Ben niet boos. Hoezo zou ik boos zijn daarom? Maar okay, je uitleg verklaart wel wat. Vlekkeloosquote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ik wachtte niet... Het gebeurde gewoon na 9 maanden.. Overigens... toen mijn vriend met mij kreeg ging hij er niet van uit dat ik ging seksen voor het huwelijk omdat ik uit een moslimfamilie kom.. Uiteindelijk viel het allemaal mee voor hem..
Aub, ga niet boos worden omdat ik 9 maanden "w8te". Dat alles bij jou zo vlekkeloos ging hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ik probeer ts uit te leggen waarom het onnodig is om te w8en..
Ik ben nu nog single.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb het in elk geval wel echt gehad met die aardappelzakken.
Dat dacht ik ook altijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik ben nu nog single.Nee kidding aside, maar ik hoor veel gozers die het gewoon normaal vinden dat hun vriendin nooit seks wil ofzo. Of niet zo avontuurlijk in bed zijn. Terwijl dat naar mijn mening niet normaal is.
Mja, als je maar met 1 persoon naar bed gaat word dat de standaard.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd.
3 jaar een vriendin gehad die er als een aardappelzak bij lag.
Ik dacht dat dat normaal was, dat alle vrouwen zo waren.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?
Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ?
Tot ik weer single was. Wow, er ging een wereld voor me open!
En wat een verdomd magische wereld was dat!
Zou ik de vriend van TS ook aanraden btw.
Ik heb hele andere zaken gemerktquote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Veel vrouwen durven gewoon niet zo/niet zo'n behoefte aan..
Ik kan het me niet voor stellen.. wat voor redenering had jouw ex voor haar behavior? Was ze wel geil maar dan wel een geile aardappelzakquote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik heb hele andere zaken gemerkt
Vrouwen denken even vaak aan sex als mannen.
Ze doen alleen alsof dat niet zo is.
Misschien een beetje het Masterkey en kloteslot verhaal dat hier achter zit?
Durfde zich niet te laten gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voor stellen.. wat voor redenering had jouw ex voor haar behavior? Was ze wel geil maar dan wel een geile aardappelzak?
Apart. Tja, ik weet alleen maar van meiden die niet zo veel behoefte aan seks hebben, dat ze daarom niet zo wild zijn in bed.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Durfde zich niet te laten gaan.
Ingebouwde angst omdat dat "niet hoort".
Jij denkt dat vrouwen over het algemeen a-sexueler zijn dan mannen?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Apart. Tja, ik weet alleen maar van meiden die niet zo veel behoefte aan seks hebben, dat ze daarom niet zo wild zijn in bed.
Misschien ligt het ook aan leeftijd.. en aan hoe je met seks omgaat. Of je er veel over praat enzo.
Preutse ex zeg, poeh
Ik zal het hem wel vragenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef juxtaposition het volgende:
9 maanden, tering.
Vraag voor de grap eens aan hem hoe een enorme egodeuk hij daarvan kreeg?
Keer op keer afgewezen worden.
Dat kan niet goed zijn voor je zelfrespect.
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die wat minder behoefte hebben aan seks dan het percentage mannen die dat heeft. (Namelijk vrijwel geen.)quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen over het algemeen a-sexueler zijn dan mannen?
Lol, met wat voor mannen spreek jij dan? Die moeten wel erg braaf en schattig zijn..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik ben nu nog single.Nee kidding aside, maar ik hoor veel gozers die het gewoon normaal vinden dat hun vriendin nooit seks wil ofzo. Of niet zo avontuurlijk in bed zijn. Terwijl dat naar mijn mening niet normaal is.
Ik snap het wel, ik zou mijn vriend ook niet dumpen als die een laag libido zou hebben.. zou me wel erg irriteren na een tijdje. Maar lijkt gewoon alsof mannen onbewust tot preutse vrouwen worden aangetrokken.
Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, met wat voor mannen spreek jij dan? Die moeten wel erg braaf en schattig zijn..
Niet avontuurlijk, normaal vinden dat vriendin geen seks wil.
Dat is prima als je 50 bent(en het liefst dan nog niet trouwens). Seks hoort juist avontuurlijk te zijn, geil, vies, experimenteerderig, en zo vaak als leuk is.
Dus aangetrokken tot preutse vrouwen, mwoah, of trekken preutse vrouwen ook preutse mannen aan?
Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus aangetrokken tot preutse vrouwen, mwoah, of trekken preutse vrouwen ook preutse mannen aan?
Dat maakt hem een mietje.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:
[..]
Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
Ik dacht omdat ze het niet wilde vragen,quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:
[..]
Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat maakt hem een mietje.De mannelijke variant van preuts.
Ik heb er zo een gehad.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden..
Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down.En dat is niet zo bij alle vrouwen.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken![]()
Iedereen wil geile dirty sex..maar veel vrouwen die zijn er bang voor of onderdrukken het omdat ze geleerd hebben dat het niet mag of dat het vies/slecht/zondig is.
Met als gevolg een enorm complex, frigiditeit, vaginisme noem t maar op..allemaal het gevolg van Nurture niet Nature.
quote:Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken![]()
Ik zeg doenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:07 schreef helldeskr het volgende:
Ik zal voor jullie speciaal eens een dom. serie schieten en in het actie topic gooien oke ?
Maar heeft hij dat echt gezegd dan? Want misschien heeft hij daar gewoon nog geen initiatief toe genomen, omdat hij dacht dat TS dat ook niet wilde. Is misschien een beetje stom, maar t zou kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden..
Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down.En dat is niet zo bij alle vrouwen.
quote:
Het had z'n tweelingbroer kunnen zijnquote:
Is het Sale bij H&M?????quote:Op zondag 12 juni 2011 07:34 schreef pgrferrari het volgende:
TS moet nieuwe kleren gaan kopen
Bij H&M is het sale![]()
Maar goed om te horen
Niet zo aanvallend. Gewoon, dat lieve jongens waarvan je het niet denkt, mij vaak verbazen dat ze ook een erg dirty kant hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?
Wat een onzin.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:
My god.. reacties van sommige mensen hier.. niet normaal
Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.
Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?
Want in dat eerste geval, vind ik je wel heel goedkoop...
Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.
Dus TS, trek je niets aan van al die rare reacties hier!
Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan!
TS gaf aan als reden de pijn. Ze vinden dat een beetje een rare reden, en terecht.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:
Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.
Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?
Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.
Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan!
Het is heel simpel, zal het voor de zoveelste keer vertellen...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd.
3 jaar een vriendin gehad die er als een aardappelzak bij lag.
Ik dacht dat dat normaal was, dat alle vrouwen zo waren.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?
Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ?
Tot ik weer single was. Wow, er ging een wereld voor me open!
En wat een verdomd magische wereld was dat!
Zou ik de vriend van TS ook aanraden btw.
Zo, jij bent goed in selectief lezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |