abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98097461
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:

[..]

Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
Dat maakt hem een mietje. :) De mannelijke variant van preuts.
pi_98097663
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef be-strong het volgende:

[..]

Naja bij ts zn geval wel denk ik... Zij wilt nog geen seks, en hij wilt niet beffen... Of maakt dat hem niet preuts??
Ik dacht omdat ze het niet wilde vragen,
En hij denkt dat ze sowieso geen behoefte aan sex heeft.
pi_98100423
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat maakt hem een mietje. :) De mannelijke variant van preuts.
True that, niet willen beffen en wel gepijpt willen worden.. :N
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_98101030
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb er zo een gehad. :'(
pi_98101033
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 03:29 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik heb er zo een gehad. :'(
:'(
Rustig aan.
pi_98101084
Ik ben een typische luie kerel en ga het liefst op mijn rug liggen. :P
pi_98101098
Die 2 gaan samen oud worden. Dat merk je aan alles.
pi_98102753
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down. :) En dat is niet zo bij alle vrouwen.
Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken O-)

Iedereen wil geile dirty sex..maar veel vrouwen die zijn er bang voor of onderdrukken het omdat ze geleerd hebben dat het niet mag of dat het vies/slecht/zondig is.
Met als gevolg een enorm complex, frigiditeit, vaginisme noem t maar op..allemaal het gevolg van Nurture niet Nature.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:03:14 #284
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98102906
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:

[..]

Ehm.. tot nu alle vrouwen die ik gehad heb wilden ook dirty sex hoor....
Zelfs de dominante vrouwen vond het het heerlijk als ze af en toe eens cave-man style genomen werden. Op de knietjes, gezicht in het tapijt, kontje omhoog..mijn voet in hun nek..en dan maar die lange halen maken O-)

Iedereen wil geile dirty sex..maar veel vrouwen die zijn er bang voor of onderdrukken het omdat ze geleerd hebben dat het niet mag of dat het vies/slecht/zondig is.
Met als gevolg een enorm complex, frigiditeit, vaginisme noem t maar op..allemaal het gevolg van Nurture niet Nature.
Pics or it didn't happen.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 13 juni 2011 @ 10:05:17 #285
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_98102932
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:49 schreef helldeskr het volgende:

[..]
_O- _O-
pi_98102953
Ik zal voor jullie speciaal eens een dom. serie schieten en in het actie topic gooien oke ?
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:07:57 #287
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98102959
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:07 schreef helldeskr het volgende:
Ik zal voor jullie speciaal eens een dom. serie schieten en in het actie topic gooien oke ?
Ik zeg doen ^O^
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98103385
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Maar heeft hij dat echt gezegd dan? Want misschien heeft hij daar gewoon nog geen initiatief toe genomen, omdat hij dacht dat TS dat ook niet wilde. Is misschien een beetje stom, maar t zou kunnen.
pi_98103822
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Mwah, elke jongen heeft het in zich om geile dirty seks te hebben/willen. Deep down. :) En dat is niet zo bij alle vrouwen.
Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2011 @ 11:22:26 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98104393
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende een aseksuele jongen

is dit hem? ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_98106319
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[ afbeelding ]
is dit hem? ;)
Het had z'n tweelingbroer kunnen zijn :') (serieus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2011 @ 12:30:14 #292
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_98106748
Ik kan me nou echt niet voorstellen dat je bang bent voor seks. Ik bedoel; als je bloedjegeil bent denk je daar toch niet meer aan?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:49:09 #293
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_98107568
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:34 schreef pgrferrari het volgende:
TS moet nieuwe kleren gaan kopen :o
Bij H&M is het sale :Y :P

Maar goed om te horen ;)
Is het Sale bij H&M?????
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:45:15 #294
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_98117301
Welke vent wil er nou niet het poesje van zijn vriendin likken.... das toch lekker joh!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_98118306
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende een aseksuele jongen. Wat bedoel je precies met 'elke'? Omdat je elke man persoonlijk kent?
Niet zo aanvallend. Gewoon, dat lieve jongens waarvan je het niet denkt, mij vaak verbazen dat ze ook een erg dirty kant hebben.

En dat vind ik dus niet tellen een asexuele jongen. Elke jongen die seks wilt, wil ergens deep down sowieso dirty seks.
pi_98120881
:N My god.. reacties van sommige mensen hier.. niet normaal

Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.

Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?
Want in dat eerste geval, vind ik je wel heel goedkoop...

Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.
Dus TS, trek je niets aan van al die rare reacties hier!

Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan! :P
pi_98121218
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:

Wat er voornamelijk door de meesten hier wordt gezegd is dat TS zich gewoon moet laten nemen tegen haar zin in... stelletje psycho's hier.

Sex hoort bij een relatie als beide partijen er klaar voor zijn, dat heb je maar te accepteren. Je kiest toch naast de sex, ook gewoon voor elkaar? Als je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen, is dan je eerste reactie: nou nu kan ik weer neuken, of.. hey wat een leuk persoon, deze wil ik graag in mijn leven hebben?

Er zijn gelukkig nog mensen die eerst nadenken, voor ze zich door iemand laten nemen.

Wat ik wel vind, maagd zijn is zwaar overrated.. Dus als je de kans krijgt om er vanaf te komen, grijp um aan! :P
Wat een onzin. :')
pi_98121453
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef IndianRose87 het volgende:

TS gaf aan als reden de pijn. Ze vinden dat een beetje een rare reden, en terecht.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:29:10 #299
37769 erodome
Zweefteef
pi_98121971
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd.
3 jaar een vriendin gehad die er als een aardappelzak bij lag.
Ik dacht dat dat normaal was, dat alle vrouwen zo waren.
Dat is overigens ook het idee dat vrouwen ons opleggen. Misschien uit angst om als slet te worden gezien?

Ooit gehoord; "Ja, maar mijn vriend wilde niet, hij zei dat hij hoofdpijn had." ? :')

Tot ik weer single was. Wow, er ging een wereld voor me open!
En wat een verdomd magische wereld was dat!
Zou ik de vriend van TS ook aanraden btw. ;)
Het is heel simpel, zal het voor de zoveelste keer vertellen...

De vrouw een hoog libido heeft wordt vaak niet als relatie matriaal gezien, want die wil, net als de man, gewoon seks hebben regelmatig en zal dus of veel relatie's achter elkaar hebben, of zonder relatie van bil gaan(of lange relatie, dat zou ook nog kunnen, maar iig beschikking over seks).

Veel jongens/mannen willen nogsteeds een vrouw die in het bezit is van een geilheidsknopje die alleen hij aan kan doen en netjes uitdoet als hij klaar is.
Dat bestaat dus niet!

De vrouw met het hoog libido had die voor jou ook en na jou ook, maar nee, veel willen een schattig kuis engeltje, maar gaan janken als mevrouw ook echt kuis blijkt te zijn.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen en is dat wat bout gesteld allemaal, maar hier komt het wel op neer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98123535
Mooie uitleg. :)

Daarom zei ik ook, waarom vallen mannen toch altijd toevallig op preutse vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')