abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98070129
Wat arme jongen?
Alsof gepusht worden zo fijn is...
pi_98070156
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat arme jongen?
Wat zijn zijn verdere opties dan?
Voor hem is het wel een heikel punt.
Hij had je allang kunnen dumpen.
pi_98070169
Ja, hij gaf ook zeker aan dat, als hij niet om me gaf, hij al lang bij mij was weggeweest.
pi_98070217
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, hij gaf ook zeker aan dat, als hij niet om me gaf, hij al lang bij mij was weggeweest.
Nou dan.
Arme jongen.
pi_98070314
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
Waaruit maak jij op dat ik weinig waarde hecht aan seks?
Als dat werkelijk zo was liet ik mij na 3 weken al ontmaagden.
Ik hecht er juist veel waarde aan en wil er zeker van zijn.
Het is niet zomaar een beslissing die je binnen nu en 24 uur maakt.
Alsnog, ik kan wel enige gelijk opmaken uit de berichten.
Maar volgens mij zeggen jullie allemaal stuk voor stuk dat ik binnen de kortste keren gedumpt ga worden.
Je praat alleen maar vanuit jezelf. Daarom heb ik nog steeds niet het idee dat het uitgepraat is. Daarom vraag ik nog eens: wat en hoe is het uitgesproken?
Ik lees alleen maar dat hij heeft toegegeven. En als man zijnde is het voor mij heel makkelijk om te weten waarom: escalatie/ruzie = geen seks, in tegenstelling tot, geen ruzie = (kleine) mogelijkheid tot seks.

Seks zorgt er niet voor dat je gedumpt wordt. Als je niet interessant genoeg bent kan seks ervoor zorgen dat je nog net interessant genoeg bent.

Ik maak die keuze om seks te hebben binnen een minuut. Sterker nog, ik zou er niet langer over na kunnen denken. Het antwoord is toch hetzelfde, en niet altijd positief.

Nu krijgen we ineens te horen dat je niet gedumpt wilt worden. :?
Ik kan er nog wel een paar voor je bedenken, mocht je daar behoefte aan hebben.

Maar waar wil je overigens zeker van zijn? Zeg dan gewoon dat je twijfelt of zijn gevoelens oprecht zijn. Al zou het voor mij als vrouw zijnde heel makkelijk zijn. Ik zou gewoon met hem het bed in duiken. Je bent al 3 maanden samen en je kan er van genieten/leren. Hoe je je nu opstelt zorgt er alleen maar meer voor dat een eventuele relatie niet zal slagen. En een tip: als vrouw zijnde mag je heden ten dagen ook genieten van de seks. En hoef je je niet gebruikt te voelen als je na 3 maanden alsnog gedumpt wordt. Daarnaast hoef je ook niet bang te zijn dat de omgeving negatief over je denkt, ze zullen eerder met je te doen hebben mocht het toch zo uitkomen.
pi_98070350
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Nee, ik vind het persoonlijk ook geen must.
Maar misschien is dat omdat ik het nog nooit meegemaakt.
Ik weet niet hoe het is en daarom kan ik er ook geen punt uit opmaken.
Hij wel.
Denk dat je moet begrijpen dat het voor bijna iedereen wel echt een must is in hun relatie.
pi_98070386
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat arme jongen?
Hij wordt nu verplicht tot geen seks. Een vagina vastgebonden aan een stok met touw die voor hem uit wordt gehouden. Waarbij hij niet inziet dat die stok aan hem vast zit en hij er dus met geen mogelijkheid in de buurt kan komen. Er is bij hem amper iets bekend over het hoe en waarom en daarom zal hij ook totaal niet kunnen helpen of begrip voor de situatie kunnen hebben.
pi_98070419
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Die probeert het gewoon goed te praten. Jou gerust te stellen en dat je denkt 'oh wat is ie toch lief eigenlijk'. Waardoor je het uiteindelijk wel toe zal laten.

IN de tussentijd is dit
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef Flixxy het volgende:

Als ik TS's vriend zo hoor, klinkt het alsof hij TS aan het lijntje houdt en hoopt dat ze nog keer wil neuken. Ondertussen zoekt hij door naar een andere potentiële kandidaat om zijn zaad te lozen.
ook niet erg onwaarschijnlijk.
Klinkt mij (hoe erg ook) ook wel bekend in de oren. Rond die leeftijd, als je net een (paar jaar) ontmaagd bent, dan ga je daarna echt niet nog even een half jaar braaf zitten wachten.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_98070456
Jullie zien het allemaal van zijn kant, of niet?
pi_98070522
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Nee hoor... ik denk alleen de geile rukpubertjes....

Mijn antwoorden staan er ook ergens tussen....
pi_98070527
quote:
Ja.
Jouw kant kan ik me gewoon niet inleven, omdat je er zo wazig over doet, je legt het ook totaal niet uit.
Waardoor hij het ook niet kan begrijpen.
pi_98070540
Omdat we jouw punt over seks niet begrijpen denk ik. Kun je meer uitleggen waarom je nu bang bent om seks te hebben?
pi_98070566
quote:
Nee hoor, we krijgen het allemaal van jou te horen.
En eerst was er aardig wat sympathie, maar zelfs tegen vreemden kan je niet uitleggen over het hoe en waarom. Laat staan dat we denken dat je vriend je wel begrijpt.

En er lopen hier genoeg mensen rond met levenservaring. En ik ben bang dat er genoeg mensen zo denken als Thijs, ik, Flixxy en anderen.
pi_98070700
Zal ik het dan maar zeggen iedereen?

Ik denk niet dat ze goed bij elkaar passen. Het gaat niet om de seks, maar de relatie is op zich gewoon niet goed.
pi_98070762
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef AcquiredDreams het volgende:

[..]

Nee hoor... ik denk alleen de geile rukpubertjes....

Mijn antwoorden staan er ook ergens tussen....
Maar jij denkt niet dat na 3 maanden geen seks in combinatie de onzekerheid of het er ooit van zal komen in combinatie met geen duidelijkheid over wat het probleem is ervoor zorgt dat mensen met hun pik denken?

Ik zou geen kledingzaak meer binnen kunnen lopen. Bang dat ik de seksuele frustratie die ik op heb gebouwd vier op onschuldige etalagepoppen :) . Die frustratie is dan niet alleen gekomen door niet kunnen neuken maar ook door de frustratie die zo'n vriendin opwekt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die een neukbeurtje buiten de deur op die manier goed kunnen praten. Vooral als er op dat moment alcohol in het spel is. En dat heeft naar mijn idee niks te maken met het karakter van iemand. Ondanks dat het geen goede actie zou zijn.
pi_98070828
Ik heb meerdere malen mijn angst voorgelegd, en dat is pijn.
Tevens nu ook de persoon, voor zijn frustratie was ik er heilig van overtuigd dat ik het met hem wilde.
Nu vraag ik het me af.
En het feit dat je zegt dat zijn woordjes mij gerust hebben gesteld, is ook zo.
pi_98070883
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen iedereen?

Ik denk niet dat ze goed bij elkaar passen. Het gaat niet om de seks, maar de relatie is op zich gewoon niet goed.
Dat idee had ik ook al een beetje. De vriend geeft hele fijne signalen waarbij TS in de wolken loopt. Maar ondertussen krijgt ze per ongeluk ook genoeg signalen binnen die dat tegenspreken. Ondanks dat ze die niet wil weten. En om die uit te schakelen/tackelen is niet neuken een zekerheid en bevestiging in één.

Maar dit alles is wel heel voorbarig en niet echt ergens op gebaseerd.
pi_98070971
Je moet ook wel bedenken dat je hem behoorlijk aan het teasen bent..

Kijk, stel je voor hij zou hetzelfde doen met.. iets wat jij heel graag met hem zou willen doen (naar een pretpark weet ik het). Op een gegeven moment raak je gefrustreerd dat het maar niet gebeurt terwijl je wel bevestiging krijgt dat het gebeurt.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Maar dit alles is wel heel voorbarig en niet echt ergens op gebaseerd.
Jawel. Na 3 maanden al behoorlijk wat problemen.. TS der vriend maakt haar onzekerder. Ze bespreken problemen niet echt goed. En TS wilt geen seks met haar vriend omdat het niet goed voelt volgens mij. Klinkt niet echt als een relatie waarin je jezelf kan zijn.
pi_98070981
quote:
Nee dat niet. Ik vind dat je het niet moet als je het niet echt wilt. Vraag me alleen af wat je reden precies is. Jij hebt het de hele tijd over die 3 maanden, maar ik snap niet echt wat die 3 maanden ermee te maken hebben. Wie zegt dat je het over 3 maanden wel wilt. Het voelt goed of het voelt niet goed, en dat heeft helemaal niks met tijd te maken lijkt me zo.
pi_98071242
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Je moet ook wel bedenken dat je hem behoorlijk aan het teasen bent..

Kijk, stel je voor hij zou hetzelfde doen met.. iets wat jij heel graag met hem zou willen doen (naar een pretpark weet ik het). Op een gegeven moment raak je gefrustreerd dat het maar niet gebeurt terwijl je wel bevestiging krijgt dat het gebeurt.

[..]

Jawel. Na 3 maanden al behoorlijk wat problemen.. TS der vriend maakt haar onzekerder. Ze bespreken problemen niet echt goed. En TS wilt geen seks met haar vriend omdat het niet goed voelt volgens mij. Klinkt niet echt als een relatie waarin je jezelf kan zijn.
En zij ziet die frustratie weer als een karaktereigenschap. Terwijl ik mij ook wel kan bedenken dat 3 maanden in die situatie verkeren toch wel kan zorgen voor uitspraken die niet overeen komen met mijn karakter en enigszins overtrokken zullen zijn. Waardoor TS nog langer de boot af zal houden.

Kortom: ze maken het beiden erger en erger. En gaan over een paar weken beiden op zoek naar de negatieve bevestiging. De bevestiging dat het toch niks gaat worden. Waardoor beide kampen van hieruit de daaruit vloeiende acties goed zullen praten.

Volgens mij is vreemdgaan niet eens zo ver weg. Anders snap ik niet waarom hij dat aan de orde brengt of dat TS dat aan de orde brengt.
pi_98071341
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Kabolter het volgende:

[..]

En zij ziet die frustratie weer als een karaktereigenschap. Terwijl ik mij ook wel kan bedenken dat 3 maanden in die situatie verkeren toch wel kan zorgen voor uitspraken die niet overeen komen met mijn karakter en enigszins overtrokken zullen zijn. Waardoor TS nog langer de boot af zal houden.

Kortom: ze maken het beiden erger en erger. En gaan over een paar weken beiden op zoek naar de negatieve bevestiging. De bevestiging dat het toch niks gaat worden. Waardoor beide kampen van hieruit de daaruit vloeiende acties goed zullen praten.
En uiteindelijk game over.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:40:27 #197
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98071353
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:27 schreef Snoezepoesz het volgende:
Goeiemorgen FOK!ers,

Liefs,

Snoezepoesz
Ik vind het heel, heel erg gemaakt overkomen. Ik zou maar uitkijken.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 12 juni 2011 @ 17:41:40 #198
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98071412
simpel, als jij er niet aan toe bent en hij dat niet wil accepteren wijs hem de deur!
want moet sex doen als je het wil.. en niet als verplichting omdat je vriend anders een ander zoekt of wil.

misschien gaat hij nu wel heletijd vreemd om sex te hebben met een ander, en als jullie het gedaan hebben dat hij stoer doet tegen zn vrienden " ik heb haar ontmaagd" dan dumpt hij je en voel jij je klote.

gewoon wachten dus :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98071665
quote:
Je hebt volgens je gevoel gehandeld en duidelijk grenzen gesteld, dat is heel goed, trek je aub niets aan wat anderen hier verder over te melden hebben, het is jouw gevoel, jouw lichaam; jouw beslissing. Iemand die je zou verlaten omdat jij deze stap (nog) niet wil zetten kan je beter de deur wijzen; het is dan duidelijk waar diegene zijn prioriteiten liggen.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:48:30 #200
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98071771
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
Waaruit maak jij op dat ik weinig waarde hecht aan seks?
Als dat werkelijk zo was liet ik mij na 3 weken al ontmaagden.
Ik hecht er juist veel waarde aan en wil er zeker van zijn.
Het is niet zomaar een beslissing die je binnen nu en 24 uur maakt.
Alsnog, ik kan wel enige gelijk opmaken uit de berichten.
Maar volgens mij zeggen jullie allemaal stuk voor stuk dat ik binnen de kortste keren gedumpt ga worden.
Dump hem, neem mij, ik wacht wel :* :P
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')