quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:Een vriend hebben die limieten voor seks gaat stellen...
Ben verstandig en zeg dat je een geweldige tijd hebt gehad, maar dat de onvolwassenheid jullie relatie de das om heeft gedaan. Een limiet van 3 maanden

wtf...
Ik vind dat wachten eerlijk gezegd een teken van onvolwassenheid. Zo kwam dat op mij in ieder geval over. Na 3 maanden zit menig man vol frustratie. Als het einde dan ook nog eens niet in zicht is of er geen ontwikkeling merkbaar is dan kan ik mij voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt. Dit in combinatie met die frustratie, waar je zelf machteloos in bent kan er makkelijk voor zorgen dat alles er niet zo diplomatiek uitkomt.
Dat hij niet beft geeft echter wel stof tot nadenken. Misschien dat TS elke keer benadrukt dat het voor haar niet hoeft, waardoor bij hem het idee bestaat dat zij daar mogelijk niet zo van geniet. Maar het kan ook zo zijn dat hij nogal op zichzelf is gericht qua seks. Het is gebaseerd op vooroordelen, maar heb het idee dat dat niet past bij de TS. Ondanks dat ze overkomt als iemand die graag iets voor iemand anders doet.
Zorg eerst dat de spanning weg is. En laat het een paar dagen rusten.
Het klinkt heel raar misschien, maar zou je niet samen een seksshop in kunnen lopen? Of bekijk het één en ander op internet. En dan vooral ook de extreme dingen. Vooral lekker lachen/giechelen daarom.
Ik heb het idee dat seks daardoor veel meer bespreekbaar wordt. Beide partijen durven dan zonder schaamte aan te geven wat ze graag willen. Kan TS aangeven waar ze bang voor is, kunnen ze qua speeltjes/bijproducten (zoals glijmiddel) oplossingen bedenken. Dit alles overigens alleen als het uitgesproken is en TS door deze nieuwe ideeën het idee heeft dat ze er wel klaar voor is. Dan schaf je het één en ander aan, zorg je voor een (nieuwe) gezonde spanningsboog en heb je een eerste keer waarbij TS zich fijn voelt en die nog veel fijner is dan menig ontmaagding.
Misschien een rare vraag: maar waarom heb ik het idee dat TS denkt dat ontmaagding een rollercoaster is? Dat als het pijn doet ze nog minuten lang moet afzien? Je gilt/schreeuwt een keertje dat hij moet stoppen en het stopt.
Een 'beurt' is geen 'harsbeurt'.