Stille hints werken niet bij mannen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Snoezepoesz het volgende:
Haha, erg hilarisch hoor allemaal.
Voor zover ik weet ben ik daar goed schoon.
Ik was nooit met zeep, omdat dat de zuurgraad kan aanpassen, als ik het ooit ergens goed las.
Ik was gewoon met water.
En ben altijd netjes geschoren.
Dus dat zit wel goed
Misschien is het inderdaad een idee om hierover te communiceren.
Misschien heeft hij een slechte ervaring?
Tot nu toe geef ik van die stille hints, op zijn gezicht zitten is geen optie en verre van geil lijkt me.
Sjongejonge wat ben jij een aanstelster. Hoezo "knapte je daar behoorlijk op af"? Da's toch gewoon een vraag? Jezus hee.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat is inderdaad jammer van jullie mannen.
Ik vind 'wil je me beffen?' zo smekend klinken.
Echter heb ik ooit wel meegemaakt dat een jongen mij vroeg (in een relatie) of ik hem wilde pijpen en ik knapte er behoorlijk op af.
Ik vind het veel geiler om zoiets uit mezelf te doen, spontaan.
En eigenlijk was het fijn als m'n vriend dat ook deed, maar ik denk toch dat ik het hem moet aangeven.
Dat van mezelf mastruberen waar hij bij is, is misschien wel een idee.
Het is ook fijner als het allemaal spontaan gaat, je dit soort dingen niet hoeft aan te geven, maar soms is het gewoon even niet zo en moet je iets aangeven om het duidelijk te krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:12 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat is inderdaad jammer van jullie mannen.
Ik vind 'wil je me beffen?' zo smekend klinken.
Echter heb ik ooit wel meegemaakt dat een jongen mij vroeg (in een relatie) of ik hem wilde pijpen en ik knapte er behoorlijk op af.
Ik vind het veel geiler om zoiets uit mezelf te doen, spontaan.
En eigenlijk was het fijn als m'n vriend dat ook deed, maar ik denk toch dat ik het hem moet aangeven.
Dat van mezelf mastruberen waar hij bij is, is misschien wel een idee.
Jij verwacht dat je vriendje gedachten kan lezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Snoezepoesz het volgende:
Dat jij daar geil van wordt is allemaal prima.
Ik vind het persoonlijk niks, omdat ik liever zoiets uit mezelf doe.
Ga me niet zitten uitmaken voor aansteller.
Reageer hier niet, als je het je toch niet aanstaat, zeikerd.
Dit inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 11:28 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom likt die lamlul TS niet, dan wil ze vanzelf wel meer.
toch ook wel ergens wat waarheid heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En zo ben je weer lekker omgepraat zonder dat je het door hebt. Vrouwen manipuleren is zoo makkelijk.
Wow, jij bergijpt helemaal niks van mannen, getuige dit hele topic, en zinnetjes als dezde vatten dat compleet samen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Snoezepoesz het volgende:
...
Tot nu toe geef ik van die stille hints, op zijn gezicht zitten is geen optie en verre van geil lijkt me.
Mannen zijn niet van subtiel en stille hints.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:21 schreef Snoezepoesz het volgende:
Wat Augustus_Thijs zegt, klopt wel.
Ik heb het hem vergeven.
Hij moet het zeker geen volgende keer flikken, ik kijk door dit gebeuren wel iets anders naar hem.
Hij zal het best uit frustratie hebben kunnen zeggen, maar aan de andere kant, zoiets doe je niet zomaar.
En wat dat subtiliteit betreft, volgens mij zijn jullie mannen daar niet een al te grote ster in, of wel?
Ik ben 41. En de hormonen koken nog steeds dagelijks. Wat is er anders op 20 dan op 18? Pik je dat uit mijn reactie om op te reageren?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:23 schreef Snoezepoesz het volgende:
Drijfhout, mijn vriend is 20.
En dat is toch wel wat anders.
Ik ben degene van 18.
Andersom is het ook wel erg op zijn tijd hoor, ik denk dat we gewoon anders denken en dat wat jullie als voor de hand liggend ervaren gewoon niet snappen en andersom ook... maar als je een beetje op elkaar ingespeeld bent zal je elkaar wel erg goed begrijpen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef erodome het volgende:
Sorry mannen, beetje erg generaliserend, maar stiekum wel een beetje waar
Waarom zou je sorrie zeggen ero? Er staat niks vervelends over mannen in je reactie, gewoon een terechte observatie, toch? En jij snapt duidelijk veel van wezens, mensen en dieren, mannen en vrouwen. Ik zou TS aanraden goed te luisteren naar iemand als jij die de wereld snapt.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen zijn niet van subtiel en stille hints.
Pas als je echt op elkaar ingespeeld bent kan een man soms een stille hint verstaan
Maar ze moeten leren te kijken naar wat er gebeurd voordat iets gebeurd, het is dus niet zozeer dat ze stille hints beter gaan begrijpen, maar dat ze hebben geleerd dat die betreffende stille hint gevolgt wordt door een directe vraag, waardoor ze soms die betreffende stille hint begrijpen.
Oh, helemaal waar hoor, andersom is er ook zat verwarring en gedoe.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Andersom is het ook wel erg op zijn tijd hoor, ik denk dat we gewoon anders denken en dat wat jullie als voor de hand liggend ervaren gewoon niet snappen en andersom ook... maar als je een beetje op elkaar ingespeeld bent zal je elkaar wel erg goed begrijpen.
Ik hou van gedrag observeren, maar of ik het altijd juist interperteer is een 2dequote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Waarom zou je sorrie zeggen ero? Er staat niks vervelends over mannen in je reactie, gewoon een terechte observatie, toch? En jij snapt duidelijk veel van wezens, mensen en dieren, mannen en vrouwen. Ik zou TS aanraden goed te luisteren naar iemand als jij die de wereld snapt.
verre van groen ? op je 20e ?... komop..dan kom je net kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ja, dat pikte ik meteen op uit je reactie, drijfhout.
Maar je hebt wel gelijk.
Mijn vriend is verre van 'groen' op sexueel gebied.
Ik ben eerder het 'groentje' en ik moet toegeven dat ik het zeker spannend vind om dingen te moeten delen met een ervaren iemand.
Ook fijn.
Ik heb echt moeite met dingen te durven zeggen, wat nogal stom is, want zo kom je niet verder.
Ik weet niet, heb inderdaad wel enigzins moeite met communiceren.
Ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen zijn niet van subtiel en stille hints.
Pas als je echt op elkaar ingespeeld bent kan een man soms een stille hint verstaan
Maar ze moeten leren te kijken naar wat er gebeurd voordat iets gebeurd, het is dus niet zozeer dat ze stille hints beter gaan begrijpen, maar dat ze hebben geleerd dat die betreffende stille hint gevolgt wordt door een directe vraag, waardoor ze soms die betreffende stille hint begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |