abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98080662
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen iedereen?

Ik denk niet dat ze goed bij elkaar passen. Het gaat niet om de seks, maar de relatie is op zich gewoon niet goed.
Dat zei ik ff terug al en is waarschijnlijk meer reden dat ze niet wil dan de angst voor pijn. Die angst is helemaal niet reëel, omdat ze het nog nooit heeft geprobeerd en genoeg mensen al hebben gezegd (waaronder ik) dat de eerste keer helemaal geen pijn hoeft te doen als je er niet zo'n probleem van maakt en gewoon doet wat goed voelt. Maar het voelt niet goed en dat komt niet alleen door haar, maar de combinatie van vriend en TS. Vriend van TS en TS maken er nu zo'n probleem van, dat de kans dat ze nu nog met hem wil steeds kleiner wordt.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:21:29 #252
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_98082093
Naja ik kan het van haar vriend wel begrijpen. Als het nou uit principe was oid dat ze (nog) niet wil, dan valt dat nog te begrijpen, maar als pijn het enige probleem is...
  zondag 12 juni 2011 @ 22:10:43 #253
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98085876
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef hugecooll het volgende:
Naja ik kan het van haar vriend wel begrijpen. Als het nou uit principe was oid dat ze (nog) niet wil, dan valt dat nog te begrijpen, maar als pijn het enige probleem is...
Principe is ook maar een smoes om nog niet te hoeven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_98091375
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:27 schreef Snoezepoesz het volgende:
Goeiemorgen FOK!ers,

Fijn dat sommige mensen al zo'n goed beeld van me hebben: labiel, onduidelijk en iemand waarmee niet goed mee te communiceren valt?

Ik geef toe, heb jullie mijn verhaal misschien wat onduidelijk toegelicht.
Gisteren zat ik ook in een emotionele achtbaan, jullie woorden herhaalde ik 1 voor 1 in mijn hoofd en ik dacht er telkens aan om het inderdaad te beëindigen.

Nu even over gisteravond...

Rond 7 uur kwamen we elkaar tegemoet lopen, hij kuste me en vroeg hoe het ging.
'Ja, gaat wel.' antwoordde ik kortaf.
'Ga je even mee wandelen?' vroeg ik.
'Is goed.'
Hij sloeg z'n arm om me heen en we liepen naar het strandje.
Onderweg zei hij voorzichtig dat het hem speet van gisteren.
Ik zei niks terug.
Toen we daar aankwamen vertelde hij mij waarom hij zich zo de afgelopen dagen scheen te voelen:

Zijn beste vriend heeft een relatie met een meisje waar hij goed mee kan omgaan.
Nu hoorde hij van z'n beste vriend dat hij acht keer is vreemdgegaan, waarvan het meisje het maar van eenmaal weet.
Zijn vriend zou volgens hem gisteren haar gedumpt hebben.

'En daarom wist ik het allemaal ook even niet meer...' zei hij.
'Maar wat heeft dat met ons te maken?' vroeg ik.
'Ik ben gisteren een enorme klootzak geweest en dat weet ik, het spijt me.' zei hij.

We liepen terug naar huis.
Vanaf het moment dat we thuis waren was er een sexuele spanning tussen ons.
Soms kneep hij zachtjes in m'n billen en ik gaf hem kusjes langs z'n oor.

'Kut, straks ga ik mezelf eraan toegeven, terwijl ik had beloofd het hem niet makkelijk te maken.' dacht ik in m'n achterhoofd.

Toen hij fluisterde of we naar boven konden gaan werd ik gek.
Boven aangekomen begonnen we elkaar hevig te zoenen en de kleren van elkaars lijf te scheuren.
Klinkt als een heftige vrijpartij, maar dat was het niet.
Bovendien zou ik hem dan z'n zin hebben gegeven, wat 'seks na 3 maanden betreft (zijn zogenaamde limiet)'.

We lagen naast elkaar en ik vroeg hem of hij alles meende.
'Wat?' antwoordde hij verontwaardigd.
'Alles wat je zei gisteren, wat je smste. Je had jezelf eens moeten horen.' zei ik, terwijl ik een traan onderdrukte.
'Nee, het spijt me. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. Dat sloeg ook nergens op.' zei hij.
Ik begon mijn stem te verheffen en zei dat hij wel zo overkwam.
Plotseling sloeg hij z'n arm voor z'n ogen en ik hoorde gesnik.

'Waarom ben je nu zo verdrietig?' vroeg ik, bang dat hij op het punt stond om het uit te maken of om te zeggen dat hij het opnieuw allemaal niet meer weet.
'Omdat ik een enorme klootzak ben...' zei hij.
'Je kunt onmogelijk van mij vragen om een datum te gaan stellen (bewijze van) voor seks.
Zoiets kun je niet van me vragen en dat is onmogelijk!'
'Ja, weet ik. Weet ik, liefje. Je moet het doen wanneer jij het wilt, je moet het niet voor mij doen.'

Ik voelde me gerust gesteld en gaf hem zachtjes een kus op z'n voorhoofd.

'Kijk me eens aan, ... je hoeft niet bang te zijn dat ik zomaar bij je wegga. Ik ga niet zomaar bij jou weg' fluisterde hij.

Pfoe, wat een emotionele achtbaan was dat gisteren voor ons beide.
Ik besefte me dat communiceren inderdaad een vereiste is voor in een relatie.
Ik heb er zeker moeite mee, omdat dit eigenlijk mijn eerste echte relatie is.
En ik heb er best moeite mee om te zeggen hoe ik me voel, de juiste woorden vinden is niet altijd even makkelijk.
Gek genoeg weet ik het wel op bepaalde momenten dat ik het schrijf.

Ben zo blij dat we het uitgepraat hebben en natuurlijk heb ik hem vertelt dat ik hem ook begrijp, wat hij voelt.

Liefs,

Snoezepoesz
Nou fijn dat het goed is afgelopen uiteindelijk,

Leek wel of ik een tekst uit een boek las ofzo :P
pi_98092105
Hahaha, ja.
Ik heb alles wel letterlijk geciteerd. :P
pi_98093661
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

mss heeft dr vriendje wel met 200 mensen lopen neuken (elke keer een ander) en heeft hij aids of weet ik veel wat voor ziektes allemaal?

ik snap wel dat ze zo voorzichtig is
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Yup, en dan mag hij.. en zul je net zien dat daarna een reply komt van TS haar heeft gedumpt.. omdat het hem puur om die keer ging :)

Daarna was hij weer uit gekeken zoals bij zn ex
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Misschien omdat het bij veel (95%) van de 20 jarige zo zijn? heeft iets met puber-tijd dan wel stoer doen bij vrienden te maken :)
Wat de fuck?
In wat voor wereld leef jij. :')

Alex is stiekem een meisje dat net gedumpt is door haar vriendje volgens mij. :')
Nu ontwikkeld ze een gruwelijke haat jegens alle mannen omdat ze zelf op die "leuke foute boy" viel.
Dit is ook de reden dat ze de naam Alex Mijer heeft gekozen, de naam van die foute jongen, die ze op deze manier een loer wil draaien. :')
Goed bezig alexmijer :')
pi_98094541
Mijn vriend heeft 9 maanden gewacht... Hij was ook maagd dus ik denk dat hij daarom meer geduld had. Ik had het wel veel eerder gewilt, maar elke keer op het punt dat hij er in wou komen wees ik hem af. Ook kwam hij een keer een beetje erin, zelfs toen wees ik hem af.. En elke keer toonde hij begrip, zonder te zeuren. Hij vond het natuurlijk wel ontiegelijk kut.. Maar ook ik was bang voor de pijn..(en ja dat deed het ook)

Maargoed, op een gegeven moment wou ik het weer proberen.. en mn vriend wees me af.. Hij vertelde dat hij het kut vond dat ik hem telkens afwees als ie weer een boner heeft. En hij zei dat hij wist dat ik hem weer ging afwijzen voor de tigste keer. En dat ik toch een keer door die zure appel heen moest bijten. Ik begreep hem, en hij had gelijk. En niet veel later is "het" gebeurt.

Nu paar jaar later hebben we nog steeds een goede relatie. Seks is gewoon leuk en je kunt vollop van elkaar genieten.Kleine nadeel. Dat hij een kerel is met ervaring heeft wel iets in hem losgemaak. Hij wilt het altijd en overal.. Als ik niet wil dan blijft ie doorzeuren... En soms reageert ie wel eens af, hij zegt van niet maar ik merk het wel aan zn huiding :') Maargoed daar kan ik mee leven :9

Ik zou niet lang w8en als ik jou was(als het om die pijn gaat), je bent bang voor de pijn en ja dat gaat meestal dan pijn doen.. Maar daarna valt het mee
pi_98094899
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef be-strong het volgende:
Mijn vriend heeft 9 maanden gewacht... Hij was ook maagd dus ik denk dat hij daarom meer geduld had. Ik had het wel veel eerder gewilt, maar elke keer op het punt dat hij er in wou komen wees ik hem af. Ook kwam hij een keer een beetje erin, zelfs toen wees ik hem af.. En elke keer toonde hij begrip, zonder te zeuren. Hij vond het natuurlijk wel ontiegelijk kut.. Maar ook ik was bang voor de pijn..(en ja dat deed het ook)

Maargoed, op een gegeven moment wou ik het weer proberen.. en mn vriend wees me af.. Hij vertelde dat hij het kut vond dat ik hem telkens afwees als ie weer een boner heeft. En hij zei dat hij wist dat ik hem weer ging afwijzen voor de tigste keer. En dat ik toch een keer door die zure appel heen moest bijten. Ik begreep hem, en hij had gelijk. En niet veel later is "het" gebeurt.

Nu paar jaar later hebben we nog steeds een goede relatie. Seks is gewoon leuk en je kunt vollop van elkaar genieten.Kleine nadeel. Dat hij een kerel is met ervaring heeft wel iets in hem losgemaak. Hij wilt het altijd en overal.. Als ik niet wil dan blijft ie doorzeuren... En soms reageert ie wel eens af, hij zegt van niet maar ik merk het wel aan zn huiding :') Maargoed daar kan ik mee leven :9

Ik zou niet lang w8en als ik jou was(als het om die pijn gaat), je bent bang voor de pijn en ja dat gaat meestal dan pijn doen.. Maar daarna valt het mee
Hij niet voor eeuwig waarschijnlijk.

Nee, ff serieus. Jij wachtte serieus 9 maanden enkel om de pijn? Op een gegeven moment heb je toch gewoon veel te veel zin?

Waarom vallen mannen op toevallig vaak op preutse vrouwen.. :{
pi_98095340
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Is dat zo?

Ik heb het in elk geval wel echt gehad met die aardappelzakken.
pi_98095345
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Hij niet voor eeuwig waarschijnlijk.

Nee, ff serieus. Jij wachtte serieus 9 maanden enkel om de pijn? Op een gegeven moment heb je toch gewoon veel te veel zin?

Ik wachtte niet... Het gebeurde gewoon na 9 maanden.. Overigens... toen mijn vriend met mij kreeg ging hij er niet van uit dat ik ging seksen voor het huwelijk omdat ik uit een moslimfamilie kom.. Uiteindelijk viel het allemaal mee voor hem..

Aub, ga niet boos worden omdat ik 9 maanden "w8te". Dat alles bij jou zo vlekkeloos ging hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ik probeer ts uit te leggen waarom het onnodig is om te w8en..
pi_98095473
9 maanden, tering.
Vraag voor de grap eens aan hem hoe een enorme egodeuk hij daarvan kreeg?
Keer op keer afgewezen worden.
Dat kan niet goed zijn voor je zelfrespect.
pi_98095528
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef be-strong het volgende:

[..]

Ik wachtte niet... Het gebeurde gewoon na 9 maanden.. Overigens... toen mijn vriend met mij kreeg ging hij er niet van uit dat ik ging seksen voor het huwelijk omdat ik uit een moslimfamilie kom.. Uiteindelijk viel het allemaal mee voor hem..

Aub, ga niet boos worden omdat ik 9 maanden "w8te". Dat alles bij jou zo vlekkeloos ging hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ik probeer ts uit te leggen waarom het onnodig is om te w8en..
Ben niet boos. Hoezo zou ik boos zijn daarom? Maar okay, je uitleg verklaart wel wat. Vlekkeloos :') ?

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Is dat zo?

Ik heb het in elk geval wel echt gehad met die aardappelzakken.
Ik ben nu nog single. :') Nee kidding aside, maar ik hoor veel gozers die het gewoon normaal vinden dat hun vriendin nooit seks wil ofzo. Of niet zo avontuurlijk in bed zijn. Terwijl dat naar mijn mening niet normaal is.

Ik snap het wel, ik zou mijn vriend ook niet dumpen als die een laag libido zou hebben.. zou me wel erg irriteren na een tijdje. Maar lijkt gewoon alsof mannen onbewust tot preutse vrouwen worden aangetrokken.
pi_98095794
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik ben nu nog single. :') Nee kidding aside, maar ik hoor veel gozers die het gewoon normaal vinden dat hun vriendin nooit seks wil ofzo. Of niet zo avontuurlijk in bed zijn. Terwijl dat naar mijn mening niet normaal is.
Dat dacht ik ook altijd.
3 jaar een vriendin gehad die er als een aardappelzak bij lag.
Ik dacht dat dat normaal was, dat alle vrouwen zo waren.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?

Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ? :')

Tot ik weer single was. Wow, er ging een wereld voor me open!
En wat een verdomd magische wereld was dat!
Zou ik de vriend van TS ook aanraden btw. ;)
pi_98095988
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?

Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ? :')

Mja, als je maar met 1 persoon naar bed gaat word dat de standaard.

Vandaar dat ik dacht dat mannen niet zo van beffen hielden. Nu blijkt dat anders. :)

Hoezo leggen vrouwen je dat idee op :') Veel vrouwen durven gewoon niet zo/niet zo'n behoefte aan..
pi_98096158
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Veel vrouwen durven gewoon niet zo/niet zo'n behoefte aan..
Ik heb hele andere zaken gemerkt ;)
Vrouwen denken even vaak aan sex als mannen.
Ze doen alleen alsof dat niet zo is.

Misschien een beetje het Masterkey en kloteslot verhaal dat hier achter zit?
pi_98096231
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik heb hele andere zaken gemerkt ;)
Vrouwen denken even vaak aan sex als mannen.
Ze doen alleen alsof dat niet zo is.

Misschien een beetje het Masterkey en kloteslot verhaal dat hier achter zit?
Ik kan het me niet voor stellen.. wat voor redenering had jouw ex voor haar behavior? Was ze wel geil maar dan wel een geile aardappelzak :') ?
pi_98096318
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voor stellen.. wat voor redenering had jouw ex voor haar behavior? Was ze wel geil maar dan wel een geile aardappelzak :') ?
Durfde zich niet te laten gaan.
Ingebouwde angst omdat dat "niet hoort".
pi_98096387
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Durfde zich niet te laten gaan.
Ingebouwde angst omdat dat "niet hoort".
Apart. Tja, ik weet alleen maar van meiden die niet zo veel behoefte aan seks hebben, dat ze daarom niet zo wild zijn in bed.

Misschien ligt het ook aan leeftijd.. en aan hoe je met seks omgaat. Of je er veel over praat enzo.

Preutse ex zeg, poeh ;)
pi_98096434
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Apart. Tja, ik weet alleen maar van meiden die niet zo veel behoefte aan seks hebben, dat ze daarom niet zo wild zijn in bed.

Misschien ligt het ook aan leeftijd.. en aan hoe je met seks omgaat. Of je er veel over praat enzo.

Preutse ex zeg, poeh ;)
Jij denkt dat vrouwen over het algemeen a-sexueler zijn dan mannen?
pi_98096520
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef juxtaposition het volgende:
9 maanden, tering.
Vraag voor de grap eens aan hem hoe een enorme egodeuk hij daarvan kreeg?
Keer op keer afgewezen worden.
Dat kan niet goed zijn voor je zelfrespect.
Ik zal het hem wel vragen :')
Het is al paar jaar terug, en op dat moment dacht ik meer aan me zelf denk ik. Maargoed die negen maanden hebben we nu wel ingehaald..

Trouwens mijn situatie is nogal andersss. Ik was bang voor de pijn maar ook andere dingen speelden een rol. Als mn familie weet over mn ontmaagding dan hang ik. Door met mn vriend naar bed te gaan veranderde ik meer aan mn leven behalve dat vliesje. ... Khad geen zin om seks te hebben voort eerst met ali baba op mn huwelijksnacht... Dus zo preuts ben ik eigenlijk niet ;)
pi_98096701
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Jij denkt dat vrouwen over het algemeen a-sexueler zijn dan mannen?
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die wat minder behoefte hebben aan seks dan het percentage mannen die dat heeft. (Namelijk vrijwel geen.)

Maar ik ken wel vrouwen die wel een tijdje geen zin in seks hebben en dat hoor ik een man niet zeggen.
pi_98096975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Ik snap het wel, ik zou mijn vriend ook niet dumpen als die een laag libido zou hebben.. zou me wel erg irriteren na een tijdje. Maar lijkt gewoon alsof mannen onbewust tot preutse vrouwen worden aangetrokken.
Lol, met wat voor mannen spreek jij dan? Die moeten wel erg braaf en schattig zijn..

Niet avontuurlijk, normaal vinden dat vriendin geen seks wil.
Dat is prima als je 50 bent(en het liefst dan nog niet trouwens). Seks hoort juist avontuurlijk te zijn, geil, vies, experimenteerderig, en zo vaak als leuk is.

Dus aangetrokken tot preutse vrouwen, mwoah, of trekken preutse vrouwen ook preutse mannen aan?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_98097068
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Lol, met wat voor mannen spreek jij dan? Die moeten wel erg braaf en schattig zijn..

Niet avontuurlijk, normaal vinden dat vriendin geen seks wil.
Dat is prima als je 50 bent(en het liefst dan nog niet trouwens). Seks hoort juist avontuurlijk te zijn, geil, vies, experimenteerderig, en zo vaak als leuk is.

Dus aangetrokken tot preutse vrouwen, mwoah, of trekken preutse vrouwen ook preutse mannen aan?
Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down. :) En dat is niet zo bij alle vrouwen.
  maandag 13 juni 2011 @ 01:02:13 #274
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_98097182
geloof geen reet wat TS zegt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_98097423
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
pi_98097461
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:

[..]

Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
Dat maakt hem een mietje. :) De mannelijke variant van preuts.
pi_98097663
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:

[..]

Ik dacht omdat ze het niet wilde vragen,
En hij denkt dat ze sowieso geen behoefte aan sex heeft.
pi_98100423
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat maakt hem een mietje. :) De mannelijke variant van preuts.
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden.. :N
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_98101030
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb er zo een gehad. :'(
pi_98101033
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 03:29 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik heb er zo een gehad. :'(
:'(
Rustig aan.
pi_98101084
Ik ben een typische luie kerel en ga het liefst op mijn rug liggen. :P
pi_98101098
Die 2 gaan samen oud worden. Dat merk je aan alles.
pi_98102753
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down. :) En dat is niet zo bij alle vrouwen.
Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken O-)

Iedereen wil geile dirty sex..maar veel vrouwen die zijn er bang voor of onderdrukken het omdat ze geleerd hebben dat het niet mag of dat het vies/slecht/zondig is.
Met als gevolg een enorm complex, frigiditeit, vaginisme noem t maar op..allemaal het gevolg van Nurture niet Nature.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:03:14 #284
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98102906
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:

[..]

Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken O-)

Iedereen wil geile dirty sex..maar veel vrouwen die zijn er bang voor of onderdrukken het omdat ze geleerd hebben dat het niet mag of dat het vies/slecht/zondig is.
Met als gevolg een enorm complex, frigiditeit, vaginisme noem t maar op..allemaal het gevolg van Nurture niet Nature.
Pics or it didn't happen.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 13 juni 2011 @ 10:05:17 #285
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_98102932
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:

[..]
_O- _O-
pi_98102953
Ik zal voor jullie speciaal eens een dom. serie schieten en in het actie topic gooien oke ?
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:07:57 #287
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98102959
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:07 schreef helldeskr het volgende:
Ik zal voor jullie speciaal eens een dom. serie schieten en in het actie topic gooien oke ?
Ik zeg doen ^O^
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98103385
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Maar heeft hij dat echt gezegd dan? Want misschien heeft hij daar gewoon nog geen initiatief toe genomen, omdat hij dacht dat TS dat ook niet wilde. Is misschien een beetje stom, maar t zou kunnen.
pi_98103822
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2011 @ 11:22:26 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98104393
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende een aseksuele jongen

is dit hem? ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_98106319
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[ afbeelding ]
is dit hem? ;)
Het had z'n tweelingbroer kunnen zijn :') (serieus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2011 @ 12:30:14 #292
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_98106748
Ik kan me nou echt niet voorstellen dat je bang bent voor seks. Ik bedoel; als je bloedjegeil bent denk je daar toch niet meer aan?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:49:09 #293
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_98107568
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:34 schreef pgrferrari het volgende:
TS moet nieuwe kleren gaan kopen :o
Bij H&M is het sale :Y :P

Maar goed om te horen ;)
Is het Sale bij H&M?????
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:45:15 #294
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_98117301
Welke vent wil er nou niet het poesje van zijn vriendin likken.... das toch lekker joh!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_98118306
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?
Niet zo aanvallend. Gewoon, dat lieve jongens waarvan je het niet denkt, mij vaak verbazen dat ze ook een erg dirty kant hebben.

En dat vind ik dus niet tellen een asexuele jongen. Elke jongen die seks wilt, wil ergens deep down sowieso dirty seks.
pi_98120881
:N My god.. reacties van sommige mensen hier.. niet normaal

Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.

Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?
Want in dat eerste geval, vind ik je wel heel goedkoop...

Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.
Dus TS, trek je niets aan van al die rare reacties hier!

Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan! :P
pi_98121218
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:

Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.

Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?

Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.

Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan! :P
Wat een onzin. :')
pi_98121453
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:

TS gaf aan als reden de pijn. Ze vinden dat een beetje een rare reden, en terecht.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:29:10 #299
37769 erodome
Zweefteef
pi_98121971
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd.

Het is heel simpel, zal het voor de zoveelste keer vertellen...

De vrouw een hoog libido heeft wordt vaak niet als relatie matriaal gezien, want die wil, net als de man, gewoon seks hebben regelmatig en zal dus of veel relatie's achter elkaar hebben, of zonder relatie van bil gaan(of lange relatie, dat zou ook nog kunnen, maar iig beschikking over seks).

Veel jongens/mannen willen nogsteeds een vrouw die in het bezit is van een geilheidsknopje die alleen hij aan kan doen en netjes uitdoet als hij klaar is.
Dat bestaat dus niet!

De vrouw met het hoog libido had die voor jou ook en na jou ook, maar nee, veel willen een schattig kuis engeltje, maar gaan janken als mevrouw ook echt kuis blijkt te zijn.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen en is dat wat bout gesteld allemaal, maar hier komt het wel op neer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98123535
Mooie uitleg. :)

Daarom zei ik ook, waarom vallen mannen toch altijd toevallig op preutse vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')