gaat hebben.. je krijgt er toch veel meer voor terug. De eerste keer gaat ooit gebeuren.Ja het gaat beetje pijn doen, dat is nu eenmaal zo, get over it. Ik vind dat niet echt een goede reden.
WTF man. Ga jij maar met een non trouwen, hier ga ik niet serieus op reargeren.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Als zij het nu nog niet wil, dan zou hij daar rekening mee moeten houden of gewoon een slet zoeken die hij de eerste dag al kan neuken als het daar om gaat.
Genoeg meiden die met iedereen en alles neuken "omdat anders hun vriendje weggaat".
Nee, als zij het niet wil.. ongeacht de reden is dat een geldige reden.
Wil jij als jongen een meisje die je de eerste dag al kan neuken, zoek je toch een ander? genoeg sletjes die dat ook doen.
maar ga niet lopen zeiken bij je vriendin als ze het nog niet wil.
Nee hoor, de TS wil ook nog geen sex dus ik ben zeker geen uitzondering.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
WTF man. Ga jij maar met een non trouwen, hier ga ik niet serieus op reargeren.
Seks hoort in een relatie voor heel erg veel mensen en jij noemt na 3 maanden seks hebben een sletje? Get real.
Je haalt er van alles bij dat hier helemaal niet mee te maken hebt. Dat jij seks in een relatie niet belangrijk vindt betekend dat jij de grote uitzondering bent.
Of hij dumpt haar naar 5 maanden net als bij zn ex... misschien wou die het ook wel niet en sex gehad en daarna dumpen?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:13 schreef Flixxy het volgende:
Je lijkt nu een redelijke leuke jongen te hebben ontmoet, en misschien is dat wel goed genoeg voor je eerste keer? De ware bestaat niet, dus ga daar vooral niet op zitten wachten.
Je bent echt wel een uitzondering met het libido van een steen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:14 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Nee hoor, de TS wil ook nog geen sex dus ik ben zeker geen uitzondering.
Verder, 3 maanden is behoorlijk snel voor iemand die maagd is en het ook nog niet wil.
Dan begin je elkaar net een beetje te kennen , dus ik snap haar hele reden dat ze nog geen sex wil.
Tsja die verhalen ken ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sorry,, ik heb een relatie gehad van 1.5 jaar met een meisje die geen sex wou voor het huwelijk.
Totaal geen problemen mee gehad, en ik wou ook geen sex met een ander meisje of bleef aandringen enz.
Ik accepteerde gewoon haar keuze, en dat zou iedereen moeten doen.
Er is ook helemaal niks mis met nee. Ik ga er echter vanuit dat TS dit niet zo duidelijk naar haar vriendje communiceert. Volgens mij is er ook geen enkele jongen die denkt dat de grens bij 4, 5 of 6 maanden zal liggen. Die gast is 20 en zij is ook al 18. Ze zijn geen 15/16 meer.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
nee = nee
Zou iedereen moeten doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sorry,, ik heb een relatie gehad van 1.5 jaar met een meisje die geen sex wou voor het huwelijk.
Totaal geen problemen mee gehad, en ik wou ook geen sex met een ander meisje of bleef aandringen enz.
Ik accepteerde gewoon haar keuze, en dat zou iedereen moeten doen.
Het zou niet zo kunnen zijn dat je gewoon niet leuk genoeg voor elkaar bent?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:15 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Of hij dumpt haar naar 5 maanden net als bij zn ex... misschien wou die het ook wel niet en sex gehad en daarna dumpen?
Zou TS blij mee zijn.
andersom dude. lezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou iedereen moeten doen?Zij accepteerde jouw keus van seks voor het huwelijk toch ook niet?
Ja, maar zij de jouwe niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
andersom dude. lezen.
ik accepteerde haar keuze
daarmee bedoel ik, elk persoon met gezond verstand accepteert de keuze van de gene die maagd is en nog geen sex wil.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:41 schreef Chai het volgende:
Bedoel je daar dan mee dat je helemaal geen behoefte had meer aan seks binnen je relatie?
Maar het lijkt wel alsof jij het accepteren van de keuze direct koppelt aan er vrede mee hebben. TS stelt het niet eens zo duidelijk, dus er valt niks te accepteren. Niet op basis van begrip in ieder geval.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
andersom dude. lezen.
ik accepteerde haar keuzeen ik lig er niet wakker van wel/geen sex.
Als ik met iedereen sex wou was ik wel vrijgezel gebleven toen
en ja, ik heb 3 jaar lopen rond neuken, maar dat hoefde voor mij daarna al niet meer.
Goede post, sluit mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:13 schreef TR08 het volgende:
Als je alleen uitstelt vanwege angst of pijn of dat het niet lukt zou ik daar snel mee kappen. De angst zal nooit verdwijnen, de eerste keer kan wat pijn doen maar dat is meestal heel beperkt.
Koop voor je eerste keer gewoon een pot glijmiddel (eros/pjur ofzo...haal goed spul) en gebruik dat gewoon wanneer nodig. Als het pijn doet kun je wat gebruiken, als het niet nodig blijkt gewoon lekker laten staan.
En als "het niet lukt" de eerste keer...so what? Er is altijd een tweede, derde, vierde, ... kans. De eerste keer vrijen is maar zelden geweldig voor beiden. Sex wordt pas beter als je meer ervaring opbouwt
Ik kan me de frustratie van je vriendje goed indenken, helemaal omdat hij geen enkel uitzicht heeft op dat jouw angst voorbij zal gaan.
Persoonlijk zou ik een relatie niet direct uit maken omdat mijn partner niet aan sex durft te beginnen, aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat door de frustratie van het wachten na een paar maanden de relatie zo beschadigt dat ik er geen zin meer in zou hebben.
Dat heeft niets met eisen stellen te maken, maar alleen met hoe datgene wat in je relatie gebeurt je gevoelens beinvloedt. Hij kan van jou niet eisen dat je aan sex begint, maar jij ook niet van hem dat hij het maar leuk moet blijven vinden zonder sex.
Maar het is jouw leven, jouw lichaam, jij bepaalt wat er met jou gebeurtIk denk alleen dat je nu -omdat je het uitstel alleen vanwege angst zegt te doen- met name jezelf tekort doet.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat wanneer zij er nog niet aan toe is, dat de andere logischerwijs dit behoort te accepteren? Je zit in een relatie, dus er is liefde aanwezig, houden van, geven en nemen. Als de ander dit niet kan accepteren, dan is de liefde dus niet sterk genoeg. Normaal gesproken zou liefde boven seks moeten staan, lijkt me. Als (nog) geen seks hebben een reden is om haar te dumpen dan kun je niet echt spreken van een goede relatie en/of echte liefde.
My two cents (en zoo cliché)
Oké, maar TS is bang dat het pijn doet, sluit zich daardoor af, doet er niks aan en gebruikt het heel misschien wel als bevestiging of hij haar leuk genoeg vindt.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat wanneer zij er nog niet aan toe is, dat de andere logischerwijs dit behoort te accepteren? Je zit in een relatie, dus er is liefde aanwezig, houden van, geven en nemen. Als de ander dit niet kan accepteren, dan is de liefde dus niet sterk genoeg. Normaal gesproken zou liefde boven seks moeten staan, lijkt me. Als (nog) geen seks hebben een reden is om haar te dumpen dan kun je niet echt spreken van een goede relatie en/of echte liefde.
My two cents (en zoo cliché)
Dat is helemaal niet waar. Maar het zou wel eerlijk zijn om het eerlijker te brengen. Zodat hij ook zijn keuze kan maken. Bij haar blijven of de relatie stoppen. Nu kan hij niks en wordt hij aan het lijntje gehouden. Want reken maar dat TS eerder signalen afgeeft dat seks er binnenkort wel inzit dan dat ze aangeeft dat het de eerste komende tijd/jaar er absoluut niet in zit.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Nee.
De laatste 2 pagina's gingen over dat ik het niet normaal vind dat mensen het niet accepteren.
Blijkbaar vinden de meeste fokkers dat hij haar gewoon moet neuken,, of ze nou wil of niet.
Ik ben het met jouw post eens dus
mss heeft dr vriendje wel met 200 mensen lopen neuken (elke keer een ander) en heeft hij aids of weet ik veel wat voor ziektes allemaal?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Kabolter het volgende:
[..]
TS weet waar ze aan toe is, al wordt het steeds onduidelijker. Maar het vriendje weet niks. Sterker nog, die wordt volgens mij juist voor de gek gehouden.
Yup, en dan mag hij.. en zul je net zien dat daarna een reply komt van TS haar heeft gedumpt.. omdat het hem puur om die keer gingquote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Maar het zou wel eerlijk zijn om het eerlijker te brengen. Zodat hij ook zijn keuze kan maken. Bij haar blijven of de relatie stoppen. Nu kan hij niks en wordt hij aan het lijntje gehouden. Want reken maar dat TS eerder signalen afgeeft dat seks er binnenkort wel inzit dan dat ze aangeeft dat het de eerste komende tijd/jaar er absoluut niet in zit.
Condoom? Wat is dit nou weer voor argument. Je vertrouwt je partner toch wanneer deze vertelt met hoeveel en wat.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
mss heeft dr vriendje wel met 200 mensen lopen neuken (elke keer een ander) en heeft hij aids of weet ik veel wat voor ziektes allemaal?
ik snap wel dat ze zo voorzichtig is
Dit verzin je gewoon, dat staat nergens.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Yup, en dan mag hij.. en zul je net zien dat daarna een reply komt van TS haar heeft gedumpt.. omdat het hem puur om die keer ging
Daarna was hij weer uit gekeken zoals bij zn ex
Misschien omdat het bij veel (95%) van de 20 jarige zo zijn? heeft iets met puber-tijd dan wel stoer doen bij vrienden te makenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dit verzin je gewoon, dat staat nergens.
Ja hoor, verzin het maar weer. Je weet dat helemaal niet, dus lul niet. Jouw argumenten slaan nergens op dus je verzint ze maar gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Misschien omdat het bij veel (95%) van de 20 jarige zo zijn? heeft iets met puber-tijd dan wel stoer doen bij vrienden te maken
Dit is waar. TS is niet eerlijk naar haar vriend toe, klaar. Ze zegt niet wat ze wil tegen hem.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Maar het zou wel eerlijk zijn om het eerlijker te brengen. Zodat hij ook zijn keuze kan maken. Bij haar blijven of de relatie stoppen. Nu kan hij niks en wordt hij aan het lijntje gehouden. Want reken maar dat TS eerder signalen afgeeft dat seks er binnenkort wel inzit dan dat ze aangeeft dat het de eerste komende tijd/jaar er absoluut niet in zit.
laat me raden, jij bent naar haar aan het DM'en dat jij haar vriend wel wil vervangen?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja hoor, verzin het maar weer. Je weet dat helemaal niet, dus lul niet. Jouw argumenten slaan nergens op dus je verzint ze maar gewoon.
Er zijn zat jongens die niet zo zijn. Mijn god.
Jij bent echt totaal niet serieus te nemen. Wat een kutargumentenAlleen maar gebaseert op vooroordelen. Alsof elke tienerjongen zo in elkaar steekt, er zijn er zat met goede relaties en die wel te vertrouwen zijn. Je kent de vriend van TS niet.
Ik ben een heterosexuele vrouw. Hoppa, je laatste redding om je stompzinnige standpunten te verdedigen heeft ook zero effect.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:29 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
laat me raden, jij bent naar haar aan het DM'en dat jij haar vriend wel wil vervangen?
dat zeggen ze allemaal op internetquote:Op zondag 12 juni 2011 19:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik ben een heterosexuele vrouw. Hoppa, je laatste redding om je stompzinnige standpunten te verdedigen heeft ook zero effect.
Wat een fucking idioot ben jij.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal op internet"ik ben vrouw"
Simpel weg omdat je een MENING niet hoeft te verdedigen.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat een fucking idioot ben jij.![]()
Doet niet eens moeite om je standpunten te verdedigen en slaat nu een andere laan in. Ja hoor wijf.
Oftewel je weet niet hoe, want je hebt ook wel door dat je laatste posts nergens op sloegen. Tyf op uit dit topic dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:35 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Simpel weg omdat je een MENING niet hoeft te verdedigen.
Dezelfde reden dat als zij zegt: ik wil geen sex, geen reden voor nodig hoeft te hebben (mijn mening).
Daarom. Het begint een beetje op een troll te lijken inderdaad. Zijn mening was valide tot hij opeens met die onzinnigheid en vooroordelen kwam.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Flixxy het volgende:
alexmeijer ik respecteerde je mening 2 pagina's geleden nog wel, hoewel ik het niet helemaal begreep, maar nu sla je al meerdere posts de meest bizzare ongefundeerde shit uit.
Daarom doe je nu niet meer mee. Ga lekker trollen in KLB ofzo.
Dat is een ziekelijke, onzekere vorm van op zoek gaan naar de bevestiging. Daarnaast heb je ook nog gewoon condooms en testen.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Yup, en dan mag hij.. en zul je net zien dat daarna een reply komt van TS haar heeft gedumpt.. omdat het hem puur om die keer ging
Ja laten we die scheve lip die om zichzelf lacht erbij halen.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Daarom. Het begint een beetje op een troll te lijken inderdaad. Zijn mening was valide tot hij opeens met die onzinnigheid en vooroordelen kwam.
Zoals Jan Jaap van der Wal zou zeggen; U doet niet meer mee.
Die neukt er sowieso wel op los, zeker sinds (of juist niet) ie getrouwd is met:quote:Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja laten we die scheve lip die om zichzelf lacht erbij halen.
Dat zei ik ff terug al en is waarschijnlijk meer reden dat ze niet wil dan de angst voor pijn. Die angst is helemaal niet reëel, omdat ze het nog nooit heeft geprobeerd en genoeg mensen al hebben gezegd (waaronder ik) dat de eerste keer helemaal geen pijn hoeft te doen als je er niet zo'n probleem van maakt en gewoon doet wat goed voelt. Maar het voelt niet goed en dat komt niet alleen door haar, maar de combinatie van vriend en TS. Vriend van TS en TS maken er nu zo'n probleem van, dat de kans dat ze nu nog met hem wil steeds kleiner wordt.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen iedereen?
Ik denk niet dat ze goed bij elkaar passen. Het gaat niet om de seks, maar de relatie is op zich gewoon niet goed.
Principe is ook maar een smoes om nog niet te hoeven.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef hugecooll het volgende:
Naja ik kan het van haar vriend wel begrijpen. Als het nou uit principe was oid dat ze (nog) niet wil, dan valt dat nog te begrijpen, maar als pijn het enige probleem is...
Nou fijn dat het goed is afgelopen uiteindelijk,quote:Op zondag 12 juni 2011 07:27 schreef Snoezepoesz het volgende:
Goeiemorgen FOK!ers,
'Is goed.'
Ik zei niks terug.
Liefs,
Snoezepoesz
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
mss heeft dr vriendje wel met 200 mensen lopen neuken (elke keer een ander) en heeft hij aids of weet ik veel wat voor ziektes allemaal?
ik snap wel dat ze zo voorzichtig is
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Wat de fuck?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Misschien omdat het bij veel (95%) van de 20 jarige zo zijn? heeft iets met puber-tijd dan wel stoer doen bij vrienden te maken
Hij niet voor eeuwig waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef be-strong het volgende:
Mijn vriend heeft 9 maanden gewacht... Hij was ook maagd dus ik denk dat hij daarom meer geduld had. Ik had het wel veel eerder gewilt, maar elke keer op het punt dat hij er in wou komen wees ik hem af. Ook kwam hij een keer een beetje erin, zelfs toen wees ik hem af.. En elke keer toonde hij begrip, zonder te zeuren. Hij vond het natuurlijk wel ontiegelijk kut.. Maar ook ik was bang voor de pijn..(en ja dat deed het ook)
Maargoed, op een gegeven moment wou ik het weer proberen.. en mn vriend wees me af.. Hij vertelde dat hij het kut vond dat ik hem telkens afwees als ie weer een boner heeft. En hij zei dat hij wist dat ik hem weer ging afwijzen voor de tigste keer. En dat ik toch een keer door die zure appel heen moest bijten. Ik begreep hem, en hij had gelijk. En niet veel later is "het" gebeurt.
