quote:Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik heb meerdere malen mijn angst voorgelegd, en dat is pijn.
quote:
Zo erg is dat niet eens voor TS.quote:
dat is gewoon een achterlijke reactiequote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Maar kom op, dat is toch een stompzinnige reden?
Je wilt het wel, het is niet het idee dat je er nog niet klaar voor bent,
Je bent bang voor pijn en daar zit die arme sukkel al maanden op te wachten?
Ik denk dat haar vriend daar anders over denkt..quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dat is gewoon een achterlijke reactie
als ze niet wil hoeft ze geen reden voor te hebben.
nee = nee
Yeah right. Je partner zegt; ik wil geen seks en je reargeert daar gewoon op met; okidoki!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
nee = nee
Als jij hier de eisen-loze gentleman wil spelen, die zeeën van tijd en het geduld van een steen heeft ok, maar dat kan je niet verwachten in een relatie.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:
sorry,, ik heb een relatie gehad van 1.5 jaar met een meisje die geen sex wou voor het huwelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Als jij hier de eisen-loze gentleman wil spelen, die zeeën van tijd en het geduld van een steen heeft ok, maar dat kan je niet verwachten in een relatie.
Als zij het nu nog niet wil, dan zou hij daar rekening mee moeten houden of gewoon een slet zoeken die hij de eerste dag al kan neuken als het daar om gaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Yeah right. Je partner zegt; ik wil geen seks en je reargeert daar gewoon op met; okidoki!
Ik begrijp er gewoon helemaal niks van. Dat beetje pijn dat je misschien gaat hebben.. je krijgt er toch veel meer voor terug. De eerste keer gaat ooit gebeuren.Ja het gaat beetje pijn doen, dat is nu eenmaal zo, get over it. Ik vind dat niet echt een goede reden.
WTF man. Ga jij maar met een non trouwen, hier ga ik niet serieus op reargeren.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Als zij het nu nog niet wil, dan zou hij daar rekening mee moeten houden of gewoon een slet zoeken die hij de eerste dag al kan neuken als het daar om gaat.
Genoeg meiden die met iedereen en alles neuken "omdat anders hun vriendje weggaat".
Nee, als zij het niet wil.. ongeacht de reden is dat een geldige reden.
Wil jij als jongen een meisje die je de eerste dag al kan neuken, zoek je toch een ander? genoeg sletjes die dat ook doen.
maar ga niet lopen zeiken bij je vriendin als ze het nog niet wil.
Nee hoor, de TS wil ook nog geen sex dus ik ben zeker geen uitzondering.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
WTF man. Ga jij maar met een non trouwen, hier ga ik niet serieus op reargeren.
Seks hoort in een relatie voor heel erg veel mensen en jij noemt na 3 maanden seks hebben een sletje? Get real.
Je haalt er van alles bij dat hier helemaal niet mee te maken hebt. Dat jij seks in een relatie niet belangrijk vindt betekend dat jij de grote uitzondering bent.
Of hij dumpt haar naar 5 maanden net als bij zn ex... misschien wou die het ook wel niet en sex gehad en daarna dumpen?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:13 schreef Flixxy het volgende:
Je lijkt nu een redelijke leuke jongen te hebben ontmoet, en misschien is dat wel goed genoeg voor je eerste keer? De ware bestaat niet, dus ga daar vooral niet op zitten wachten.
Je bent echt wel een uitzondering met het libido van een steen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:14 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Nee hoor, de TS wil ook nog geen sex dus ik ben zeker geen uitzondering.
Verder, 3 maanden is behoorlijk snel voor iemand die maagd is en het ook nog niet wil.
Dan begin je elkaar net een beetje te kennen , dus ik snap haar hele reden dat ze nog geen sex wil.
Tsja die verhalen ken ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sorry,, ik heb een relatie gehad van 1.5 jaar met een meisje die geen sex wou voor het huwelijk.
Totaal geen problemen mee gehad, en ik wou ook geen sex met een ander meisje of bleef aandringen enz.
Ik accepteerde gewoon haar keuze, en dat zou iedereen moeten doen.
Er is ook helemaal niks mis met nee. Ik ga er echter vanuit dat TS dit niet zo duidelijk naar haar vriendje communiceert. Volgens mij is er ook geen enkele jongen die denkt dat de grens bij 4, 5 of 6 maanden zal liggen. Die gast is 20 en zij is ook al 18. Ze zijn geen 15/16 meer.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
nee = nee
Zou iedereen moeten doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sorry,, ik heb een relatie gehad van 1.5 jaar met een meisje die geen sex wou voor het huwelijk.
Totaal geen problemen mee gehad, en ik wou ook geen sex met een ander meisje of bleef aandringen enz.
Ik accepteerde gewoon haar keuze, en dat zou iedereen moeten doen.
Het zou niet zo kunnen zijn dat je gewoon niet leuk genoeg voor elkaar bent?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:15 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Of hij dumpt haar naar 5 maanden net als bij zn ex... misschien wou die het ook wel niet en sex gehad en daarna dumpen?
Zou TS blij mee zijn.
andersom dude. lezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou iedereen moeten doen?Zij accepteerde jouw keus van seks voor het huwelijk toch ook niet?
Ja, maar zij de jouwe niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
andersom dude. lezen.
ik accepteerde haar keuze
daarmee bedoel ik, elk persoon met gezond verstand accepteert de keuze van de gene die maagd is en nog geen sex wil.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:41 schreef Chai het volgende:
Bedoel je daar dan mee dat je helemaal geen behoefte had meer aan seks binnen je relatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |