abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98073777
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:31 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

andersom dude. lezen.

ik accepteerde haar keuze :) en ik lig er niet wakker van wel/geen sex.

Als ik met iedereen sex wou was ik wel vrijgezel gebleven toen :)

en ja, ik heb 3 jaar lopen rond neuken, maar dat hoefde voor mij daarna al niet meer.

Maar het lijkt wel alsof jij het accepteren van de keuze direct koppelt aan er vrede mee hebben. TS stelt het niet eens zo duidelijk, dus er valt niks te accepteren. Niet op basis van begrip in ieder geval.

Ik zou in jouw geval die keuze zeker te weten wel accepteren. En ik zou dat zonder problemen de rest van mijn leven vol kunnen houden. ;) Sterker nog, als ze getrouwd is zal ik er niet eens seks mee hebben. :)
pi_98074135
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:13 schreef TR08 het volgende:
Als je alleen uitstelt vanwege angst of pijn of dat het niet lukt zou ik daar snel mee kappen. De angst zal nooit verdwijnen, de eerste keer kan wat pijn doen maar dat is meestal heel beperkt.

Koop voor je eerste keer gewoon een pot glijmiddel (eros/pjur ofzo...haal goed spul) en gebruik dat gewoon wanneer nodig. Als het pijn doet kun je wat gebruiken, als het niet nodig blijkt gewoon lekker laten staan.

En als "het niet lukt" de eerste keer...so what? Er is altijd een tweede, derde, vierde, ... kans. De eerste keer vrijen is maar zelden geweldig voor beiden. Sex wordt pas beter als je meer ervaring opbouwt ;)

Ik kan me de frustratie van je vriendje goed indenken, helemaal omdat hij geen enkel uitzicht heeft op dat jouw angst voorbij zal gaan.

Persoonlijk zou ik een relatie niet direct uit maken omdat mijn partner niet aan sex durft te beginnen, aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat door de frustratie van het wachten na een paar maanden de relatie zo beschadigt dat ik er geen zin meer in zou hebben.

Dat heeft niets met eisen stellen te maken, maar alleen met hoe datgene wat in je relatie gebeurt je gevoelens beinvloedt. Hij kan van jou niet eisen dat je aan sex begint, maar jij ook niet van hem dat hij het maar leuk moet blijven vinden zonder sex.

Maar het is jouw leven, jouw lichaam, jij bepaalt wat er met jou gebeurt :) Ik denk alleen dat je nu -omdat je het uitstel alleen vanwege angst zegt te doen- met name jezelf tekort doet.
Goede post, sluit mij hierbij aan.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:06:23 #228
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_98074735
Ben ik de enige die denkt dat wanneer zij er nog niet aan toe is, dat de andere logischerwijs dit behoort te accepteren? Je zit in een relatie, dus er is liefde aanwezig, houden van, geven en nemen. Als de ander dit niet kan accepteren, dan is de liefde dus niet sterk genoeg. Normaal gesproken zou liefde boven seks moeten staan, lijkt me. Als (nog) geen seks hebben een reden is om haar te dumpen dan kun je niet echt spreken van een goede relatie en/of echte liefde.

My two cents (en zoo cliché :'))
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:08:07 #229
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98074816
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat wanneer zij er nog niet aan toe is, dat de andere logischerwijs dit behoort te accepteren? Je zit in een relatie, dus er is liefde aanwezig, houden van, geven en nemen. Als de ander dit niet kan accepteren, dan is de liefde dus niet sterk genoeg. Normaal gesproken zou liefde boven seks moeten staan, lijkt me. Als (nog) geen seks hebben een reden is om haar te dumpen dan kun je niet echt spreken van een goede relatie en/of echte liefde.

Nee.

De laatste 2 pagina's gingen over dat ik het niet normaal vind dat mensen het niet accepteren.
Blijkbaar vinden de meeste fokkers dat hij haar gewoon moet neuken,, of ze nou wil of niet.

Ik ben het met jouw post eens dus :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98075298
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:

Oké, maar TS is bang dat het pijn doet, sluit zich daardoor af, doet er niks aan en gebruikt het heel misschien wel als bevestiging of hij haar leuk genoeg vindt.

Dan knapt bij hem de bom (al is het vast veel minder erg) en is het hek van de dam.
Ondertussen heeft TS zich in zo'n situatie gebracht dat het eerder uit de hand zal lopen dan dat het goed zal zijn. Naar mijn idee is er ook totaal geen duidelijkheid en kan er dus ook geen begrip zijn. Lieve, geruststellende woordjes zijn niet mogelijk. Het enige wat hij kan zeggen is dat hij het zogenaamd begrijpt. Iets wat hij kan zeggen omdat hij misschien zelf wel toekomst ziet. Zij zegt niet wat haar dwars zit en hij mag al helemaal niet zeggen wat hij er van vindt. Dan worden in dit topic al meteen de woorden 'acceptatie' en 'respect' geslingerd.

Liefde zou boven seks moeten staan. Maar die kwalificering heeft niks te maken met de verwachting die iemand van een relatie heeft. Of dat een relatie stand zou moeten kunnen houden zonder seks. Laat staan dat liefde zo sterk zou moeten zijn dat seks een bijzaak is. Dat liefde op zich voldoende zou moeten zijn.

We willen dat wel allemaal heel graag geloven, maar het is zeker niet een heel breed gedragen iets en dient niet kosten wat kost als normaal gezien te worden. Of als eikpunt.

TS heeft andere verwachtingen. Verwachtingen die helemaal niet zo vreemd zijn, maar hij heeft ook zo zijn verwachtingen. TS weet waar ze aan toe is, al wordt het steeds onduidelijker. Maar het vriendje weet niks. Sterker nog, die wordt volgens mij juist voor de gek gehouden.
pi_98075390
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Nee.

De laatste 2 pagina's gingen over dat ik het niet normaal vind dat mensen het niet accepteren.
Blijkbaar vinden de meeste fokkers dat hij haar gewoon moet neuken,, of ze nou wil of niet.

Ik ben het met jouw post eens dus :)
Dat is helemaal niet waar. Maar het zou wel eerlijk zijn om het eerlijker te brengen. Zodat hij ook zijn keuze kan maken. Bij haar blijven of de relatie stoppen. Nu kan hij niks en wordt hij aan het lijntje gehouden. Want reken maar dat TS eerder signalen afgeeft dat seks er binnenkort wel inzit dan dat ze aangeeft dat het de eerste komende tijd/jaar er absoluut niet in zit.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:19:41 #232
313962 alexmeijer
pi_98075400
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Kabolter het volgende:

[..]

TS weet waar ze aan toe is, al wordt het steeds onduidelijker. Maar het vriendje weet niks. Sterker nog, die wordt volgens mij juist voor de gek gehouden.
mss heeft dr vriendje wel met 200 mensen lopen neuken (elke keer een ander) en heeft hij aids of weet ik veel wat voor ziektes allemaal?

ik snap wel dat ze zo voorzichtig is
  zondag 12 juni 2011 @ 19:20:54 #233
313962 alexmeijer
pi_98075462
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Maar het zou wel eerlijk zijn om het eerlijker te brengen. Zodat hij ook zijn keuze kan maken. Bij haar blijven of de relatie stoppen. Nu kan hij niks en wordt hij aan het lijntje gehouden. Want reken maar dat TS eerder signalen afgeeft dat seks er binnenkort wel inzit dan dat ze aangeeft dat het de eerste komende tijd/jaar er absoluut niet in zit.
Yup, en dan mag hij.. en zul je net zien dat daarna een reply komt van TS haar heeft gedumpt.. omdat het hem puur om die keer ging :)

Daarna was hij weer uit gekeken zoals bij zn ex
pi_98075481
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

mss heeft dr vriendje wel met 200 mensen lopen neuken (elke keer een ander) en heeft hij aids of weet ik veel wat voor ziektes allemaal?

ik snap wel dat ze zo voorzichtig is
Condoom? Wat is dit nou weer voor argument. Je vertrouwt je partner toch wanneer deze vertelt met hoeveel en wat.
pi_98075530
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Yup, en dan mag hij.. en zul je net zien dat daarna een reply komt van TS haar heeft gedumpt.. omdat het hem puur om die keer ging :)

Dit verzin je gewoon, dat staat nergens.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:23:13 #236
313962 alexmeijer
pi_98075592
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dit verzin je gewoon, dat staat nergens.
Misschien omdat het bij veel (95%) van de 20 jarige zo zijn? heeft iets met puber-tijd dan wel stoer doen bij vrienden te maken :)
pi_98075652
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Misschien omdat het bij veel (95%) van de 20 jarige zo zijn? heeft iets met puber-tijd dan wel stoer doen bij vrienden te maken :)
Ja hoor, verzin het maar weer. Je weet dat helemaal niet, dus lul niet. Jouw argumenten slaan nergens op dus je verzint ze maar gewoon.

Er zijn zat jongens die niet zo zijn. Mijn god.

Jij bent echt totaal niet serieus te nemen. Wat een kutargumenten :') Alleen maar gebaseert op vooroordelen. Alsof elke tienerjongen zo in elkaar steekt, er zijn er zat met goede relaties en die wel te vertrouwen zijn. Je kent de vriend van TS niet.
pi_98075889
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dit is waar. TS is niet eerlijk naar haar vriend toe, klaar. Ze zegt niet wat ze wil tegen hem.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:29:55 #239
313962 alexmeijer
pi_98075922
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ja hoor, verzin het maar weer. Je weet dat helemaal niet, dus lul niet. Jouw argumenten slaan nergens op dus je verzint ze maar gewoon.

Er zijn zat jongens die niet zo zijn. Mijn god.

Jij bent echt totaal niet serieus te nemen. Wat een kutargumenten :') Alleen maar gebaseert op vooroordelen. Alsof elke tienerjongen zo in elkaar steekt, er zijn er zat met goede relaties en die wel te vertrouwen zijn. Je kent de vriend van TS niet.
laat me raden, jij bent naar haar aan het DM'en dat jij haar vriend wel wil vervangen?
pi_98076030
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:29 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

laat me raden, jij bent naar haar aan het DM'en dat jij haar vriend wel wil vervangen?
Ik ben een heterosexuele vrouw. Hoppa, je laatste redding om je stompzinnige standpunten te verdedigen heeft ook zero effect.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:33:41 #241
313962 alexmeijer
pi_98076074
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik ben een heterosexuele vrouw. Hoppa, je laatste redding om je stompzinnige standpunten te verdedigen heeft ook zero effect.
dat zeggen ze allemaal op internet :') "ik ben vrouw"
pi_98076102
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

dat zeggen ze allemaal op internet :') "ik ben vrouw"
Wat een fucking idioot ben jij. :')

Doet niet eens moeite om je standpunten te verdedigen en slaat nu een andere laan in. Ja hoor wijf, kom maar terug zodra je normaal kunt reargeren op mijn punten.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:35:28 #243
313962 alexmeijer
pi_98076177
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat een fucking idioot ben jij. :')

Doet niet eens moeite om je standpunten te verdedigen en slaat nu een andere laan in. Ja hoor wijf.
Simpel weg omdat je een MENING niet hoeft te verdedigen.
Dezelfde reden dat als zij zegt: ik wil geen sex, geen reden voor nodig hoeft te hebben (mijn mening).
pi_98076297
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:35 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Simpel weg omdat je een MENING niet hoeft te verdedigen.
Dezelfde reden dat als zij zegt: ik wil geen sex, geen reden voor nodig hoeft te hebben (mijn mening).
Oftewel je weet niet hoe, want je hebt ook wel door dat je laatste posts nergens op sloegen. Tyf op uit dit topic dan. :)
pi_98076382
alexmeijer ik respecteerde je mening 2 pagina's geleden nog wel, hoewel ik het niet helemaal begreep, maar nu sla je al meerdere posts de meest bizzare ongefundeerde shit uit.

Daarom doe je nu niet meer mee. Ga lekker trollen in KLB ofzo. :W
pi_98076489
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Flixxy het volgende:
alexmeijer ik respecteerde je mening 2 pagina's geleden nog wel, hoewel ik het niet helemaal begreep, maar nu sla je al meerdere posts de meest bizzare ongefundeerde shit uit.

Daarom doe je nu niet meer mee. Ga lekker trollen in KLB ofzo. :W
Daarom. Het begint een beetje op een troll te lijken inderdaad. Zijn mening was valide tot hij opeens met die onzinnigheid en vooroordelen kwam.

Zoals Jan Jaap van der Wal zou zeggen; U doet niet meer mee. :)
pi_98076784
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Dat is een ziekelijke, onzekere vorm van op zoek gaan naar de bevestiging. Daarnaast heb je ook nog gewoon condooms en testen.

Ik heb geneukt, ben aan de kant gezet (na 3 maanden!) dus het komt door het neuken. Onzin. Vooral in deze situatie. Je denkt toch ook niet: ik heb geneukt en ik heb een relatie. Dus door neuken krijg je een relatie. Je gebruikt dit alleen maar wanneer het zo uitkomt. Dus de uitslag is altijd positief.

En dan nog. Wat als het zou gebeuren: beter dat ze er nu achter zal komen dan over een jaar. Dan heeft ze een jaar gewacht, neukt ze eindelijk en wordt ze gedumpt. Dat zou ik nog vele malen lulliger vinden. Daarnaast krijg je sowieso geen duidelijkheid. Want stel dat haar vriendje over een paar weken het licht ziet en het uitmaakt. Dan vraag je jezelf pas af of hoe het komt en kan je jezelf wel helemaal voor je kop slaan door dat puberale gedrag wat er aan vooraf ging. Maar dat is het punt van mij ook helemaal niet. TS werkt heel erg hard mee aan slechte beeldvorming qua vriendje en is zelf heel erg onduidelijk. En daarna emotioneel ook nog eens zwaar over te toeren als de bom een keertje barst.

Dan praten ze het uit, dan vraag je wat hij dan begrijpt en dan doet ze volgens mij net alsof ze de vraag niet begrijpt of hem niet wil/kan beantwoorden. Terwijl ik dan zeker ben dat hij haar totaal niet begrijpt. Iets wat natuurlijk ook erg moeilijk is.

Sowieso is TS op dit punt heel erg onduidelijk. Ze zegt dat het door de eventuele pijn komt, maar heeft het in haar reactie over onderwerpen als 'vreemdgaan' en 'bang om gedumpt te worden'. Waarna ze daarna het er weer over heeft dat het alleen de angst voor de pijn is.
pi_98076997
In be4 ''ik heb een kleine piemel dus wil TS wel pijnloos ontmaagden'' :D
  zondag 12 juni 2011 @ 20:07:42 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_98077827
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Daarom. Het begint een beetje op een troll te lijken inderdaad. Zijn mening was valide tot hij opeens met die onzinnigheid en vooroordelen kwam.

Zoals Jan Jaap van der Wal zou zeggen; U doet niet meer mee. :)
Ja laten we die scheve lip die om zichzelf lacht erbij halen. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_98078053
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja laten we die scheve lip die om zichzelf lacht erbij halen. :')
Die neukt er sowieso wel op los, zeker sinds (of juist niet) ie getrouwd is met:

Laten we het over het beffen maar niet hebben. Als ik hem zo hoor praten doet hij dat terwijl hij tegelijk geile dirty talk schreeuwt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')