abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98015952
Goedemorgen FOK!ers,

Zoals jullie zien ben ik vrij nieuw hier.
Ik heb dit account iets eerder aan gemaakt, maar heb er toen verder nooit meer naar om gekeken.

Nu heb ik echter jullie hulp nodig voor het volgende probleem...

Ik ben een jonge meid van 18 jaar oud.
Sinds 3 maanden heb ik een relatie met een 20-jarige jongen.
Voor mij heeft hij een relatie gehad van 5 maanden, waarin hij ook seks met haar heeft gehad.
Hij weet van mij dat ik er nog niet klaar voor ben.
(Ik ben nog maagd)
Vanaf het begin zei hij dat hij op me zal wachten en dat ik het rustig aan moet doen.
Gisteren was het een heel ander verhaal...
Hij SMSte dat hij de laatste tijd nogal in de war is en het even niet meer weet.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat meneertje geen halfjaar kan wachten totdat we seks hebben.
(Dat halfjaar wat bewijze van bedoelt, vertelde hij, maar het raakte mij enorm!)
Ik voelde me kwaad en verdrietig.
Hij zei dat 3 maanden zijn grens was en zijn geduld een keer opraakt.
Met andere woorden: ik heb een limiet van binnen nu en 3 maanden.
Overduidelijk heb ik hem laten merken hoe erg mij dit raakte.
Voor 1 seconde dacht ik dat onze relatie hier zou eindigen, hij die er een eind aan zou maken, omdat 'sommige dingen te sloom gaan', zoals hij zei.

Verder hebben we wel gewoon orale seks, echter zonder enkele vorm van penetratie.
Omdat ik bang ben voor pijn of dat het de eerste keer niet zal lukken.

Liefde maakt echter wel blind, vanavond komt hij hier en ik heb speciaal voor hem zijn lievelingsijs gekocht.

De klap kwam hard aan, maar ik besef dat ik misschien wel veel te lief voor hem ben.

Ik ga het hem zeker niet gemakkelijk maken vanavond, maar eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe.
Ik vergeet alles, zodra hij zijn lippen op de mijne drukt.
Maar ik wil hem zeker confronteren na dat hele gedoe van gisteren.

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik ben zo gek op hem, maar dit heeft me enorm geraakt en bovendien ook nog eens onder druk gezet.
Is 3 maanden wachten op seks echt zo moeilijk voor jullie mannen? (of vrouwen)

Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...

Liefs,

Snoezepoesz
  zaterdag 11 juni 2011 @ 05:54:39 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_98015957
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:48 schreef Snoezepoesz het volgende:
Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...
:?
pi_98015958
Als je iets niet snapt, zeg het dan gewoon.
Ik zit niet op kutreacties te wachten.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 05:57:59 #4
179075 hugecooll
pi_98015963
Eerst zeg je dat je nog niet aan neuken toe bent en vervolgens zeg je dat je geen maagd meer bent

De :? leek me duidelijk genoeg
pi_98015964
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.

Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd. :N Echt, stomme, domme zet van hem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98015969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.

Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd. :N Echt, stomme, domme zet van hem.
wat ben je lekker wijs lieve isa, op de vroege ochtend ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 06:08:53 ]
pi_98015971
Hugecooll,

Lees verder naar boven, 'Ik ben NOG maagd'.

En Isabeau,

Het klopt wat je zegt.
Ik kan mij ergens ook in hem verplaatsen.
Je beschrijft mijn gevoel helemaal goed!
Zo voel ik mij ook en eerlijk gezegd durf ik hem niet hiermee te confronteren vanavond, maar het moet wel.
Hij gaf aan dat hij zo lang bij me blijft, omdat hij gek op me is.
Anders was hij al lang weggeweest.
Ik ben bang om in tranen uit te barsten, dat hij mij niet zal begrijpen en er een punt achter zet.
Hoe kan ik dit aanpakken?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:12:09 #8
179075 hugecooll
pi_98015979
Misschien een idee om hem uit te leggen "waarom" je er nog niet aan toe bent en onder welke omstandigheden je denkt er wel aan toe te zijn
pi_98015981
Ik sluit me aan bij wat Isa zegt. Misschien hang je er zelf ook wel iets te veel gewicht aan, maar het is en blijft jouw keus wanneer je wordt gepenetreerd en wanneer niet, om het maar plat te zeggen. Als hij niet met jouw zelfbeschikkingsrecht kan leven is hij je niet waard, hoe leuk je hem nu ook vindt. Ik zou zeggen: doe of laat niks waar je spijt van denkt te krijgen. Er is niet echt een tactvolle manier om dit duidelijk te maken zonder dat je vaag wordt of toegeeft, dus zeg gewoon tegen hem hoe jij je hierbij voelt en kijk wat er gebeurt. Dan weet je meteen van wie of waarvan hij meer houdt: van jou of van seks.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:25:35 #10
179075 hugecooll
pi_98015986
Het zal voor hem trouwens wel "handig" zijn om te weten hoe lang hij ongeveer zou moeten wachten, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
pi_98015988
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:25 schreef hugecooll het volgende:
Het zal voor hem trouwens wel "handig" zijn om te weten hoe lang hij ongeveer zou moeten wachten, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
Maar dan zet je er weer druk achter! Hoe moet zij nou weten of ze volgende week, volgende maand of over een jaar toe is aan ontmaagding? Ik vind dat een vreemd voorstel. Daarbij gaan dat soort dingen doorgaans toch spontaan en als jij gaat zeggen: "nou, eerste week van juli wil ik denk ik wel" is er geen enkele spontaniteit meer en wordt het nòg veel beladener voor snoezepoes. Nee, hier kan zij geen datum aan gaan hangen hoe graag haar vriend dat ook zou willen.

Verder sluit ik me ook aan bij Trinity :Y (wat zijn we weer eensgezind deze vroege morgen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:31:38 #12
179075 hugecooll
pi_98015990
Meer een "ik ben er bijna klaar voor" of een "ik ben er nog lang niet klaar voor". Niet een datum prikken :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:58:08 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98016036
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98016046
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat ik hiermee tot een oplossing kan komen.
Hoe Trinity het zegt is mooi gedaan, of hij houdt meer van mij, of van seks.
Nu maar hopen dat hij voor mij kiest.
Ik ga me nu klaarmaken en daarna naar m'n werk.
Is ook wel even goed voor me, even m'n hoofd leeg maken.

Denk dat ik vanmiddag nog wel even post en anders als ik deze avond achter de rug heb. ;)

Liefs,

Snoezepoesz
pi_98016072
Pfft ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Als je gewend bent gewoon sex te hebben en dan opeens een meid die moeilijk gaat zitten doen, bang is ervoor etc. Allemaal leuk en aardig maar zou ik ook niet aan meedoen op m'n 20e. Leuk als je 16 bent of zo.

Heb ik ook een keer gehad, die dame was ook 18. Ik ben er uiteindelijk vandaar gegaan met een griet die een paar jaar ouder was, die neukte me tenminste keihard suf ipv te miepen dat ik op moest passen en zo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98016102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!
I'm sexy and I know it!
Alles heeft een eind, maar een worst heeft er twee...
  Boks-Chick zaterdag 11 juni 2011 @ 08:04:55 #17
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98016177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 07:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pfft ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Als je gewend bent gewoon sex te hebben en dan opeens een meid die moeilijk gaat zitten doen, bang is ervoor etc. Allemaal leuk en aardig maar zou ik ook niet aan meedoen op m'n 20e. Leuk als je 16 bent of zo.

Heb ik ook een keer gehad, die dame was ook 18. Ik ben er uiteindelijk vandaar gegaan met een griet die een paar jaar ouder was, die neukte me tenminste keihard suf ipv te miepen dat ik op moest passen en zo.
Ik voel je liefde, echt.

:')
lolwut
  zaterdag 11 juni 2011 @ 08:14:31 #18
288024 Sperma
Jullie weten niks.
pi_98016219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 07:39 schreef Zanziee het volgende:

[..]

Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!
Oh ja? Die soort dreigt dan uit te sterven. Sorry, maar ik kan geen halfjaar wachten voor seks. Ik begrijp je vriend ook volkomen, alleen stelt hij zich wel heel erg aan.
pi_98016225
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik voel je liefde, echt.

:')
Liefde? Kom op zeg, dat komt pas na een jaar of zo. De 1e maanden is puur: lust.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98016250
Beide. :')

Hij moet niet zo'n eikel zijn om te zeggen dat je seks MOET hebben voor die en die tijd, dan ben je het gewoon niet waard.

Maar TS hoeft ook weer niet zo aanstellerig doen door het continue uit te stellen. Dat je bang bent dat het een ramp wordt en pijn gaat doen kan ik mij wat bij voorstellen. Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.

Dus ga het nu niet daarvoor uitstellen, dan kan je blijven uitstellen.

Nu moet je het trouwens wel een half jaar uitstellen, gewoon om je vriend te pesten. Moet hij maar niet zo dom zeggen dat hij seks moet hebben. :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:03:48 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98016522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:

Daar sluit ik me maar bij aan.
  Milf zaterdag 11 juni 2011 @ 09:12:46 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_98016598
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.

Denk daar maar eens over na.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:20:44 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98016668
Als dit zijn manier is om aan te geven dat hij iets wil, zou ik daar zwaar op afknappen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98016669
Ik vind jouw argumenten om maagd te blijven niet erg steekhoudend. Over 6 maanden zal je nog steeds bang zijn dat het niet lukt, of dat het pijn doet.

Dus waarom probeer je het niet gewoon? Hij is een enorme oetlul geweest om het zo op de spits te drijven, maar lijkt mij eerder frustratie dan iets anders. Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen en om eerlijk te zijn snap ik hem ook wel een beetje. Dat gezemel over: als hij echt van me houdt, dan wacht hij wel...........we leven niet in boeketreeksland. Sex is een onderdeel van een volwassen relatie imo.

Dit gezegd hebbende, als je echt niet wilt moet je het niet doen, dat lijkt me duidelijk, het is jouw beslissing.
pi_98016728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
...
Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen ...
Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 09:28:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')