abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98015952
Goedemorgen FOK!ers,

Zoals jullie zien ben ik vrij nieuw hier.
Ik heb dit account iets eerder aan gemaakt, maar heb er toen verder nooit meer naar om gekeken.

Nu heb ik echter jullie hulp nodig voor het volgende probleem...

Ik ben een jonge meid van 18 jaar oud.
Sinds 3 maanden heb ik een relatie met een 20-jarige jongen.
Voor mij heeft hij een relatie gehad van 5 maanden, waarin hij ook seks met haar heeft gehad.
Hij weet van mij dat ik er nog niet klaar voor ben.
(Ik ben nog maagd)
Vanaf het begin zei hij dat hij op me zal wachten en dat ik het rustig aan moet doen.
Gisteren was het een heel ander verhaal...
Hij SMSte dat hij de laatste tijd nogal in de war is en het even niet meer weet.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat meneertje geen halfjaar kan wachten totdat we seks hebben.
(Dat halfjaar wat bewijze van bedoelt, vertelde hij, maar het raakte mij enorm!)
Ik voelde me kwaad en verdrietig.
Hij zei dat 3 maanden zijn grens was en zijn geduld een keer opraakt.
Met andere woorden: ik heb een limiet van binnen nu en 3 maanden.
Overduidelijk heb ik hem laten merken hoe erg mij dit raakte.
Voor 1 seconde dacht ik dat onze relatie hier zou eindigen, hij die er een eind aan zou maken, omdat 'sommige dingen te sloom gaan', zoals hij zei.

Verder hebben we wel gewoon orale seks, echter zonder enkele vorm van penetratie.
Omdat ik bang ben voor pijn of dat het de eerste keer niet zal lukken.

Liefde maakt echter wel blind, vanavond komt hij hier en ik heb speciaal voor hem zijn lievelingsijs gekocht.

De klap kwam hard aan, maar ik besef dat ik misschien wel veel te lief voor hem ben.

Ik ga het hem zeker niet gemakkelijk maken vanavond, maar eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe.
Ik vergeet alles, zodra hij zijn lippen op de mijne drukt.
Maar ik wil hem zeker confronteren na dat hele gedoe van gisteren.

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik ben zo gek op hem, maar dit heeft me enorm geraakt en bovendien ook nog eens onder druk gezet.
Is 3 maanden wachten op seks echt zo moeilijk voor jullie mannen? (of vrouwen)

Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...

Liefs,

Snoezepoesz
  zaterdag 11 juni 2011 @ 05:54:39 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_98015957
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:48 schreef Snoezepoesz het volgende:
Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...
:?
pi_98015958
Als je iets niet snapt, zeg het dan gewoon.
Ik zit niet op kutreacties te wachten.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 05:57:59 #4
179075 hugecooll
pi_98015963
Eerst zeg je dat je nog niet aan neuken toe bent en vervolgens zeg je dat je geen maagd meer bent

De :? leek me duidelijk genoeg
pi_98015964
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.

Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd. :N Echt, stomme, domme zet van hem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98015969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.

Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd. :N Echt, stomme, domme zet van hem.
wat ben je lekker wijs lieve isa, op de vroege ochtend ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 06:08:53 ]
pi_98015971
Hugecooll,

Lees verder naar boven, 'Ik ben NOG maagd'.

En Isabeau,

Het klopt wat je zegt.
Ik kan mij ergens ook in hem verplaatsen.
Je beschrijft mijn gevoel helemaal goed!
Zo voel ik mij ook en eerlijk gezegd durf ik hem niet hiermee te confronteren vanavond, maar het moet wel.
Hij gaf aan dat hij zo lang bij me blijft, omdat hij gek op me is.
Anders was hij al lang weggeweest.
Ik ben bang om in tranen uit te barsten, dat hij mij niet zal begrijpen en er een punt achter zet.
Hoe kan ik dit aanpakken?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:12:09 #8
179075 hugecooll
pi_98015979
Misschien een idee om hem uit te leggen "waarom" je er nog niet aan toe bent en onder welke omstandigheden je denkt er wel aan toe te zijn
pi_98015981
Ik sluit me aan bij wat Isa zegt. Misschien hang je er zelf ook wel iets te veel gewicht aan, maar het is en blijft jouw keus wanneer je wordt gepenetreerd en wanneer niet, om het maar plat te zeggen. Als hij niet met jouw zelfbeschikkingsrecht kan leven is hij je niet waard, hoe leuk je hem nu ook vindt. Ik zou zeggen: doe of laat niks waar je spijt van denkt te krijgen. Er is niet echt een tactvolle manier om dit duidelijk te maken zonder dat je vaag wordt of toegeeft, dus zeg gewoon tegen hem hoe jij je hierbij voelt en kijk wat er gebeurt. Dan weet je meteen van wie of waarvan hij meer houdt: van jou of van seks.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:25:35 #10
179075 hugecooll
pi_98015986
Het zal voor hem trouwens wel "handig" zijn om te weten hoe lang hij ongeveer zou moeten wachten, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
pi_98015988
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:25 schreef hugecooll het volgende:
Het zal voor hem trouwens wel "handig" zijn om te weten hoe lang hij ongeveer zou moeten wachten, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
Maar dan zet je er weer druk achter! Hoe moet zij nou weten of ze volgende week, volgende maand of over een jaar toe is aan ontmaagding? Ik vind dat een vreemd voorstel. Daarbij gaan dat soort dingen doorgaans toch spontaan en als jij gaat zeggen: "nou, eerste week van juli wil ik denk ik wel" is er geen enkele spontaniteit meer en wordt het nòg veel beladener voor snoezepoes. Nee, hier kan zij geen datum aan gaan hangen hoe graag haar vriend dat ook zou willen.

Verder sluit ik me ook aan bij Trinity :Y (wat zijn we weer eensgezind deze vroege morgen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:31:38 #12
179075 hugecooll
pi_98015990
Meer een "ik ben er bijna klaar voor" of een "ik ben er nog lang niet klaar voor". Niet een datum prikken :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:58:08 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98016036
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98016046
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat ik hiermee tot een oplossing kan komen.
Hoe Trinity het zegt is mooi gedaan, of hij houdt meer van mij, of van seks.
Nu maar hopen dat hij voor mij kiest.
Ik ga me nu klaarmaken en daarna naar m'n werk.
Is ook wel even goed voor me, even m'n hoofd leeg maken.

Denk dat ik vanmiddag nog wel even post en anders als ik deze avond achter de rug heb. ;)

Liefs,

Snoezepoesz
pi_98016072
Pfft ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Als je gewend bent gewoon sex te hebben en dan opeens een meid die moeilijk gaat zitten doen, bang is ervoor etc. Allemaal leuk en aardig maar zou ik ook niet aan meedoen op m'n 20e. Leuk als je 16 bent of zo.

Heb ik ook een keer gehad, die dame was ook 18. Ik ben er uiteindelijk vandaar gegaan met een griet die een paar jaar ouder was, die neukte me tenminste keihard suf ipv te miepen dat ik op moest passen en zo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98016102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!
I'm sexy and I know it!
Alles heeft een eind, maar een worst heeft er twee...
  Boks-Chick zaterdag 11 juni 2011 @ 08:04:55 #17
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98016177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 07:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pfft ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Als je gewend bent gewoon sex te hebben en dan opeens een meid die moeilijk gaat zitten doen, bang is ervoor etc. Allemaal leuk en aardig maar zou ik ook niet aan meedoen op m'n 20e. Leuk als je 16 bent of zo.

Heb ik ook een keer gehad, die dame was ook 18. Ik ben er uiteindelijk vandaar gegaan met een griet die een paar jaar ouder was, die neukte me tenminste keihard suf ipv te miepen dat ik op moest passen en zo.
Ik voel je liefde, echt.

:')
lolwut
  zaterdag 11 juni 2011 @ 08:14:31 #18
288024 Sperma
Jullie weten niks.
pi_98016219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 07:39 schreef Zanziee het volgende:

[..]

Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!
Oh ja? Die soort dreigt dan uit te sterven. Sorry, maar ik kan geen halfjaar wachten voor seks. Ik begrijp je vriend ook volkomen, alleen stelt hij zich wel heel erg aan.
pi_98016225
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik voel je liefde, echt.

:')
Liefde? Kom op zeg, dat komt pas na een jaar of zo. De 1e maanden is puur: lust.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98016250
Beide. :')

Hij moet niet zo'n eikel zijn om te zeggen dat je seks MOET hebben voor die en die tijd, dan ben je het gewoon niet waard.

Maar TS hoeft ook weer niet zo aanstellerig doen door het continue uit te stellen. Dat je bang bent dat het een ramp wordt en pijn gaat doen kan ik mij wat bij voorstellen. Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.

Dus ga het nu niet daarvoor uitstellen, dan kan je blijven uitstellen.

Nu moet je het trouwens wel een half jaar uitstellen, gewoon om je vriend te pesten. Moet hij maar niet zo dom zeggen dat hij seks moet hebben. :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:03:48 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98016522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:

Daar sluit ik me maar bij aan.
  Milf zaterdag 11 juni 2011 @ 09:12:46 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_98016598
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.

Denk daar maar eens over na.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:20:44 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98016668
Als dit zijn manier is om aan te geven dat hij iets wil, zou ik daar zwaar op afknappen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98016669
Ik vind jouw argumenten om maagd te blijven niet erg steekhoudend. Over 6 maanden zal je nog steeds bang zijn dat het niet lukt, of dat het pijn doet.

Dus waarom probeer je het niet gewoon? Hij is een enorme oetlul geweest om het zo op de spits te drijven, maar lijkt mij eerder frustratie dan iets anders. Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen en om eerlijk te zijn snap ik hem ook wel een beetje. Dat gezemel over: als hij echt van me houdt, dan wacht hij wel...........we leven niet in boeketreeksland. Sex is een onderdeel van een volwassen relatie imo.

Dit gezegd hebbende, als je echt niet wilt moet je het niet doen, dat lijkt me duidelijk, het is jouw beslissing.
pi_98016728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
...
Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen ...
Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 09:28:28 ]
pi_98016786
Het is maar seks hoor. Gewoon neuken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_98016817
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.
Ben ik ook wel met je eens hoor, dat dat in sommige gevallen opgaat, maar als je wel al aan orale sex doet zoals TS en aangezien haar argumenten waren dat ze bang was dat het niet lukte en dat ze bang was voor pijn.......
pi_98017062
aan de andere kant. Waarom ben je bang dat het pijn doet of niet gaat? uitstellen helpt helemaal niets. Je vagina is gemaakt om te seksen en als je gewoon opgewonden bent gaat alles vanzelf en zal de pijn in de meeste gevallen minimaal zijn de 1e keer.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:13:32 #29
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_98017256
Als je alleen uitstelt vanwege angst of pijn of dat het niet lukt zou ik daar snel mee kappen. De angst zal nooit verdwijnen, de eerste keer kan wat pijn doen maar dat is meestal heel beperkt.

Koop voor je eerste keer gewoon een pot glijmiddel (eros/pjur ofzo...haal goed spul) en gebruik dat gewoon wanneer nodig. Als het pijn doet kun je wat gebruiken, als het niet nodig blijkt gewoon lekker laten staan.

En als "het niet lukt" de eerste keer...so what? Er is altijd een tweede, derde, vierde, ... kans. De eerste keer vrijen is maar zelden geweldig voor beiden. Sex wordt pas beter als je meer ervaring opbouwt ;)

Ik kan me de frustratie van je vriendje goed indenken, helemaal omdat hij geen enkel uitzicht heeft op dat jouw angst voorbij zal gaan.

Persoonlijk zou ik een relatie niet direct uit maken omdat mijn partner niet aan sex durft te beginnen, aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat door de frustratie van het wachten na een paar maanden de relatie zo beschadigt dat ik er geen zin meer in zou hebben.

Dat heeft niets met eisen stellen te maken, maar alleen met hoe datgene wat in je relatie gebeurt je gevoelens beinvloedt. Hij kan van jou niet eisen dat je aan sex begint, maar jij ook niet van hem dat hij het maar leuk moet blijven vinden zonder sex.

Maar het is jouw leven, jouw lichaam, jij bepaalt wat er met jou gebeurt :) Ik denk alleen dat je nu -omdat je het uitstel alleen vanwege angst zegt te doen- met name jezelf tekort doet.
pi_98017316
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:20 schreef Dimens het volgende:
Beide. :')

Hij moet niet zo'n eikel zijn om te zeggen dat je seks MOET hebben voor die en die tijd, dan ben je het gewoon niet waard.

Maar TS hoeft ook weer niet zo aanstellerig doen door het continue uit te stellen. Dat je bang bent dat het een ramp wordt en pijn gaat doen kan ik mij wat bij voorstellen. Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.

Dus ga het nu niet daarvoor uitstellen, dan kan je blijven uitstellen.

Nu moet je het trouwens wel een half jaar uitstellen, gewoon om je vriend te pesten. Moet hij maar niet zo dom zeggen dat hij seks moet hebben. :')
Ik denk dat heel veel mensen het daar niet mee eens zijn.
Pijn valt bij veel vrouwen heel erg mee en een ramp? 't Is maar wat je er zelf van maakt en met wel gevoel je eraan begint. Als je blijft denken dat het een ramp wordt, wordt het dat ongetwijfeld ook. Als je denkt dat het de meest fantastische sex-ervaring is die je ooit zult hebben, zal het ook tegenvallen :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef nikky het volgende:
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.

Dat.
pi_98017318
quote:

Dit.

Enne, sex is leuk hoor.
pi_98017954
De fout die hij maakt is dat hij druk op je legt... daardoor duurt het waarschijnlijk alleen maar langer.

Zelf had ik bij de eerste keer ook een vriend met al ervaring. Hij was juist degene die zei dat ik minstens 3 maanden moest wachten, zodat ik zeker wist dat ik er klaar voor was... ik heb het amper 1,5 maand vol gehouden.
Maar hij zorgde er ook voor dat ik me op me gemak bij hem voelde en mezelf durfde te zijn, dat helpt wel! Maar vooral dat hij zei dat ik moest wachten, werd de nieuwsgierigheid en het verlangen steeds maar sterker, dat het moeilijk was om de verleiding nog langer te weerstaan. De eerste keer hoeft geen ramp te zijn, doe alleen wat je zelf wilt. Want hoe je nu over komt, lijkt het er op dat je er gewoon nog niet klaar voor bent. Er komt vanzelf een moment dat je gewoon ZIN hebt om het maar plat te zeggen :9~

Dus een tip voor jou, meid: als je jezelf niet vertrouwd genoeg bij hem voelt, lozen die handel. Er zijn genoeg jongens die wel respect hebben voor een meisje der eerste keer.
pi_98018026
Ik neukte haar binnen een maand. Het voegt alleen maar meer toe aan onze relatie. Als je echt zo gek op hem bent als je jezelf voorhoudt, dan zie ik niet waarom je wilt wachten.

Liefs,

Panzermaus
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:22:33 #34
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_98018323
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef IndianRose87 het volgende:
Dus een tip voor jou, meid: als je jezelf niet vertrouwd genoeg bij hem voelt, lozen die handel. Er zijn genoeg jongens die wel respect hebben voor een meisje der eerste keer.
Dit.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:25:00 #35
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_98018369
Persoonlijk snap ik niet dat je zo'n big issue maakt van seks, maar desondanks vind ik dat je vriend je wens moet respecteren om alles langzaam aan te doen. Ik verklaar je vriend tot oversekste dramaqueen.
geen.
pi_98018543
Wat een belachelijke vriend zeg..... Als je op die manier sex wilt afdwingen, dan hoepel je maar gewoon op....

Laat je maar niet dwingen door zo'n mafkees hoor.... Pas doen wanneer jij er klaar voor bent....

En wat anderen ook zeggen, je moet niet de angst blijven houden van dat het niet lukt enzo... Maar goed, ik zou je ontmaagding wel voor een ander bewaren en niet voor zo'n pusherige eikel
pi_98018816
Als jij het gevoel hebt er niet klaar voor te zijn, dan moet je er niet aan beginnen, maar dan moet je dit wel baseren op je gevoel, en niet op angst! Als jij continue angst hebt dat het zeer gaat doen, dan kom je niet verder, dan heb je dat bij deze jongen maar ook bij de volgende, Als jij er aan toe bent, en er klaar voor bent, dan zal het met de pijn heus wel meevallen, In dit geval is jouw vriend gewoon erg dom bezig geweest, hij zet er druk op, en dat werkt niet echt ontspannend! Ik kan mij voorstellen dat jouw vriend het seksuele gedeelte mist, maar op deze manier heeft hij het niet echt handig aangepakt.
S. 2014
J. 2016
pi_98019240
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind jouw argumenten om maagd te blijven niet erg steekhoudend. Over 6 maanden zal je nog steeds bang zijn dat het niet lukt, of dat het pijn doet.

Dus waarom probeer je het niet gewoon? Hij is een enorme oetlul geweest om het zo op de spits te drijven, maar lijkt mij eerder frustratie dan iets anders. Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen en om eerlijk te zijn snap ik hem ook wel een beetje. Dat gezemel over: als hij echt van me houdt, dan wacht hij wel...........we leven niet in boeketreeksland. Sex is een onderdeel van een volwassen relatie imo.

Dit gezegd hebbende, als je echt niet wilt moet je het niet doen, dat lijkt me duidelijk, het is jouw beslissing.
_O_
pi_98020871
Ik las jullie reacties en jullie hebben gelijk.
Ik denk dat de angst echt niet weg zal gaan bij de volgende.
Buiten dat voel ik me wel heel fijn bij m'n vriend.
Sinds gisteren twijfel ik, ik weet niet hoe we vanavond tegen elkaar zullen doen.
Ik zal hem er in ieder geval mee confronteren dat de druk mij het meeste pijn doet.
Beter had hij z'n mond gehouden, want hij heeft me een totaal verkeerd beeld gegeven.
Ik hoop alleen dat hij het zal begrijpen, de fout die hij heeft gemaakt, en niet bij me weggaat.
Zo niet, dan vrees ik dat ik er een punt achter zal moeten zetten.
pi_98021346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Snoezepoesz het volgende:
Sinds gisteren twijfel ik, ik weet niet hoe we vanavond tegen elkaar zullen doen.
Ik zal hem er in ieder geval mee confronteren dat de druk mij het meeste pijn doet.
Beter had hij z'n mond gehouden, want hij heeft me een totaal verkeerd beeld gegeven.
Ik hoop alleen dat hij het zal begrijpen, de fout die hij heeft gemaakt, en niet bij me weggaat.
Ik zou me niet door jouw vriend laten ontmaagden, als ik eerlijk ben. Hij lijkt er meer op uit te zijn om zijn eigen plezier na te streven en niet het jouwe, dat is iets wat je liever niet hebt de eerste keer. Laat je niet vertellen dat je je aanstelt: het is en blijft jouw keuze. Misschien is het inderdaad verstandiger om er geen big deal van te maken, maar als je het niet wilt, wil je het niet. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik geen seks wil zal hij het ongetwijfeld jammer vinden, maar hij zal geen moment twijfelen aan wat wij hebben. Het is een onderdeel van een relatie, niet meer en niet minder.

Dat gezegd hebbende: het hoeft geen ramp te zijn, het hoeft geen pijn te doen, het is juist geweldig als je het goed aanpakt, zelfs de eerste keer kan lekker zijn, zonder bloeden, ongemakkelijkheid of pijn. De tip van TR08 is ook bruikbaar (glijmiddel), zorg gewoon dat je niks plant en dat je het doet op het moment dat je hem zó graag wil, dat je aan niks anders denkt. Als je dat niet hebt bij deze vriend, zou ik nog even wachten..
pi_98021436
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik zou me niet door jouw vriend laten ontmaagden, als ik eerlijk ben. Hij lijkt er meer op uit te zijn om zijn eigen plezier na te streven en niet het jouwe, dat is iets wat je liever niet hebt de eerste keer. Laat je niet vertellen dat je je aanstelt: het is en blijft jouw keuze. Misschien is het inderdaad verstandiger om er geen big deal van te maken, maar als je het niet wilt, wil je het niet. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik geen seks wil zal hij het ongetwijfeld jammer vinden, maar hij zal geen moment twijfelen aan wat wij hebben. Het is een onderdeel van een relatie, niet meer en niet minder.

Dat gezegd hebbende: het hoeft geen ramp te zijn, het hoeft geen pijn te doen, het is juist geweldig als je het goed aanpakt, zelfs de eerste keer kan lekker zijn, zonder bloeden, ongemakkelijkheid of pijn. De tip van TR08 is ook bruikbaar (glijmiddel), zorg gewoon dat je niks plant en dat je het doet op het moment dat je hem zó graag wil, dat je aan niks anders denkt. Als je dat niet hebt bij deze vriend, zou ik nog even wachten..
Helemaal mee eens! :)
pi_98021646
In mijn optiek heel erg simpel. Het gebeurd pas als beide personen er klaar voor zijn. Punt, geen discussie mogelijk...

best regards,

Elements
Want to take a walk in my life?...step in and get lost in it!!
Best regards and compliments
pi_98021914
Sommige antwoorden hierzo :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef IndianRose87 het volgende:
quote:

Eens. Amen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:38:40 #44
14320 TR08
pi_98022378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik denk niet dat je vriendje erop uit was om druk op je te leggen...hij zit ergens mee en de eerste waar hij dat mee zou moeten bespreken ben jij. Bij dit onderwerp ontkom je er gewoon niet aan dat er druk op komt te liggen, zelfs als hij gewoon zo eerlijk mogelijk wil vertellen wat hij voelt. Als hij het allemaal niet meer weet moet jij de eerste zijn die dat hoort en dat heeft hij keurig gedaan. Als hij e.e.a niet zo handig gezegd heeft...dat gebeurt jou ook als jij er doorheen zit. Probeer daar doorheen te prikken en streef naar een betere situatie dan waar je nu in zit. Bedenk wel dat een andere optie zou kunnen zijn dat hij je niets gezegd had en je gewoon op gegeven moment maar in de steek zou laten omdat hij er klaar mee was...was je daar gelukkiger mee geweest? Blijkbaar gaat hij wel voor jou, ook door over iets heel moeilijks met jou te praten.

Je moet uit gaan kijken dat je niet weg loopt voor een probleem dat je bij je volgende vriendje ook gaat hebben...waarom neem je je niet voor je eroverheen te zetten en het toch met je vriendje te proberen? Je hebt nu de kans het te proberen met iemand waar je je fijn bij voelt :)

Ik ken ook meisjes die lang uitgesteld hebben en zich op gegeven moment maar hebben laten nemen door iemand waar ze eigenlijk nog niet zo veel me hadden en die hebben vaak spijt. De stelling dat hij niet degene voor jou is waar je het mee zou moeten doen puur omdat je nu bangig bent is onzin. De angst voor de eerste keer is normaal en hoeft niets met de kwaliteit van je relatie te maken te hebben.

Als je er nu eens voor zou gaan het op "korte termijn" te proberen. Het hoeft echt niet vandaag, ook niet direct volgende week. Praat daarover met je vriend, zeg dat je je erover heen wilt zetten en maak er binnenkort gewoon een keer een leuke avond van ;)

Je hebt goede kans dat het achteraf veel minder voorstelde dan waar je je nu druk over maakt...echt :)

En zoals ik eerder zei: Het is jouw lichaam, jij beslist. Wat ik hier schrijf is ook maar mijn mening en jij hebt het volste recht er anders over te denken :)
pi_98023281
Wow, dat is zeg je echt mooi, TR08!
Ik ben er even stil van, haha.
Je hebt ook gelijk.
Dat is dus het beeld waar ik ook nog steeds mee te maken heb, meisjes die op korte termijn seks hebben en vervolgens gedumpt worden, omdat hij de klik niet meer zou zien zitten.

Echter is dit niet waarom ik het uitstel.

Het gaat goed komen vanavond, ik weet wat ik hem moet zeggen na het lezen van al jullie reacties en ben er dan ook erg blij mee!

Jullie horen vanavond weer van me!

Liefs,

Snoezepoesz
pi_98023467
Succes ermee, Snoezepoesz. Gebruik voldoende glijmiddel/spuug als je bang bent voor pijn bij je eerste keer.

Liefs,

Panzermaus
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:52:34 #47
14320 TR08
pi_98024722
Ik ken de situatie van jou en je vriendje ongeveer uit eigen ervaring...en ben nu zeer gelukkig getrouwd ;)

Volgens mij kom je hier wel uit. Succes :)
pi_98024759
Anders oefen je toch eerst zelf met een vibrator ?
Dan hoef je bij het echte werk niet bang te zijn dat het zeer gaat doen.
pi_98025114
In de Op staat dat je hem wel oraal helpt e.d., maar heeft hij jou ook al weleens laten klaarkomen?

De eerste keer is best wel spannend allemaal, beetje eng en als er druk op gelegd wordt bovenop de zorgen die je je al maakt wordt het ook niet fijn, kans dat het pijnlijk wordt is dan stevig aanwezig.
Laat hem dus maar eerst leren hoe hij het fijn voor jou kan maken zonder penetratie, als hij het goed genoeg doet hoeft hij vast niet meer lang te wachten, want lekker genieten maakt dat je makkelijker over die bezorgdheid heenstapt.

Ga iig niet neuken omdat je bang bent hem kwijt te raken, het zal niet fijn zijn als het alleen daarvoor is en het zal de relatie een tik geven dat je je gepushed voelde, waardoor de kans aanwezig is dat de relatie niet lang stand zal houden.
Als je het doet doe het dan vanuit een ik wil meer, waarvoor het bovenstaande dan weer erg goed is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98025215
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wow, dat is zeg je echt mooi, TR08!
Ik ben er even stil van, haha.
Je hebt ook gelijk.
Dat is dus het beeld waar ik ook nog steeds mee te maken heb, meisjes die op korte termijn seks hebben en vervolgens gedumpt worden, omdat hij de klik niet meer zou zien zitten.

Echter is dit niet waarom ik het uitstel.

Het gaat goed komen vanavond, ik weet wat ik hem moet zeggen na het lezen van al jullie reacties en ben er dan ook erg blij mee!

Jullie horen vanavond weer van me!

Liefs,

Snoezepoesz
Wat ik me afvraag, waarom ben je zo bang voor pijn, of het niet lukken? IMO zit er geen prestatiedrang achter een wilde nacht samen. Zelf ongeveer dezelfde situatie meegemaakt. Mijn vriendin en ik vonden het na 3 weken wel eens tijd om er voor het eerst (samen dan, beiden geen maagd) tegenaan te gaan. Zij was echter al een tijdje zonder geweest en waarschijnlijk daardoor aan de krappe kant. Resultaat was inderdaad dat de pogingen pijnlijk waren en uiteindelijk is het dan ook niet gelukt. Beiden kunnen lachen om ons amateuristische geklungel, elkaar een kus + knuffel gegeven en het daarbij gelaten. De keer daarop hebben we dat echter allemaal ingehaald ;)

Laat het iets spontaans zonder druk zijn. Door jezelf gek te maken dat het op dat moment MOET gebeuren zorgt alleen maar voor meer spanning waardoor de kans nog kleiner is dat het een geslaagde avond wordt. Succes, en hopelijk veel plezier :)
pi_98025294
Fuck, post hier onder m'n openbare account...

Nouja, mochten hier bekenden/collega's komen en dit lezen, ook ik hou me bezig met 's werelds grootste gezamenlijke hobby :)
pi_98025319
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:21 schreef -Trinity- het volgende:
Ik sluit me aan bij wat Isa zegt. Misschien hang je er zelf ook wel iets te veel gewicht aan, maar het is en blijft jouw keus wanneer je wordt gepenetreerd en wanneer niet,
Echter is voor bijna iedereen sex gewoon een heel belangrijk onderdeel van een relatie.
Ik kan me voorstellen dat hij het heel erg mist.;
pi_98025331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef Subario het volgende:
Fuck, post hier onder m'n openbare account...

Nouja, mochten hier bekenden/collega's komen en dit lezen, ook ik hou me bezig met 's werelds grootste gezamenlijke hobby :)
hihi
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:10:36 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_98025334
Het punt is dat mannen geen verschil zien tussen orale en vaginale seks, omdat beiden voor hem al het verst gaat als kan 'hij hangt eruit en bij haar erin'. Je hoeft dus van hem niet zoveel begrip te verwachten voor jouw in zijn ogen artificiele onderscheid.
Hoe langer jij de boot afhoudt, hoe meer het gaat lijken dat je het eigenlijk niet met hem wil, en om eerlijk te zijn, zo komt het ook over. Naast dat hij seksueel gefrustreerd raakt, zal hem dat ook emotioneel frustreren (voor mannen zijn die twee ook nog eens meer gerelateerd dan je denkt).

Dat is vanuit zijn kant. vanuit jouw kant moet je je nooit laten pushen en echt ECHT alleen verdergaan als je het zelf wil. Daar ga je later veel meer van jezelf van houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98025372
Ik zou de spanningen wegpraten. Het lijkt mij sowieso de bedoeling om dit helemaal uit te praten.

Ik zou het niet meteen persoonlijk opvatten, maar heb denk ik toch wel twijfels als iemand een paar maanden wil wachten. Het zou daardoor zelfs mogelijk zijn dat ik het door de frustratie op mijzelf betrek. Zo van: vind ze de aandacht en het samenzijn leuk, maar mist de aantrekkingskracht? Heeft ze een erg laag libido of is ze misschien zelfs a-seksueel? Op beide vragen vind je bij de tegenpartij niet snel een (eerlijk) antwoord. Daarnaast kent elke man van vroeger wel de 'pre-relaties' waarbij de man moest wachten, de relatie vele maanden duurde, die zonder seks op de klippen loopt en waarbij de vrouw in de relatie daarop binnen 2 weken ontmaagd wordt. Ik heb het zelf nooit zo meegemaakt en toch zou het al door mijn hoofd heen schieten.

Zoals ik er nu naar kijk is het heel erg dom van die jongen. Maar ik kan mij voorstellen dat door alle frustratie dit er per ongeluk uitflapt. Dat je wil aangeven dat seks belangrijk is voor een relatie en dat het niet gaat werken als die ontbreekt. Plat en heel kort door de bocht gezegd zijn vrouwen blij met een knuffels, kusjes en bij elkaar liggen en mannen met een goede beurt. Hieruit halen beide partijen zo hun eigen bevestigingen en genietmomentjes. Stel dat ontmaagden een knuffel, zoen of een kus was dan zijn er volgens mij maar heel weinig vrouwen die hierop maanden kunnen wachten.
pi_98026672
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:04 schreef erodome het volgende:
Ga iig niet neuken omdat je bang bent hem kwijt te raken, het zal niet fijn zijn als het alleen daarvoor is en het zal de relatie een tik geven dat je je gepushed voelde, waardoor de kans aanwezig is dat de relatie niet lang stand zal houden.
Als je het doet doe het dan vanuit een ik wil meer, waarvoor het bovenstaande dan weer erg goed is.
Dit lijkt me belangrijk genoeg om nog eens te quoten :). Ja, het kan zijn dat je er nu zelf te veel druk op legt en waarschijnlijk heeft hij het gevoel niet begeerd te worden, maar laat het geen mercyfuck worden, dan wordt het wel onprettig. Een ideale situatie lijkt me een eerste keer die spontaan gebeurt en niet omdat je het rationeel graag wil om het gedaan te hebben of om je vriend te plezieren. Hoewel het van zijn kant heel begrijpelijk is dat hij vreest voor 'uitstel is afstel', moet dit niet de spil worden waar je beslissing uiteindelijk om draait.

Ik vermoed dat er naast de pijn die je vreest een andere reden is waarom je nog niet verder bent gegaan met déze jongen, zoals nikky ook al aangaf. Misschien kan je dit nu nog niet plaatsen, maar bij de eventuele volgende partner wel, ik spreek uit ervaring als ik dat zeg :).
pi_98028330
Ik snap wat jullie bedoelen.
Hij komt rond half 7 hier en ik wilde even een stukje wandelen, om zo rustig te kunnen praten.
Heb namelijk geen behoefte dat m'n ouders mij horen huilen, mocht dat gebeuren.
Ik ben enorm kwetsbaar op het moment en verward.
Eerlijk gezegd begin ik me af te vragen of ik wel goed genoeg voor hem ben.
Maar zoals hij zelf aangaf: 'Ik blijf zo lang bij je, omdat ik om je geef. Anders was ik al lang weggegaan.'

En wat Trinity tot slot zei,
Angst is toch wel het grootste gedeelte wat ermee speelt.
Ook het feit dat ik nog maagd ben en zoiets niet zomaar radicaal wil gaan beslissen.
Maar eerlijk gezegd nu ook mijn gevoelens, hij gaf aan dat hij eventueel wel langer zou kunnen wachten, '...maar dan ben ik bang dat ik al weg ben, voordat jij de kans krijgt.'
Overigens ben ik zeker meerdere malen klaargekomen, doordat hij over m'n clitoris wrijft.
Beffen doe hij niet, ik pijp hem wel.

Ik hoop echt dat het goed komt vanavond en dat we dit als twee volwassenen kunnen uitpraten.

Vind het jammer dat hij zich niet in mij plaatst, maar misschien maak ik er ook een te groot issue van. :$
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:33:35 #58
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98028437
Een vriend hebben die limieten voor seks gaat stellen...

Ben verstandig en zeg dat je een geweldige tijd hebt gehad, maar dat de onvolwassenheid jullie relatie de das om heeft gedaan. Een limiet van 3 maanden :') wtf...
Dit, dus.
pi_98028466
Maar begrijp je zelf wel waarom je er zo bang voor bent? Want als jij het al niet begrijpt, kun je het ook niet aan hem uitleggen...

En voor hem zal het misschien voelen als een persoonlijke afwijzing, misschien voelt het voor hem als hoe het voor jou zou voelen als hij niet met je zou willen zoenen. Praat maar goed met elkaar over hoe jullie je voelen. Probeer ook vooral het bij jezelf te houden, dus alleen maar "ik vind/ik voel" en niet "jij doet dit en dat". Dan komt het vast goed.
pi_98029807
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:
Een vriend hebben die limieten voor seks gaat stellen...

Ben verstandig en zeg dat je een geweldige tijd hebt gehad, maar dat de onvolwassenheid jullie relatie de das om heeft gedaan. Een limiet van 3 maanden :') wtf...
Ik vind dat wachten eerlijk gezegd een teken van onvolwassenheid. Zo kwam dat op mij in ieder geval over. Na 3 maanden zit menig man vol frustratie. Als het einde dan ook nog eens niet in zicht is of er geen ontwikkeling merkbaar is dan kan ik mij voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt. Dit in combinatie met die frustratie, waar je zelf machteloos in bent kan er makkelijk voor zorgen dat alles er niet zo diplomatiek uitkomt.

Dat hij niet beft geeft echter wel stof tot nadenken. Misschien dat TS elke keer benadrukt dat het voor haar niet hoeft, waardoor bij hem het idee bestaat dat zij daar mogelijk niet zo van geniet. Maar het kan ook zo zijn dat hij nogal op zichzelf is gericht qua seks. Het is gebaseerd op vooroordelen, maar heb het idee dat dat niet past bij de TS. Ondanks dat ze overkomt als iemand die graag iets voor iemand anders doet.

Zorg eerst dat de spanning weg is. En laat het een paar dagen rusten.
Het klinkt heel raar misschien, maar zou je niet samen een seksshop in kunnen lopen? Of bekijk het één en ander op internet. En dan vooral ook de extreme dingen. Vooral lekker lachen/giechelen daarom.

Ik heb het idee dat seks daardoor veel meer bespreekbaar wordt. Beide partijen durven dan zonder schaamte aan te geven wat ze graag willen. Kan TS aangeven waar ze bang voor is, kunnen ze qua speeltjes/bijproducten (zoals glijmiddel) oplossingen bedenken. Dit alles overigens alleen als het uitgesproken is en TS door deze nieuwe ideeën het idee heeft dat ze er wel klaar voor is. Dan schaf je het één en ander aan, zorg je voor een (nieuwe) gezonde spanningsboog en heb je een eerste keer waarbij TS zich fijn voelt en die nog veel fijner is dan menig ontmaagding.

Misschien een rare vraag: maar waarom heb ik het idee dat TS denkt dat ontmaagding een rollercoaster is? Dat als het pijn doet ze nog minuten lang moet afzien? Je gilt/schreeuwt een keertje dat hij moet stoppen en het stopt.
Een 'beurt' is geen 'harsbeurt'. ;)
pi_98030438
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Snoezepoesz het volgende:
Eerlijk gezegd begin ik me af te vragen of ik wel goed genoeg voor hem ben.
Maar zoals hij zelf aangaf: 'Ik blijf zo lang bij je, omdat ik om je geef. Anders was ik al lang weggegaan.'
Ik zou me eerder het tegenovergestelde afvragen: is hij wel goed genoeg voor mij? Houdt hij genoeg rekening met mij?

quote:
En wat Trinity tot slot zei,
Angst is toch wel het grootste gedeelte wat ermee speelt.
Ook het feit dat ik nog maagd ben en zoiets niet zomaar radicaal wil gaan beslissen.
Maar eerlijk gezegd nu ook mijn gevoelens, hij gaf aan dat hij eventueel wel langer zou kunnen wachten, '...maar dan ben ik bang dat ik al weg ben, voordat jij de kans krijgt.'
Beffen doe hij niet, ik pijp hem wel.
Ik probeerde duidelijk te maken dat die angst wel eens aan hem gebonden zou kunnen zijn en in tegenstelling tot wat anderen hier beweren, je die bij een ander niet zal voelen omdat hij zich gevoeliger en meelevender opstelt.
Het feit dat hij die dingen zegt, niet beft (huh?) en jou dus (al dan niet terecht vanuit zijn gevoel en frustratie) onder druk zet, speelt daar zeker in mee.
pi_98030754
Mee eens, de eerste keer moet je je toch wel "veilig" voelen, als dat gevoel er niet echt is dan kan dat de oorzaak zijn dat je bang blijft.

Ga goed bij jezelf te raden of je wel ontmaagd wil worden door hem, of het niet zijn gedrag is dat het voor jou moeilijk maakt.
Hoeft geen slecht gedrag te zijn, maar kan ook gewoon niet bij jou passen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98031170
Wat je zegt klopt.
Ik ben iemand die graag iets voor een ander doet.
Daarbij komt natuurlijk kijken dat ik het heel fijn vind als ik hem hoor en zie genieten.
Wat dat beffen betreft.
Hij kust zichzelf een weg naar beneden, wat me gek maakt, maar dan gaat hij vervolgens weer terug.
Subtiel mijn slipje naar beneden trekken of zijn hoofd naar beneden duwen is totaal geen optie.
Ik raak zelf al gefrustreerd als hij 'mee beweegt' tijdens het pijpen.
Laat staan als hij m'n hoofd naar beneden zal duwen.

Heb de hele dag niks van me laten horen en hij smst dat hij zo en zo laat komt.
7 uur is het geworden.
Woorden zoals 'liefje' gebruikt hij dan ook voornamelijk.
Ik eindig met een 'x' aan het eind, stiekem omdat ik zo hoop over te komen als iemand die kortaf doet en dus gekwetst is.

Zucht, ik zit de hele dag al na te denken welke woorden ik zal gebruiken.
Iemand zei eerder dat ik het vooral bij mezelf moet leggen, 'ik vind en ik voel'.
Dat zal ik zeker gaan doen.
pi_98031206
Precies, wat ik nu voel is verre van veilig.
Ik voel me opgelaten, opgefockt en onder druk gezet.
Zal ik dit hem ook vertellen?
pi_98031804
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Snoezepoesz het volgende:
Precies, wat ik nu voel is verre van veilig.
Ik voel me opgelaten, opgefockt en onder druk gezet.
Zal ik dit hem ook vertellen?
Die x aan het eind zal hij niet zo opvatten, mannen zijn niet zo van de subtiliteiten, maar ik zou hem zeker wel vertellen, dat zijn actie niet helpt bij jouw overwegingen over dit onderwerp..
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:22:32 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_98032470
Ik zal er ongetwijfeld helemaal naast zitten, maar niet beffen en z'n vriendinnetje al na drie maanden tot ontmaagding pushen, ookal hebben ze voor de rest wel gewoon seks, klinkt niet als een fijne jongen.. zeg maar gerust, foute player. Zeker niet iemand die te goed voor je is, en waarschijnlijk heeft je angst om je door hem te laten ontmaagden een uitstekende onbewuste grond.

Ik zou hem nog een aantal maanden laten zweten en als hij daar niet op kan wachten, dan is het absoluut een zegen als hij niet degene zal zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:23:00 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_98032488
(en een x aan het einde vind ik zelf juist al een teken van genegenheid, dus dit gaat ie absoluut niet doorhebben)
pi_98032523
Niet beffen, wel pijpen vind ik wel een minpuntje to be honest. Waarom is dat?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:36:15 #69
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_98032992
PICS?
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_98033083
Dat ben ik ook zeker van plan.
Hij moet niet denken dat ik een datum kan prikken voor seks.
Een ontmaagding nota bene.
Hoe durft hij zoiets van mij te verlangen? ):
Anyway,
Ik ga het hem niet makkelijk maken.
Anders zoekt hij maar een meisje dat wel na een maand geneukt wilt worden en er toch niet zoveel waarde aan hecht.

Sorry, ik begin een beetje woede te voelen.
Nog een halfuurtje te gaan en het gekke is.
Ik voel me niet blij, voor het feit dat hij komt.
Voel me eerder teleurgesteld en verdrietig...
Ik sta op het punt om te huilen.
Verdomme, ben sinds gisteren al zo kwetsbaar.
pi_98033155
Het is ook best wel een minpunt, wat dat pijpen en beffen betreft.

En WatskeZegt, je kunt fluiten naar foto's! ;)
pi_98033190
Moet ik je dan maar ontmaagden, Snoezepoesz? Hoe oud ben je? Lengte en figuur?
pi_98033256
Adem in, adem uit ;)

Eerst maar eens rustig proberen te praten en als je moet huilen dan is dat gewoon zo.
Hij kan een en ander gisteren wel in een moment van hevige frustratie hebben gezegd en wie weet heeft hij er zelf ook wat beter over nagedacht.

In ieder geval voor straks:
- wees duidelijk
- emoties tonen mag best
- ga niet met verwijten oid strooien, probeer ook zijn kant te begrijpen

En voor de nabije toekomt: probeer te ontdekken wat je zo tegenhoudt. Is hij het? Voelt het gewoon fout? Is het de angst voor pijn? (wat niet anders wordt als je het uitstelt) Help hem te begrijpen waarom jij nu nog niet wil.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:47:08 #74
179075 hugecooll
pi_98033431
Het lijkt me ook geen strak plan om er "want anders..." in te gooien
pi_98033622
Dankjewel, Isabeau!
Hier heb ik wat aan. ;)

Haha, Panzermaus heeft wel gevoel voor humor, hoor...
Ik ben 18 jaar, half Indonesisch/Nederlands en ben 1,60.
Kleintje dus. :$
Uhh, en slank!

En nogmaals bedankt Isabeau en de rest!

Ik spreek jullie gauw!

Liefs,

Snoezepoesz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')