Sterktequote:
gewassen is idd ook wel prettig jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Eigenmijsje het volgende:
Lengte, dikte, geschoren en gewassen!
*zet een emmer onder de kraan*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg dames, ik sta al een tijd droog, dan zijn dit soort gesprekken niet leuk
Ja, al goed, al goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom zei ik ook goede lengte en niet 'minimaal 23 cm'
Mja moet iemand zich maar aanbiedenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, dan moet je er wat aan doen. Het is vrijdagavond en jij zit op fok. Geen seks voor jou vanavond dus
Ik heb liever wat andersquote:
zo werkt dat niet he.. Misschien bied tijn zich wel aanquote:
Ja dan snap ik het wel van jou. Zelf initiatief nemen. Het komt (niet altijdquote:
Geven wel ontvangen nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo werkt dat niet he.. Misschien bied tijn zich wel aan
Ja doei!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo werkt dat niet he.. Misschien bied tijn zich wel aan
Je zal maar een paar weken niet naar de wc kunnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ook al een tijdje geen seks gehad...care
een paar weken niet eten en drinken...dat is pas erg.
watjequote:
Zeker dat is veel erger, of geen vrijheidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ook al een tijdje geen seks gehad...care
een paar weken niet eten en drinken...dat is pas erg.
Klopt. Maar heb geen zin om de deur uit te gaan vanavondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel van jou. Zelf initiatief nemen. Het komt (niet altijd) zomaar aanwaaien!
Als ik alleen geef ben ik geen homoquote:
Dan mag je ook niet klagenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Maar heb geen zin om de deur uit te gaan vanavond
Kom je toch alleen maar van die Spirit dames tegen
Inderdaad!quote:
wat een bullshitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik alleen geef ben ik geen homo
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga ff lekker film kijken, misschien tot straks![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga ff lekker film kijken, misschien tot straks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |