Wat zijn zijn verdere opties dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat arme jongen?
Alsof gepusht worden zo fijn is...
Nou dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, hij gaf ook zeker aan dat, als hij niet om me gaf, hij al lang bij mij was weggeweest.
Je praat alleen maar vanuit jezelf. Daarom heb ik nog steeds niet het idee dat het uitgepraat is. Daarom vraag ik nog eens: wat en hoe is het uitgesproken?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
Waaruit maak jij op dat ik weinig waarde hecht aan seks?
Als dat werkelijk zo was liet ik mij na 3 weken al ontmaagden.
Ik hecht er juist veel waarde aan en wil er zeker van zijn.
Het is niet zomaar een beslissing die je binnen nu en 24 uur maakt.
Alsnog, ik kan wel enige gelijk opmaken uit de berichten.
Maar volgens mij zeggen jullie allemaal stuk voor stuk dat ik binnen de kortste keren gedumpt ga worden.
Denk dat je moet begrijpen dat het voor bijna iedereen wel echt een must is in hun relatie.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Nee, ik vind het persoonlijk ook geen must.
Maar misschien is dat omdat ik het nog nooit meegemaakt.
Ik weet niet hoe het is en daarom kan ik er ook geen punt uit opmaken.
Hij wel.
Hij wordt nu verplicht tot geen seks. Een vagina vastgebonden aan een stok met touw die voor hem uit wordt gehouden. Waarbij hij niet inziet dat die stok aan hem vast zit en hij er dus met geen mogelijkheid in de buurt kan komen. Er is bij hem amper iets bekend over het hoe en waarom en daarom zal hij ook totaal niet kunnen helpen of begrip voor de situatie kunnen hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat arme jongen?
Alsof gepusht worden zo fijn is...
Die probeert het gewoon goed te praten. Jou gerust te stellen en dat je denkt 'oh wat is ie toch lief eigenlijk'. Waardoor je het uiteindelijk wel toe zal laten.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, hij gaf ook zeker aan dat, als hij niet om me gaf, hij al lang bij mij was weggeweest.
ook niet erg onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef Flixxy het volgende:
Als ik TS's vriend zo hoor, klinkt het alsof hij TS aan het lijntje houdt en hoopt dat ze nog keer wil neuken. Ondertussen zoekt hij door naar een andere potentiële kandidaat om zijn zaad te lozen.
Nee hoor... ik denk alleen de geile rukpubertjes....quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Jullie zien het allemaal van zijn kant, of niet?
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Nee hoor, we krijgen het allemaal van jou te horen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Maar jij denkt niet dat na 3 maanden geen seks in combinatie de onzekerheid of het er ooit van zal komen in combinatie met geen duidelijkheid over wat het probleem is ervoor zorgt dat mensen met hun pik denken?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef AcquiredDreams het volgende:
[..]
Nee hoor... ik denk alleen de geile rukpubertjes....
Mijn antwoorden staan er ook ergens tussen....
Dat idee had ik ook al een beetje. De vriend geeft hele fijne signalen waarbij TS in de wolken loopt. Maar ondertussen krijgt ze per ongeluk ook genoeg signalen binnen die dat tegenspreken. Ondanks dat ze die niet wil weten. En om die uit te schakelen/tackelen is niet neuken een zekerheid en bevestiging in één.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen iedereen?
Ik denk niet dat ze goed bij elkaar passen. Het gaat niet om de seks, maar de relatie is op zich gewoon niet goed.
Jawel. Na 3 maanden al behoorlijk wat problemen.. TS der vriend maakt haar onzekerder. Ze bespreken problemen niet echt goed. En TS wilt geen seks met haar vriend omdat het niet goed voelt volgens mij. Klinkt niet echt als een relatie waarin je jezelf kan zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Maar dit alles is wel heel voorbarig en niet echt ergens op gebaseerd.
Nee dat niet. Ik vind dat je het niet moet als je het niet echt wilt. Vraag me alleen af wat je reden precies is. Jij hebt het de hele tijd over die 3 maanden, maar ik snap niet echt wat die 3 maanden ermee te maken hebben. Wie zegt dat je het over 3 maanden wel wilt. Het voelt goed of het voelt niet goed, en dat heeft helemaal niks met tijd te maken lijkt me zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
En zij ziet die frustratie weer als een karaktereigenschap. Terwijl ik mij ook wel kan bedenken dat 3 maanden in die situatie verkeren toch wel kan zorgen voor uitspraken die niet overeen komen met mijn karakter en enigszins overtrokken zullen zijn. Waardoor TS nog langer de boot af zal houden.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Je moet ook wel bedenken dat je hem behoorlijk aan het teasen bent..
Kijk, stel je voor hij zou hetzelfde doen met.. iets wat jij heel graag met hem zou willen doen (naar een pretpark weet ik het). Op een gegeven moment raak je gefrustreerd dat het maar niet gebeurt terwijl je wel bevestiging krijgt dat het gebeurt.
[..]
Jawel. Na 3 maanden al behoorlijk wat problemen.. TS der vriend maakt haar onzekerder. Ze bespreken problemen niet echt goed. En TS wilt geen seks met haar vriend omdat het niet goed voelt volgens mij. Klinkt niet echt als een relatie waarin je jezelf kan zijn.
En uiteindelijk game over.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Kabolter het volgende:
[..]
En zij ziet die frustratie weer als een karaktereigenschap. Terwijl ik mij ook wel kan bedenken dat 3 maanden in die situatie verkeren toch wel kan zorgen voor uitspraken die niet overeen komen met mijn karakter en enigszins overtrokken zullen zijn. Waardoor TS nog langer de boot af zal houden.
Kortom: ze maken het beiden erger en erger. En gaan over een paar weken beiden op zoek naar de negatieve bevestiging. De bevestiging dat het toch niks gaat worden. Waardoor beide kampen van hieruit de daaruit vloeiende acties goed zullen praten.
Ik vind het heel, heel erg gemaakt overkomen. Ik zou maar uitkijken.quote:
Je hebt volgens je gevoel gehandeld en duidelijk grenzen gesteld, dat is heel goed, trek je aub niets aan wat anderen hier verder over te melden hebben, het is jouw gevoel, jouw lichaam; jouw beslissing. Iemand die je zou verlaten omdat jij deze stap (nog) niet wil zetten kan je beter de deur wijzen; het is dan duidelijk waar diegene zijn prioriteiten liggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dump hem, neem mij, ik wacht welquote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Snoezepoesz het volgende:
Waaruit maak jij op dat ik weinig waarde hecht aan seks?
Als dat werkelijk zo was liet ik mij na 3 weken al ontmaagden.
Ik hecht er juist veel waarde aan en wil er zeker van zijn.
Het is niet zomaar een beslissing die je binnen nu en 24 uur maakt.
Alsnog, ik kan wel enige gelijk opmaken uit de berichten.
Maar volgens mij zeggen jullie allemaal stuk voor stuk dat ik binnen de kortste keren gedumpt ga worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |