quote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:48 schreef Snoezepoesz het volgende:
Als niet-maagd zijnde kan ik het mij nauwelijks tot niet voorstellen...
wat ben je lekker wijs lieve isa, op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.
Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd.Echt, stomme, domme zet van hem.
Maar dan zet je er weer druk achter! Hoe moet zij nou weten of ze volgende week, volgende maand of over een jaar toe is aan ontmaagding? Ik vind dat een vreemd voorstel. Daarbij gaan dat soort dingen doorgaans toch spontaan en als jij gaat zeggen: "nou, eerste week van juli wil ik denk ik wel" is er geen enkele spontaniteit meer en wordt het nòg veel beladener voor snoezepoes. Nee, hier kan zij geen datum aan gaan hangen hoe graag haar vriend dat ook zou willen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:25 schreef hugecooll het volgende:
Het zal voor hem trouwens wel "handig" zijn om te weten hoe lang hij ongeveer zou moeten wachten, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij je een limiet gaat stellen kun je hem maar beter gelijk de deur wijzen, dan verdien je beter.
Ik voel je liefde, echt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pfft ik zou daar ook geen zin in hebben hoor. Als je gewend bent gewoon sex te hebben en dan opeens een meid die moeilijk gaat zitten doen, bang is ervoor etc. Allemaal leuk en aardig maar zou ik ook niet aan meedoen op m'n 20e. Leuk als je 16 bent of zo.
Heb ik ook een keer gehad, die dame was ook 18. Ik ben er uiteindelijk vandaar gegaan met een griet die een paar jaar ouder was, die neukte me tenminste keihard suf ipv te miepen dat ik op moest passen en zo.
Oh ja? Die soort dreigt dan uit te sterven. Sorry, maar ik kan geen halfjaar wachten voor seks. Ik begrijp je vriend ook volkomen, alleen stelt hij zich wel heel erg aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:39 schreef Zanziee het volgende:
[..]
Dit.. Als je niet kan wachten, dan rot maar op! Je moet je even zo bedenken, je bent 18 jaar, genoeg jongens op deze wereld, ook jongens die wel kunnen wachten!
Liefde? Kom op zeg, dat komt pas na een jaar of zo. De 1e maanden is puur: lust.quote:
Daar sluit ik me maar bij aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het voor hem ook veel makkelijker was geweest als hij ook nog maagd was geweest ja. Hij weet nu hoe fijn en intiem seks is en wil dat dolgraag ook met jou hebben. Dat vind ik helemaal niet vreemd.
Wat ik wel vreemd vind is dat hij zijn relatie ervan af laat hangen....want wat hij nu heeft veroorzaakt is dat jij die zogenaamde 'deadline' gaat voelen. Voor jou zal 'De Eerste Keer' (wat je volgens mij al veel te veel hebt opgeblazen in je hoofd, maar goed) niet zijn omdat en wanneer jij dat wil, maar met 'het moet nu toch echt' in je achterhoofd.Echt, stomme, domme zet van hem.
Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
...
Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen ...
Ben ik ook wel met je eens hoor, dat dat in sommige gevallen opgaat, maar als je wel al aan orale sex doet zoals TS en aangezien haar argumenten waren dat ze bang was dat het niet lukte en dat ze bang was voor pijn.......quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je 18 bent is lang niet iedereen volwassen. Juist rond die leeftijd zie je enorm veel verschil in ontwikkeling, zowel lichamelijk als emotioneel.
Ik denk dat heel veel mensen het daar niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:20 schreef Dimens het volgende:
Beide.![]()
Hij moet niet zo'n eikel zijn om te zeggen dat je seks MOET hebben voor die en die tijd, dan ben je het gewoon niet waard.
Maar TS hoeft ook weer niet zo aanstellerig doen door het continue uit te stellen. Dat je bang bent dat het een ramp wordt en pijn gaat doen kan ik mij wat bij voorstellen. Maar of je nu 14 of 24 bent als je ontmaagd wordt, het is nog steeds een ramp en het doet nog steeds pijn.
Dus ga het nu niet daarvoor uitstellen, dan kan je blijven uitstellen.
Nu moet je het trouwens wel een half jaar uitstellen, gewoon om je vriend te pesten. Moet hij maar niet zo dom zeggen dat hij seks moet hebben.
Dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef nikky het volgende:
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.
Denk daar maar eens over na.
Dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef nikky het volgende:
Wanneer je nu nog niet weet of je er klaar voor bent, dan is dit niet degene waardoor je je wilt laten ontmaagden.
Dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef IndianRose87 het volgende:
Dus een tip voor jou, meid: als je jezelf niet vertrouwd genoeg bij hem voelt, lozen die handel. Er zijn genoeg jongens die wel respect hebben voor een meisje der eerste keer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind jouw argumenten om maagd te blijven niet erg steekhoudend. Over 6 maanden zal je nog steeds bang zijn dat het niet lukt, of dat het pijn doet.
Dus waarom probeer je het niet gewoon? Hij is een enorme oetlul geweest om het zo op de spits te drijven, maar lijkt mij eerder frustratie dan iets anders. Jullie zijn geen pubers meer, maar volwassen mensen en om eerlijk te zijn snap ik hem ook wel een beetje. Dat gezemel over: als hij echt van me houdt, dan wacht hij wel...........we leven niet in boeketreeksland. Sex is een onderdeel van een volwassen relatie imo.
Dit gezegd hebbende, als je echt niet wilt moet je het niet doen, dat lijkt me duidelijk, het is jouw beslissing.
Ik zou me niet door jouw vriend laten ontmaagden, als ik eerlijk ben. Hij lijkt er meer op uit te zijn om zijn eigen plezier na te streven en niet het jouwe, dat is iets wat je liever niet hebt de eerste keer. Laat je niet vertellen dat je je aanstelt: het is en blijft jouw keuze. Misschien is het inderdaad verstandiger om er geen big deal van te maken, maar als je het niet wilt, wil je het niet. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik geen seks wil zal hij het ongetwijfeld jammer vinden, maar hij zal geen moment twijfelen aan wat wij hebben. Het is een onderdeel van een relatie, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik las jullie reacties en jullie hebben gelijk.
Ik denk dat de angst echt niet weg zal gaan bij de volgende.
Buiten dat voel ik me wel heel fijn bij m'n vriend.
Sinds gisteren twijfel ik, ik weet niet hoe we vanavond tegen elkaar zullen doen.
Ik zal hem er in ieder geval mee confronteren dat de druk mij het meeste pijn doet.
Beter had hij z'n mond gehouden, want hij heeft me een totaal verkeerd beeld gegeven.
Ik hoop alleen dat hij het zal begrijpen, de fout die hij heeft gemaakt, en niet bij me weggaat.
Zo niet, dan vrees ik dat ik er een punt achter zal moeten zetten.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zou me niet door jouw vriend laten ontmaagden, als ik eerlijk ben. Hij lijkt er meer op uit te zijn om zijn eigen plezier na te streven en niet het jouwe, dat is iets wat je liever niet hebt de eerste keer. Laat je niet vertellen dat je je aanstelt: het is en blijft jouw keuze. Misschien is het inderdaad verstandiger om er geen big deal van te maken, maar als je het niet wilt, wil je het niet. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik geen seks wil zal hij het ongetwijfeld jammer vinden, maar hij zal geen moment twijfelen aan wat wij hebben. Het is een onderdeel van een relatie, niet meer en niet minder.
Dat gezegd hebbende: het hoeft geen ramp te zijn, het hoeft geen pijn te doen, het is juist geweldig als je het goed aanpakt, zelfs de eerste keer kan lekker zijn, zonder bloeden, ongemakkelijkheid of pijn. De tip van TR08 is ook bruikbaar (glijmiddel), zorg gewoon dat je niks plant en dat je het doet op het moment dat je hem zó graag wil, dat je aan niks anders denkt. Als je dat niet hebt bij deze vriend, zou ik nog even wachten..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef IndianRose87 het volgende:
Dus een tip voor jou, meid: als je jezelf niet vertrouwd genoeg bij hem voelt, lozen die handel. Er zijn genoeg jongens die wel respect hebben voor een meisje der eerste keer.
Eens. Amen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:12 schreef nikky het volgende:
Ik denk niet dat je vriendje erop uit was om druk op je te leggen...hij zit ergens mee en de eerste waar hij dat mee zou moeten bespreken ben jij. Bij dit onderwerp ontkom je er gewoon niet aan dat er druk op komt te liggen, zelfs als hij gewoon zo eerlijk mogelijk wil vertellen wat hij voelt. Als hij het allemaal niet meer weet moet jij de eerste zijn die dat hoort en dat heeft hij keurig gedaan. Als hij e.e.a niet zo handig gezegd heeft...dat gebeurt jou ook als jij er doorheen zit. Probeer daar doorheen te prikken en streef naar een betere situatie dan waar je nu in zit. Bedenk wel dat een andere optie zou kunnen zijn dat hij je niets gezegd had en je gewoon op gegeven moment maar in de steek zou laten omdat hij er klaar mee was...was je daar gelukkiger mee geweest? Blijkbaar gaat hij wel voor jou, ook door over iets heel moeilijks met jou te praten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik las jullie reacties en jullie hebben gelijk.
Ik denk dat de angst echt niet weg zal gaan bij de volgende.
Buiten dat voel ik me wel heel fijn bij m'n vriend.
Sinds gisteren twijfel ik, ik weet niet hoe we vanavond tegen elkaar zullen doen.
Ik zal hem er in ieder geval mee confronteren dat de druk mij het meeste pijn doet.
Beter had hij z'n mond gehouden, want hij heeft me een totaal verkeerd beeld gegeven.
Ik hoop alleen dat hij het zal begrijpen, de fout die hij heeft gemaakt, en niet bij me weggaat.
Zo niet, dan vrees ik dat ik er een punt achter zal moeten zetten.
Wat ik me afvraag, waarom ben je zo bang voor pijn, of het niet lukken? IMO zit er geen prestatiedrang achter een wilde nacht samen. Zelf ongeveer dezelfde situatie meegemaakt. Mijn vriendin en ik vonden het na 3 weken wel eens tijd om er voor het eerst (samen dan, beiden geen maagd) tegenaan te gaan. Zij was echter al een tijdje zonder geweest en waarschijnlijk daardoor aan de krappe kant. Resultaat was inderdaad dat de pogingen pijnlijk waren en uiteindelijk is het dan ook niet gelukt. Beiden kunnen lachen om ons amateuristische geklungel, elkaar een kus + knuffel gegeven en het daarbij gelaten. De keer daarop hebben we dat echter allemaal ingehaaldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wow, dat is zeg je echt mooi, TR08!
Ik ben er even stil van, haha.
Je hebt ook gelijk.
Dat is dus het beeld waar ik ook nog steeds mee te maken heb, meisjes die op korte termijn seks hebben en vervolgens gedumpt worden, omdat hij de klik niet meer zou zien zitten.
Echter is dit niet waarom ik het uitstel.
Het gaat goed komen vanavond, ik weet wat ik hem moet zeggen na het lezen van al jullie reacties en ben er dan ook erg blij mee!
Jullie horen vanavond weer van me!
Liefs,
Snoezepoesz
Echter is voor bijna iedereen sex gewoon een heel belangrijk onderdeel van een relatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:21 schreef -Trinity- het volgende:
Ik sluit me aan bij wat Isa zegt. Misschien hang je er zelf ook wel iets te veel gewicht aan, maar het is en blijft jouw keus wanneer je wordt gepenetreerd en wanneer niet,
hihiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef Subario het volgende:
Fuck, post hier onder m'n openbare account...
Nouja, mochten hier bekenden/collega's komen en dit lezen, ook ik hou me bezig met 's werelds grootste gezamenlijke hobby
Dit lijkt me belangrijk genoeg om nog eens te quotenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:04 schreef erodome het volgende:
Ga iig niet neuken omdat je bang bent hem kwijt te raken, het zal niet fijn zijn als het alleen daarvoor is en het zal de relatie een tik geven dat je je gepushed voelde, waardoor de kans aanwezig is dat de relatie niet lang stand zal houden.
Als je het doet doe het dan vanuit een ik wil meer, waarvoor het bovenstaande dan weer erg goed is.
Ik vind dat wachten eerlijk gezegd een teken van onvolwassenheid. Zo kwam dat op mij in ieder geval over. Na 3 maanden zit menig man vol frustratie. Als het einde dan ook nog eens niet in zicht is of er geen ontwikkeling merkbaar is dan kan ik mij voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt. Dit in combinatie met die frustratie, waar je zelf machteloos in bent kan er makkelijk voor zorgen dat alles er niet zo diplomatiek uitkomt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:
Een vriend hebben die limieten voor seks gaat stellen...
Ben verstandig en zeg dat je een geweldige tijd hebt gehad, maar dat de onvolwassenheid jullie relatie de das om heeft gedaan. Een limiet van 3 maandenwtf...
Ik zou me eerder het tegenovergestelde afvragen: is hij wel goed genoeg voor mij? Houdt hij genoeg rekening met mij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Snoezepoesz het volgende:
Eerlijk gezegd begin ik me af te vragen of ik wel goed genoeg voor hem ben.
Maar zoals hij zelf aangaf: 'Ik blijf zo lang bij je, omdat ik om je geef. Anders was ik al lang weggegaan.'
Ik probeerde duidelijk te maken dat die angst wel eens aan hem gebonden zou kunnen zijn en in tegenstelling tot wat anderen hier beweren, je die bij een ander niet zal voelen omdat hij zich gevoeliger en meelevender opstelt.quote:En wat Trinity tot slot zei,
Angst is toch wel het grootste gedeelte wat ermee speelt.
Ook het feit dat ik nog maagd ben en zoiets niet zomaar radicaal wil gaan beslissen.
Maar eerlijk gezegd nu ook mijn gevoelens, hij gaf aan dat hij eventueel wel langer zou kunnen wachten, '...maar dan ben ik bang dat ik al weg ben, voordat jij de kans krijgt.'
Beffen doe hij niet, ik pijp hem wel.
Die x aan het eind zal hij niet zo opvatten, mannen zijn niet zo van de subtiliteiten, maar ik zou hem zeker wel vertellen, dat zijn actie niet helpt bij jouw overwegingen over dit onderwerp..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Snoezepoesz het volgende:
Precies, wat ik nu voel is verre van veilig.
Ik voel me opgelaten, opgefockt en onder druk gezet.
Zal ik dit hem ook vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |