abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98015952
Goedemorgen FOK!ers,

Zoals jullie zien ben ik vrij nieuw hier.
Ik heb dit account iets eerder aan gemaakt, maar heb er toen verder nooit meer naar om gekeken.

Nu heb ik echter jullie hulp nodig voor het volgende probleem...

Ik ben een jonge meid van 18 jaar oud.
Sinds 3 maanden heb ik een relatie met een 20-jarige jongen.
Voor mij heeft hij een relatie gehad van 5 maanden, waarin hij ook seks met haar heeft gehad.
Hij weet van mij dat ik er nog niet klaar voor ben.
(Ik ben nog maagd)
Vanaf het begin zei hij dat hij op me zal wachten en dat ik het rustig aan moet doen.
Gisteren was het een heel ander verhaal...
Hij SMSte dat hij de laatste tijd nogal in de war is en het even niet meer weet.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat meneertje geen halfjaar kan wachten totdat we seks hebben.
(Dat halfjaar wat bewijze van bedoelt, vertelde hij, maar het raakte mij enorm!)
Ik voelde me kwaad en verdrietig.
Hij zei dat 3 maanden zijn grens was en zijn geduld een keer opraakt.
Met andere woorden: ik heb een limiet van binnen nu en 3 maanden.
Overduidelijk heb ik hem laten merken hoe erg mij dit raakte.
Voor 1 seconde dacht ik dat onze relatie hier zou eindigen, hij die er een eind aan zou maken, omdat 'sommige dingen te sloom gaan', zoals hij zei.

Verder hebben we wel gewoon orale seks, echter zonder enkele vorm van penetratie.
Omdat ik bang ben voor pijn of dat het de eerste keer niet zal lukken.

Liefde maakt echter wel blind, vanavond komt hij hier en ik heb speciaal voor hem zijn lievelingsijs gekocht.

De klap kwam hard aan, maar ik besef dat ik misschien wel veel te lief voor hem ben.

Ik ga het hem zeker niet gemakkelijk maken vanavond, maar eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe.
Ik vergeet alles, zodra hij zijn lippen op de mijne drukt.
Maar ik wil hem zeker confronteren na dat hele gedoe van gisteren.

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik ben zo gek op hem, maar dit heeft me enorm geraakt en bovendien ook nog eens onder druk gezet.
Is 3 maanden wachten op seks echt zo moeilijk voor jullie mannen? (of vrouwen)

Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...

Liefs,

Snoezepoesz
  zaterdag 11 juni 2011 @ 05:54:39 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_98015957
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:48 schreef Snoezepoesz het volgende:
Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...
:?
pi_98015958
Als je iets niet snapt, zeg het dan gewoon.
Ik zit niet op kutreacties te wachten.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 05:57:59 #4
179075 hugecooll
pi_98015963
Eerst zeg je dat je nog niet aan neuken toe bent en vervolgens zeg je dat je geen maagd meer bent

De :? leek me duidelijk genoeg
pi_98015964
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.

Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd. :N Echt, stomme, domme zet van hem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98015969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.

Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd. :N Echt, stomme, domme zet van hem.
wat ben je lekker wijs lieve isa, op de vroege ochtend ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 06:08:53 ]
pi_98015971
Hugecooll,

Lees verder naar boven, 'Ik ben NOG maagd'.

En Isabeau,

Het klopt wat je zegt.
Ik kan mij ergens ook in hem verplaatsen.
Je beschrijft mijn gevoel helemaal goed!
Zo voel ik mij ook en eerlijk gezegd durf ik hem niet hiermee te confronteren vanavond, maar het moet wel.
Hij gaf aan dat hij zo lang bij me blijft, omdat hij gek op me is.
Anders was hij al lang weggeweest.
Ik ben bang om in tranen uit te barsten, dat hij mij niet zal begrijpen en er een punt achter zet.
Hoe kan ik dit aanpakken?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:12:09 #8
179075 hugecooll
pi_98015979
Misschien een idee om hem uit te leggen "waarom" je er nog niet aan toe bent en onder welke omstandigheden je denkt er wel aan toe te zijn
pi_98015981
Ik sluit me aan bij wat Isa zegt. Misschien hang je er zelf ook wel iets te veel gewicht aan, maar het is en blijft jouw keus wanneer je wordt gepenetreerd en wanneer niet, om het maar plat te zeggen. Als hij niet met jouw zelfbeschikkingsrecht kan leven is hij je niet waard, hoe leuk je hem nu ook vindt. Ik zou zeggen: doe of laat niks waar je spijt van denkt te krijgen. Er is niet echt een tactvolle manier om dit duidelijk te maken zonder dat je vaag wordt of toegeeft, dus zeg gewoon tegen hem hoe jij je hierbij voelt en kijk wat er gebeurt. Dan weet je meteen van wie of waarvan hij meer houdt: van jou of van seks.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:25:35 #10
179075 hugecooll
pi_98015986
Het zal voor hem trouwens wel "handig" zijn om te weten hoe lang hij ongeveer zou moeten wachten, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
pi_98015988
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:25 schreef hugecooll het volgende:
Het zal voor hem trouwens wel "handig" zijn om te weten hoe lang hij ongeveer zou moeten wachten, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
Maar dan zet je er weer druk achter! Hoe moet zij nou weten of ze volgende week, volgende maand of over een jaar toe is aan ontmaagding? Ik vind dat een vreemd voorstel. Daarbij gaan dat soort dingen doorgaans toch spontaan en als jij gaat zeggen: "nou, eerste week van juli wil ik denk ik wel" is er geen enkele spontaniteit meer en wordt het nòg veel beladener voor snoezepoes. Nee, hier kan zij geen datum aan gaan hangen hoe graag haar vriend dat ook zou willen.

Verder sluit ik me ook aan bij Trinity :Y (wat zijn we weer eensgezind deze vroege morgen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:31:38 #12
179075 hugecooll
pi_98015990
Meer een "ik ben er bijna klaar voor" of een "ik ben er nog lang niet klaar voor". Niet een datum prikken :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:58:08 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98016036
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98016046
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat ik hiermee tot een oplossing kan komen.
Hoe Trinity het zegt is mooi gedaan, of hij houdt meer van mij, of van seks.
Nu maar hopen dat hij voor mij kiest.
Ik ga me nu klaarmaken en daarna naar m'n werk.
Is ook wel even goed voor me, even m'n hoofd leeg maken.

Denk dat ik vanmiddag nog wel even post en anders als ik deze avond achter de rug heb. ;)

Liefs,

Snoezepoesz
pi_98016072
Pfft ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Als je gewend bent gewoon sex te hebben en dan opeens een meid die moeilijk gaat zitten doen, bang is ervoor etc. Allemaal leuk en aardig maar zou ik ook niet aan meedoen op m'n 20e. Leuk als je 16 bent of zo.

Heb ik ook een keer gehad, die dame was ook 18. Ik ben er uiteindelijk vandaar gegaan met een griet die een paar jaar ouder was, die neukte me tenminste keihard suf ipv te miepen dat ik op moest passen en zo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98016102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!
I'm sexy and I know it!
Alles heeft een eind, maar een worst heeft er twee...
  Boks-Chick zaterdag 11 juni 2011 @ 08:04:55 #17
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98016177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 07:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pfft ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Als je gewend bent gewoon sex te hebben en dan opeens een meid die moeilijk gaat zitten doen, bang is ervoor etc. Allemaal leuk en aardig maar zou ik ook niet aan meedoen op m'n 20e. Leuk als je 16 bent of zo.

Heb ik ook een keer gehad, die dame was ook 18. Ik ben er uiteindelijk vandaar gegaan met een griet die een paar jaar ouder was, die neukte me tenminste keihard suf ipv te miepen dat ik op moest passen en zo.
Ik voel je liefde, echt.

:')
lolwut
  zaterdag 11 juni 2011 @ 08:14:31 #18
288024 Sperma
Jullie weten niks.
pi_98016219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 07:39 schreef Zanziee het volgende:

[..]

Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!
Oh ja? Die soort dreigt dan uit te sterven. Sorry, maar ik kan geen halfjaar wachten voor seks. Ik begrijp je vriend ook volkomen, alleen stelt hij zich wel heel erg aan.
pi_98016225
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik voel je liefde, echt.

Liefde? Kom op zeg, dat komt pas na een jaar of zo. De 1e maanden is puur: lust.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98016250
Beide. :')

Hij moet niet zo'n eikel zijn om te zeggen dat je seks MOET hebben voor die en die tijd, dan ben je het gewoon niet waard.

Maar TS hoeft ook weer niet zo aanstellerig doen door het continue uit te stellen. Dat je bang bent dat het een ramp wordt en pijn gaat doen kan ik mij wat bij voorstellen. Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.

Dus ga het nu niet daarvoor uitstellen, dan kan je blijven uitstellen.

Nu moet je het trouwens wel een half jaar uitstellen, gewoon om je vriend te pesten. Moet hij maar niet zo dom zeggen dat hij seks moet hebben. :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:03:48 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98016522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:

Daar sluit ik me maar bij aan.
  Milf zaterdag 11 juni 2011 @ 09:12:46 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_98016598
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.

Denk daar maar eens over na.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:20:44 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98016668
Als dit zijn manier is om aan te geven dat hij iets wil, zou ik daar zwaar op afknappen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98016669
Ik vind jouw argumenten om maagd te blijven niet erg steekhoudend. Over 6 maanden zal je nog steeds bang zijn dat het niet lukt, of dat het pijn doet.

Dus waarom probeer je het niet gewoon? Hij is een enorme oetlul geweest om het zo op de spits te drijven, maar lijkt mij eerder frustratie dan iets anders. Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen en om eerlijk te zijn snap ik hem ook wel een beetje. Dat gezemel over: als hij echt van me houdt, dan wacht hij wel...........we leven niet in boeketreeksland. Sex is een onderdeel van een volwassen relatie imo.

Dit gezegd hebbende, als je echt niet wilt moet je het niet doen, dat lijkt me duidelijk, het is jouw beslissing.
pi_98016728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
...
Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen ...
Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 09:28:28 ]
pi_98016786
Het is maar seks hoor. Gewoon neuken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_98016817
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.
Ben ik ook wel met je eens hoor, dat dat in sommige gevallen opgaat, maar als je wel al aan orale sex doet zoals TS en aangezien haar argumenten waren dat ze bang was dat het niet lukte en dat ze bang was voor pijn.......
pi_98017062
aan de andere kant. Waarom ben je bang dat het pijn doet of niet gaat? uitstellen helpt helemaal niets. Je vagina is gemaakt om te seksen en als je gewoon opgewonden bent gaat alles vanzelf en zal de pijn in de meeste gevallen minimaal zijn de 1e keer.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:13:32 #29
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_98017256
Als je alleen uitstelt vanwege angst of pijn of dat het niet lukt zou ik daar snel mee kappen. De angst zal nooit verdwijnen, de eerste keer kan wat pijn doen maar dat is meestal heel beperkt.

Koop voor je eerste keer gewoon een pot glijmiddel (eros/pjur ofzo...haal goed spul) en gebruik dat gewoon wanneer nodig. Als het pijn doet kun je wat gebruiken, als het niet nodig blijkt gewoon lekker laten staan.

En als "het niet lukt" de eerste keer...so what? Er is altijd een tweede, derde, vierde, ... kans. De eerste keer vrijen is maar zelden geweldig voor beiden. Sex wordt pas beter als je meer ervaring opbouwt ;)

Ik kan me de frustratie van je vriendje goed indenken, helemaal omdat hij geen enkel uitzicht heeft op dat jouw angst voorbij zal gaan.

Persoonlijk zou ik een relatie niet direct uit maken omdat mijn partner niet aan sex durft te beginnen, aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat door de frustratie van het wachten na een paar maanden de relatie zo beschadigt dat ik er geen zin meer in zou hebben.

Dat heeft niets met eisen stellen te maken, maar alleen met hoe datgene wat in je relatie gebeurt je gevoelens beinvloedt. Hij kan van jou niet eisen dat je aan sex begint, maar jij ook niet van hem dat hij het maar leuk moet blijven vinden zonder sex.

Maar het is jouw leven, jouw lichaam, jij bepaalt wat er met jou gebeurt :) Ik denk alleen dat je nu -omdat je het uitstel alleen vanwege angst zegt te doen- met name jezelf tekort doet.
pi_98017316
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:20 schreef Dimens het volgende:
Beide. :')

Hij moet niet zo'n eikel zijn om te zeggen dat je seks MOET hebben voor die en die tijd, dan ben je het gewoon niet waard.

Maar TS hoeft ook weer niet zo aanstellerig doen door het continue uit te stellen. Dat je bang bent dat het een ramp wordt en pijn gaat doen kan ik mij wat bij voorstellen. Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.

Dus ga het nu niet daarvoor uitstellen, dan kan je blijven uitstellen.

Nu moet je het trouwens wel een half jaar uitstellen, gewoon om je vriend te pesten. Moet hij maar niet zo dom zeggen dat hij seks moet hebben. :')
Ik denk dat heel veel mensen het daar niet mee eens zijn.
Pijn valt bij veel vrouwen heel erg mee en een ramp? 't Is maar wat je er zelf van maakt en met wel gevoel je eraan begint. Als je blijft denken dat het een ramp wordt, wordt het dat ongetwijfeld ook. Als je denkt dat het de meest fantastische sex-ervaring is die je ooit zult hebben, zal het ook tegenvallen :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef nikky het volgende:
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.

Dat.
pi_98017318
quote:

Dit.

Enne, sex is leuk hoor.
pi_98017954
De fout die hij maakt is dat hij druk op je legt... daardoor duurt het waarschijnlijk alleen maar langer.

Zelf had ik bij de eerste keer ook een vriend met al ervaring. Hij was juist degene die zei dat ik minstens 3 maanden moest wachten, zodat ik zeker wist dat ik er klaar voor was... ik heb het amper 1,5 maand vol gehouden.
Maar hij zorgde er ook voor dat ik me op me gemak bij hem voelde en mezelf durfde te zijn, dat helpt wel! Maar vooral dat hij zei dat ik moest wachten, werd de nieuwsgierigheid en het verlangen steeds maar sterker, dat het moeilijk was om de verleiding nog langer te weerstaan. De eerste keer hoeft geen ramp te zijn, doe alleen wat je zelf wilt. Want hoe je nu over komt, lijkt het er op dat je er gewoon nog niet klaar voor bent. Er komt vanzelf een moment dat je gewoon ZIN hebt om het maar plat te zeggen :9~

Dus een tip voor jou, meid: als je jezelf niet vertrouwd genoeg bij hem voelt, lozen die handel. Er zijn genoeg jongens die wel respect hebben voor een meisje der eerste keer.
pi_98018026
Ik neukte haar binnen een maand. Het voegt alleen maar meer toe aan onze relatie. Als je echt zo gek op hem bent als je jezelf voorhoudt, dan zie ik niet waarom je wilt wachten.

Liefs,

Panzermaus
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:22:33 #34
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_98018323
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef IndianRose87 het volgende:
Dus een tip voor jou, meid: als je jezelf niet vertrouwd genoeg bij hem voelt, lozen die handel. Er zijn genoeg jongens die wel respect hebben voor een meisje der eerste keer.
Dit.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:25:00 #35
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_98018369
Persoonlijk snap ik niet dat je zo'n big issue maakt van seks, maar desondanks vind ik dat je vriend je wens moet respecteren om alles langzaam aan te doen. Ik verklaar je vriend tot oversekste dramaqueen.
geen.
pi_98018543
Wat een belachelijke vriend zeg..... Als je op die manier sex wilt afdwingen, dan hoepel je maar gewoon op....

Laat je maar niet dwingen door zo'n mafkees hoor.... Pas doen wanneer jij er klaar voor bent....

En wat anderen ook zeggen, je moet niet de angst blijven houden van dat het niet lukt enzo... Maar goed, ik zou je ontmaagding wel voor een ander bewaren en niet voor zo'n pusherige eikel
pi_98018816
Als jij het gevoel hebt er niet klaar voor te zijn, dan moet je er niet aan beginnen, maar dan moet je dit wel baseren op je gevoel, en niet op angst! Als jij continue angst hebt dat het zeer gaat doen, dan kom je niet verder, dan heb je dat bij deze jongen maar ook bij de volgende, Als jij er aan toe bent, en er klaar voor bent, dan zal het met de pijn heus wel meevallen, In dit geval is jouw vriend gewoon erg dom bezig geweest, hij zet er druk op, en dat werkt niet echt ontspannend! Ik kan mij voorstellen dat jouw vriend het seksuele gedeelte mist, maar op deze manier heeft hij het niet echt handig aangepakt.
S. 2014
J. 2016
pi_98019240
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind jouw argumenten om maagd te blijven niet erg steekhoudend. Over 6 maanden zal je nog steeds bang zijn dat het niet lukt, of dat het pijn doet.

Dus waarom probeer je het niet gewoon? Hij is een enorme oetlul geweest om het zo op de spits te drijven, maar lijkt mij eerder frustratie dan iets anders. Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen en om eerlijk te zijn snap ik hem ook wel een beetje. Dat gezemel over: als hij echt van me houdt, dan wacht hij wel...........we leven niet in boeketreeksland. Sex is een onderdeel van een volwassen relatie imo.

Dit gezegd hebbende, als je echt niet wilt moet je het niet doen, dat lijkt me duidelijk, het is jouw beslissing.
_O_
pi_98020871
Ik las jullie reacties en jullie hebben gelijk.
Ik denk dat de angst echt niet weg zal gaan bij de volgende.
Buiten dat voel ik me wel heel fijn bij m'n vriend.
Sinds gisteren twijfel ik, ik weet niet hoe we vanavond tegen elkaar zullen doen.
Ik zal hem er in ieder geval mee confronteren dat de druk mij het meeste pijn doet.
Beter had hij z'n mond gehouden, want hij heeft me een totaal verkeerd beeld gegeven.
Ik hoop alleen dat hij het zal begrijpen, de fout die hij heeft gemaakt, en niet bij me weggaat.
Zo niet, dan vrees ik dat ik er een punt achter zal moeten zetten.
pi_98021346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Snoezepoesz het volgende:
Sinds gisteren twijfel ik, ik weet niet hoe we vanavond tegen elkaar zullen doen.
Ik zal hem er in ieder geval mee confronteren dat de druk mij het meeste pijn doet.
Beter had hij z'n mond gehouden, want hij heeft me een totaal verkeerd beeld gegeven.
Ik hoop alleen dat hij het zal begrijpen, de fout die hij heeft gemaakt, en niet bij me weggaat.
Ik zou me niet door jouw vriend laten ontmaagden, als ik eerlijk ben. Hij lijkt er meer op uit te zijn om zijn eigen plezier na te streven en niet het jouwe, dat is iets wat je liever niet hebt de eerste keer. Laat je niet vertellen dat je je aanstelt: het is en blijft jouw keuze. Misschien is het inderdaad verstandiger om er geen big deal van te maken, maar als je het niet wilt, wil je het niet. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik geen seks wil zal hij het ongetwijfeld jammer vinden, maar hij zal geen moment twijfelen aan wat wij hebben. Het is een onderdeel van een relatie, niet meer en niet minder.

Dat gezegd hebbende: het hoeft geen ramp te zijn, het hoeft geen pijn te doen, het is juist geweldig als je het goed aanpakt, zelfs de eerste keer kan lekker zijn, zonder bloeden, ongemakkelijkheid of pijn. De tip van TR08 is ook bruikbaar (glijmiddel), zorg gewoon dat je niks plant en dat je het doet op het moment dat je hem zó graag wil, dat je aan niks anders denkt. Als je dat niet hebt bij deze vriend, zou ik nog even wachten..
pi_98021436
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik zou me niet door jouw vriend laten ontmaagden, als ik eerlijk ben. Hij lijkt er meer op uit te zijn om zijn eigen plezier na te streven en niet het jouwe, dat is iets wat je liever niet hebt de eerste keer. Laat je niet vertellen dat je je aanstelt: het is en blijft jouw keuze. Misschien is het inderdaad verstandiger om er geen big deal van te maken, maar als je het niet wilt, wil je het niet. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik geen seks wil zal hij het ongetwijfeld jammer vinden, maar hij zal geen moment twijfelen aan wat wij hebben. Het is een onderdeel van een relatie, niet meer en niet minder.

Dat gezegd hebbende: het hoeft geen ramp te zijn, het hoeft geen pijn te doen, het is juist geweldig als je het goed aanpakt, zelfs de eerste keer kan lekker zijn, zonder bloeden, ongemakkelijkheid of pijn. De tip van TR08 is ook bruikbaar (glijmiddel), zorg gewoon dat je niks plant en dat je het doet op het moment dat je hem zó graag wil, dat je aan niks anders denkt. Als je dat niet hebt bij deze vriend, zou ik nog even wachten..
Helemaal mee eens! :)
pi_98021646
In mijn optiek heel erg simpel. Het gebeurd pas als beide personen er klaar voor zijn. Punt, geen discussie mogelijk...

best regards,

Elements
Want to take a walk in my life?...step in and get lost in it!!
Best regards and compliments
pi_98021914
Sommige antwoorden hierzo :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef IndianRose87 het volgende:
quote:

Eens. Amen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:38:40 #44
14320 TR08
pi_98022378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik denk niet dat je vriendje erop uit was om druk op je te leggen...hij zit ergens mee en de eerste waar hij dat mee zou moeten bespreken ben jij. Bij dit onderwerp ontkom je er gewoon niet aan dat er druk op komt te liggen, zelfs als hij gewoon zo eerlijk mogelijk wil vertellen wat hij voelt. Als hij het allemaal niet meer weet moet jij de eerste zijn die dat hoort en dat heeft hij keurig gedaan. Als hij e.e.a niet zo handig gezegd heeft...dat gebeurt jou ook als jij er doorheen zit. Probeer daar doorheen te prikken en streef naar een betere situatie dan waar je nu in zit. Bedenk wel dat een andere optie zou kunnen zijn dat hij je niets gezegd had en je gewoon op gegeven moment maar in de steek zou laten omdat hij er klaar mee was...was je daar gelukkiger mee geweest? Blijkbaar gaat hij wel voor jou, ook door over iets heel moeilijks met jou te praten.

Je moet uit gaan kijken dat je niet weg loopt voor een probleem dat je bij je volgende vriendje ook gaat hebben...waarom neem je je niet voor je eroverheen te zetten en het toch met je vriendje te proberen? Je hebt nu de kans het te proberen met iemand waar je je fijn bij voelt :)

Ik ken ook meisjes die lang uitgesteld hebben en zich op gegeven moment maar hebben laten nemen door iemand waar ze eigenlijk nog niet zo veel me hadden en die hebben vaak spijt. De stelling dat hij niet degene voor jou is waar je het mee zou moeten doen puur omdat je nu bangig bent is onzin. De angst voor de eerste keer is normaal en hoeft niets met de kwaliteit van je relatie te maken te hebben.

Als je er nu eens voor zou gaan het op "korte termijn" te proberen. Het hoeft echt niet vandaag, ook niet direct volgende week. Praat daarover met je vriend, zeg dat je je erover heen wilt zetten en maak er binnenkort gewoon een keer een leuke avond van ;)

Je hebt goede kans dat het achteraf veel minder voorstelde dan waar je je nu druk over maakt...echt :)

En zoals ik eerder zei: Het is jouw lichaam, jij beslist. Wat ik hier schrijf is ook maar mijn mening en jij hebt het volste recht er anders over te denken :)
pi_98023281
Wow, dat is zeg je echt mooi, TR08!
Ik ben er even stil van, haha.
Je hebt ook gelijk.
Dat is dus het beeld waar ik ook nog steeds mee te maken heb, meisjes die op korte termijn seks hebben en vervolgens gedumpt worden, omdat hij de klik niet meer zou zien zitten.

Echter is dit niet waarom ik het uitstel.

Het gaat goed komen vanavond, ik weet wat ik hem moet zeggen na het lezen van al jullie reacties en ben er dan ook erg blij mee!

Jullie horen vanavond weer van me!

Liefs,

Snoezepoesz
pi_98023467
Succes ermee, Snoezepoesz. Gebruik voldoende glijmiddel/spuug als je bang bent voor pijn bij je eerste keer.

Liefs,

Panzermaus
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:52:34 #47
14320 TR08
pi_98024722
Ik ken de situatie van jou en je vriendje ongeveer uit eigen ervaring...en ben nu zeer gelukkig getrouwd ;)

Volgens mij kom je hier wel uit. Succes :)
pi_98024759
Anders oefen je toch eerst zelf met een vibrator ?
Dan hoef je bij het echte werk niet bang te zijn dat het zeer gaat doen.
pi_98025114
In de Op staat dat je hem wel oraal helpt e.d., maar heeft hij jou ook al weleens laten klaarkomen?

De eerste keer is best wel spannend allemaal, beetje eng en als er druk op gelegd wordt bovenop de zorgen die je je al maakt wordt het ook niet fijn, kans dat het pijnlijk wordt is dan stevig aanwezig.
Laat hem dus maar eerst leren hoe hij het fijn voor jou kan maken zonder penetratie, als hij het goed genoeg doet hoeft hij vast niet meer lang te wachten, want lekker genieten maakt dat je makkelijker over die bezorgdheid heenstapt.

Ga iig niet neuken omdat je bang bent hem kwijt te raken, het zal niet fijn zijn als het alleen daarvoor is en het zal de relatie een tik geven dat je je gepushed voelde, waardoor de kans aanwezig is dat de relatie niet lang stand zal houden.
Als je het doet doe het dan vanuit een ik wil meer, waarvoor het bovenstaande dan weer erg goed is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98025215
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wow, dat is zeg je echt mooi, TR08!
Ik ben er even stil van, haha.
Je hebt ook gelijk.
Dat is dus het beeld waar ik ook nog steeds mee te maken heb, meisjes die op korte termijn seks hebben en vervolgens gedumpt worden, omdat hij de klik niet meer zou zien zitten.

Echter is dit niet waarom ik het uitstel.

Het gaat goed komen vanavond, ik weet wat ik hem moet zeggen na het lezen van al jullie reacties en ben er dan ook erg blij mee!

Jullie horen vanavond weer van me!

Liefs,

Snoezepoesz
Wat ik me afvraag, waarom ben je zo bang voor pijn, of het niet lukken? IMO zit er geen prestatiedrang achter een wilde nacht samen. Zelf ongeveer dezelfde situatie meegemaakt. Mijn vriendin en ik vonden het na 3 weken wel eens tijd om er voor het eerst (samen dan, beiden geen maagd) tegenaan te gaan. Zij was echter al een tijdje zonder geweest en waarschijnlijk daardoor aan de krappe kant. Resultaat was inderdaad dat de pogingen pijnlijk waren en uiteindelijk is het dan ook niet gelukt. Beiden kunnen lachen om ons amateuristische geklungel, elkaar een kus + knuffel gegeven en het daarbij gelaten. De keer daarop hebben we dat echter allemaal ingehaald ;)

Laat het iets spontaans zonder druk zijn. Door jezelf gek te maken dat het op dat moment MOET gebeuren zorgt alleen maar voor meer spanning waardoor de kans nog kleiner is dat het een geslaagde avond wordt. Succes, en hopelijk veel plezier :)
pi_98025294
Fuck, post hier onder m'n openbare account...

Nouja, mochten hier bekenden/collega's komen en dit lezen, ook ik hou me bezig met 's werelds grootste gezamenlijke hobby :)
pi_98025319
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:21 schreef -Trinity- het volgende:
Ik sluit me aan bij wat Isa zegt. Misschien hang je er zelf ook wel iets te veel gewicht aan, maar het is en blijft jouw keus wanneer je wordt gepenetreerd en wanneer niet,
Echter is voor bijna iedereen sex gewoon een heel belangrijk onderdeel van een relatie.
Ik kan me voorstellen dat hij het heel erg mist.;
pi_98025331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef Subario het volgende:
Fuck, post hier onder m'n openbare account...

Nouja, mochten hier bekenden/collega's komen en dit lezen, ook ik hou me bezig met 's werelds grootste gezamenlijke hobby :)
hihi
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:10:36 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_98025334
Het punt is dat mannen geen verschil zien tussen orale en vaginale seks, omdat beiden voor hem al het verst gaat als kan 'hij hangt eruit en bij haar erin'. Je hoeft dus van hem niet zoveel begrip te verwachten voor jouw in zijn ogen artificiele onderscheid.
Hoe langer jij de boot afhoudt, hoe meer het gaat lijken dat je het eigenlijk niet met hem wil, en om eerlijk te zijn, zo komt het ook over. Naast dat hij seksueel gefrustreerd raakt, zal hem dat ook emotioneel frustreren (voor mannen zijn die twee ook nog eens meer gerelateerd dan je denkt).

Dat is vanuit zijn kant. vanuit jouw kant moet je je nooit laten pushen en echt ECHT alleen verdergaan als je het zelf wil. Daar ga je later veel meer van jezelf van houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98025372
Ik zou de spanningen wegpraten. Het lijkt mij sowieso de bedoeling om dit helemaal uit te praten.

Ik zou het niet meteen persoonlijk opvatten, maar heb denk ik toch wel twijfels als iemand een paar maanden wil wachten. Het zou daardoor zelfs mogelijk zijn dat ik het door de frustratie op mijzelf betrek. Zo van: vind ze de aandacht en het samenzijn leuk, maar mist de aantrekkingskracht? Heeft ze een erg laag libido of is ze misschien zelfs a-seksueel? Op beide vragen vind je bij de tegenpartij niet snel een (eerlijk) antwoord. Daarnaast kent elke man van vroeger wel de 'pre-relaties' waarbij de man moest wachten, de relatie vele maanden duurde, die zonder seks op de klippen loopt en waarbij de vrouw in de relatie daarop binnen 2 weken ontmaagd wordt. Ik heb het zelf nooit zo meegemaakt en toch zou het al door mijn hoofd heen schieten.

Zoals ik er nu naar kijk is het heel erg dom van die jongen. Maar ik kan mij voorstellen dat door alle frustratie dit er per ongeluk uitflapt. Dat je wil aangeven dat seks belangrijk is voor een relatie en dat het niet gaat werken als die ontbreekt. Plat en heel kort door de bocht gezegd zijn vrouwen blij met een knuffels, kusjes en bij elkaar liggen en mannen met een goede beurt. Hieruit halen beide partijen zo hun eigen bevestigingen en genietmomentjes. Stel dat ontmaagden een knuffel, zoen of een kus was dan zijn er volgens mij maar heel weinig vrouwen die hierop maanden kunnen wachten.
pi_98026672
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:04 schreef erodome het volgende:
Ga iig niet neuken omdat je bang bent hem kwijt te raken, het zal niet fijn zijn als het alleen daarvoor is en het zal de relatie een tik geven dat je je gepushed voelde, waardoor de kans aanwezig is dat de relatie niet lang stand zal houden.
Als je het doet doe het dan vanuit een ik wil meer, waarvoor het bovenstaande dan weer erg goed is.
Dit lijkt me belangrijk genoeg om nog eens te quoten :). Ja, het kan zijn dat je er nu zelf te veel druk op legt en waarschijnlijk heeft hij het gevoel niet begeerd te worden, maar laat het geen mercyfuck worden, dan wordt het wel onprettig. Een ideale situatie lijkt me een eerste keer die spontaan gebeurt en niet omdat je het rationeel graag wil om het gedaan te hebben of om je vriend te plezieren. Hoewel het van zijn kant heel begrijpelijk is dat hij vreest voor 'uitstel is afstel', moet dit niet de spil worden waar je beslissing uiteindelijk om draait.

Ik vermoed dat er naast de pijn die je vreest een andere reden is waarom je nog niet verder bent gegaan met déze jongen, zoals nikky ook al aangaf. Misschien kan je dit nu nog niet plaatsen, maar bij de eventuele volgende partner wel, ik spreek uit ervaring als ik dat zeg :).
pi_98028330
Ik snap wat jullie bedoelen.
Hij komt rond half 7 hier en ik wilde even een stukje wandelen, om zo rustig te kunnen praten.
Heb namelijk geen behoefte dat m'n ouders mij horen huilen, mocht dat gebeuren.
Ik ben enorm kwetsbaar op het moment en verward.
Eerlijk gezegd begin ik me af te vragen of ik wel goed genoeg voor hem ben.
Maar zoals hij zelf aangaf: 'Ik blijf zo lang bij je, omdat ik om je geef. Anders was ik al lang weggegaan.'

En wat Trinity tot slot zei,
Angst is toch wel het grootste gedeelte wat ermee speelt.
Ook het feit dat ik nog maagd ben en zoiets niet zomaar radicaal wil gaan beslissen.
Maar eerlijk gezegd nu ook mijn gevoelens, hij gaf aan dat hij eventueel wel langer zou kunnen wachten, '...maar dan ben ik bang dat ik al weg ben, voordat jij de kans krijgt.'
Overigens ben ik zeker meerdere malen klaargekomen, doordat hij over m'n clitoris wrijft.
Beffen doe hij niet, ik pijp hem wel.

Ik hoop echt dat het goed komt vanavond en dat we dit als twee volwassenen kunnen uitpraten.

Vind het jammer dat hij zich niet in mij plaatst, maar misschien maak ik er ook een te groot issue van. :$
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:33:35 #58
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98028437
Een vriend hebben die limieten voor seks gaat stellen...

Ben verstandig en zeg dat je een geweldige tijd hebt gehad, maar dat de onvolwassenheid jullie relatie de das om heeft gedaan. Een limiet van 3 maanden :') wtf...
Dit, dus.
pi_98028466
Maar begrijp je zelf wel waarom je er zo bang voor bent? Want als jij het al niet begrijpt, kun je het ook niet aan hem uitleggen...

En voor hem zal het misschien voelen als een persoonlijke afwijzing, misschien voelt het voor hem als hoe het voor jou zou voelen als hij niet met je zou willen zoenen. Praat maar goed met elkaar over hoe jullie je voelen. Probeer ook vooral het bij jezelf te houden, dus alleen maar "ik vind/ik voel" en niet "jij doet dit en dat". Dan komt het vast goed.
pi_98029807
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:
Een vriend hebben die limieten voor seks gaat stellen...

Ben verstandig en zeg dat je een geweldige tijd hebt gehad, maar dat de onvolwassenheid jullie relatie de das om heeft gedaan. Een limiet van 3 maanden :') wtf...
Ik vind dat wachten eerlijk gezegd een teken van onvolwassenheid. Zo kwam dat op mij in ieder geval over. Na 3 maanden zit menig man vol frustratie. Als het einde dan ook nog eens niet in zicht is of er geen ontwikkeling merkbaar is dan kan ik mij voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt. Dit in combinatie met die frustratie, waar je zelf machteloos in bent kan er makkelijk voor zorgen dat alles er niet zo diplomatiek uitkomt.

Dat hij niet beft geeft echter wel stof tot nadenken. Misschien dat TS elke keer benadrukt dat het voor haar niet hoeft, waardoor bij hem het idee bestaat dat zij daar mogelijk niet zo van geniet. Maar het kan ook zo zijn dat hij nogal op zichzelf is gericht qua seks. Het is gebaseerd op vooroordelen, maar heb het idee dat dat niet past bij de TS. Ondanks dat ze overkomt als iemand die graag iets voor iemand anders doet.

Zorg eerst dat de spanning weg is. En laat het een paar dagen rusten.
Het klinkt heel raar misschien, maar zou je niet samen een seksshop in kunnen lopen? Of bekijk het één en ander op internet. En dan vooral ook de extreme dingen. Vooral lekker lachen/giechelen daarom.

Ik heb het idee dat seks daardoor veel meer bespreekbaar wordt. Beide partijen durven dan zonder schaamte aan te geven wat ze graag willen. Kan TS aangeven waar ze bang voor is, kunnen ze qua speeltjes/bijproducten (zoals glijmiddel) oplossingen bedenken. Dit alles overigens alleen als het uitgesproken is en TS door deze nieuwe ideeën het idee heeft dat ze er wel klaar voor is. Dan schaf je het één en ander aan, zorg je voor een (nieuwe) gezonde spanningsboog en heb je een eerste keer waarbij TS zich fijn voelt en die nog veel fijner is dan menig ontmaagding.

Misschien een rare vraag: maar waarom heb ik het idee dat TS denkt dat ontmaagding een rollercoaster is? Dat als het pijn doet ze nog minuten lang moet afzien? Je gilt/schreeuwt een keertje dat hij moet stoppen en het stopt.
Een 'beurt' is geen 'harsbeurt'. ;)
pi_98030438
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Snoezepoesz het volgende:
Eerlijk gezegd begin ik me af te vragen of ik wel goed genoeg voor hem ben.
Maar zoals hij zelf aangaf: 'Ik blijf zo lang bij je, omdat ik om je geef. Anders was ik al lang weggegaan.'
Ik zou me eerder het tegenovergestelde afvragen: is hij wel goed genoeg voor mij? Houdt hij genoeg rekening met mij?

quote:
En wat Trinity tot slot zei,
Angst is toch wel het grootste gedeelte wat ermee speelt.
Ook het feit dat ik nog maagd ben en zoiets niet zomaar radicaal wil gaan beslissen.
Maar eerlijk gezegd nu ook mijn gevoelens, hij gaf aan dat hij eventueel wel langer zou kunnen wachten, '...maar dan ben ik bang dat ik al weg ben, voordat jij de kans krijgt.'
Beffen doe hij niet, ik pijp hem wel.
Ik probeerde duidelijk te maken dat die angst wel eens aan hem gebonden zou kunnen zijn en in tegenstelling tot wat anderen hier beweren, je die bij een ander niet zal voelen omdat hij zich gevoeliger en meelevender opstelt.
Het feit dat hij die dingen zegt, niet beft (huh?) en jou dus (al dan niet terecht vanuit zijn gevoel en frustratie) onder druk zet, speelt daar zeker in mee.
pi_98030754
Mee eens, de eerste keer moet je je toch wel "veilig" voelen, als dat gevoel er niet echt is dan kan dat de oorzaak zijn dat je bang blijft.

Ga goed bij jezelf te raden of je wel ontmaagd wil worden door hem, of het niet zijn gedrag is dat het voor jou moeilijk maakt.
Hoeft geen slecht gedrag te zijn, maar kan ook gewoon niet bij jou passen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98031170
Wat je zegt klopt.
Ik ben iemand die graag iets voor een ander doet.
Daarbij komt natuurlijk kijken dat ik het heel fijn vind als ik hem hoor en zie genieten.
Wat dat beffen betreft.
Hij kust zichzelf een weg naar beneden, wat me gek maakt, maar dan gaat hij vervolgens weer terug.
Subtiel mijn slipje naar beneden trekken of zijn hoofd naar beneden duwen is totaal geen optie.
Ik raak zelf al gefrustreerd als hij 'mee beweegt' tijdens het pijpen.
Laat staan als hij m'n hoofd naar beneden zal duwen.

Heb de hele dag niks van me laten horen en hij smst dat hij zo en zo laat komt.
7 uur is het geworden.
Woorden zoals 'liefje' gebruikt hij dan ook voornamelijk.
Ik eindig met een 'x' aan het eind, stiekem omdat ik zo hoop over te komen als iemand die kortaf doet en dus gekwetst is.

Zucht, ik zit de hele dag al na te denken welke woorden ik zal gebruiken.
Iemand zei eerder dat ik het vooral bij mezelf moet leggen, 'ik vind en ik voel'.
Dat zal ik zeker gaan doen.
pi_98031206
Precies, wat ik nu voel is verre van veilig.
Ik voel me opgelaten, opgefockt en onder druk gezet.
Zal ik dit hem ook vertellen?
pi_98031804
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Snoezepoesz het volgende:
Precies, wat ik nu voel is verre van veilig.
Ik voel me opgelaten, opgefockt en onder druk gezet.
Zal ik dit hem ook vertellen?
Die x aan het eind zal hij niet zo opvatten, mannen zijn niet zo van de subtiliteiten, maar ik zou hem zeker wel vertellen, dat zijn actie niet helpt bij jouw overwegingen over dit onderwerp..
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:22:32 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_98032470
Ik zal er ongetwijfeld helemaal naast zitten, maar niet beffen en z'n vriendinnetje al na drie maanden tot ontmaagding pushen, ookal hebben ze voor de rest wel gewoon seks, klinkt niet als een fijne jongen.. zeg maar gerust, foute player. Zeker niet iemand die te goed voor je is, en waarschijnlijk heeft je angst om je door hem te laten ontmaagden een uitstekende onbewuste grond.