Nu paar jaar later hebben we nog steeds een goede relatie. Seks is gewoon leuk en je kunt vollop van elkaar genieten.Kleine nadeel. Dat hij een kerel is met ervaring heeft wel iets in hem losgemaak. Hij wilt het altijd en overal.. Als ik niet wil dan blijft ie doorzeuren... En soms reageert ie wel eens af, hij zegt van niet maar ik merk het wel aan zn huidingMaargoed daar kan ik mee leven
![]()
Ik zou niet lang w8en als ik jou was(als het om die pijn gaat), je bent bang voor de pijn en ja dat gaat meestal dan pijn doen.. Maar daarna valt het mee
Is dat zo?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Waarom vallen mannen op toevallig vaak op preutse vrouwen..![]()
Ik wachtte niet... Het gebeurde gewoon na 9 maanden.. Overigens... toen mijn vriend met mij kreeg ging hij er niet van uit dat ik ging seksen voor het huwelijk omdat ik uit een moslimfamilie kom.. Uiteindelijk viel het allemaal mee voor hem..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hij niet voor eeuwig waarschijnlijk.
Nee, ff serieus. Jij wachtte serieus 9 maanden enkel om de pijn? Op een gegeven moment heb je toch gewoon veel te veel zin?
Waarom vallen mannen op toevallig vaak op preutse vrouwen..![]()
Ben niet boos. Hoezo zou ik boos zijn daarom? Maar okay, je uitleg verklaart wel wat. Vlekkeloosquote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ik wachtte niet... Het gebeurde gewoon na 9 maanden.. Overigens... toen mijn vriend met mij kreeg ging hij er niet van uit dat ik ging seksen voor het huwelijk omdat ik uit een moslimfamilie kom.. Uiteindelijk viel het allemaal mee voor hem..
Aub, ga niet boos worden omdat ik 9 maanden "w8te". Dat alles bij jou zo vlekkeloos ging hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ik probeer ts uit te leggen waarom het onnodig is om te w8en..
Ik ben nu nog single.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb het in elk geval wel echt gehad met die aardappelzakken.
Dat dacht ik ook altijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik ben nu nog single.Nee kidding aside, maar ik hoor veel gozers die het gewoon normaal vinden dat hun vriendin nooit seks wil ofzo. Of niet zo avontuurlijk in bed zijn. Terwijl dat naar mijn mening niet normaal is.
Mja, als je maar met 1 persoon naar bed gaat word dat de standaard.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd.
3 jaar een vriendin gehad die er als een aardappelzak bij lag.
Ik dacht dat dat normaal was, dat alle vrouwen zo waren.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?
Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ?
Tot ik weer single was. Wow, er ging een wereld voor me open!
En wat een verdomd magische wereld was dat!
Zou ik de vriend van TS ook aanraden btw.
Ik heb hele andere zaken gemerktquote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Veel vrouwen durven gewoon niet zo/niet zo'n behoefte aan..
Ik kan het me niet voor stellen.. wat voor redenering had jouw ex voor haar behavior? Was ze wel geil maar dan wel een geile aardappelzakquote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik heb hele andere zaken gemerkt
Vrouwen denken even vaak aan sex als mannen.
Ze doen alleen alsof dat niet zo is.
Misschien een beetje het Masterkey en kloteslot verhaal dat hier achter zit?
Durfde zich niet te laten gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voor stellen.. wat voor redenering had jouw ex voor haar behavior? Was ze wel geil maar dan wel een geile aardappelzak?
Apart. Tja, ik weet alleen maar van meiden die niet zo veel behoefte aan seks hebben, dat ze daarom niet zo wild zijn in bed.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Durfde zich niet te laten gaan.
Ingebouwde angst omdat dat "niet hoort".
Jij denkt dat vrouwen over het algemeen a-sexueler zijn dan mannen?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Apart. Tja, ik weet alleen maar van meiden die niet zo veel behoefte aan seks hebben, dat ze daarom niet zo wild zijn in bed.
Misschien ligt het ook aan leeftijd.. en aan hoe je met seks omgaat. Of je er veel over praat enzo.
Preutse ex zeg, poeh
Ik zal het hem wel vragenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef juxtaposition het volgende:
9 maanden, tering.
Vraag voor de grap eens aan hem hoe een enorme egodeuk hij daarvan kreeg?
Keer op keer afgewezen worden.
Dat kan niet goed zijn voor je zelfrespect.
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die wat minder behoefte hebben aan seks dan het percentage mannen die dat heeft. (Namelijk vrijwel geen.)quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen over het algemeen a-sexueler zijn dan mannen?
Lol, met wat voor mannen spreek jij dan? Die moeten wel erg braaf en schattig zijn..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik ben nu nog single.Nee kidding aside, maar ik hoor veel gozers die het gewoon normaal vinden dat hun vriendin nooit seks wil ofzo. Of niet zo avontuurlijk in bed zijn. Terwijl dat naar mijn mening niet normaal is.
Ik snap het wel, ik zou mijn vriend ook niet dumpen als die een laag libido zou hebben.. zou me wel erg irriteren na een tijdje. Maar lijkt gewoon alsof mannen onbewust tot preutse vrouwen worden aangetrokken.
Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, met wat voor mannen spreek jij dan? Die moeten wel erg braaf en schattig zijn..
Niet avontuurlijk, normaal vinden dat vriendin geen seks wil.
Dat is prima als je 50 bent(en het liefst dan nog niet trouwens). Seks hoort juist avontuurlijk te zijn, geil, vies, experimenteerderig, en zo vaak als leuk is.
Dus aangetrokken tot preutse vrouwen, mwoah, of trekken preutse vrouwen ook preutse mannen aan?
Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus aangetrokken tot preutse vrouwen, mwoah, of trekken preutse vrouwen ook preutse mannen aan?
Dat maakt hem een mietje.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:
[..]
Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
Ik dacht omdat ze het niet wilde vragen,quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:
[..]
Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat maakt hem een mietje.De mannelijke variant van preuts.
Ik heb er zo een gehad.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden..
Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down.En dat is niet zo bij alle vrouwen.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken![]()
Iedereen wil geile dirty sex..maar veel vrouwen die zijn er bang voor of onderdrukken het omdat ze geleerd hebben dat het niet mag of dat het vies/slecht/zondig is.
Met als gevolg een enorm complex, frigiditeit, vaginisme noem t maar op..allemaal het gevolg van Nurture niet Nature.
quote:Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken![]()
Ik zeg doenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:07 schreef helldeskr het volgende:
Ik zal voor jullie speciaal eens een dom. serie schieten en in het actie topic gooien oke ?
Maar heeft hij dat echt gezegd dan? Want misschien heeft hij daar gewoon nog geen initiatief toe genomen, omdat hij dacht dat TS dat ook niet wilde. Is misschien een beetje stom, maar t zou kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden..
Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down.En dat is niet zo bij alle vrouwen.
quote:
Het had z'n tweelingbroer kunnen zijnquote:
Is het Sale bij H&M?????quote:Op zondag 12 juni 2011 07:34 schreef pgrferrari het volgende:
TS moet nieuwe kleren gaan kopen
Bij H&M is het sale![]()
Maar goed om te horen
Niet zo aanvallend. Gewoon, dat lieve jongens waarvan je het niet denkt, mij vaak verbazen dat ze ook een erg dirty kant hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?
Wat een onzin.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:
My god.. reacties van sommige mensen hier.. niet normaal
Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.
Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?
Want in dat eerste geval, vind ik je wel heel goedkoop...
Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.
Dus TS, trek je niets aan van al die rare reacties hier!
Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan!
TS gaf aan als reden de pijn. Ze vinden dat een beetje een rare reden, en terecht.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:
Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.
Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?
Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.
Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan!
Het is heel simpel, zal het voor de zoveelste keer vertellen...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd.
3 jaar een vriendin gehad die er als een aardappelzak bij lag.
Ik dacht dat dat normaal was, dat alle vrouwen zo waren.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?
Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ?
Tot ik weer single was. Wow, er ging een wereld voor me open!
En wat een verdomd magische wereld was dat!
Zou ik de vriend van TS ook aanraden btw.
Zo, jij bent goed in selectief lezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |