quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef AcquiredDreams het volgende:Volgens mij staat er duidelijk in de OP dat haar vriend weet dat ze er nog niet klaar voor is. En er staat ook duidelijk dat hij eerst wel wilde wachten maar dat nu opeens 3 maanden de max. termijn is.
En ook al is de communicatie niet echt duidelijk, nee is gewoon nee, en als je het als man niet kan opbrengen om te wachten maar eisen gaat stellen over wanneer je je zaakje kan lozen, dan ben je niet goed bezig volgens mij.
Volgens mij lees jij het verkeerd.
quote:
Uiteindelijk kwam het erop neer dat meneertje geen halfjaar kan wachten totdat we seks hebben.
(Dat halfjaar wat bewijze van bedoelt, vertelde hij, maar het raakte mij enorm!)
En hoe is dat gezegd? En heeft hij het idee dat het na een half jaar wel mogelijk is? TS heeft een probleem. Niet eens een probleem door een nare ervaring. Gewoon een angst die zeer waarschijnlijk ongegrond is. Daar kan je als man zijnde begrip voor hebben, maar als TS er helemaal niks aan doet, omdat seks voor haar misschien niet zo belangrijk is dan is het juist egoïstisch om het dan voor hem ook maar weg te cijferen.
Het is niet alleen maar niet kunnen neuken.
Het zijn slappe argumenten (het komt maar op één ding uit, bang dat het pijn doet. Niet eens zeker weten of het pijn doet of eens een pot glijmiddel kopen). Crue gezegd veroorzaakt TS zeer waarschijnlijk de reactie van haar vriend.
Een reactie die misschien niet eens een weerspiegeling is van zijn karakter. Het befverhaal riep vraaktekens op, maar ook daar geeft TS totaal geen duidelijkheid.
quote:
Hij kust zichzelf een weg naar beneden, wat me gek maakt, maar dan gaat hij vervolgens weer terug.
Subtiel mijn slipje naar beneden trekken of zijn hoofd naar beneden duwen is totaal geen optie.
Ik raak zelf al gefrustreerd als hij 'mee beweegt' tijdens het pijpen.
Laat staan als hij m'n hoofd naar beneden zal duwen.
Hier zijn misschien wel een paar woorden door elkaar gehaald. Ze heeft het eerst over hem en daarna over zich zelf. Zij wil niet met haar hoofd naar beneden geduwd worden. Maar wat heeft dat met hem te maken? Waarom zou hij dat erg vinden? En heeft TS wel eens gezegd dat zij het fijn zou vinden? Ik weet nog wel dat beffen bij vroegere vriendinnetjes voor misverstanden hebben gezorgd. Ik dacht bij de eerste 2 vriendinnetjes bijvoorbeeld dat ze het niet fijn vonden. Het was daar te gevoelig. Bleek later dat ik te snel op de clit dook en ze daar niet over konden. De derde vriendin gaf aan dat een paar kusjes om de plek heen, een paar likjes om de plek heen en daarna heel zachtjes en rustig beginnen wonderen deed. En dat terwijl ik mijn tong in het begin niet als een stok aanspande en met mijn tong door de huid heen wou drukken. Kortom: het vriendje weet waarschijnlijk niet eens dat ze gelikt wil worden. Misschien heeft ze de eerste paar keren zijn hoofd wel onbewust naar boven getrokken om hem te zoenen. Terwijl hij de intentie had om haar te beffen.
Wat wij lezen: hij wil niet beffen.
Ze is naar mijn idee een preuts meisje. Geen probleem, zelfs niet als dat niet verandert. Echter ze geeft naar mijn idee ook totaal geen duidelijkheid. Hij moet het maar begrijpen. Beste voorbeeld is wel de 'X' in een smsje. Dan merkt ze dat het niet zoveel met hem doet en dan gaat ze weer jankerig in dit topic reageren. Ik stel het nu wel heel hard, ik lees alleen maar tekst, maar iedereen zit maar te wijzen naar die jongen. Een jongen die misschien wel zo moest reageren omdat TS moeite heeft om zich uit te spreken, aan problemen te werken en duidelijkheid te geven. Op welk gebied dan ook.
En ja, zoals ik het lees vind ik die jongen nog steeds een loser hoe hij het heeft gebracht. Ik vraag mij wel steeds sterker af of het misschien niet minder erg is gebracht en hoeveel schuld TS hieraan heeft.
[ Bericht 24% gewijzigd door Kabolter op 11-06-2011 20:49:52 ]