Goedemorgen FOK!ers,
Zoals jullie zien ben ik vrij nieuw hier.
Ik heb dit account iets eerder aan gemaakt, maar heb er toen verder nooit meer naar om gekeken.
Nu heb ik echter jullie hulp nodig voor het volgende probleem...
Ik ben een jonge meid van 18 jaar oud.
Sinds 3 maanden heb ik een relatie met een 20-jarige jongen.
Voor mij heeft hij een relatie gehad van 5 maanden, waarin hij ook seks met haar heeft gehad.
Hij weet van mij dat ik er nog niet klaar voor ben.
(Ik ben nog maagd)
Vanaf het begin zei hij dat hij op me zal wachten en dat ik het rustig aan moet doen.
Gisteren was het een heel ander verhaal...
Hij SMSte dat hij de laatste tijd nogal in de war is en het even niet meer weet.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat meneertje geen halfjaar kan wachten totdat we seks hebben.
(Dat halfjaar wat bewijze van bedoelt, vertelde hij, maar het raakte mij enorm!)
Ik voelde me kwaad en verdrietig.
Hij zei dat 3 maanden zijn grens was en zijn geduld een keer opraakt.
Met andere woorden: ik heb een limiet van binnen nu en 3 maanden.
Overduidelijk heb ik hem laten merken hoe erg mij dit raakte.
Voor 1 seconde dacht ik dat onze relatie hier zou eindigen, hij die er een eind aan zou maken, omdat 'sommige dingen te sloom gaan', zoals hij zei.
Verder hebben we wel gewoon orale seks, echter zonder enkele vorm van penetratie.
Omdat ik bang ben voor pijn of dat het de eerste keer niet zal lukken.
Liefde maakt echter wel blind, vanavond komt hij hier en ik heb speciaal voor hem zijn lievelingsijs gekocht.
De klap kwam hard aan, maar ik besef dat ik misschien wel veel te lief voor hem ben.
Ik ga het hem zeker niet gemakkelijk maken vanavond, maar eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe.
Ik vergeet alles, zodra hij zijn lippen op de mijne drukt.
Maar ik wil hem zeker confronteren na dat hele gedoe van gisteren.
Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik ben zo gek op hem, maar dit heeft me enorm geraakt en bovendien ook nog eens onder druk gezet.
Is 3 maanden wachten op seks echt zo moeilijk voor jullie mannen? (of vrouwen)
Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...
Liefs,
Snoezepoesz