Ik zou hem nog een aantal maanden laten zweten en als hij daar niet op kan wachten, dan is het absoluut een zegen als hij niet degene zal zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:23:00 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_98032488
(en een x aan het einde vind ik zelf juist al een teken van genegenheid, dus dit gaat ie absoluut niet doorhebben)
pi_98032523
Niet beffen, wel pijpen vind ik wel een minpuntje to be honest. Waarom is dat?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:36:15 #69
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_98032992
PICS?
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_98033083
Dat ben ik ook zeker van plan.
Hij moet niet denken dat ik een datum kan prikken voor seks.
Een ontmaagding nota bene.
Hoe durft hij zoiets van mij te verlangen? ):
Anyway,
Ik ga het hem niet makkelijk maken.
Anders zoekt hij maar een meisje dat wel na een maand geneukt wilt worden en er toch niet zoveel waarde aan hecht.

Sorry, ik begin een beetje woede te voelen.
Nog een halfuurtje te gaan en het gekke is.
Ik voel me niet blij, voor het feit dat hij komt.
Voel me eerder teleurgesteld en verdrietig...
Ik sta op het punt om te huilen.
Verdomme, ben sinds gisteren al zo kwetsbaar.
pi_98033155
Het is ook best wel een minpunt, wat dat pijpen en beffen betreft.

En WatskeZegt, je kunt fluiten naar foto's! ;)
pi_98033190
Moet ik je dan maar ontmaagden, Snoezepoesz? Hoe oud ben je? Lengte en figuur?
pi_98033256
Adem in, adem uit ;)

Eerst maar eens rustig proberen te praten en als je moet huilen dan is dat gewoon zo.
Hij kan een en ander gisteren wel in een moment van hevige frustratie hebben gezegd en wie weet heeft hij er zelf ook wat beter over nagedacht.

In ieder geval voor straks:
- wees duidelijk
- emoties tonen mag best
- ga niet met verwijten oid strooien, probeer ook zijn kant te begrijpen

En voor de nabije toekomt: probeer te ontdekken wat je zo tegenhoudt. Is hij het? Voelt het gewoon fout? Is het de angst voor pijn? (wat niet anders wordt als je het uitstelt) Help hem te begrijpen waarom jij nu nog niet wil.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:47:08 #74
179075 hugecooll
pi_98033431
Het lijkt me ook geen strak plan om er "want anders..." in te gooien
pi_98033622
Dankjewel, Isabeau!
Hier heb ik wat aan. ;)

Haha, Panzermaus heeft wel gevoel voor humor, hoor...
Ik ben 18 jaar, half Indonesisch/Nederlands en ben 1,60.
Kleintje dus. :$
Uhh, en slank!

En nogmaals bedankt Isabeau en de rest!

Ik spreek jullie gauw!

Liefs,

Snoezepoesz
pi_98033786
Veel succes, Snoezepoesz. Vertel hem de waarheid, je hebt niets te verliezen.

Liefs,

Panzermaus.
pi_98034008
Dankjewel!
pi_98034329
Good luck en denk aan jezelf (it's the most important thing you've got) :).
pi_98034716
Wat ik mij afvraag: hoe heb je het tegen hem verteld? Wat waren je argumenten?
Tot nu toe hoor ik alleen maar dat je bang bent voor de pijn en dat je wil dat de eerste keer fijn is.

Ik denk niet dat iemand een verband kan trekken, laat staan hij. Het is niet zo dat je in de aankomende tijd verrassende leerstof tegenkomt die alles op zal lossen.

Het komt nu meer over als: ik vind de situatie op dit moment fijn genoeg en kan er zeker wel mee leven. Daarnaast is er volgens mij ook totaal geen ontwikkeling gaande. Dit wil overigens niet zeggen dat zijn opmerking slim is. Verre van dat. Misschien speel ik nu wel advocaat van de duivel, maar aan de ene kant is zijn gedrag ook wel goed te keuren. Hij wil gewoon duidelijkheid in een relatie en geeft een onderdeel aan wat hij belangrijk vindt. Hij heeft 3 maanden gewacht, voelt zich machteloos en er is geen doel in zicht. Wat hij doet zou daarom ook vaker moeten gebeuren in een relatie. Aangeven wat je belangrijk vindt.

Ik, en hij waarschijnlijk ook, vraagt zich daarom ook af wat voor doel tijd heeft. Jij, en daar zijn vrouwen wel vaker goed in, betrekken het daardoor misschien ook te veel op zichzelf. Zo van: ik ben alleen maar goed genoeg als hij zijn pik in me kan steken en klaar kan komen.

Dat het bij jou erg gevoelig ligt wil niet zeggen dat dit onderwerp helemaal niet besproken mag worden. Seks wordt in dit geval als iets extra's gezien en je wil een partner die jou zo bijzonder vindt dat hij zonder seks ook genoeg krijgt om met jou een relatie te hebben. Ik denk eerlijk gezegd dat je daar heel voorzichtig mee moet zijn. Vooral op die leeftijd. Het is niet zodat jullie een stel bejaarden zijn (no offence, zelfs die hebben een libido) die weduwnaar zijn geworden en een maatje in het leven missen.

Dan kan je wel denken: ja maar ik wil het klusje wel klaren met mijn mond. Maar daar gaat het niet om. Het totaalpakket mist en waarschijnlijk de argumenten (er waar het op gebaseerd is) ook. En is geen einde in zicht.

Het wordt ook maar van één kant bekeken. Dan maak jij het wel uit. Maar je kan het omgekeerd zien. Hij ziet het vorderingen en geeft aan dat hij niet meer wil wachten. Hij geeft niet aan dat hij je gaat verkrachten of dat jij je maar kosten wat kost moet laten neuken. Misschien (wat mij waarschijnlijk lijkt), geeft hij aan dat een relatie misschien niet gaat werken. En daar heeft hij alle recht toe. Dat de situatie door jou wat minder respect op levert wil niet zeggen dat alleen hij de boeman is. En dat er naar mijn idee 2 partijen schuldig zijn. Je kan niet verwachten dat iedereen seks maar als bonus ziet en er amper waarde aan mag worden gehecht.

Als dit topic door hem was geplaatst had het hem wel kritiek opgeleverd, maar was het algemene idee ook dat hij gelijk heeft. Het is dus maar net wie, en hoe, het wordt gebracht.
pi_98035036
Hoezo heeft HIJ gelijk? Hij weet dat z'n vriendin nog maagd is en hij wil alleen de relatie aanhouden als hij binnen 3 maanden z'n pik in haar mag lozen.....

Sorry, maar dat is geen juiste instelling van een man.... ook niet als z'n vriendin geen maagd meer zou zijn.....
pi_98036914
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:29 schreef AcquiredDreams het volgende:
Hoezo heeft HIJ gelijk? Hij weet dat z'n vriendin nog maagd is en hij wil alleen de relatie aanhouden als hij binnen 3 maanden z'n pik in haar mag lozen.....

Sorry, maar dat is geen juiste instelling van een man.... ook niet als z'n vriendin geen maagd meer zou zijn.....
Maar we weten toch helemaal niet hoe TS naar haar vriend communiceert?
Heeft ze nou wel of niet aangegeven ongeveer een half jaar te willen wachten. Dat is ook een onduidelijk stukje. Het enige wat ik lees zijn emotionele stukjes met wat het met haar doet. Als ze zo ook naar haar vriend communiceert dan kan ik mij voorstellen dat hij duidelijkheid wil. Misschien had hij het idee dat ie een maandje moest wachten.

Ik weet dat het allemaal niet zo slim is van die vriend. Maar wij weten ook niet precies hoe hij dat heeft gebracht. We lezen het allemaal van één kant en iedereen moet daardoor wel de moraalridder uithangen. Begrip voor de situatie is niet mogelijk, terwijl ik als man zijnde wel kan voorstellen dat het iets anders ligt.

Ik zou ook wel een tijdje zonder seks kunnen. Maar dan wel met de goede reden. Maar het lijkt wel alsof seks totaal niet belangrijk is. Dat mensen dat vinden, daar heb ik begrip voor. Maar ik vind mensen wel heel erg simpel als ze door die brok emotie die TS oproept niet in kunnen zien dat niet iedere man hier op zit te wachten. Ik denk dat heel wat mannen iets minder correct zullen reageren. Ik zelf zou het in deze situatie uitmaken, als mijn vermoedens kloppen. Je hebt dan nog een groepje wat de schijn hoog houdt, maar elke zaterdag móet uitgaan en een groepje wat duidelijk met frustraties rondlopen en deze op andere gebieden uiten.

Dus ik vind het normaal dat die vriend het wel eens beter wil begrijpen en wat hij kan verwachten.
De manier waarop is niet slim, door haar situaties/redenering. Als hij het via-via-vraagjes had gedaan was er echter niks aan de hand geweest. Dan had hij het zelfs met een slap excuus uit mogen maken.
pi_98037092
Volgens mij staat er duidelijk in de OP dat haar vriend weet dat ze er nog niet klaar voor is. En er staat ook duidelijk dat hij eerst wel wilde wachten maar dat nu opeens 3 maanden de max. termijn is.

En ook al is de communicatie niet echt duidelijk, nee is gewoon nee, en als je het als man niet kan opbrengen om te wachten maar eisen gaat stellen over wanneer je je zaakje kan lozen, dan ben je niet goed bezig volgens mij.
pi_98037687
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef AcquiredDreams het volgende:
Volgens mij staat er duidelijk in de OP dat haar vriend weet dat ze er nog niet klaar voor is. En er staat ook duidelijk dat hij eerst wel wilde wachten maar dat nu opeens 3 maanden de max. termijn is.

En ook al is de communicatie niet echt duidelijk, nee is gewoon nee, en als je het als man niet kan opbrengen om te wachten maar eisen gaat stellen over wanneer je je zaakje kan lozen, dan ben je niet goed bezig volgens mij.
Volgens mij lees jij het verkeerd.

quote:
Uiteindelijk kwam het erop neer dat meneertje geen halfjaar kan wachten totdat we seks hebben.
(Dat halfjaar wat bewijze van bedoelt, vertelde hij, maar het raakte mij enorm!)
En hoe is dat gezegd? En heeft hij het idee dat het na een half jaar wel mogelijk is? TS heeft een probleem. Niet eens een probleem door een nare ervaring. Gewoon een angst die zeer waarschijnlijk ongegrond is. Daar kan je als man zijnde begrip voor hebben, maar als TS er helemaal niks aan doet, omdat seks voor haar misschien niet zo belangrijk is dan is het juist egoïstisch om het dan voor hem ook maar weg te cijferen.

Het is niet alleen maar niet kunnen neuken.
Het zijn slappe argumenten (het komt maar op één ding uit, bang dat het pijn doet. Niet eens zeker weten of het pijn doet of eens een pot glijmiddel kopen). Crue gezegd veroorzaakt TS zeer waarschijnlijk de reactie van haar vriend.

Een reactie die misschien niet eens een weerspiegeling is van zijn karakter. Het befverhaal riep vraaktekens op, maar ook daar geeft TS totaal geen duidelijkheid.

quote:
Hij kust zichzelf een weg naar beneden, wat me gek maakt, maar dan gaat hij vervolgens weer terug.
Subtiel mijn slipje naar beneden trekken of zijn hoofd naar beneden duwen is totaal geen optie.
Ik raak zelf al gefrustreerd als hij 'mee beweegt' tijdens het pijpen.
Laat staan als hij m'n hoofd naar beneden zal duwen.
Hier zijn misschien wel een paar woorden door elkaar gehaald. Ze heeft het eerst over hem en daarna over zich zelf. Zij wil niet met haar hoofd naar beneden geduwd worden. Maar wat heeft dat met hem te maken? Waarom zou hij dat erg vinden? En heeft TS wel eens gezegd dat zij het fijn zou vinden? Ik weet nog wel dat beffen bij vroegere vriendinnetjes voor misverstanden hebben gezorgd. Ik dacht bij de eerste 2 vriendinnetjes bijvoorbeeld dat ze het niet fijn vonden. Het was daar te gevoelig. Bleek later dat ik te snel op de clit dook en ze daar niet over konden. De derde vriendin gaf aan dat een paar kusjes om de plek heen, een paar likjes om de plek heen en daarna heel zachtjes en rustig beginnen wonderen deed. En dat terwijl ik mijn tong in het begin niet als een stok aanspande en met mijn tong door de huid heen wou drukken. Kortom: het vriendje weet waarschijnlijk niet eens dat ze gelikt wil worden. Misschien heeft ze de eerste paar keren zijn hoofd wel onbewust naar boven getrokken om hem te zoenen. Terwijl hij de intentie had om haar te beffen.
Wat wij lezen: hij wil niet beffen.

Ze is naar mijn idee een preuts meisje. Geen probleem, zelfs niet als dat niet verandert. Echter ze geeft naar mijn idee ook totaal geen duidelijkheid. Hij moet het maar begrijpen. Beste voorbeeld is wel de 'X' in een smsje. Dan merkt ze dat het niet zoveel met hem doet en dan gaat ze weer jankerig in dit topic reageren. Ik stel het nu wel heel hard, ik lees alleen maar tekst, maar iedereen zit maar te wijzen naar die jongen. Een jongen die misschien wel zo moest reageren omdat TS moeite heeft om zich uit te spreken, aan problemen te werken en duidelijkheid te geven. Op welk gebied dan ook.

En ja, zoals ik het lees vind ik die jongen nog steeds een loser hoe hij het heeft gebracht. Ik vraag mij wel steeds sterker af of het misschien niet minder erg is gebracht en hoeveel schuld TS hieraan heeft.

[ Bericht 24% gewijzigd door Kabolter op 11-06-2011 20:49:52 ]
  Redactie Sport zaterdag 11 juni 2011 @ 20:33:15 #84
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_98037919
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:20 schreef Dimens het volgende:
Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.
Hallo zeg, de eerste keer doet niet bij iedereen pijn hoor. :W
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_98038233
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:33 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hallo zeg, de eerste keer doet niet bij iedereen pijn hoor. :W
Ja oké, per persoon verschillend. Maar die maandjes extra die ze wilt wachten gaat het echt niet minder pijn doen als het pijn gaat doen. :')
pi_98038557
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef Kabolter het volgende:
Het befverhaal riep vraaktekens op, maar ook daar geeft TS totaal geen duidelijkheid.
Zei ze net niet dat ze het niet in haar hoofd haalde zijn hoofd omlaag te duwen, omdat zíj het andersom enorm vervelend vindt als hij háár hoofd ook maar slightly richting kruis duwt? Misschien weet die jongen helemaal niet of ze dáár wél op zit te wachten.

..

Goh, zouden die twee niet gewoon eens goed moeten gaan communiceren?
  Redactie Sport zaterdag 11 juni 2011 @ 20:51:55 #87
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_98038655
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ja oké, per persoon verschillend. Maar die maandjes extra die ze wilt wachten gaat het echt niet minder pijn doen als het pijn gaat doen. :')
Dat is waar. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:52:19 #88
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98038676
Iedereen is er gewoon op zijn eigen tijdstip klaarvoor. Dat hoeft niet per se met angst voor pijn te maken te hebben, het kan ook zijn dat je het mentaal nog even niet aankan. Dat je toe moet groeien naar de heftige ervaring.

Als je gaat bungeejumpen dan wil je vaak toch ook zelf het moment kiezen waarop je springt. Zoiets is het.
pi_98038790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Zei ze net niet dat ze het niet in haar hoofd haalde zijn hoofd omlaag te duwen, omdat zíj het andersom enorm vervelend vindt als hij háár hoofd ook maar slightly richting kruis duwt? Misschien weet die jongen helemaal niet of ze dáár wél op zit te wachten.

..

Goh, zouden die twee niet gewoon eens goed moeten gaan communiceren?
Ik heb in mijn vorige post dat nog even beter uiteen gezet. Voor de duidelijkheid.. ;)
Volgens mij hebben we dezelfde gedachte. Alleen is die van mij wat lomper gebracht.

TS gaat er volgens mij te veel vanuit dat iemand in haar hoofd kan kijken. Maar hoe TS zich opstelt is dat alles behalve mogelijk. En daardoor heeft zij naar mijn idee veel meer schuld en zou ze zich niet zo als een slachtoffer mogen opstellen.

Ik kan het helemaal mis hebben. Misschien is die jongen nog vele malen erger dan dat zij omschrijft en zijn de signalen voor haar omgeving nog vele malen duidelijker. Maar dat kan ik natuurlijk niet weten. Wat ik wel weet is dat ze in dit topic duidelijker zal moeten zijn óf in de relatie. Waarbij ik nu het idee heb dat dat laatste het grootste aandachtspunt is.
pi_98040449
Ik wil hier eigenlijk geen lelijke worden gebruiken. Maar dit is van hem gewoon een normale reactie, meneer is 20 en kan of nu zichzelf uitleven(hij heeft er tenslotte de leeftijd voor) en of een relatie met jou nemen. Dat jij zo arrogant bent dat je van hem verwacht dat die op jou wacht vind ik zeer onbegrijpelijk en niet terecht.

*Heeft alleen OP gelezen*.
pi_98046830
Waarom vind iedereen die 3 maanden zo bizar?
Ik denk dat dat meer voor hem zelf is.
Ik geef het nog 3 maanden, en dan hoeft het voor mij niet meer. En dat is niet zo gek aangezien seks gewoon onwijs belangrijk is.

Dan is het voor hemzelf belangrijk dat hij ook zichzelf een indicatie geeft hoelang hij zichzelf nog voor de gek zal houden.
pi_98047478
Toch wel benieuwd naar het gevolg :D
  zondag 12 juni 2011 @ 00:21:19 #93
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98048606
Wat een boel gezeik. Het is gewoon bijzonder simpel: zij wil nog niet met hem naar bed. Als hij daar niet mee om kan gaan moet hij maar een sletje zoeken waar hij wel gelijk in mag lozen. Als hij daadwerkelijk om dat TS geeft wacht hij wel. Als hij ze dan onder druk gaat zetten kan ze het beter gelijk voor gezien houden. Het is niet alsof ze niets doen, als je niet een paar maandjes zonder kunt zal je blijkbaar niet al te veel om de relatie geven en rot je toch gewoon lekker op :W

TS: gewoon lekker laten stikken :)
pi_98048710
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een boel gezeik. Het is gewoon bijzonder simpel: zij wil nog niet met hem naar bed. Als hij daar niet mee om kan gaan moet hij maar een sletje zoeken waar hij wel gelijk in mag lozen. Als hij daadwerkelijk om dat TS geeft wacht hij wel. Als hij ze dan onder druk gaat zetten kan ze het beter gelijk voor gezien houden. Het is niet alsof ze niets doen, als je niet een paar maandjes zonder kunt zal je blijkbaar niet al te veel om de relatie geven en rot je toch gewoon lekker op :W

TS: gewoon lekker laten stikken :)
Maar als er dan bij komt dat TS emotioneel labiel is, (en ik betwijfel of je er nou echt een gesprek mee kan voeren, maar dat terzijde) zou ik het ook afkappen.
  zondag 12 juni 2011 @ 02:24:58 #95
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_98052754
Als jij hem niet jou maagdelijkheid wilt geven is dit een signaal voor hem dat je hem niet leuk genoeg vind. Volkomen begrijpelijk. Je beledigd hem hiermee.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_98052936
ben benieuwd! :)
pi_98053208
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef Equites het volgende:
Als jij hem niet jou maagdelijkheid wilt geven is dit een signaal voor hem dat je hem niet leuk genoeg vind. Volkomen begrijpelijk. Je beledigd hem hiermee.
pi_98054631
quote:
Wat een onzin :') (alhoewel dat 'niet leuk genoeg' misschien wel kan kloppen, maar dat beledigen gaat me een beetje te ver)
  zondag 12 juni 2011 @ 06:22:14 #99
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98054645
quote:
Rot op joh mafkees :')
pi_98054765
Goeiemorgen FOK!ers,

Fijn dat sommige mensen al zo'n goed beeld van me hebben: labiel, onduidelijk en iemand waarmee niet goed mee te communiceren valt?

Ik geef toe, heb jullie mijn verhaal misschien wat onduidelijk toegelicht.
Gisteren zat ik ook in een emotionele achtbaan, jullie woorden herhaalde ik 1 voor 1 in mijn hoofd en ik dacht er telkens aan om het inderdaad te beëindigen.

Nu even over gisteravond...

Rond 7 uur kwamen we elkaar tegemoet lopen, hij kuste me en vroeg hoe het ging.
'Ja, gaat wel.' antwoordde ik kortaf.
'Ga je even mee wandelen?' vroeg ik.
'Is goed.'
Hij sloeg z'n arm om me heen en we liepen naar het strandje.
Onderweg zei hij voorzichtig dat het hem speet van gisteren.
Ik zei niks terug.
Toen we daar aankwamen vertelde hij mij waarom hij zich zo de afgelopen dagen scheen te voelen:

Zijn beste vriend heeft een relatie met een meisje waar hij goed mee kan omgaan.
Nu hoorde hij van z'n beste vriend dat hij acht keer is vreemdgegaan, waarvan het meisje het maar van eenmaal weet.
Zijn vriend zou volgens hem gisteren haar gedumpt hebben.

'En daarom wist ik het allemaal ook even niet meer...' zei hij.
'Maar wat heeft dat met ons te maken?' vroeg ik.
'Ik ben gisteren een enorme klootzak geweest en dat weet ik, het spijt me.' zei hij.

We liepen terug naar huis.
Vanaf het moment dat we thuis waren was er een sexuele spanning tussen ons.
Soms kneep hij zachtjes in m'n billen en ik gaf hem kusjes langs z'n oor.

'Kut, straks ga ik mezelf eraan toegeven, terwijl ik had beloofd het hem niet makkelijk te maken.' dacht ik in m'n achterhoofd.

Toen hij fluisterde of we naar boven konden gaan werd ik gek.
Boven aangekomen begonnen we elkaar hevig te zoenen en de kleren van elkaars lijf te scheuren.
Klinkt als een heftige vrijpartij, maar dat was het niet.
Bovendien zou ik hem dan z'n zin hebben gegeven, wat 'seks na 3 maanden betreft (zijn zogenaamde limiet)'.

We lagen naast elkaar en ik vroeg hem of hij alles meende.
'Wat?' antwoordde hij verontwaardigd.
'Alles wat je zei gisteren, wat je smste. Je had jezelf eens moeten horen.' zei ik, terwijl ik een traan onderdrukte.
'Nee, het spijt me. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. Dat sloeg ook nergens op.' zei hij.
Ik begon mijn stem te verheffen en zei dat hij wel zo overkwam.
Plotseling sloeg hij z'n arm voor z'n ogen en ik hoorde gesnik.

'Waarom ben je nu zo verdrietig?' vroeg ik, bang dat hij op het punt stond om het uit te maken of om te zeggen dat hij het opnieuw allemaal niet meer weet.
'Omdat ik een enorme klootzak ben...' zei hij.
'Je kunt onmogelijk van mij vragen om een datum te gaan stellen (bewijze van) voor seks.
Zoiets kun je niet van me vragen en dat is onmogelijk!'
'Ja, weet ik. Weet ik, liefje. Je moet het doen wanneer jij het wilt, je moet het niet voor mij doen.'

Ik voelde me gerust gesteld en gaf hem zachtjes een kus op z'n voorhoofd.

'Kijk me eens aan, ... je hoeft niet bang te zijn dat ik zomaar bij je wegga. Ik ga niet zomaar bij jou weg' fluisterde hij.

Pfoe, wat een emotionele achtbaan was dat gisteren voor ons beide.
Ik besefte me dat communiceren inderdaad een vereiste is voor in een relatie.
Ik heb er zeker moeite mee, omdat dit eigenlijk mijn eerste echte relatie is.
En ik heb er best moeite mee om te zeggen hoe ik me voel, de juiste woorden vinden is niet altijd even makkelijk.
Gek genoeg weet ik het wel op bepaalde momenten dat ik het schrijf.

Ben zo blij dat we het uitgepraat hebben en natuurlijk heb ik hem vertelt dat ik hem ook begrijp, wat hij voelt.

Liefs,

Snoezepoesz
pi_98054772
Goed om te horen dat hij zelf ook al wat had nagedacht en tot bezinning was gekomen ^O^
En fijn dat jullie het hebben uitgepraat *;
pi_98054784
TS moet nieuwe kleren gaan kopen :o
Bij H&M is het sale :Y :P

Maar goed om te horen ;)
pi_98054861
Ja, daar ben ik ook erg blij om!
Dat hij wel beseft wat hij had gedaan.
Namelijk iets van mij verwachten wat onmogelijk is en ook nog eens het op een verkeerde manier brengen.

I guess that's just what men do. ;)
Mannen schijnen niet goed om te kunnen gaan met emotie, maar als het erop aankomt kunnen ze dat echt wel tonen.
Ik heb nog nooit een man zien huilen en moet daarbij ook zeggen dat ik het niet van hem verwacht had...
pi_98054903
Slotje er dan maar op?
Hoe doe je dat eigenlijk? Haha
pi_98054911
Dat doen de mods :Y
pi_98054938
Bedankt voor je bijdrage. Ik doe er wel een slotje op. :*

Met vriendelijke groet,
Floxcie
Hulpmoderator | FOK!

[ Bericht % gewijzigd door Tally op 12-06-2011 08:54:47 ]
pi_98055056
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 08:08 schreef Snoezepoesz het volgende:
Slotje er dan maar op?
Hoe doe je dat eigenlijk? Haha
Nou ja, jullie 'probleem' is hiermee niet weg... Alleen de ruzie erover.

TS: kom eens echt hemels goed klaar, als je dan niet wil, wil je niet met hem.
pi_98055132
Hm, gelijk heb je.
Je zegt het goed.
Maar ik denk dat we er samen wel uitkomen nu. ;)
Ik voel me niet meer onder druk gezet en heb hem duidelijk aangegeven dat ik dat ook niet wil hebben.
pi_98055153
Het topic laten we open. Het zakt vanzelf naar beneden als men er niet meer post.
Maar er zullen zeker meer users zijn met hetzelfde probleem.
Dan kunnen we het topic weer gebruiken. En anderen kunnen er misschien tips uithalen.
Of misschien nog tips geven waar je niet aan gedacht hebt.
Succes in ieder geval.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 12 juni 2011 @ 10:18:32 #110
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98055957
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 08:54 schreef Tally het volgende:
Het topic laten we open. Het zakt vanzelf naar beneden als men er niet meer post.
Maar er zullen zeker meer users zijn met hetzelfde probleem.
Dan kunnen we het topic weer gebruiken. En anderen kunnen er misschien tips uithalen.
Of misschien nog tips geven waar je niet aan gedacht hebt.
Succes in ieder geval.
over 3 maanden nog maar even een schopje geven ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_98056144
Whahaha wat een kutverhaal. "Ik onderdrukte een traan..." :')
pi_98056234
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:30 schreef Sushimonster het volgende:
Whahaha wat een kutverhaal. "Ik onderdrukte een traan..." :')
Ik vond het juist een schattig verhaal :D :P
  zondag 12 juni 2011 @ 10:37:38 #113
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_98056268
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:27 schreef Snoezepoesz het volgende:
Goeiemorgen FOK!ers,

Fijn dat sommige mensen al zo'n goed beeld van me hebben: labiel, onduidelijk en iemand waarmee niet goed mee te communiceren valt?

Gisteren zat ik ook in een emotionele achtbaan, jullie woorden herhaalde ik 1 voor 1 in mijn hoofd en ik dacht er telkens aan om het inderdaad te beëindigen.

'Is goed.'
Ik zei niks terug.
Toen we daar aankwamen vertelde hij mij waarom hij zich zo de afgelopen dagen scheen te voelen:

Zijn beste vriend heeft een relatie met een meisje waar hij goed mee kan omgaan.
Nu hoorde hij van z'n beste vriend dat hij acht keer is vreemdgegaan, waarvan het meisje het maar van eenmaal weet.

'Ik ben gisteren een enorme klootzak geweest en dat weet ik, het spijt me.' zei hij.

'Kut, straks ga ik mezelf eraan toegeven, terwijl ik had beloofd het hem niet makkelijk te maken.' dacht ik in m'n achterhoofd.

Boven aangekomen begonnen we elkaar hevig te zoenen en de kleren van elkaars lijf te scheuren.
Bovendien zou ik hem dan z'n zin hebben gegeven, wat 'seks na 3 maanden betreft (zijn zogenaamde limiet)'.

'Alles wat je zei gisteren, wat je smste. Je had jezelf eens moeten horen.' zei ik, terwijl ik een traan onderdrukte.
'Nee, het spijt me. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. Dat sloeg ook nergens op.' zei hij.

'Waarom ben je nu zo verdrietig?' vroeg ik, bang dat hij op het punt stond om het uit te maken of om te zeggen dat hij het opnieuw allemaal niet meer weet.
'Je kunt onmogelijk van mij vragen om een datum te gaan stellen (bewijze van) voor seks.
'Ja, weet ik. Weet ik, liefje. Je moet het doen wanneer jij het wilt, je moet het niet voor mij doen.'

'Kijk me eens aan, ... je hoeft niet bang te zijn dat ik zomaar bij je wegga. Ik ga niet zomaar bij jou weg' fluisterde hij.

En ik heb er best moeite mee om te zeggen hoe ik me voel, de juiste woorden vinden is niet altijd even makkelijk.

Ben zo blij dat we het uitgepraat hebben en natuurlijk heb ik hem vertelt dat ik hem ook begrijp, wat hij voelt.

Liefs,

Snoezepoesz
En zo ben je weer lekker omgepraat zonder dat je het door hebt. Vrouwen manipuleren is zoo makkelijk. :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_98056288
Ik hoor alleen maar dat ze tof deed "ik zei niks", "Ik ging het hem niet makkelijk maken" en dat vriendlief alleen maar sorry heeft moeten zeggen.

Over 40 jaar loopt deze man in z'n Gaastra-jas met de tasjes achter TS aan te sjokken en opent TS een topic over dat haar man zo niet-mannelijk is.
pi_98056534
Omgepraat?
Wat een bullshit.
Als hij me zogenaamd had omgepraat had ik mezelf die dag alsnog laten neuken.
pi_98056547
Ze zijn gewoon wat cynisch ;)
pi_98056682
;)
pi_98056883
Als hij perse wil neuken dan pijp jij niet goed genoeg...
Als jij niet wil neuken dan beft hij niet goed genoeg...
Trust me...
Zonder neuken kun je ook genoeg doen...
Als je een vrouw goed oraal weet te verwennen dan schreeuwt ze letterlijk om een pik.
Hij is blijkbaar niet in staat om jou in de juiste stemming te krijgen.. is jammer.
Zo te lezen ben je puur bang voor de pijn en zitten er geen religieuze
of anderszins sociale motieven achter.
Dus weet hij je gewoon niet in de juiste stemming te krijgen.
Neuken is overrated ...zeker als man zijnde... puur neuken is maar 10% van het scala dat je kunt voelen als je met sex bezig bent..
Als zijn ultieme doel qua sex 5 minuten bonken is..klaar komen en dan in slaap vallen..meisje dan heb je niks aan deze vent.
Een beetje baas die krijgt een vrouw zover dat ze alle remmingen overboord zet en los gaat.
en de pijn..tja..der kan een kind uit..dus dat piemeltje kun je ook best hebben.
Dit nog even buiten het feit dat je nog een gaatje hebt...en hij ook trouwens
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_98057120
Haha, hij vindt dat ik geweldig kan pijpen, dus dat is het 'probleem' niet! ;)
Daarbij speelt misschien ook wel mee dat ik een tongpiercing heb.
Aan de andere kant, bullshit.
Want een chick kan het, of ze kan het niet.
En ik heb mijn vriend nog nooit horen klagen!

Dat wat je zegt kan wel kloppen, ik word geil als hij m'n clitoris stimuleert met z'n vingers, maar ik verlang echt ernaar om gebeft te worden.
Misschien als hij dat doet, verlang ik er wel naar om geneukt te worden.
Hij doet het niet en ik begin me af te vragen waarom niet...
Het is jammer, want ik mis het af en toe tijdens de orale seks.
pi_98057197
Vráág het dan. "Hey, ik zou het leuk vinden als je me zou beffen, zullen we?"
pi_98057303
Waarom likt die lamlul TS niet, dan wil ze vanzelf wel meer. :')
  zondag 12 juni 2011 @ 11:30:10 #122
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98057337
Begin er gewoon over na de seks, zo van hey er zijn ook nog andere dingetjes die we kunnen uitproberen :P
  zondag 12 juni 2011 @ 11:30:15 #123
222505 PP.
Heldt.
pi_98057342
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:18 schreef Snoezepoesz het volgende:

Dat wat je zegt kan wel kloppen, ik word geil als hij m'n clitoris stimuleert met z'n vingers, maar ik verlang echt ernaar om gebeft te worden.
Ga op z'n gezicht zitten, misschien begrijpt ie je dan.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_98057389
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:18 schreef Snoezepoesz het volgende:

Beffen is net als als pijpen een kwestie van weten wat de partner wil..
Niet elke vrouw voelt hetzelfde of heeft de zelfde gevoelige plekken.
Ruwweg zijn er 3 hotspots... clitoris, g-spot en de randen van de vagina.
Clitoris weten de meeste mannen wel, g-spot wordt al lastiger en de randjes dat snappen ze niet.
Het is even lastig maar concentreren op 1 ding wordt al snel irritant of pijnlijk.
Een combinatie van de clitoris stimuleren met je tong terwijl je met je vingers ( of dildo ) langzaam in en uit schuift en af en toe even de G-spot mee pakken ( alleen druk geven is genoeg) is een goed recept voor gierend klaarkomen.
Jullie communiceren nu, dus leidt hem eens zoals jij wil dat hij het doet.
Een vrouwenlijf is nu eenmaal net iets gecompliceerder dan een mannenlijf dus enige guidance is best handig. Voor een man is de aanblik van een vrouw die op haar knietjes voor je zit en af en toe geil opkijkt al 50% van de lol dus dat is simpeler O-)
En als hij het echt goed doet zoals JIJ het aangeeft...dan komt die zin vanzelf wel ;)
pi_98058147
Haha, erg hilarisch hoor allemaal.
Voor zover ik weet ben ik daar goed schoon.
Ik was nooit met zeep, omdat dat de zuurgraad kan aanpassen, als ik het ooit ergens goed las.
Ik was gewoon met water.
En ben altijd netjes geschoren.
Dus dat zit wel goed ;)

Misschien is het inderdaad een idee om hierover te communiceren.
Misschien heeft hij een slechte ervaring?
Tot nu toe geef ik van die stille hints, op zijn gezicht zitten is geen optie en verre van geil lijkt me.
pi_98058233
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Snoezepoesz het volgende:
Haha, erg hilarisch hoor allemaal.
Voor zover ik weet ben ik daar goed schoon.
Ik was nooit met zeep, omdat dat de zuurgraad kan aanpassen, als ik het ooit ergens goed las.
Ik was gewoon met water.
En ben altijd netjes geschoren.
Dus dat zit wel goed ;)

Misschien is het inderdaad een idee om hierover te communiceren.
Misschien heeft hij een slechte ervaring?
Tot nu toe geef ik van die stille hints, op zijn gezicht zitten is geen optie en verre van geil lijkt me.
Stille hints werken niet bij mannen.
En op zijn gezicht gaan zitten ..pfft dat werkt wel hoor :) ( of t is mijn kink )
Maar vlak boven zijn gezicht hangen en dan masturberen..als hij daar niet geil van wordt..tja dan geef ik het op. Of je moet echt stinken natuurlijk :p
pi_98058499
Dat is inderdaad jammer van jullie mannen.
Ik vind 'wil je me beffen?' zo smekend klinken.
Echter heb ik ooit wel meegemaakt dat een jongen mij vroeg (in een relatie) of ik hem wilde pijpen en ik knapte er behoorlijk op af.
Ik vind het veel geiler om zoiets uit mezelf te doen, spontaan.
En eigenlijk was het fijn als m'n vriend dat ook deed, maar ik denk toch dat ik het hem moet aangeven.
Dat van mezelf mastruberen waar hij bij is, is misschien wel een idee.
pi_98058844
Ey Poesz, slapen jullie al samen? Ga je dan 's nachts eens vingeren en maak hem 'per ongeluk' wakker.
pi_98059281
Nee, nog niet.
Maar ik zal het onthouden, hahaha.
pi_98059299
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Echter heb ik ooit wel meegemaakt dat een jongen mij vroeg (in een relatie) of ik hem wilde pijpen en ik knapte er behoorlijk op af.
En eigenlijk was het fijn als m'n vriend dat ook deed, maar ik denk toch dat ik het hem moet aangeven.
Sjongejonge wat ben jij een aanstelster. Hoezo "knapte je daar behoorlijk op af"? Da's toch gewoon een vraag? Jezus hee.
pi_98059413
Dat jij daar geil van wordt is allemaal prima.
Ik vind het persoonlijk niks, omdat ik liever zoiets uit mezelf doe.
Ga me niet zitten uitmaken voor aansteller.
Reageer hier niet, als je het je toch niet aanstaat, zeikerd.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:45:11 #132
37769 erodome
Zweefteef
pi_98059718
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Het is ook fijner als het allemaal spontaan gaat, je dit soort dingen niet hoeft aan te geven, maar soms is het gewoon even niet zo en moet je iets aangeven om het duidelijk te krijgen.

En ik denk niet dat er veel mannen zijn die afknappen op een meid die ze erg leuk vinden die met rode koontjes heel voorzichtig aangeeft dat ze gebeft wil worden ;)
pi_98060046
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat jij daar geil van wordt is allemaal prima.
Ik vind het persoonlijk niks, omdat ik liever zoiets uit mezelf doe.
Ga me niet zitten uitmaken voor aansteller.
Reageer hier niet, als je het je toch niet aanstaat, zeikerd.
Jij verwacht dat je vriendje gedachten kan lezen.

Nou, prima als jij met je irreële verwachtingen wil blijven zitten, maar vind je het ook niet een beetje lullig voor je vriendje dat jij een heel topic opent over hem, met letterlijke citaten en alles en nog wat, jullie sexleven met dertig vreemden bespreekt, maar tegen hem niet eens duidelijk kan aangeven wat je wil?
pi_98060146
Ga mij niet vertellen hoe en wat ik schrijf.
Dat maak ik zelf wel uit.
Het is fijn dat er mensen zijn die wel volwassen reageren.
Gedraag je naar je leeftijd, zo te zien kost dat erg veel moeite.
Maar ga niet gefrustreerd lopen uitvallen tegen mij!
  zondag 12 juni 2011 @ 13:02:50 #135
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_98060273
Je vriend is een sukkel. Hij moet juist zeggen dat hij het niet wil, pas op het moment dat jij het wil en verder heel erg lief zijn. Wedden dat je hem dan nu al geneukt had?

Reverse Psychology O+
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_98060784
quote:
4s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:28 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom likt die lamlul TS niet, dan wil ze vanzelf wel meer. :')
Dit inderdaad :Y

Hoewel dit
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef LasTeR het volgende:

[..]

En zo ben je weer lekker omgepraat zonder dat je het door hebt. Vrouwen manipuleren is zoo makkelijk. :')
toch ook wel ergens wat waarheid heeft.
Hij doet verdrietig, hij zegt dat hij je niet meer onder druk zal zetten. En jij hebt hem vergeven, het is allemaal weer goed.
Als hij het nu subtieler aanpakt kan hij na het een paar dagen laten rusten gewoon weer proberen. En jij vindt hem ondertussen ookw eer die 'lieve leuke jongen' die het eerst was, want hij liet zn emoties zo goed zien.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_98060830
Klopt, Maniack28!
Ik denk dat daar wat inzit. ;)
  zondag 12 juni 2011 @ 13:18:44 #138
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98060869
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Snoezepoesz het volgende:
...
Wow, jij bergijpt helemaal niks van mannen, getuige dit hele topic, en zinnetjes als dezde vatten dat compleet samen.

1. Je hebt een 18-jarige knul die rustig maanden wacht op seks. Prijs je gelukkig. Bij een normale knul van 18 koken de hormonen driemaal daags over, en daar komt geen enkele rationele gedachte aan te pas.
2. Je denkt als een 16-jarige dat mannen stille hints kunnen snappen. Ga toch weg. Je vriend is degene die communiceert, jij bent degen die niet kan communicheren en het als een puber moet hebben van stille hints die geen mens ziet.
3. Een vrouw die op je gezicht gaat zitten, zo eentje willen we allemaal wel. Jouw idee daarover toont aan dat je nog heel wat schaamte te verliezen hebt in het minnespel.
4. Praat, praat, praat. Communiceer. Praat. En communiceer. en praat. En communiceer.
5. Stop met die stille hints en dingen die andere mensen maar woordeloos moeten snappen en aanvoelen. Dat werkt niet. Stilte heeft geen grammatica en geen betekenis.
6. Praat. En communiceer. En praat en communiceer. En als je niet kunt zeggen dat je gebeft wil worden, trek of duw dan gewoon zijn gezicht in je schoot, of ga op zijn gezicht zitten. Geven en nemen, dat is het recept op goede seks. Moeten raden, dat is een recept voor mislukking, ongeacht het geslacht.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98060973
Wat Augustus_Thijs zegt, klopt wel.
Ik heb het hem vergeven.
Hij moet het zeker geen volgende keer flikken, ik kijk door dit gebeuren wel iets anders naar hem.
Hij zal het best uit frustratie hebben kunnen zeggen, maar aan de andere kant, zoiets doe je niet zomaar.
En wat dat subtiliteit betreft, volgens mij zijn jullie mannen daar niet een al te grote ster in, of wel? ;)
pi_98061030
Drijfhout, mijn vriend is 20.
En dat is toch wel wat anders.
Ik ben degene van 18.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:27:49 #141
37769 erodome
Zweefteef
pi_98061205
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat Augustus_Thijs zegt, klopt wel.
Ik heb het hem vergeven.
Hij moet het zeker geen volgende keer flikken, ik kijk door dit gebeuren wel iets anders naar hem.
Hij zal het best uit frustratie hebben kunnen zeggen, maar aan de andere kant, zoiets doe je niet zomaar.
En wat dat subtiliteit betreft, volgens mij zijn jullie mannen daar niet een al te grote ster in, of wel? ;)
Mannen zijn niet van subtiel en stille hints.
Pas als je echt op elkaar ingespeeld bent kan een man soms een stille hint verstaan ;)
Maar ze moeten leren te kijken naar wat er gebeurd voordat iets gebeurd, het is dus niet zozeer dat ze stille hints beter gaan begrijpen, maar dat ze hebben geleerd dat die betreffende stille hint gevolgt wordt door een directe vraag, waardoor ze soms die betreffende stille hint begrijpen.

Sorry mannen, beetje erg generaliserend, maar stiekum wel een beetje waar ;)
  zondag 12 juni 2011 @ 13:28:43 #142
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98061241
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:23 schreef Snoezepoesz het volgende:
Drijfhout, mijn vriend is 20.
En dat is toch wel wat anders.
Ik ben degene van 18.
Ik ben 41. En de hormonen koken nog steeds dagelijks. Wat is er anders op 20 dan op 18? Pik je dat uit mijn reactie om op te reageren?

Ik heb echt de indruk dat jij een lieve aardige topgozer hebt als vriend, dat maakt dit topic zo ergerniswekkend om te lezen.
pi_98061259
Snoez , je snapt het nog steeds niet.
Je " vergeeft" hem...
Praat met hem..zeg wat je wilt..
Je wil dat hij je beft... zeg dat gewoon...mannen worden best geil van vrouwen die zeggen wat ze willen...je hoeft heus niet zoals in de porno fils zijn haren te grijpen en " eat my pussy u horny devil" te roepen maar even aangeven wat je lekker vind dat helpt wel.
Ik heb inderdaad het gevoel dat jullie allebei erg groen zijn op het gebied van sex.
Hij is al weer een stap verder en communiceert nog een beetje.
Hem " vergeven" is de eerste stap naar een scheve relatie waarin jij de frigide vrouw en hij de gefrustreerde man uithangt.
Dit is een recept voor ellende...
Praten praten praten....geef aan wat je lekker vind en wat niet.
Geen schaamte en geen gedoe..geloof me..elke man gaat voor een vrouw die aangeeft wat ze wil.
En wat je uitspraak betreft van " jullie mannen"
Spreek even lekker voor jezelf..mijn vriendin en ik praten over alles..over onze likes en dislikes..over onze kinks en onze wensen in bed en daar buiten.
Mijn sexleven is prima in orde
pi_98061310
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef erodome het volgende:

Andersom is het ook wel erg op zijn tijd hoor, ik denk dat we gewoon anders denken en dat wat jullie als voor de hand liggend ervaren gewoon niet snappen en andersom ook... maar als je een beetje op elkaar ingespeeld bent zal je elkaar wel erg goed begrijpen.
Rustig aan.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:34:05 #145
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98061455
quote:

[..]

Pas als je echt op elkaar ingespeeld bent kan een man soms een stille hint verstaan ;)
Maar ze moeten leren te kijken naar wat er gebeurd voordat iets gebeurd, het is dus niet zozeer dat ze stille hints beter gaan begrijpen, maar dat ze hebben geleerd dat die betreffende stille hint gevolgt wordt door een directe vraag, waardoor ze soms die betreffende stille hint begrijpen.

Waarom zou je sorrie zeggen ero? Er staat niks vervelends over mannen in je reactie, gewoon een terechte observatie, toch? En jij snapt duidelijk veel van wezens, mensen en dieren, mannen en vrouwen. Ik zou TS aanraden goed te luisteren naar iemand als jij die de wereld snapt.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:38:16 #146
37769 erodome
Zweefteef
pi_98061636
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Andersom is het ook wel erg op zijn tijd hoor, ik denk dat we gewoon anders denken en dat wat jullie als voor de hand liggend ervaren gewoon niet snappen en andersom ook... maar als je een beetje op elkaar ingespeeld bent zal je elkaar wel erg goed begrijpen.
Oh, helemaal waar hoor, andersom is er ook zat verwarring en gedoe.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:39:04 #147
37769 erodome
Zweefteef
pi_98061659
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Waarom zou je sorrie zeggen ero? Er staat niks vervelends over mannen in je reactie, gewoon een terechte observatie, toch? En jij snapt duidelijk veel van wezens, mensen en dieren, mannen en vrouwen. Ik zou TS aanraden goed te luisteren naar iemand als jij die de wereld snapt.
Ik hou van gedrag observeren, maar of ik het altijd juist interperteer is een 2de ;)
pi_98061803
Ja, dat pikte ik meteen op uit je reactie, drijfhout.
Maar je hebt wel gelijk.
Mijn vriend is verre van 'groen' op sexueel gebied.
Ik ben eerder het 'groentje' en ik moet toegeven dat ik het zeker spannend vind om dingen te moeten delen met een ervaren iemand.
Ook fijn.
Ik heb echt moeite met dingen te durven zeggen, wat nogal stom is, want zo kom je niet verder.

Ik weet niet, heb inderdaad wel enigzins moeite met communiceren.
pi_98062272
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, dat pikte ik meteen op uit je reactie, drijfhout.
Maar je hebt wel gelijk.
Mijn vriend is verre van 'groen' op sexueel gebied.
Ik ben eerder het 'groentje' en ik moet toegeven dat ik het zeker spannend vind om dingen te moeten delen met een ervaren iemand.
Ook fijn.
Ik heb echt moeite met dingen te durven zeggen, wat nogal stom is, want zo kom je niet verder.

Ik weet niet, heb inderdaad wel enigzins moeite met communiceren.
verre van groen ? op je 20e ?... komop..dan kom je net kijken.
Hij beft niet en wil perse neuken ?..
Nee..dan heb je echt veel ervaring..misschien dattie al lang neukt..maar dat geeft je geen ervaring
pi_98063080
quote:

[..]

Ben het met je eens hoor.
En ik hoop dat vrouwen in het algemeen hier achter komen.
Zou de communicatie flink verbeteren.
pi_98064586
Even voor de goede orde: wat is er nou precies opgelost? Vriendje voelde (terecht) aan dat hij over de grens was gegaan. Dat hij graag zo snel mogelijk wil neuken is echt niet uit de lucht hoor. Hij wou die escalatie gewoon oplossen, omdat hij je dan misschien kwijt is. En door die escalatie zou hij je sowieso niet kunnen neuken.

Ik zie nergens dat hij jouw argumenten in één keer begrijpt. Alleen wat in de lucht gelul. Maar misschien komt het nog steeds wel doordat je 'in een achtbaan' zit. Als je echt zo emotioneel snel geraakt bent moet je sowieso niet verwachten dat je met je vriendje dingen uitpraat. Tenminste, als ik naar mijzelf kijk. Dan is het ja en amen en trek ik mijn eigen plan ondertussen wel.

Het enige wat ik nu hoor is een emotioneel verhaal waar je niks aan hebt. Die gast denkt nu, en de aankomende weken, echt niet: als het moet wacht ik nog een jaar. Daarnaast praat hij ook nog met zijn vriend over seks en heeft die vriend een actief seksleven. Best link lijkt mij dat, die combinatie met zo'n leeftijd.
pi_98066423
Uh, ik sta als vrouw zijnde eerlijk gezegd aan zijn kant.

No way dat ik zo lang zou wachten.

Hm. Hij beft niet? Maffo.

EDIT: Okay, klinkt niet als een fijne vent nu ik het hele topic heb doorgelezen. Je bent wel beetje preus, daar zou ik me als vriend ook aan ergeren. Klinkt niet alsof dit echt allemaal goed in elkaar zit maar daar kom je vanzelf wel achter.

[ Bericht 17% gewijzigd door LuxorBeetroots op 12-06-2011 15:52:50 ]
pi_98067708
Dat is echt onzin.
Nu ineens is het mijn fout dat ik 'oh zo preuts' ben.
Degene hoort ook respect voor je te tonen, ongeacht of je nu seks wilt of pas over een halfjaar.
pi_98068097
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat is echt onzin.
Degene hoort ook respect voor je te tonen, ongeacht of je nu seks wilt of pas over een halfjaar.
Backfire topic :D
pi_98068116
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
EDIT: Okay, klinkt niet als een fijne vent nu ik het hele topic heb doorgelezen. Je bent wel beetje preus, daar zou ik me als vriend ook aan ergeren. Klinkt niet alsof dit echt allemaal goed in elkaar zit maar daar kom je vanzelf wel achter.
Ik moet me enigszins hierbij aansluiten, misschien ben je nu hartstikke verliefd op hem, Snoez, maar getuige je verhaal lijken jullie niet echt geweldig bij elkaar te passen. In ieder geval wel fijn dat je het hebt uitgepraat met hem, maar het initiële probleem blijft bestaan. Hoewel hij zijn excuses heeft aangeboden, is er een reëele kans dat hij nog steeds zo tegen jullie seksleven aankijkt, dus met een houdbaarheidsdatum..
pi_98068397
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Oja, want seks binnen een relatie van 18-20 jarigen is echt heel bizar.

Ik zou het ook niet (lang) zonder kunnen.
pi_98068502
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef Flixxy het volgende:
Oja, want seks binnen een relatie van 18-20 jarigen is echt heel bizar.

Ik zou het ook niet (lang) zonder kunnen.
Helemaal omdat er geen aanwijsbaar probleem mee is.
en dus geen oplossing,.
Behalve wachten tot je zaad een ons weegt.

Lijkt me bijzonder frustrerend, ook omdat dat tegen je gebruikt zal worden.

"Doe je zo vervelend? Nu ben ik echt NOOOIT klaar voor sex." :')
pi_98068622
Wat hebben jullie nu uitgesproken dan? :?

quote:
Goeiemorgen FOK!ers,

'Is goed.'
Ik zei niks terug.

Lekker duidelijk.

Liefs,

Snoezepoesz

pi_98068858
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:37 schreef Kabolter het volgende:
Wat hebben jullie nu uitgesproken dan? :?

[..]

Uit je gequote post haal ik eruit dat TS uit een moraal standpunt niet wil neuken binnen de eerste 3 maanden ookal is ze geil?

Goed uitgepraat ook, duidelijk hoe het nu verder gaat ^O^

Als ik TS's vriend zo hoor, klinkt het alsof hij TS aan het lijntje houdt en hoopt dat ze nog keer wil neuken. Ondertussen zoekt hij door naar een andere potentiële kandidaat om zijn zaad te lozen.
pi_98068869
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat is echt onzin.
Het is jouw fout niet, jij bent nou eenmaal zo. Ik begrijp er niks van maar het zei zo.

Maar ik zou dat niet als eigenschap van mijn partner willen. Ik vind dat geen kwestie van respect maar van behoefte. Een erg belangrijke behoefte voor veel mensen. Zeker op onze leeftijd heb ik geen zin in een partner die me lang laat wachten. Een halfjaar is echt.. poe. Seks hoort op een gegeven moment bij een relatie op een bepaalde leeftijd.

Dan nog vind ik dat je je relatie ff kritisch moet bekijken. Maar dat merk je vanzelf wel zoals ik al eerder zei. Echte communicatie is ver te zoeken. Bovendien zijn dit problemen die niet zomaar weggaan, komt op een gegeven moment weer terug 'to bite you in the ass'. Ervaring mee. Het beetje wegmoffelen met sorry's en kusjes gaat op langere termijnn niet werken.
pi_98069020
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Het is jouw fout niet, jij bent nou eenmaal zo.

Maar ik zou dat niet als eigenschap van mijn partner willen. Ik vind dat geen kwestie van respect maar van behoefte. Een erg belangrijke behoefte voor veel mensen. Zeker op onze leeftijd heb ik geen zin in een partner die me lang laat wachten. Een halfjaar is echt.. poe.
Van dittem.

Overigens bedoel ik met mijn posts niet te zeggen dat je (TS) meteen met je vriend het bed in moet duiken, misschien ben je er simpelweg nog niet aan toe. Maar ondertussen moet je wel beseffen dat je je vriend op deze manier wel aan het lijntje houdt, en het een kwestie van tijd is voor hij jou aan het lijntje houdt (zie mijn vorige post).

Het is gewoon onmogelijk dit van je vriend te vragen zonder echte reden, op deze leeftijd.
pi_98069119
^^ Exactly.

Want je hebt niet echt een reden namelijk. En als die er wel is, heb je die verteld aan je vriend? Want je bent gewoon geil maar wilt niet omdat....

Tja, daar zou ik niet op wachten. Als je nu gewoon toegeeft dat je er nog niet klaar voor bent of dat het nog niet goed voelt. Al zou ik me dan enigzinds beledigd voelen als partner na 3 maanden. :')

Kortom, ik begrijp TS niet. :')
pi_98069345
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Kortom, ik begrijp TS niet. :') neuken?
Graag :9~

Kijk. Zo makkelijk kan t zijn.
pi_98069365
Wat is nou 3 maanden?
Ik snap het niet.
Althans, voor mij is 3 maanden verre van een lange relatie.
Ik weet niet wat jullie 'lang' noemen dan, tegenwoordig...
pi_98069483
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat is nou 3 maanden?
Ik snap het niet.
Althans, voor mij is 3 maanden verre van een lange relatie.
Ik weet niet wat jullie 'lang' noemen dan, tegenwoordig...
Waar gaat het j nu eigenlijk om, te kunnen zeggen dat je geen slet bent want je deed het pas na 3 maanden? :')
pi_98069618
Ik kende mijn vriendin ruim 4 maanden voor wij iets deden of het een relatie noemde.

Ik noem het dan ook geen relatie zolang er geen seks in het spel is (en andersom spreek je af dat het geen relatie is, ondanks de seks. Lees: scharrel). Zonder seks heet het ''verkering'' als je 13 bent, of ''daten'' als je volwassen bent.

Overigens denk ik dat je je veel te veel laat leiden door moraal. Loop nou eens je pik vagina achterna. Wat is de achterliggende reden dat je niet wilt als je geil bent? Bang? Aangezien worden als slet? Niet speciaal genoeg? Spill it out girl.
pi_98069662
3 maanden is inderdaad geen lange relatie.

Maar wel een lange tijd voor mij en vele anderen om te wachten met seks. Seks is niet geheel iets wat uit liefde komt namelijk.. ook simpelweg uit behoefte. En als er iemand in je buurt waar tot je je voelt aangetrokken.. waarom je inhouden?
pi_98069684
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Helemaal omdat er geen aanwijsbaar probleem mee is.
en dus geen oplossing,.
Behalve wachten tot je zaad een ons weegt.

Lijkt me bijzonder frustrerend, ook omdat dat tegen je gebruikt zal worden.

"Doe je zo vervelend? Nu ben ik echt NOOOIT klaar voor sex." :')
Inderdaad. En ook totaal geen ontwikkeling ook. Zij hecht weinig waarde aan seks, is bang en dan hoeft het van haar maar niet.

Dat hij zo wel aan zijn trekken komt vraag ik mij ook erg af. Na 3 keer klaar gepijpt te zijn wil ik sowieso het wel weer eens anders doen. En dan heb ik de wetenschap dat ik het bij mijn vriendin ook anders kan doen. Hij weet van te voren al dat het óf klaarpijpen of trekken is. Mocht het mijn vriendin zijn dan zou ik bijna denken dat het een hoer is, ondanks dat ik totaal geen ervaring met hoeren heb.

Neuken zelf is al veel anders.
- Je kan elkaars lichaam voelen (ipv een hand of een mond)
- Elkaar in de ogen aankijken
- Dominantie bepalen en wisselen, de één bovenop, of de ander.
- Op verschillende plekken en van plek wisselen
- Samen naar een hoogtepunt toewerken. Niks is alleen al fijner klaarkomen als je vriendin net daarvoor klaarkomt. Laat staan tegelijk klaarkomen en uitgeput in elkaars armen vallen. Ipv een vriendin die eerst nog even moet doorslikken of het ergens anders moet deponeren.

Maar nog belangrijker. Weten dat je kan neuken zorgt er voor dat pijpen/beffen ook eindelijk de lading krijgt die het verdient. Klaarkomen door pijpen is gewoon veel minder fijn als je weet dat dat de enige optie is. Ik vind het al veel minder fijn om gepijpt te worden als het op een andere manier niet mogelijk is. En toen dat aan de orde was was dat maar een wekelijks iets.

Ik geef ook helemaal niet aan dat zij maar gewoon haar benen moet spreiden.
Ik geef aan dat hij haar situatie moet begrijpen, maar dat je niet iemand kan claimen/'voorliegen' door niet aan te geven of seks op (de korte) termijn mogelijk is. En als je dat al niet weet dan vind ik dat TS op zn minst iets moet ondernemen om er achter te komen/ontwikkelen naar iets waar vanuit dat eventueel wel mogelijk is. Of duidelijk zijn en aan te geven dat het er waarschijnlijk niet in zit en het misschien nog wel heel lang kan duren.

Maar goed, er staat nog een lange warme zomer te wachten. Dus ik denk dat de bom deze zomer vanzelf wel barst. Vooral als diegene ook nog eens alle verhalen op seksgebied moet aanhoren van vrienden en daar vast ook wel krijgt te horen hoe het nou met zijn seksleven staat.
pi_98069797
Waaruit maak jij op dat ik weinig waarde hecht aan seks?
Als dat werkelijk zo was liet ik mij na 3 weken al ontmaagden.
Ik hecht er juist veel waarde aan en wil er zeker van zijn.
Het is niet zomaar een beslissing die je binnen nu en 24 uur maakt.
Alsnog, ik kan wel enige gelijk opmaken uit de berichten.
Maar volgens mij zeggen jullie allemaal stuk voor stuk dat ik binnen de kortste keren gedumpt ga worden.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:06:34 #170
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_98069840
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
Maar volgens mij zeggen jullie allemaal stuk voor stuk dat ik binnen de kortste keren gedumpt ga worden.
En over 3 maanden lig je eindelijk op je rug en denk je "Is dit nu waar ik zo moeilijk over deed?"
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_98069903
Ja, dat geloof ik ook graag.
Ik weet dat ik het ook enorm opblaas voor mezelf.
pi_98069930
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, dat geloof ik ook graag.
Ik weet dat ik het ook enorm opblaas voor mezelf.
Mja, belangrijker is gewoon dat je zo'n ervaring deelt met iemand die echt om je geeft ipv een pummel die met z'n piemel denkt....
pi_98069996
Nee, maar we denken wel dat dit een terugkerend probleem is en dat jullie relatie niet lang stand gaat houden eerlijk gezegd. Als ik even voor de meesten hier spreek. Dit gaat niet over zijn met een simpel gesprekje.

Hij bedoelt over het feit dat jij seks in een relatie dus niet zo belangrijk vind, het staat niet op de 1/2/3de plek, anders had je wel seks al gehad.
pi_98070053
quote:
Nee, wij zeggen stuk voor stuk dat WIJ je zouden dumpen in deze situatie, en dat je god op je blote knietjes moet danken voor een vriend zoals de jouwe.
De arme jongen..
pi_98070063
Nee, ik vind het persoonlijk ook geen must.
Maar misschien is dat omdat ik het nog nooit meegemaakt.
Ik weet niet hoe het is en daarom kan ik er ook geen punt uit opmaken.
Hij wel.
pi_98070129
Wat arme jongen?
Alsof gepusht worden zo fijn is...
pi_98070156
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat arme jongen?
Wat zijn zijn verdere opties dan?
Voor hem is het wel een heikel punt.
Hij had je allang kunnen dumpen.
pi_98070169
Ja, hij gaf ook zeker aan dat, als hij niet om me gaf, hij al lang bij mij was weggeweest.
pi_98070217
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, hij gaf ook zeker aan dat, als hij niet om me gaf, hij al lang bij mij was weggeweest.
Nou dan.
Arme jongen.
pi_98070314
quote:
Je praat alleen maar vanuit jezelf. Daarom heb ik nog steeds niet het idee dat het uitgepraat is. Daarom vraag ik nog eens: wat en hoe is het uitgesproken?
Ik lees alleen maar dat hij heeft toegegeven. En als man zijnde is het voor mij heel makkelijk om te weten waarom: escalatie/ruzie = geen seks, in tegenstelling tot, geen ruzie = (kleine) mogelijkheid tot seks.

Seks zorgt er niet voor dat je gedumpt wordt. Als je niet interessant genoeg bent kan seks ervoor zorgen dat je nog net interessant genoeg bent.

Ik maak die keuze om seks te hebben binnen een minuut. Sterker nog, ik zou er niet langer over na kunnen denken. Het antwoord is toch hetzelfde, en niet altijd positief.

Nu krijgen we ineens te horen dat je niet gedumpt wilt worden. :?
Ik kan er nog wel een paar voor je bedenken, mocht je daar behoefte aan hebben.

Maar waar wil je overigens zeker van zijn? Zeg dan gewoon dat je twijfelt of zijn gevoelens oprecht zijn. Al zou het voor mij als vrouw zijnde heel makkelijk zijn. Ik zou gewoon met hem het bed in duiken. Je bent al 3 maanden samen en je kan er van genieten/leren. Hoe je je nu opstelt zorgt er alleen maar meer voor dat een eventuele relatie niet zal slagen. En een tip: als vrouw zijnde mag je heden ten dagen ook genieten van de seks. En hoef je je niet gebruikt te voelen als je na 3 maanden alsnog gedumpt wordt. Daarnaast hoef je ook niet bang te zijn dat de omgeving negatief over je denkt, ze zullen eerder met je te doen hebben mocht het toch zo uitkomen.
pi_98070350
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Nee, ik vind het persoonlijk ook geen must.
Maar misschien is dat omdat ik het nog nooit meegemaakt.
Ik weet niet hoe het is en daarom kan ik er ook geen punt uit opmaken.
Hij wel.
Denk dat je moet begrijpen dat het voor bijna iedereen wel echt een must is in hun relatie.
pi_98070386
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat arme jongen?
Hij wordt nu verplicht tot geen seks. Een vagina vastgebonden aan een stok met touw die voor hem uit wordt gehouden. Waarbij hij niet inziet dat die stok aan hem vast zit en hij er dus met geen mogelijkheid in de buurt kan komen. Er is bij hem amper iets bekend over het hoe en waarom en daarom zal hij ook totaal niet kunnen helpen of begrip voor de situatie kunnen hebben.
pi_98070419
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Die probeert het gewoon goed te praten. Jou gerust te stellen en dat je denkt 'oh wat is ie toch lief eigenlijk'. Waardoor je het uiteindelijk wel toe zal laten.

IN de tussentijd is dit
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef Flixxy het volgende:

Als ik TS's vriend zo hoor, klinkt het alsof hij TS aan het lijntje houdt en hoopt dat ze nog keer wil neuken. Ondertussen zoekt hij door naar een andere potentiële kandidaat om zijn zaad te lozen.
ook niet erg onwaarschijnlijk.
Klinkt mij (hoe erg ook) ook wel bekend in de oren. Rond die leeftijd, als je net een (paar jaar) ontmaagd bent, dan ga je daarna echt niet nog even een half jaar braaf zitten wachten.
pi_98070456
Jullie zien het allemaal van zijn kant, of niet?
pi_98070522
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Nee hoor... ik denk alleen de geile rukpubertjes....

Mijn antwoorden staan er ook ergens tussen....
pi_98070527
quote:
Ja.
Jouw kant kan ik me gewoon niet inleven, omdat je er zo wazig over doet, je legt het ook totaal niet uit.
Waardoor hij het ook niet kan begrijpen.
pi_98070540
Omdat we jouw punt over seks niet begrijpen denk ik. Kun je meer uitleggen waarom je nu bang bent om seks te hebben?
pi_98070566
quote:
Nee hoor, we krijgen het allemaal van jou te horen.
En eerst was er aardig wat sympathie, maar zelfs tegen vreemden kan je niet uitleggen over het hoe en waarom. Laat staan dat we denken dat je vriend je wel begrijpt.

En er lopen hier genoeg mensen rond met levenservaring. En ik ben bang dat er genoeg mensen zo denken als Thijs, ik, Flixxy en anderen.
pi_98070700
Zal ik het dan maar zeggen iedereen?

Ik denk niet dat ze goed bij elkaar passen. Het gaat niet om de seks, maar de relatie is op zich gewoon niet goed.
pi_98070762
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef AcquiredDreams het volgende:

[..]

Nee hoor... ik denk alleen de geile rukpubertjes....

Mijn antwoorden staan er ook ergens tussen....
Maar jij denkt niet dat na 3 maanden geen seks in combinatie de onzekerheid of het er ooit van zal komen in combinatie met geen duidelijkheid over wat het probleem is ervoor zorgt dat mensen met hun pik denken?

Ik zou geen kledingzaak meer binnen kunnen lopen. Bang dat ik de seksuele frustratie die ik op heb gebouwd vier op onschuldige etalagepoppen :) . Die frustratie is dan niet alleen gekomen door niet kunnen neuken maar ook door de frustratie die zo'n vriendin opwekt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die een neukbeurtje buiten de deur op die manier goed kunnen praten. Vooral als er op dat moment alcohol in het spel is. En dat heeft naar mijn idee niks te maken met het karakter van iemand. Ondanks dat het geen goede actie zou zijn.
pi_98070828
Ik heb meerdere malen mijn angst voorgelegd, en dat is pijn.
Tevens nu ook de persoon, voor zijn frustratie was ik er heilig van overtuigd dat ik het met hem wilde.
Nu vraag ik het me af.
En het feit dat je zegt dat zijn woordjes mij gerust hebben gesteld, is ook zo.
pi_98070883
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Ik denk niet dat ze goed bij elkaar passen. Het gaat niet om de seks, maar de relatie is op zich gewoon niet goed.
Dat idee had ik ook al een beetje. De vriend geeft hele fijne signalen waarbij TS in de wolken loopt. Maar ondertussen krijgt ze per ongeluk ook genoeg signalen binnen die dat tegenspreken. Ondanks dat ze die niet wil weten. En om die uit te schakelen/tackelen is niet neuken een zekerheid en bevestiging in één.

Maar dit alles is wel heel voorbarig en niet echt ergens op gebaseerd.
pi_98070971
Je moet ook wel bedenken dat je hem behoorlijk aan het teasen bent..

Kijk, stel je voor hij zou hetzelfde doen met.. iets wat jij heel graag met hem zou willen doen (naar een pretpark weet ik het). Op een gegeven moment raak je gefrustreerd dat het maar niet gebeurt terwijl je wel bevestiging krijgt dat het gebeurt.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Maar dit alles is wel heel voorbarig en niet echt ergens op gebaseerd.
Jawel. Na 3 maanden al behoorlijk wat problemen.. TS der vriend maakt haar onzekerder. Ze bespreken problemen niet echt goed. En TS wilt geen seks met haar vriend omdat het niet goed voelt volgens mij. Klinkt niet echt als een relatie waarin je jezelf kan zijn.
pi_98070981
quote:
Nee dat niet. Ik vind dat je het niet moet als je het niet echt wilt. Vraag me alleen af wat je reden precies is. Jij hebt het de hele tijd over die 3 maanden, maar ik snap niet echt wat die 3 maanden ermee te maken hebben. Wie zegt dat je het over 3 maanden wel wilt. Het voelt goed of het voelt niet goed, en dat heeft helemaal niks met tijd te maken lijkt me zo.
pi_98071242
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Je moet ook wel bedenken dat je hem behoorlijk aan het teasen bent..

Kijk, stel je voor hij zou hetzelfde doen met.. iets wat jij heel graag met hem zou willen doen (naar een pretpark weet ik het). Op een gegeven moment raak je gefrustreerd dat het maar niet gebeurt terwijl je wel bevestiging krijgt dat het gebeurt.

[..]

Jawel. Na 3 maanden al behoorlijk wat problemen.. TS der vriend maakt haar onzekerder. Ze bespreken problemen niet echt goed. En TS wilt geen seks met haar vriend omdat het niet goed voelt volgens mij. Klinkt niet echt als een relatie waarin je jezelf kan zijn.
En zij ziet die frustratie weer als een karaktereigenschap. Terwijl ik mij ook wel kan bedenken dat 3 maanden in die situatie verkeren toch wel kan zorgen voor uitspraken die niet overeen komen met mijn karakter en enigszins overtrokken zullen zijn. Waardoor TS nog langer de boot af zal houden.

Kortom: ze maken het beiden erger en erger. En gaan over een paar weken beiden op zoek naar de negatieve bevestiging. De bevestiging dat het toch niks gaat worden. Waardoor beide kampen van hieruit de daaruit vloeiende acties goed zullen praten.

Volgens mij is vreemdgaan niet eens zo ver weg. Anders snap ik niet waarom hij dat aan de orde brengt of dat TS dat aan de orde brengt.
pi_98071341
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Kabolter het volgende:

[..]

En zij ziet die frustratie weer als een karaktereigenschap. Terwijl ik mij ook wel kan bedenken dat 3 maanden in die situatie verkeren toch wel kan zorgen voor uitspraken die niet overeen komen met mijn karakter en enigszins overtrokken zullen zijn. Waardoor TS nog langer de boot af zal houden.

Kortom: ze maken het beiden erger en erger. En gaan over een paar weken beiden op zoek naar de negatieve bevestiging. De bevestiging dat het toch niks gaat worden. Waardoor beide kampen van hieruit de daaruit vloeiende acties goed zullen praten.
En uiteindelijk game over.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:40:27 #197
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98071353
quote:
Goeiemorgen FOK!ers,

Liefs,

Snoezepoesz
Ik vind het heel, heel erg gemaakt overkomen. Ik zou maar uitkijken.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:41:40 #198
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98071412
simpel, als jij er niet aan toe bent en hij dat niet wil accepteren wijs hem de deur!
want moet sex doen als je het wil.. en niet als verplichting omdat je vriend anders een ander zoekt of wil.

misschien gaat hij nu wel heletijd vreemd om sex te hebben met een ander, en als jullie het gedaan hebben dat hij stoer doet tegen zn vrienden " ik heb haar ontmaagd" dan dumpt hij je en voel jij je klote.

gewoon wachten dus :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98071665
quote:
Je hebt volgens je gevoel gehandeld en duidelijk grenzen gesteld, dat is heel goed, trek je aub niets aan wat anderen hier verder over te melden hebben, het is jouw gevoel, jouw lichaam; jouw beslissing. Iemand die je zou verlaten omdat jij deze stap (nog) niet wil zetten kan je beter de deur wijzen; het is dan duidelijk waar diegene zijn prioriteiten liggen.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:48:30 #200
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98071771
quote:
Dump hem, neem mij, ik wacht wel :* :P
pi_98072065
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik heb meerdere malen mijn angst voorgelegd, en dat is pijn.
pi_98072230
Als je niet normaal wilt reageren of mij belachelijk gaat maken, rot dan maar op.
Onvolwassen gedrag zeg, jeetje.
pi_98072304
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:59 schreef Snoezepoesz het volgende:
rot dan maar op.
Onvolwassen gedrag.
:D

Maar kom op, dat is toch een stompzinnige reden?
Je wilt het wel, het is niet het idee dat je er nog niet klaar voor bent,
Je bent bang voor pijn en daar zit die arme sukkel al maanden op te wachten? :')
pi_98072323
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

En uiteindelijk game over.
Zo erg is dat niet eens voor TS.
Dit zal de bevestiging voor haar zijn dat ze gelukkig correct heeft gehandeld. Want het is toch uitgekomen.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:01:53 #205
313962 alexmeijer
pi_98072325
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

:D

Maar kom op, dat is toch een stompzinnige reden?
Je wilt het wel, het is niet het idee dat je er nog niet klaar voor bent,
Je bent bang voor pijn en daar zit die arme sukkel al maanden op te wachten? :')
dat is gewoon een achterlijke reactie

als ze niet wil hoeft ze geen reden voor te hebben.

nee = nee
pi_98072415
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

nee = nee
Ik denk dat haar vriend daar anders over denkt..
pi_98072495
quote:

[..]

nee = nee
Yeah right. Je partner zegt; ik wil geen seks en je reargeert daar gewoon op met; okidoki!

Ik begrijp er gewoon helemaal niks van. Dat beetje pijn dat je misschien gaat hebben.. je krijgt er toch veel meer voor terug. De eerste keer gaat ooit gebeuren. :N Ja het gaat beetje pijn doen, dat is nu eenmaal zo, get over it. Ik vind dat niet echt een goede reden.
pi_98072556
quote:

Als jij hier de eisen-loze gentleman wil spelen, die zeeën van tijd en het geduld van een steen heeft ok, maar dat kan je niet verwachten in een relatie.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:09:32 #209
313962 alexmeijer
pi_98072582
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:08 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Als jij hier de eisen-loze gentleman wil spelen, die zeeën van tijd en het geduld van een steen heeft ok, maar dat kan je niet verwachten in een relatie.
sorry,, ik heb een relatie gehad van 1.5 jaar met een meisje die geen sex wou voor het huwelijk.
Totaal geen problemen mee gehad, en ik wou ook geen sex met een ander meisje of bleef aandringen enz.

Ik accepteerde gewoon haar keuze, en dat zou iedereen moeten doen.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:11:04 #210
313962 alexmeijer
pi_98072629
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Yeah right. Je partner zegt; ik wil geen seks en je reargeert daar gewoon op met; okidoki!

Ik begrijp er gewoon helemaal niks van. Dat beetje pijn dat je misschien gaat hebben.. je krijgt er toch veel meer voor terug. De eerste keer gaat ooit gebeuren. :N Ja het gaat beetje pijn doen, dat is nu eenmaal zo, get over it. Ik vind dat niet echt een goede reden.
Als zij het nu nog niet wil, dan zou hij daar rekening mee moeten houden of gewoon een slet zoeken die hij de eerste dag al kan neuken als het daar om gaat.

Genoeg meiden die met iedereen en alles neuken "omdat anders hun vriendje weggaat".

Nee, als zij het niet wil.. ongeacht de reden is dat een geldige reden.
Wil jij als jongen een meisje die je de eerste dag al kan neuken, zoek je toch een ander? genoeg sletjes die dat ook doen.

maar ga niet lopen zeiken bij je vriendin als ze het nog niet wil.

Zo krijg je meiden die op hun 12e/13e al ontmaagd zijn.
Door jongens die blijven aandringen (of het gewoon doen, verkrachters)
pi_98072675
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Als zij het nu nog niet wil, dan zou hij daar rekening mee moeten houden of gewoon een slet zoeken die hij de eerste dag al kan neuken als het daar om gaat.

Genoeg meiden die met iedereen en alles neuken "omdat anders hun vriendje weggaat".

Nee, als zij het niet wil.. ongeacht de reden is dat een geldige reden.
Wil jij als jongen een meisje die je de eerste dag al kan neuken, zoek je toch een ander? genoeg sletjes die dat ook doen.

maar ga niet lopen zeiken bij je vriendin als ze het nog niet wil.
WTF man. Ga jij maar met een non trouwen, hier ga ik niet serieus op reargeren.

Seks hoort in een relatie voor heel erg veel mensen en jij noemt na 3 maanden seks hebben een sletje? Get real.

Je haalt er van alles bij dat hier helemaal niet mee te maken hebt. Dat jij seks in een relatie niet belangrijk vindt betekend dat jij de grote uitzondering bent. Voor veel mensen maakt het een relatie compleet, ik zou niet zonder kunnen.

Dat vindt jij blijkbaar een geldige reden maar niemand zou dat pikken. Wat een bullshit.
pi_98072712
Ik denk dat TS het genot en de behoefte van seks (nog) niet snapt door onervarenheid, en daarom de dikke vinger aan haar vriend geeft.

TS: het is prima dat je (nog) geen seks wilt, maar dan wens ik je succes met een relatie aangaan. Tenzij de man met je op dezelfde lijn zit (en dat zal een enkeling zijn) geef ik je relatie nul kans van slagen.

Je lijkt nu een redelijke leuke jongen te hebben ontmoet, en misschien is dat wel goed genoeg voor je eerste keer? De ware bestaat niet, dus ga daar vooral niet op zitten wachten.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:14:19 #213
313962 alexmeijer
pi_98072746
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

WTF man. Ga jij maar met een non trouwen, hier ga ik niet serieus op reargeren.

Seks hoort in een relatie voor heel erg veel mensen en jij noemt na 3 maanden seks hebben een sletje? Get real.

Je haalt er van alles bij dat hier helemaal niet mee te maken hebt. Dat jij seks in een relatie niet belangrijk vindt betekend dat jij de grote uitzondering bent.
Nee hoor, de TS wil ook nog geen sex dus ik ben zeker geen uitzondering.
Verder, 3 maanden is behoorlijk snel voor iemand die maagd is en het ook nog niet wil.
Dan begin je elkaar net een beetje te kennen , dus ik snap haar hele reden dat ze nog geen sex wil.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:15:14 #214
313962 alexmeijer
pi_98072776
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:13 schreef Flixxy het volgende:
Je lijkt nu een redelijke leuke jongen te hebben ontmoet, en misschien is dat wel goed genoeg voor je eerste keer? De ware bestaat niet, dus ga daar vooral niet op zitten wachten.
Of hij dumpt haar naar 5 maanden net als bij zn ex... misschien wou die het ook wel niet en sex gehad en daarna dumpen?

Zou TS blij mee zijn.
pi_98072811
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:14 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Nee hoor, de TS wil ook nog geen sex dus ik ben zeker geen uitzondering.
Verder, 3 maanden is behoorlijk snel voor iemand die maagd is en het ook nog niet wil.
Dan begin je elkaar net een beetje te kennen , dus ik snap haar hele reden dat ze nog geen sex wil.
Je bent echt wel een uitzondering met het libido van een steen.

En ga TS niet aanleren dat jouw attitude normaal is bij een jongen van 20.. die gozer moet misschien wel wat geduld hebben maar seks is normaal in een relatie na een bepaalde tijd en op een bepaalde leeftijd.
pi_98072860
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

sorry,, ik heb een relatie gehad van 1.5 jaar met een meisje die geen sex wou voor het huwelijk.
Totaal geen problemen mee gehad, en ik wou ook geen sex met een ander meisje of bleef aandringen enz.

Tsja die verhalen ken ik.

Stelletje uit een gelovig dorp dat geen seks voor het huwelijk mochten. Lagen geregeld naast elkaar, zij met een natte doos en hij met een stijve. Hij/zij ging dan maar even wat anders doen of naar huis, anders zouden er ''ongelukken'' gebeuren :')

Overigens zou ik sowieso geen vriendin willen die gelovig is.
pi_98072901
quote:

[..]

nee = nee
Er is ook helemaal niks mis met nee. Ik ga er echter vanuit dat TS dit niet zo duidelijk naar haar vriendje communiceert. Volgens mij is er ook geen enkele jongen die denkt dat de grens bij 4, 5 of 6 maanden zal liggen. Die gast is 20 en zij is ook al 18. Ze zijn geen 15/16 meer.

Je kan mij dan niet vertellen dat je verwacht dat het er nu wel eens van zal komen. Laat staan dat je ondertussen niet iets meer om je heen gaat kijken. Vooral met de zomer in aantocht en wat dat voor gevolgen heeft.

Daarnaast lijkt het mij dat door die onduidelijkheid ze alleen maar verder van elkaar raken. Frustratie kan niet geuit worden want zij praat misschien niet makkelijk en het is een gevoelig onderwerp. Dus acties die voortvloeien uit de frustratie zullen makkelijk geaccepteerd worden door hem (zoals ontrouw). Misschien wou hij eerst ook wel seks omdat hij van haar houdt en neigt het nu steeds meer naar loon na arbeid. Wie zal het zeggen.

Daarnaast hebben sommigen het wel over dumpen. Maar TS houdt zeer waarschijnlijk de schijn hoog waardoor ze zelf niet snel gedumpt zal worden. Zie het als een vorm van liegen. Iets waar ook wat van te zeggen valt. Het is van haar kant ook niet verstandig om te zeggen wanneer het dan wel zal plaatsvinden. Maar iets meer duidelijkheid en zelf werken aan het probleem is er ook niet bij. Het moet allemaal maar van zijn kant komen, het begrip, de onthouding en dit een positieve lading geven. Naar mijn idee helpt onduidelijkheid daar niet bij. Sterker nog, ze verpest het door haar houding niet alleen voor zichzelf, maar ook voor hem. Wees dan gewoon duidelijk en neem het voor lief dat je gedumpt wordt. Sterker nog, door die duidelijkheid te geven weet je nog meer waar je aan toe bent.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:23:22 #218
179075 hugecooll
pi_98073058
Ik denk dat je beter vrijgezel kan zijn, dan een vriendin hebben waar je het niet mee mag doen. Dat komt wel na de overgang :')
In principe heeft hij nu een normale vriendin, die tegelijkertijd zijn seksleven blokkeert
pi_98073096
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Zou iedereen moeten doen? :') Zij accepteerde jouw keus van seks voor het huwelijk toch ook niet?
pi_98073180
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:15 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Of hij dumpt haar naar 5 maanden net als bij zn ex... misschien wou die het ook wel niet en sex gehad en daarna dumpen?

Zou TS blij mee zijn.
Het zou niet zo kunnen zijn dat je gewoon niet leuk genoeg voor elkaar bent?

Mijn langste relaties en heftigste relaties waren stuk voor stuk de relaties waarbij wij aardig snel het bed in zijn gedoken. Soms zelfs eerst seks en daarna pas daten. Sterker nog, zo is mijn huidige relatie begonnen. Dus zoveel zegt dat niet: lang blijven wachten.

Het zegt helemaal niks, naar mijn idee. Het enige wat volgens mij echt ervoor kan zorgen is dat je er veel meer van verwacht. Dat zij al een middelmatig meisje is maar dat je het idee hebt dat seks met haar het einde is. Maar dat ze stinkt, er als een plank bij ligt of niets wil/onderneemt. Of dat ze er de volgende ochtend echt lelijk uitziet.

Door seks zelf kan het niet snel uitgaan. Het plaatje is misschien dan compleet en het blijkt da misschien wel dat ze toch niet leuk genoeg is. Geen seks kan er alleen voor zorgen dat hij niet eerlijk is. Dus een relatie niet ziet zitten, maar gewoon wil kijken of ze qua seks bij elkaar passen. Of haar gewoon een keer wil neuken.

Er is geen enkele relatie die stand heeft gehouden doordat er geen seks was, maar wel mogelijk was en waarbij minimaal 1 partij dat wel zag zitten. Het zorgt er misschien alleen voor dat alles wat duidelijker wordt. Daarnaast is TS nog maagd, dus qua bedprestaties kan ze niks mis doen en volgens mij is er daaronder ook niks verkeerd bij haar.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:31:38 #221
313962 alexmeijer
pi_98073366
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Zou iedereen moeten doen? :') Zij accepteerde jouw keus van seks voor het huwelijk toch ook niet?
andersom dude. lezen.

ik accepteerde haar keuze :) en ik lig er niet wakker van wel/geen sex.

Als ik met iedereen sex wou was ik wel vrijgezel gebleven toen :)

en ja, ik heb 3 jaar lopen rond neuken, maar dat hoefde voor mij daarna al niet meer.
pi_98073404
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:31 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

andersom dude. lezen.

ik accepteerde haar keuze :)
Ja, maar zij de jouwe niet. :)
  zondag 12 juni 2011 @ 18:32:58 #223
313962 alexmeijer
pi_98073414
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, maar zij de jouwe niet. :)
zie edit :)
pi_98073742
Bedoel je daar dan mee dat je helemaal geen behoefte had meer aan seks binnen je relatie?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2011 18:41:49 ]
  zondag 12 juni 2011 @ 18:42:26 #225
313962 alexmeijer
pi_98073771
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:41 schreef Chai het volgende:
Bedoel je daar dan mee dat je helemaal geen behoefte had meer aan seks binnen je relatie?
daarmee bedoel ik, elk persoon met gezond verstand accepteert de keuze van de gene die maagd is en nog geen sex wil.

als je dat niet kan, moet je een ander zoeken :)
pi_98073777
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:31 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

andersom dude. lezen.

ik accepteerde haar keuze :) en ik lig er niet wakker van wel/geen sex.

Als ik met iedereen sex wou was ik wel vrijgezel gebleven toen :)

en ja, ik heb 3 jaar lopen rond neuken, maar dat hoefde voor mij daarna al niet meer.

Maar het lijkt wel alsof jij het accepteren van de keuze direct koppelt aan er vrede mee hebben. TS stelt het niet eens zo duidelijk, dus er valt niks te accepteren. Niet op basis van begrip in ieder geval.

Ik zou in jouw geval die keuze zeker te weten wel accepteren. En ik zou dat zonder problemen de rest van mijn leven vol kunnen houden. ;) Sterker nog, als ze getrouwd is zal ik er niet eens seks mee hebben. :)
pi_98074135
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:13 schreef TR08 het volgende:
Als je alleen uitstelt vanwege angst of pijn of dat het niet lukt zou ik daar snel mee kappen. De angst zal nooit verdwijnen, de eerste keer kan wat pijn doen maar dat is meestal heel beperkt.

Koop voor je eerste keer gewoon een pot glijmiddel (eros/pjur ofzo...haal goed spul) en gebruik dat gewoon wanneer nodig. Als het pijn doet kun je wat gebruiken, als het niet nodig blijkt gewoon lekker laten staan.

En als "het niet lukt" de eerste keer...so what? Er is altijd een tweede, derde, vierde, ... kans. De eerste keer vrijen is maar zelden geweldig voor beiden. Sex wordt pas beter als je meer ervaring opbouwt ;)

Ik kan me de frustratie van je vriendje goed indenken, helemaal omdat hij geen enkel uitzicht heeft op dat jouw angst voorbij zal gaan.

Persoonlijk zou ik een relatie niet direct uit maken omdat mijn partner niet aan sex durft te beginnen, aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat door de frustratie van het wachten na een paar maanden de relatie zo beschadigt dat ik er geen zin meer in zou hebben.

Dat heeft niets met eisen stellen te maken, maar alleen met hoe datgene wat in je relatie gebeurt je gevoelens beinvloedt. Hij kan van jou niet eisen dat je aan sex begint, maar jij ook niet van hem dat hij het maar leuk moet blijven vinden zonder sex.

Maar het is jouw leven, jouw lichaam, jij bepaalt wat er met jou gebeurt :) Ik denk alleen dat je nu -omdat je het uitstel alleen vanwege angst zegt te doen- met name jezelf tekort doet.
Goede post, sluit mij hierbij aan.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:06:23 #228
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_98074735
Ben ik de enige die denkt dat wanneer zij er nog niet aan toe is, dat de andere logischerwijs dit behoort te accepteren? Je zit in een relatie, dus er is liefde aanwezig, houden van, geven en nemen. Als de ander dit niet kan accepteren, dan is de liefde dus niet sterk genoeg. Normaal gesproken zou liefde boven seks moeten staan, lijkt me. Als (nog) geen seks hebben een reden is om haar te dumpen dan kun je niet echt spreken van een goede relatie en/of echte liefde.

My two cents (en zoo cliché :'))
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:08:07 #229
313962 alexmeijer
pi_98074816
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat wanneer zij er nog niet aan toe is, dat de andere logischerwijs dit behoort te accepteren? Je zit in een relatie, dus er is liefde aanwezig, houden van, geven en nemen. Als de ander dit niet kan accepteren, dan is de liefde dus niet sterk genoeg. Normaal gesproken zou liefde boven seks moeten staan, lijkt me. Als (nog) geen seks hebben een reden is om haar te dumpen dan kun je niet echt spreken van een goede relatie en/of echte liefde.

Nee.

De laatste 2 pagina's gingen over dat ik het niet normaal vind dat mensen het niet accepteren.
Blijkbaar vinden de meeste fokkers dat hij haar gewoon moet neuken,, of ze nou wil of niet.

Ik ben het met jouw post eens dus :)
pi_98075298
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:

Oké, maar TS is bang dat het pijn doet, sluit zich daardoor af, doet er niks aan en gebruikt het heel misschien wel als bevestiging of hij haar leuk genoeg vindt.

Dan knapt bij hem de bom (al is het vast veel minder erg) en is het hek van de dam.
Ondertussen heeft TS zich in zo'n situatie gebracht dat het eerder uit de hand zal lopen dan dat het goed zal zijn. Naar mijn idee is er ook totaal geen duidelijkheid en kan er dus ook geen begrip zijn. Lieve, geruststellende woordjes zijn niet mogelijk. Het enige wat hij kan zeggen is dat hij het zogenaamd begrijpt. Iets wat hij kan zeggen omdat hij misschien zelf wel toekomst ziet. Zij zegt niet wat haar dwars zit en hij mag al helemaal niet zeggen wat hij er van vindt. Dan worden in dit topic al meteen de woorden 'acceptatie' en 'respect' geslingerd.

Liefde zou boven seks moeten staan. Maar die kwalificering heeft niks te maken met de verwachting die iemand van een relatie heeft. Of dat een relatie stand zou moeten kunnen houden zonder seks. Laat staan dat liefde zo sterk zou moeten zijn dat seks een bijzaak is. Dat liefde op zich voldoende zou moeten zijn.

We willen dat wel allemaal heel graag geloven, maar het is zeker niet een heel breed gedragen iets en dient niet kosten wat kost als normaal gezien te worden. Of als eikpunt.

TS heeft andere verwachtingen. Verwachtingen die helemaal niet zo vreemd zijn, maar hij heeft ook zo zijn verwachtingen. TS weet waar ze aan toe is, al wordt het steeds onduidelijker. Maar het vriendje weet niks. Sterker nog, die wordt volgens mij juist voor de gek gehouden.
pi_98075390
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Nee.

De laatste 2 pagina's gingen over dat ik het niet normaal vind dat mensen het niet accepteren.
Blijkbaar vinden de meeste fokkers dat hij haar gewoon moet neuken,, of ze nou wil of niet.

Ik ben het met jouw post eens dus :)
Dat is helemaal niet waar. Maar het zou wel eerlijk zijn om het eerlijker te brengen. Zodat hij ook zijn keuze kan maken. Bij haar blijven of de relatie stoppen. Nu kan hij niks en wordt hij aan het lijntje gehouden. Want reken maar dat TS eerder signalen afgeeft dat seks er binnenkort wel inzit dan dat ze aangeeft dat het de eerste komende tijd/jaar er absoluut niet in zit.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:19:41 #232
313962 alexmeijer
pi_98075400
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Kabolter het volgende:

[..]

TS weet waar ze aan toe is, al wordt het steeds onduidelijker. Maar het vriendje weet niks. Sterker nog, die wordt volgens mij juist voor de gek gehouden.
mss heeft dr vriendje wel met 200 mensen lopen neuken (elke keer een ander) en heeft hij aids of weet ik veel wat voor ziektes allemaal?

ik snap wel dat ze zo voorzichtig is
  zondag 12 juni 2011 @ 19:20:54 #233
313962 alexmeijer
pi_98075462
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Maar het zou wel eerlijk zijn om het eerlijker te brengen. Zodat hij ook zijn keuze kan maken. Bij haar blijven of de relatie stoppen. Nu kan hij niks en wordt hij aan het lijntje gehouden. Want reken maar dat TS eerder signalen afgeeft dat seks er binnenkort wel inzit dan dat ze aangeeft dat het de eerste komende tijd/jaar er absoluut niet in zit.
Yup, en dan mag hij.. en zul je net zien dat daarna een reply komt van TS haar heeft gedumpt.. omdat het hem puur om die keer ging :)

Daarna was hij weer uit gekeken zoals bij zn ex
pi_98075481
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

mss heeft dr vriendje wel met 200 mensen lopen neuken (elke keer een ander) en heeft hij aids of weet ik veel wat voor ziektes allemaal?

Condoom? Wat is dit nou weer voor argument. Je vertrouwt je partner toch wanneer deze vertelt met hoeveel en wat.
pi_98075530
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Yup, en dan mag hij.. en zul je net zien dat daarna een reply komt van TS haar heeft gedumpt.. omdat het hem puur om die keer ging :)

Dit verzin je gewoon, dat staat nergens.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:23:13 #236
313962 alexmeijer
pi_98075592
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dit verzin je gewoon, dat staat nergens.
Misschien omdat het bij veel (95%) van de 20 jarige zo zijn? heeft iets met puber-tijd dan wel stoer doen bij vrienden te maken :)
pi_98075652
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Misschien omdat het bij veel (95%) van de 20 jarige zo zijn? heeft iets met puber-tijd dan wel stoer doen bij vrienden te maken :)
Ja hoor, verzin het maar weer. Je weet dat helemaal niet, dus lul niet. Jouw argumenten slaan nergens op dus je verzint ze maar gewoon.

Er zijn zat jongens die niet zo zijn. Mijn god.

Jij bent echt totaal niet serieus te nemen. Wat een kutargumenten :') Alleen maar gebaseert op vooroordelen. Alsof elke tienerjongen zo in elkaar steekt, er zijn er zat met goede relaties en die wel te vertrouwen zijn. Je kent de vriend van TS niet.
pi_98075889
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dit is waar. TS is niet eerlijk naar haar vriend toe, klaar. Ze zegt niet wat ze wil tegen hem.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:29:55 #239
313962 alexmeijer
pi_98075922
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ja hoor, verzin het maar weer. Je weet dat helemaal niet, dus lul niet. Jouw argumenten slaan nergens op dus je verzint ze maar gewoon.

Er zijn zat jongens die niet zo zijn. Mijn god.

Jij bent echt totaal niet serieus te nemen. Wat een kutargumenten :') Alleen maar gebaseert op vooroordelen. Alsof elke tienerjongen zo in elkaar steekt, er zijn er zat met goede relaties en die wel te vertrouwen zijn. Je kent de vriend van TS niet.
laat me raden, jij bent naar haar aan het DM'en dat jij haar vriend wel wil vervangen?
pi_98076030
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:29 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

laat me raden, jij bent naar haar aan het DM'en dat jij haar vriend wel wil vervangen?
Ik ben een heterosexuele vrouw. Hoppa, je laatste redding om je stompzinnige standpunten te verdedigen heeft ook zero effect.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:33:41 #241
313962 alexmeijer
pi_98076074
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik ben een heterosexuele vrouw. Hoppa, je laatste redding om je stompzinnige standpunten te verdedigen heeft ook zero effect.
dat zeggen ze allemaal op internet :') "ik ben vrouw"
pi_98076102
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

dat zeggen ze allemaal op internet :') "ik ben vrouw"
Wat een fucking idioot ben jij. :')

Doet niet eens moeite om je standpunten te verdedigen en slaat nu een andere laan in. Ja hoor wijf, kom maar terug zodra je normaal kunt reargeren op mijn punten.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:35:28 #243
313962 alexmeijer
pi_98076177
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat een fucking idioot ben jij. :')

Doet niet eens moeite om je standpunten te verdedigen en slaat nu een andere laan in. Ja hoor wijf.
Simpel weg omdat je een MENING niet hoeft te verdedigen.
Dezelfde reden dat als zij zegt: ik wil geen sex, geen reden voor nodig hoeft te hebben (mijn mening).
pi_98076297
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:35 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Simpel weg omdat je een MENING niet hoeft te verdedigen.
Dezelfde reden dat als zij zegt: ik wil geen sex, geen reden voor nodig hoeft te hebben (mijn mening).
Oftewel je weet niet hoe, want je hebt ook wel door dat je laatste posts nergens op sloegen. Tyf op uit dit topic dan. :)
pi_98076382
alexmeijer ik respecteerde je mening 2 pagina's geleden nog wel, hoewel ik het niet helemaal begreep, maar nu sla je al meerdere posts de meest bizzare ongefundeerde shit uit.

Daarom doe je nu niet meer mee. Ga lekker trollen in KLB ofzo. :W
pi_98076489
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Flixxy het volgende:
alexmeijer ik respecteerde je mening 2 pagina's geleden nog wel, hoewel ik het niet helemaal begreep, maar nu sla je al meerdere posts de meest bizzare ongefundeerde shit uit.

Daarom doe je nu niet meer mee. Ga lekker trollen in KLB ofzo. :W
Daarom. Het begint een beetje op een troll te lijken inderdaad. Zijn mening was valide tot hij opeens met die onzinnigheid en vooroordelen kwam.

Zoals Jan Jaap van der Wal zou zeggen; U doet niet meer mee. :)
pi_98076784
quote:

[..]

Dat is een ziekelijke, onzekere vorm van op zoek gaan naar de bevestiging. Daarnaast heb je ook nog gewoon condooms en testen.

Ik heb geneukt, ben aan de kant gezet (na 3 maanden!) dus het komt door het neuken. Onzin. Vooral in deze situatie. Je denkt toch ook niet: ik heb geneukt en ik heb een relatie. Dus door neuken krijg je een relatie. Je gebruikt dit alleen maar wanneer het zo uitkomt. Dus de uitslag is altijd positief.

En dan nog. Wat als het zou gebeuren: beter dat ze er nu achter zal komen dan over een jaar. Dan heeft ze een jaar gewacht, neukt ze eindelijk en wordt ze gedumpt. Dat zou ik nog vele malen lulliger vinden. Daarnaast krijg je sowieso geen duidelijkheid. Want stel dat haar vriendje over een paar weken het licht ziet en het uitmaakt. Dan vraag je jezelf pas af of hoe het komt en kan je jezelf wel helemaal voor je kop slaan door dat puberale gedrag wat er aan vooraf ging. Maar dat is het punt van mij ook helemaal niet. TS werkt heel erg hard mee aan slechte beeldvorming qua vriendje en is zelf heel erg onduidelijk. En daarna emotioneel ook nog eens zwaar over te toeren als de bom een keertje barst.

Dan praten ze het uit, dan vraag je wat hij dan begrijpt en dan doet ze volgens mij net alsof ze de vraag niet begrijpt of hem niet wil/kan beantwoorden. Terwijl ik dan zeker ben dat hij haar totaal niet begrijpt. Iets wat natuurlijk ook erg moeilijk is.

Sowieso is TS op dit punt heel erg onduidelijk. Ze zegt dat het door de eventuele pijn komt, maar heeft het in haar reactie over onderwerpen als 'vreemdgaan' en 'bang om gedumpt te worden'. Waarna ze daarna het er weer over heeft dat het alleen de angst voor de pijn is.
pi_98076997
In be4 ''ik heb een kleine piemel dus wil TS wel pijnloos ontmaagden'' :D
  zondag 12 juni 2011 @ 20:07:42 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98077827
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Daarom. Het begint een beetje op een troll te lijken inderdaad. Zijn mening was valide tot hij opeens met die onzinnigheid en vooroordelen kwam.

Zoals Jan Jaap van der Wal zou zeggen; U doet niet meer mee. :)
Ja laten we die scheve lip die om zichzelf lacht erbij halen. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_98078053
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja laten we die scheve lip die om zichzelf lacht erbij halen. :')
Die neukt er sowieso wel op los, zeker sinds (of juist niet) ie getrouwd is met:

Laten we het over het beffen maar niet hebben. Als ik hem zo hoor praten doet hij dat terwijl hij tegelijk geile dirty talk schreeuwt.
pi_98080662
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Dat zei ik ff terug al en is waarschijnlijk meer reden dat ze niet wil dan de angst voor pijn. Die angst is helemaal niet reëel, omdat ze het nog nooit heeft geprobeerd en genoeg mensen al hebben gezegd (waaronder ik) dat de eerste keer helemaal geen pijn hoeft te doen als je er niet zo'n probleem van maakt en gewoon doet wat goed voelt. Maar het voelt niet goed en dat komt niet alleen door haar, maar de combinatie van vriend en TS. Vriend van TS en TS maken er nu zo'n probleem van, dat de kans dat ze nu nog met hem wil steeds kleiner wordt.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:21:29 #252
179075 hugecooll
pi_98082093
Naja ik kan het van haar vriend wel begrijpen. Als het nou uit principe was oid dat ze (nog) niet wil, dan valt dat nog te begrijpen, maar als pijn het enige probleem is...
  zondag 12 juni 2011 @ 22:10:43 #253
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98085876
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef hugecooll het volgende:
Naja ik kan het van haar vriend wel begrijpen. Als het nou uit principe was oid dat ze (nog) niet wil, dan valt dat nog te begrijpen, maar als pijn het enige probleem is...
Principe is ook maar een smoes om nog niet te hoeven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_98091375
quote:
Goeiemorgen FOK!ers,

'Is goed.'
Ik zei niks terug.

Liefs,

Snoezepoesz
Nou fijn dat het goed is afgelopen uiteindelijk,

Leek wel of ik een tekst uit een boek las ofzo :P
pi_98092105
Hahaha, ja.
Ik heb alles wel letterlijk geciteerd. :P
pi_98093661
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Wat de fuck?
In wat voor wereld leef jij. :')

Alex is stiekem een meisje dat net gedumpt is door haar vriendje volgens mij. :')
Nu ontwikkeld ze een gruwelijke haat jegens alle mannen omdat ze zelf op die "leuke foute boy" viel.
Dit is ook de reden dat ze de naam Alex Mijer heeft gekozen, de naam van die foute jongen, die ze op deze manier een loer wil draaien. :')
Goed bezig alexmijer :')
pi_98094541
Mijn vriend heeft 9 maanden gewacht... Hij was ook maagd dus ik denk dat hij daarom meer geduld had. Ik had het wel veel eerder gewilt, maar elke keer op het punt dat hij er in wou komen wees ik hem af. Ook kwam hij een keer een beetje erin, zelfs toen wees ik hem af.. En elke keer toonde hij begrip, zonder te zeuren. Hij vond het natuurlijk wel ontiegelijk kut.. Maar ook ik was bang voor de pijn..(en ja dat deed het ook)

Maargoed, op een gegeven moment wou ik het weer proberen.. en mn vriend wees me af.. Hij vertelde dat hij het kut vond dat ik hem telkens afwees als ie weer een boner heeft. En hij zei dat hij wist dat ik hem weer ging afwijzen voor de tigste keer. En dat ik toch een keer door die zure appel heen moest bijten. Ik begreep hem, en hij had gelijk. En niet veel later is "het" gebeurt.

Nu paar jaar later hebben we nog steeds een goede relatie. Seks is gewoon leuk en je kunt vollop van elkaar genieten.Kleine nadeel. Dat hij een kerel is met ervaring heeft wel iets in hem losgemaak. Hij wilt het altijd en overal.. Als ik niet wil dan blijft ie doorzeuren... En soms reageert ie wel eens af, hij zegt van niet maar ik merk het wel aan zn huiding :') Maargoed daar kan ik mee leven :9

Ik zou niet lang w8en als ik jou was(als het om die pijn gaat), je bent bang voor de pijn en ja dat gaat meestal dan pijn doen.. Maar daarna valt het mee
pi_98094899
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef be-strong het volgende:
Mijn vriend heeft 9 maanden gewacht... Hij was ook maagd dus ik denk dat hij daarom meer geduld had. Ik had het wel veel eerder gewilt, maar elke keer op het punt dat hij er in wou komen wees ik hem af. Ook kwam hij een keer een beetje erin, zelfs toen wees ik hem af.. En elke keer toonde hij begrip, zonder te zeuren. Hij vond het natuurlijk wel ontiegelijk kut.. Maar ook ik was bang voor de pijn..(en ja dat deed het ook)

Maargoed, op een gegeven moment wou ik het weer proberen.. en mn vriend wees me af.. Hij vertelde dat hij het kut vond dat ik hem telkens afwees als ie weer een boner heeft. En hij zei dat hij wist dat ik hem weer ging afwijzen voor de tigste keer. En dat ik toch een keer door die zure appel heen moest bijten. Ik begreep hem, en hij had gelijk. En niet veel later is "het" gebeurt.

Nu paar jaar later hebben we nog steeds een goede relatie. Seks is gewoon leuk en je kunt vollop van elkaar genieten.Kleine nadeel. Dat hij een kerel is met ervaring heeft wel iets in hem losgemaak. Hij wilt het altijd en overal.. Als ik niet wil dan blijft ie doorzeuren... En soms reageert ie wel eens af, hij zegt van niet maar ik merk het wel aan zn huiding :') Maargoed daar kan ik mee leven :9

Ik zou niet lang w8en als ik jou was(als het om die pijn gaat), je bent bang voor de pijn en ja dat gaat meestal dan pijn doen.. Maar daarna valt het mee
Hij niet voor eeuwig waarschijnlijk.

Nee, ff serieus. Jij wachtte serieus 9 maanden enkel om de pijn? Op een gegeven moment heb je toch gewoon veel te veel zin?

Waarom vallen mannen op toevallig vaak op preutse vrouwen.. :{
pi_98095340
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Is dat zo?

Ik heb het in elk geval wel echt gehad met die aardappelzakken.
pi_98095345
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Hij niet voor eeuwig waarschijnlijk.

Nee, ff serieus. Jij wachtte serieus 9 maanden enkel om de pijn? Op een gegeven moment heb je toch gewoon veel te veel zin?

Ik wachtte niet... Het gebeurde gewoon na 9 maanden.. Overigens... toen mijn vriend met mij kreeg ging hij er niet van uit dat ik ging seksen voor het huwelijk omdat ik uit een moslimfamilie kom.. Uiteindelijk viel het allemaal mee voor hem..

Aub, ga niet boos worden omdat ik 9 maanden "w8te". Dat alles bij jou zo vlekkeloos ging hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ik probeer ts uit te leggen waarom het onnodig is om te w8en..
pi_98095473
9 maanden, tering.
Vraag voor de grap eens aan hem hoe een enorme egodeuk hij daarvan kreeg?
Keer op keer afgewezen worden.
Dat kan niet goed zijn voor je zelfrespect.
pi_98095528
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef be-strong het volgende:

[..]

Ik wachtte niet... Het gebeurde gewoon na 9 maanden.. Overigens... toen mijn vriend met mij kreeg ging hij er niet van uit dat ik ging seksen voor het huwelijk omdat ik uit een moslimfamilie kom.. Uiteindelijk viel het allemaal mee voor hem..

Aub, ga niet boos worden omdat ik 9 maanden "w8te". Dat alles bij jou zo vlekkeloos ging hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ik probeer ts uit te leggen waarom het onnodig is om te w8en..
Ben niet boos. Hoezo zou ik boos zijn daarom? Maar okay, je uitleg verklaart wel wat. Vlekkeloos :') ?

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Is dat zo?

Ik heb het in elk geval wel echt gehad met die aardappelzakken.
Ik ben nu nog single. :') Nee kidding aside, maar ik hoor veel gozers die het gewoon normaal vinden dat hun vriendin nooit seks wil ofzo. Of niet zo avontuurlijk in bed zijn. Terwijl dat naar mijn mening niet normaal is.

Ik snap het wel, ik zou mijn vriend ook niet dumpen als die een laag libido zou hebben.. zou me wel erg irriteren na een tijdje. Maar lijkt gewoon alsof mannen onbewust tot preutse vrouwen worden aangetrokken.
pi_98095794
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik ben nu nog single. :') Nee kidding aside, maar ik hoor veel gozers die het gewoon normaal vinden dat hun vriendin nooit seks wil ofzo. Of niet zo avontuurlijk in bed zijn. Terwijl dat naar mijn mening niet normaal is.
Dat dacht ik ook altijd.
3 jaar een vriendin gehad die er als een aardappelzak bij lag.
Ik dacht dat dat normaal was, dat alle vrouwen zo waren.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?

Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ? :')

Tot ik weer single was. Wow, er ging een wereld voor me open!
En wat een verdomd magische wereld was dat!
Zou ik de vriend van TS ook aanraden btw. ;)
pi_98095988
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?

Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ? :')

Mja, als je maar met 1 persoon naar bed gaat word dat de standaard.

Vandaar dat ik dacht dat mannen niet zo van beffen hielden. Nu blijkt dat anders. :)

Hoezo leggen vrouwen je dat idee op :') Veel vrouwen durven gewoon niet zo/niet zo'n behoefte aan..
pi_98096158
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Veel vrouwen durven gewoon niet zo/niet zo'n behoefte aan..
Ik heb hele andere zaken gemerkt ;)
Vrouwen denken even vaak aan sex als mannen.
Ze doen alleen alsof dat niet zo is.

Misschien een beetje het Masterkey en kloteslot verhaal dat hier achter zit?
pi_98096231
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik heb hele andere zaken gemerkt ;)
Vrouwen denken even vaak aan sex als mannen.
Ze doen alleen alsof dat niet zo is.

Misschien een beetje het Masterkey en kloteslot verhaal dat hier achter zit?
Ik kan het me niet voor stellen.. wat voor redenering had jouw ex voor haar behavior? Was ze wel geil maar dan wel een geile aardappelzak :') ?
pi_98096318
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voor stellen.. wat voor redenering had jouw ex voor haar behavior? Was ze wel geil maar dan wel een geile aardappelzak :') ?
Durfde zich niet te laten gaan.
Ingebouwde angst omdat dat "niet hoort".
pi_98096387
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Durfde zich niet te laten gaan.
Ingebouwde angst omdat dat "niet hoort".
Apart. Tja, ik weet alleen maar van meiden die niet zo veel behoefte aan seks hebben, dat ze daarom niet zo wild zijn in bed.

Misschien ligt het ook aan leeftijd.. en aan hoe je met seks omgaat. Of je er veel over praat enzo.

Preutse ex zeg, poeh ;)
pi_98096434
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Apart. Tja, ik weet alleen maar van meiden die niet zo veel behoefte aan seks hebben, dat ze daarom niet zo wild zijn in bed.

Misschien ligt het ook aan leeftijd.. en aan hoe je met seks omgaat. Of je er veel over praat enzo.

Preutse ex zeg, poeh ;)
Jij denkt dat vrouwen over het algemeen a-sexueler zijn dan mannen?
pi_98096520
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef juxtaposition het volgende:
9 maanden, tering.
Vraag voor de grap eens aan hem hoe een enorme egodeuk hij daarvan kreeg?
Keer op keer afgewezen worden.
Dat kan niet goed zijn voor je zelfrespect.
Ik zal het hem wel vragen :')
Het is al paar jaar terug, en op dat moment dacht ik meer aan me zelf denk ik. Maargoed die negen maanden hebben we nu wel ingehaald..

Trouwens mijn situatie is nogal andersss. Ik was bang voor de pijn maar ook andere dingen speelden een rol. Als mn familie weet over mn ontmaagding dan hang ik. Door met mn vriend naar bed te gaan veranderde ik meer aan mn leven behalve dat vliesje. ... Khad geen zin om seks te hebben voort eerst met ali baba op mn huwelijksnacht... Dus zo preuts ben ik eigenlijk niet ;)
pi_98096701
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Jij denkt dat vrouwen over het algemeen a-sexueler zijn dan mannen?
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die wat minder behoefte hebben aan seks dan het percentage mannen die dat heeft. (Namelijk vrijwel geen.)

Maar ik ken wel vrouwen die wel een tijdje geen zin in seks hebben en dat hoor ik een man niet zeggen.
pi_98096975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Ik snap het wel, ik zou mijn vriend ook niet dumpen als die een laag libido zou hebben.. zou me wel erg irriteren na een tijdje. Maar lijkt gewoon alsof mannen onbewust tot preutse vrouwen worden aangetrokken.
Lol, met wat voor mannen spreek jij dan? Die moeten wel erg braaf en schattig zijn..

Niet avontuurlijk, normaal vinden dat vriendin geen seks wil.
Dat is prima als je 50 bent(en het liefst dan nog niet trouwens). Seks hoort juist avontuurlijk te zijn, geil, vies, experimenteerderig, en zo vaak als leuk is.

Dus aangetrokken tot preutse vrouwen, mwoah, of trekken preutse vrouwen ook preutse mannen aan?
pi_98097068
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Lol, met wat voor mannen spreek jij dan? Die moeten wel erg braaf en schattig zijn..

Niet avontuurlijk, normaal vinden dat vriendin geen seks wil.
Dat is prima als je 50 bent(en het liefst dan nog niet trouwens). Seks hoort juist avontuurlijk te zijn, geil, vies, experimenteerderig, en zo vaak als leuk is.

Dus aangetrokken tot preutse vrouwen, mwoah, of trekken preutse vrouwen ook preutse mannen aan?
Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down. :) En dat is niet zo bij alle vrouwen.
  maandag 13 juni 2011 @ 01:02:13 #274
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_98097182
geloof geen reet wat TS zegt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_98097423
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
pi_98097461
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:

[..]

Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
Dat maakt hem een mietje. :) De mannelijke variant van preuts.
pi_98097663
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:

[..]

Ik dacht omdat ze het niet wilde vragen,
En hij denkt dat ze sowieso geen behoefte aan sex heeft.
pi_98100423
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat maakt hem een mietje. :) De mannelijke variant van preuts.
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden.. :N
pi_98101030
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb er zo een gehad. :'(
pi_98101033
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 03:29 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik heb er zo een gehad. :'(
:'(
Rustig aan.
pi_98101084
Ik ben een typische luie kerel en ga het liefst op mijn rug liggen. :P
pi_98101098
Die 2 gaan samen oud worden. Dat merk je aan alles.
pi_98102753
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down. :) En dat is niet zo bij alle vrouwen.
Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken O-)

Iedereen wil geile dirty sex..maar veel vrouwen die zijn er bang voor of onderdrukken het omdat ze geleerd hebben dat het niet mag of dat het vies/slecht/zondig is.
Met als gevolg een enorm complex, frigiditeit, vaginisme noem t maar op..allemaal het gevolg van Nurture niet Nature.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:03:14 #284
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98102906
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:

[..]

Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken O-)

Iedereen wil geile dirty sex..maar veel vrouwen die zijn er bang voor of onderdrukken het omdat ze geleerd hebben dat het niet mag of dat het vies/slecht/zondig is.
Met als gevolg een enorm complex, frigiditeit, vaginisme noem t maar op..allemaal het gevolg van Nurture niet Nature.
Pics or it didn't happen.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 13 juni 2011 @ 10:05:17 #285
179075 hugecooll
pi_98102932
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:

[..]
_O- _O-
pi_98102953
Ik zal voor jullie speciaal eens een dom. serie schieten en in het actie topic gooien oke ?
  maandag 13 juni 2011 @ 10:07:57 #287
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98102959
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:07 schreef helldeskr het volgende:
Ik zal voor jullie speciaal eens een dom. serie schieten en in het actie topic gooien oke ?
Ik zeg doen ^O^
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98103385
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Maar heeft hij dat echt gezegd dan? Want misschien heeft hij daar gewoon nog geen initiatief toe genomen, omdat hij dacht dat TS dat ook niet wilde. Is misschien een beetje stom, maar t zou kunnen.
pi_98103822
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?
  maandag 13 juni 2011 @ 11:22:26 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98104393
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende een aseksuele jongen

is dit hem? ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_98106319
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[ afbeelding ]
is dit hem? ;)
Het had z'n tweelingbroer kunnen zijn :') (serieus)
  maandag 13 juni 2011 @ 12:30:14 #292
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_98106748
Ik kan me nou echt niet voorstellen dat je bang bent voor seks. Ik bedoel; als je bloedjegeil bent denk je daar toch niet meer aan?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:49:09 #293
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_98107568
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:34 schreef pgrferrari het volgende:
TS moet nieuwe kleren gaan kopen :o
Bij H&M is het sale :Y :P

Maar goed om te horen ;)
Is het Sale bij H&M?????
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:45:15 #294
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_98117301
Welke vent wil er nou niet het poesje van zijn vriendin likken.... das toch lekker joh!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_98118306
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?
Niet zo aanvallend. Gewoon, dat lieve jongens waarvan je het niet denkt, mij vaak verbazen dat ze ook een erg dirty kant hebben.

En dat vind ik dus niet tellen een asexuele jongen. Elke jongen die seks wilt, wil ergens deep down sowieso dirty seks.
pi_98120881
:N My god.. reacties van sommige mensen hier.. niet normaal

Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.

Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?
Want in dat eerste geval, vind ik je wel heel goedkoop...

Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.
Dus TS, trek je niets aan van al die rare reacties hier!

Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan! :P
pi_98121218
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:

Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.

Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?

Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.

Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan! :P
Wat een onzin. :')
pi_98121453
quote:

TS gaf aan als reden de pijn. Ze vinden dat een beetje een rare reden, en terecht.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:29:10 #299
37769 erodome
Zweefteef
pi_98121971
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd.

Het is heel simpel, zal het voor de zoveelste keer vertellen...

De vrouw een hoog libido heeft wordt vaak niet als relatie matriaal gezien, want die wil, net als de man, gewoon seks hebben regelmatig en zal dus of veel relatie's achter elkaar hebben, of zonder relatie van bil gaan(of lange relatie, dat zou ook nog kunnen, maar iig beschikking over seks).

Veel jongens/mannen willen nogsteeds een vrouw die in het bezit is van een geilheidsknopje die alleen hij aan kan doen en netjes uitdoet als hij klaar is.
Dat bestaat dus niet!

De vrouw met het hoog libido had die voor jou ook en na jou ook, maar nee, veel willen een schattig kuis engeltje, maar gaan janken als mevrouw ook echt kuis blijkt te zijn.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen en is dat wat bout gesteld allemaal, maar hier komt het wel op neer.
pi_98123535
Mooie uitleg. :)

Daarom zei ik ook, waarom vallen mannen toch altijd toevallig op preutse vrouwen.
pi_98132686
quote:

Zo, jij bent goed in selectief lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')