quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Misschien als je op je knieën gaat of zoquote:
Toch niet zo'n dekentje met van die armpjes erin toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Eigenmijsje het volgende:
Lig hier lekker op de bank en kan gelijk al niet meer stoppen met gapen. Alleen het dekentje mist nog
Zo gebruik ik mijn badjas wel eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch niet zo'n dekentje met van die armpjes erin toch?
Oh gosh, die lame dingen. Mijn ma vind ze fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch niet zo'n dekentje met van die armpjes erin toch?
Dat is jouw werk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als je op je knieën gaat of zo
Om te smeken, that is!
Pfew, ik schrok al even.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
Idd een Snuggie, maar daar wil ik nog niet dood in gevonden worden
Dat laat ik aan Bruno Mars overquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
fuck.. zet ik een lekker nummer op, en zodra ie begint te spelen 'ohja, crematie van opa werd ie ook gedraaid' *bam, traantjes*
ze hadden die muziek eerst met mij moeten overleggen
quote:
Ja, dus waar wacht je nog op?quote:
Tijden veranderen.quote:
tofquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
Artic: het ging heel erg goed! Afwachten tot 24 juni.
Ik ben geen sloofje. Ik wil best koffie halen als het lief gevraagd wordtquote:
Mmmmm....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen sloofje. Ik wil best koffie halen als het lief gevraagd wordt
Ik niet. Ik wil wel dat mn Jelly klaar is, maar volgens mij nog niet lang genoeg in de koelkast gestaan.. En ik moet nog een Kaasje rollenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen sloofje. Ik wil best koffie halen als het lief gevraagd wordt
Ze houdt van mequote:
Ik wil dat m'n pakketje eindelijk eens bezorg wordt. Ik ga een klacht indienen andersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil wel dat mn Jelly klaar is, maar volgens mij nog niet lang genoeg in de koelkast gestaan.. En ik moet nog een Kaasje rollen
Wil je helpen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Daar ga je je handen vol aan hebben
Sue themquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat m'n pakketje eindelijk eens bezorg wordt. Ik ga een klacht indienen anders
Vandaag gaat dat sowieso niet meer gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat m'n pakketje eindelijk eens bezorg wordt. Ik ga een klacht indienen anders
Nee. Maar hij had vandaag wel moeten komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vandaag gaat dat sowieso niet meer gebeuren denk ik
Als hij er morgen nog niet is, ga ik er zeker een mail achteraan sturen. Je moest eens te laat met betalen zijn, zeg.quote:
Nee dank je, zal ze niet van je afpakkenquote:
misschien morgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar hij had vandaag wel moeten komen.
Wat zit er in het pakketje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik ga er gewoon met jou vandoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee dank je, zal ze niet van je afpakken
Dan kan je toch gewoon seks hebben?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand hier trouwens al wel eens die sponsjes uitgeprobeerd die je als je lek bent in je fluit moet proppen? Ik zag ze vorige keer staan en ben eigenlijk kei nieuwsgierig
volgens die verpakking dus wel.. maar k ben dan bang dat ie het op de piemel 'stempelt'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon seks hebben?
Ja, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien morgen
en anders toch maar eens zelf de Christine le Duc of Eroworld inlopen
Het lijkt mij helemaal niksquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand hier trouwens al wel eens die sponsjes uitgeprobeerd die je als je lek bent in je fluit moet proppen? Ik zag ze vorige keer staan en ben eigenlijk kei nieuwsgierig
Nee nog niet. Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig. Is dat eigenlijk voor eenmalig gebruik of hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja maar.. ik vraag me af of je die niet kwijtraakt als ie downunder 'aangestampt' wordtquote:
volgens mij wel 1malig gebruik.. weet t niet zeker maar lijkt me wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig. Is dat eigenlijk voor eenmalig gebruik of hoe werkt dat?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens die verpakking dus wel.. maar k ben dan bang dat ie het op de piemel 'stempelt'![]()
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar.. ik vraag me af of je die niet kwijtraakt als ie downunder 'aangestampt' wordt
Wij van Duyvisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens die verpakking dus wel.. maar k ben dan bang dat ie het op de piemel 'stempelt'![]()
Sja, niks mis met baarmoedertikken, maar wel als zo'n ding erin zit lijkt mequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Wat als de peners van meneer zo lang is dat ie 'm je baarmoeder in druktDa's kut
Die zakken toch wel weer? Net als dat je een tampon niet kunt kwijt raken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar.. ik vraag me af of je die niet kwijtraakt als ie downunder 'aangestampt' wordt
ja, maar daar heb ik geen seks meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die zakken toch wel weer? Net als dat je een tampon niet kunt kwijt raken.
Het lijkt mij een vreemd ideequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, niks mis met baarmoedertikken, maar wel als zo'n ding erin zit lijkt me
Haha waarom test je het niet gewoon? Kun je daarna mooi verslag komen doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik geen seks mee
dat krijg je nooit meer uit je hoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt mij een vreemd ideeVooral ook om het stempelen wat jij zei
Nee, kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat krijg je nooit meer uit je hoofd
omdat ik hier als enigste (denk ik) de pleisterpil al aan het uitproberen ben, en ik niet de lul hoef te zijn met alles uit te proberenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha waarom test je het niet gewoon? Kun je daarna mooi verslag komen doen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, kloptIedere keer als ik dat ding tegen kom, ga ik denken aan wat jij zei
Ik zorg sowieso dat ik bij ze uit de buurt blijf. Niet alleen om hoe ze eruit zien. Voor mij geen seks oid met vrouwen.quote:
Jij voelt je niet geroepen omdat te testen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha waarom test je het niet gewoon? Kun je daarna mooi verslag komen doen
niks mis mee, alleen die piemel blijf je missenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik zorg sowieso dat ik bij ze uit de buurt blijf. Niet alleen om hoe ze eruit zien. Voor mij geen seks oid met vrouwen.
En bevalt het? Ik heb die dingen ook niet nodigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik hier als enigste (denk ik) de pleisterpil al aan het uitproberen ben, en ik niet de lul hoef te zijn met alles uit te proberen
truequote:
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik zorg sowieso dat ik bij ze uit de buurt blijf. Niet alleen om hoe ze eruit zien. Voor mij geen seks oid met vrouwen.
Daarom juistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen die piemel blijf je missen
Daarom hebben ze strap-on's uitgevondenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen die piemel blijf je missen
och jawel, stuk beter dan de gewone pil, die vergat ik altijd.. en stel dat ik nu kots of diarree heb, dan maakt het nog geen drol uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En bevalt het? Ik heb die dingen ook niet nodig
Jawel, het ontbreken van een piemel en die twee kiwi's eronderquote:
ja, maar die buigen niet zo mee als echte piemelsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom hebben ze strap-on's uitgevonden
Fair point.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar die buigen niet zo mee als echte piemels
En er zit geen leven inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar die buigen niet zo mee als echte piemels
daar heb je een punt jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jawel, het ontbreken van een piemel en die twee kiwi's eronder
en de warmte vind ik ook wel lekker van een echte piemelquote:
Ja, dat is ook zo. Niks kan tegen een echte piemel opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en de warmte vind ik ook wel lekker van een echte piemel
En de reactie als je er iets mee doet (zowel van de piemel zelf als de persoon die eraan vast zit)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en de warmte vind ik ook wel lekker van een echte piemel
ligt eraan wat voor een piemel het is. Sommige piemels zijn het niet waard om piemel genoemd te wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Niks kan tegen een echte piemel op
Zeg dames, ik sta al een tijd droog, dan zijn dit soort gesprekken niet leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En de reactie als je er iets mee doet (zowel van de piemel zelf als de persoon die eraan vast zit)
iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En de reactie als je er iets mee doet (zowel van de piemel zelf als de persoon die eraan vast zit)
We gaan in deze uit van een goede, gezonde piemelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor een piemel het is. Sommige piemels zijn het niet waard om piemel genoemd te worden
met een goede kracht erachterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan in deze uit van een goede, gezonde piemel
niet zo zeuren, ik sta ook al een week droogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg dames, ik sta al een tijd droog, dan zijn dit soort gesprekken niet leuk
En waar moet die allemaal aan voldoen? De man die er aan vastzit daargelatenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan in deze uit van een goede, gezonde piemel
Ik al een paar wekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo zeuren, ik sta ook al een week droog
goede lengte, goede dikte, geschoren en een mooie kop eropquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waar moet die allemaal aan voldoen? De man die er aan vastzit daargelaten
Lengte vind ik niet zo belangrijk. Dikte wel. Rest, eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goede lengte, goede dikte, geschoren en een mooie kop erop
Slechts een week ja! Bij mij is het al even langer geledenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo zeuren, ik sta ook al een week droog
Dat ga ik niet reddenquote:
Wijfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ja, maar een pikkie van 5cm ben jij ook niet gelukkig meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lengte vind ik niet zo belangrijk. Dikte wel. Rest, eens
ach, dan moet je er wat aan doen. Het is vrijdagavond en jij zit op fok. Geen seks voor jou vanavond dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Slechts een week ja! Bij mij is het al even langer geleden
Nee, dat is waar. Maar ik zei dan ook niet zo belangrijk, niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar een pikkie van 5cm ben jij ook niet gelukkig mee
Ik een paar maandenquote:
daarom zei ik ook goede lengte en niet 'minimaal 23 cm'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar ik zei dan ook niet zo belangrijk, niet onbelangrijk
Hoe lang?quote:
Sterktequote:
gewassen is idd ook wel prettig jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Eigenmijsje het volgende:
Lengte, dikte, geschoren en gewassen!
*zet een emmer onder de kraan*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, al goed, al goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom zei ik ook goede lengte en niet 'minimaal 23 cm'
Mja moet iemand zich maar aanbiedenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, dan moet je er wat aan doen. Het is vrijdagavond en jij zit op fok. Geen seks voor jou vanavond dus
Ik heb liever wat andersquote:
zo werkt dat niet he.. Misschien bied tijn zich wel aanquote:
Ja dan snap ik het wel van jou. Zelf initiatief nemen. Het komt (niet altijdquote:
Geven wel ontvangen nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo werkt dat niet he.. Misschien bied tijn zich wel aan
Ja doei!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo werkt dat niet he.. Misschien bied tijn zich wel aan
Je zal maar een paar weken niet naar de wc kunnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ook al een tijdje geen seks gehad...care
een paar weken niet eten en drinken...dat is pas erg.
watjequote:
Zeker dat is veel erger, of geen vrijheidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ook al een tijdje geen seks gehad...care
een paar weken niet eten en drinken...dat is pas erg.
Klopt. Maar heb geen zin om de deur uit te gaan vanavondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel van jou. Zelf initiatief nemen. Het komt (niet altijd) zomaar aanwaaien!
Als ik alleen geef ben ik geen homoquote:
Dan mag je ook niet klagenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Maar heb geen zin om de deur uit te gaan vanavond
Kom je toch alleen maar van die Spirit dames tegen
Inderdaad!quote:
wat een bullshitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik alleen geef ben ik geen homo
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga ff lekker film kijken, misschien tot straks![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga ff lekker film kijken, misschien tot straks![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Verkapte oproep aan jouquote:
Ja hoofdpijnquote:
In dat geval is mijn hoofdpijn snel overquote:
Je weet dat het bewezen is dat seks helpt tegen hoofdpijn?quote:
Waar woon jij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
In dat geval is mijn hoofdpijn snel over
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze woont ver weg.... Mag ze wel betere oproep doen
Brabantquote:
Oh dat is niet zo ver. Ik ga zondag naar Brabant toequote:
Daar ga je spijt van krijgenquote:
Dan doe je iets niet goed. Want Brabant komt dit weekend gewoon naar mij toe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Oh dat is niet zo ver. Ik ga zondag naar Brabant toe
Heb je een visum?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nu in Brabant.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ho eens evenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed. Want Brabant komt dit weekend gewoon naar mij toe.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vertel.... Ga je nu een goed overtuigend voorstel pm-en?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vertel.... Ga je nu een goed overtuigend voorstel pm-en?
Niks voor jou om op zoiets te reageren. Ben je er in het verleden zelf ingetrapt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]doe niet zo wanhopig, misschien heb je dan meer succes
er zijn vrouwen die er op in gaan...echt waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]doe niet zo wanhopig, misschien heb je dan meer succes
dan ken je mij nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks voor jou om op zoiets te reageren. Ben je er in het verleden zelf ingetrapt?
ik ga niet naar technoquote:
Stiekem baal ik gewoon dat je bij mij nooit reageert op vunzige verzoeken...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ken je mij nietis wel iets voor mij om zo te reageren hoor
Goedzo. Anders hebben we niet genoeg bier.quote:
jij bent getrouwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem baal ik gewoon dat je bij mij nooit reageert op vunzige verzoeken...
Dat is mijn zaak, niet de jouwe.quote:
is dat je nieuwe?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar jij bent dan ook geen dame.
Dat impliceert dat ik dingen zou doen die niet door de beugel kunnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik heb een -huh- geweten -huh
Het scheelt maar 13 jaar, dus het valt best mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
is dat je nieuwe?
hoeveel jaar jonger is ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker ding
[ Bericht 20% gewijzigd door El_Matador op 10-06-2011 22:52:19 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
http://www.telegraaf.nl/b(...)na_aanval_aap__.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hoeft je vriendin hier niet te spammen hoor
Is de werkelijkheid te zwaar voor je?quote:
nog ff en je date de vriendinnen van je dochterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Het scheelt maar 13 jaar, dus het valt best mee.![]()
![]()
![]()
Nee, je bent gewoon niet leuk/grappig etc...in een spoiler ben je beter te negeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is de werkelijkheid te zwaar voor je?
Artic heeft een kwade dronk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon niet leuk/grappig etc...in een spoiler ben je beter te negeren.
altijd als ik sinaasappelsap drinkquote:
Nee hoor, ik moet niksquote:
Wat doende gij voor werk dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ik nu doe, hoeft dit weekend niet
Kan je je daar gewoon voor opgeven?quote:
Woei! Das een oudje!quote:
Soort van ervaring enzo schijnt wel handig te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je je daar gewoon voor opgeven?
I'm bored namelijk.... zit nog steeds werkloos thuis
maat van me heeft m net laten horen, nadat ie er eerst 3 weken over na heeft gedachtquote:
quote:
staat er niet boven, sorry cllekequote:
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
maat van me heeft m net laten horen, nadat ie er eerst 3 weken over na heeft gedacht
en damnnnn wat een vet nummer![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort van ervaring enzo schijnt wel handig te zijn.
Inderdaad, is al een jaar of 5 m'n lievelingsbandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?
Jammer dat ze maar 2 goede albums hebben....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, is al een jaar of 5 m'n lievelingsband
naast die steen van jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn! Onder welke stenen hebben jullie gelegen dan?
Die laatste was wat minder ja, maar de live cd is wel weer ergquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jammer dat ze maar 2 goede albums hebben....
Die laatste? Die middelste 2 zijn juist rukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laatste was wat minder ja, maar de live cd is wel weer erg
Sam's Townquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die laatste? Die middelste 2 zijn juist ruk
hoe kun je nou onder meer dan 1 steen liggen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet onder een muziek steen gelegen hoor
Nou jij EN die vriend van je... ieder onder 1 steenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kun je nou onder meer dan 1 steen liggen dan?
we hebben het hier niet over kiezeltjes he
ook als je niet stoned bentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef dawg het volgende:
ja keihard.
en wie heeft t nou over muziek als je stoned bent, om dan met de beatles aan te komen schijten?
er is 1 (uh nee 2, maar die andere heb ik al gepost) nummer voor als je stoned bent.
zo.
Portisheadquote:
True. Maar ja, liefde is aan mij niet besteed. Dus dan maar gewoon casual sexquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Een fles drank, een heerlijk muziekje op de achtergrond en diegene waar je van houdt tegen je aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En muziek, en drank... en en... onbezonnen liefde...
Houden van... houden van... De mooiste momenten waren toch altijd wel de momenten van verliefdheid en het net elkaar ontdekken... Het houden van is al corrupt geraakt door herkenning.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een fles drank, een heerlijk muziekje op de achtergrond en diegene waar je van houdt tegen je aan.
Ik weet wel een methode om weer een avond volledig verliefd te worden op elkaar en ook elkaar helemaal opnieuw te ontdekken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Houden van... houden van... De mooiste momenten waren toch altijd wel de momenten van verliefdheid en het net elkaar ontdekken... Het houden van is al corrupt geraakt door herkenning.![]()
Volgens mij moet ik gaan pitten.
want zonnebrillenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Die zonnebril.Je mooie ogen, wat doe je?!
ik ben te knetter om dit te snappen denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Goddelijker het volgende:
Toepasselijk dat jullie 't over zonnebrillen hebben na mijn post.
*jaloers*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben te knetter om dit te snappen denk ik
we leven nog steeds he.. met jou dan?quote:
je mag ook wel een hijsje hoor.. hij hangt al 4 minuten aan mn lip en bedenk me nu dat ik m eerst aan moet stekenquote:
Ik zal het even in plaatjes uitbeelden dan:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben te knetter om dit te snappen denk ik
Ik word een oude lul, met rimpels en al...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we leven nog steeds he.. met jou dan?
zover had ik dus niet teruggelezen.. en chemische drugs is erg jammer.. ik ga liever voor kaasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal het even in plaatjes uitbeelden dan:
[ afbeelding ]
is
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dus doe je op een:
[ afbeelding ]
maar dan moeten de rijpe mannen wel lekker zijn, misschien zit daar het probleem?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:14 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik word een oude lul, met rimpels en al...Maar ik heb gehoord dat vrouwen op rijpe mannen vallen, dus ik zit gebakken.
Je bent meer van het groene gras?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zover had ik dus niet teruggelezen.. en chemische drugs is erg jammer.. ik ga liever voor kaas
Nooit gedaan, daar ik of hyperventilerend in bed lag door foute pilletjes of ik knuffelde elke lelijke chick in mijn nabije omgeving.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal het even in plaatjes uitbeelden dan:
[ afbeelding ]
is
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dus doe je op een:
[ afbeelding ]
ja, want bruin gras is ondergeschetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je bent meer van het groene gras?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan moeten de rijpe mannen wel lekker zijn, misschien zit daar het probleem?
Vooral dat laatste komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nooit gedaan, daar ik of hyperventilerend in bed lag door foute pilletjes of ik knuffelde elke lelijke chick in mijn nabije omgeving.
Bruine THC.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want bruin gras is ondergescheten
je spiegel wel, die vertelde mij datquote:
In elk geval wist iedereen wat ik op had daardoor dus zonnebril was bullshit, dat... plus het ongelooflijke vermogen om elke kut bril te verliezen binnen 5 minuten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vooral dat laatste komt me bekend voor.
Je rookt te veel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je spiegel wel, die vertelde mij dat
Je kan beter geen zonnebril op doen, valt alleen maar op.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]
In elk geval wist iedereen wat ik op had daardoor dus zonnebril was bullshit, dat... plus het ongelooflijke vermogen om elke kut bril te verliezen binnen 5 minuten.
quote:
dat doe ik ook nog wel zonder drugsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je kan beter geen zonnebril op doen, valt alleen maar op.
Of je sigaret verkeerd om in je mond doen en 10 sec proberen aan te steken en maar denken waarom hij niet aan gaat.
Ik weet heus wel waar ik over praat hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is goed..
[ afbeelding ] is smerige toei die niet voor gezonde mensen bedoeld is
alleen vandaag.. is al eeeeeuwen geledenquote:
Maar ik rook normaal niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe ik ook nog wel zonder drugs
ja, maar ik maak het even duidelijk, aangezien ik allemaal NSBers in mijn omgeving heb zitten.. overstappen naar bruine blokjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik weet heus wel waar ik over praat hoor.
uhuh... maar niet genoeg, als je nou even doorgaat tot je passed out bent kan ik mijn perv-inside-me aan je laten zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen vandaag.. is al eeeeeuwen geleden
ja ik ook niet meerquote:
Zie je DM.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik maak het even duidelijk, aangezien ik allemaal NSBers in mijn omgeving heb zitten.. overstappen naar bruine blokjes
Ik wil details, misschien wil ik wel wakker blijven danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
uhuh... maar niet genoeg, als je nou even doorgaat tot je passed out bent kan ik mijn perv-inside-me aan je laten zitten.
You can't handle the details.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil details, misschien wil ik wel wakker blijven dan
Je weet niet wat je mist. Mijn insidewereldje is zo mooiquote:
Dude, you have no ideaquote:
Een pilletje kan ik zeker wel een keer aanraden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Mijn insidewereldje is zo mooi
ik heb nog nooit aan chemische prut gedaan..
paar keer paddo's, flink wat wiet, maar nooit pilletjes of snats oid
nee, dan had ik het al lang gedaan op een van die party's waar ik 'vroeger' naartoe ging.. toen niet, nu nog steeds niet..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een pilletje kan ik zeker wel een keer aanraden.
misschien ben je maar half zo erg als ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hey we hadden het hier over mijn perverse mindset...![]()
Ik denk dat als we verder gaan met dit onderwerp we de onschuldige kijkertjes een levenslang trauma gaan bezorgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien ben je maar half zo erg als ik
wat is het laatste deel van mijn naam hier?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik denk dat als we verder gaan met dit onderwerp we de onschuldige kijkertjes een levenslang trauma gaan bezorgen.
Ik lees ook het eerste deel van je naam.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is het laatste deel van mijn naam hier?
klopt, sterker nog, je mag me sowieso niet aanraken, ik doe alleen aan langeafstandsseksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik lees ook het eerste deel van je naam.Volgens mij ben je zo'n meisje die 1x een tik op d'r kont krijgt al jankt over de blauwe plek de volgende ochtend.
![]()
hap, hap
Dat wordt een neger met een hele grote lul zoeken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt, sterker nog, je mag me sowieso niet aanraken, ik doe alleen aan langeafstandsseks
dat hebben ze toch allemaal?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat wordt een neger met een hele grote lul zoeken.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt, sterker nog, je mag me sowieso niet aanraken, ik doe alleen aan langeafstandsseks
zolang ze niet klaarkomen, want blue ballsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]Geez, je houd dus alleen van wankers.
ik dacht dat jij daar wel verstand van hadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bevestigen voor je, sorry.
Dan moet ik je helaas teleurstellen mevrouw.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat jij daar wel verstand van had
nee, ik denk niet dat dit nog goed komtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet ik je helaas teleurstellen mevrouw.
Holy shit, we hebben de heilige maagd maria hier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang ze niet klaarkomen, want blue balls
En toen waren we weer single.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat dit nog goed komt
zij was een slet vergeleken met mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Holy shit, we hebben de heilige maagd maria hier.
oh god, hadden we al een relatie omdat ik tegen je sprak?quote:
Daar gaan mijn dromen over wilde nachten vol met teabaggen en triootjes met lelijke vadsige wijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zij was een slet vergeleken met mij
Het is me toch wat allemaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh god, hadden we al een relatie omdat ik tegen je sprak?
Damn.. ik ben echt een slet.. ik heb met heul veul fokkers nu een relatie
en buiten fok.. met nog meer
wat een slet
helaas peanutbutterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Daar gaan mijn dromen over wilde nachten vol met teabaggen en triootjes met lelijke vadsige wijven.
3,7994 om precies te zijnquote:
wat een watje.. het topic is bijna vol en hij gaat slapenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ook best lekker.Maar ik merk het al, tijd om te gaan pitten.
nee, toch echt iets meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan 3,445
Mijn kans op een teabag party is verkeken, dan kan ik beter nog even losgaan op mijn porn collectie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat een watje.. het topic is bijna vol en hij gaat slapen
Sja,, misschien wordt het tijd voor een verse opgerolde handdoekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mijn kans op een teabag party is verkeken, dan kan ik beter nog even losgaan op mijn porn collectie.
ja, dat is dan weer erg jammer.. tegenvaller na tegenvaller.. je maakt hier geen goede beurt hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar hij is nou eenmaal niet groter...
Vind een gebruikte sok veel lekkerder, kan ik hem zo lekker in dat bekkie stoppen op een later tijdstip. Instant effect: Net chloroformquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja,, misschien wordt het tijd voor een verse opgerolde handdoek
Ik heb ook positieve kanten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is dan weer erg jammer.. tegenvaller na tegenvaller.. je maakt hier geen goede beurt hoor
pas op dat je niet teveel gebruikt, kan gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vind een gebruikte sok veel lekkerder, kan ik hem zo lekker in dat bekkie stoppen op een later tijdstip. Instant effect: Net chloroform
de achterkant?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |